سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 8 تیر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 2 تیر 1401 جهت پرس 3 تیر 1401 جهت پرس 4 تیر 1401 جهت پرس 5 تیر 1401 جهت پرس 6 تیر 1401 جهت پرس 7 تیر 1401 جهت پرس 8 تیر 1401 جهت پرس 9 تیر 1401 جهت پرس 10 تیر 1401 جهت پرس 11 تیر 1401 جهت پرس 12 تیر 1401 جهت پرس 13 تیر 1401 جهت پرس 14 تیر 1401 جهت پرس 15 تیر 1401 جهت پرس 16 تیر 1401 جهت پرس 17 تیر 1401 جهت پرس 18 تیر 1401 جهت پرس 19 تیر 1401 جهت پرس 20 تیر 1401 جهت پرس 21 تیر 1401 جهت پرس 22 تیر 1401 جهت پرس 23 تیر 1401 جهت پرس 24 تیر 1401 جهت پرس 25 تیر 1401 جهت پرس 26 تیر 1401 جهت پرس 27 تیر 1401 جهت پرس 28 تیر 1401 جهت پرس 29 تیر 1401 جهت پرس 30 تیر 1401 جهت پرس 31 تیر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۵    
رسانه های آمریکایی از بازداشت یک شهروند سعودی به اتهام تهدید مخالفان و منتقدان آل سعود در آمریکا خبر دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۰    
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و 100 هزار داوطلب کنکور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401 را دریافت کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۳    
براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، در شهر هایی که ظرفیت تکمیل نشده دارند ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار خواهد گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۹    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دستور شهید بهشتی به آزادی زن و دختر بنی صدر که در اعتراضات دستگیر شده بودند، گفت: همین جوانمردی شهید بهشتی بود که موجب مظلومیت او شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۲    
پس از شهادت یک نیروی مرزبانی در میلک توسط مهاجمان، برخی کاربران افغانستانی از درگیری نیروهای طالبان با مرزبانان ایران خبر داده اند و مدعی شده اند دو تن از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی نیز توسط ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۹    
امام محمد بن علی التقی(ع)، نهمین پیشوای شیعیان در سال 195ق. در مدینه دیده به جهان گشود. شخصیت ارجمندی که میزان فضایل و حیطه حیات علمی، عبادی و دینی اش، برهیچکس پوشیده نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۹    
عضو شورای روابط خارجی آمریکا خطاب به دولت بایدن تاکید کرد احیای توافق با ایران و آرامش دادن به بازار نفت از این طریق، هوشمندانه تر از سفر به عربستان و امارات است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
موجودی ذخایر راهبردی نفت آمریکا (SPR) به 497.9 میلیون بشکه کاهش یافته که کمترین میزان از آوریل 1986 به شمار می رود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۸    
هافبک با تجربه استقلال دو فصل دیگر با پیراهن آبی به میدان می رود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۹    
با حکم رئیس خبرگزاری صدا و سیما محمد حسین باقری به عنوان سرپرست سردبیری ارشد رسانه های نوین منصوب شد که بر اساس مفاد این حکم عملا باشگاه خبرنگاران جوان منحل و رسانه های نوین جایگزین آن شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۲    
رئیس مرکز پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: کارمندان دولت به طور میانگین 9 میلیون تومان مالیات پرداخت می کنند که این عدد در بین صاحبان مشاغل به 5 میلیون تومان می رسد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۸    
رئیس جمهور اوکراین از قطع روابط این کشور با سوریه درپی اقدام دمشق در به رسمیت شناختن استقلال دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۲    
آمریکا و متحدان اروپایی آن به ادامه مذاکرات بی نتیجه !برای درگیر کردن کشورمان با پیامدهای خسارت بار آن نظیر شرطی کردن قیمت ارز وطلا! آشفتگی قیمت ها و ده ها نابسامانی دیگرِ دراقتصاد کشورمان نیاز دارد
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۴    
آیت الله رئیسی که صبح دیروز برای شرکت در نشست کشورهای ساحلی دریای خزر عازم ترکمنستان شده بود با سران کشورهای حاضر در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۰    
احمد کارآمد، مدیر مسئول جهت پرس در توییتر درباره تبلیغات شرکت های لبنیاتی نوشت: وقتی هیچ برخوردی با دومینو با اون تبلیغ زشتش نکردید همین میشه که میهن هم اینجوری از خجالت تون در میاد حیف اون حقوقی که ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۱    
مالباختگان کلاهبردار سینا استوی با شعار "مفسد اقتصادی، اعدام باید گردد" امروز مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران تجمع کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۰    
وقتی بازیگران قلابی در رسانه های فارسی زبان بیگانه روی صحنه می روند تا به بهانه نقض حقوق بشر در ایران تحریم ها علیه مردم ایران تشدید شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
به گزارش جهت پرس ، این مقام روسیه تاکید کرد: نتیجه این تحریم ها و فشارها رشد 70 درصدی تجارت میان ایران و روسیه در سال 2021 بوده است. ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور روسیه در نشست سران پنج کشور حاشیه دریای خزر بر توسعه همکاری بین این کشورها در حوزه های سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی تاکید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۶    
پس از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد و فنلاند، دو کشوراسکاندیناوی به ائتلاف ناتو، صدراعظم آلمان اظهار داشت، محدودیتی برای صادرات تسلیحات به ترکیه وجود ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در مورد تفکیک وزارت صمت بحث ماهیتی نداریم، شورای نگهبان مصوبه مجلس را بررسی می کند و اگر خلاف شرع یا قانون اساسی نباشد، مورد تایید قرار می گیرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۲    
یک مقام دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست سران کشورهای ناتو در مادرید فروش جنگنده های اف16 به ترکیه را تایید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۹    
وزیر امور خارجه در توئیتی در تشریح حضور رئیس جمهور در اجلاس سران خزر نوشت: آیت الله رئیسی در این اجلاس موقعیت مهم و مزیت ویژه ترانزیتی ایران در گستره دریای خزر و عمان و خلیج فارس را تبیین کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۲    
سیدجلال حسینی با امضای قرارداد یکساله به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۱    
وزارت امور خارجه انگلیس امروز (چهارشنبه) تحریم های جدیدی را علیه تعدادی از نزدیکان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه وضع کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۶    
رهبر انصارالله یمن گفت که هر نقطه ای از خاک متجاوزان در تیررس موشک های ارتش و کمیته های مردمی این کشور قرار دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
هواپیمایی قشم در اطلاعیه ای از مسافران پرواز 2118 مشهد - مسقط که پس از سه ساعت سرگردانی در آسمان مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند، عذرخواهی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۱    
متخصص طب ایرانی درباره راهکار های پیشگیری از گرمازدگی توضیحاتی ارائه داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۴    
بر اساس مشاهدات میدانی از میوه فروشی های سطح شهر تهران بعد از آناناس، انبه و گیلاس گرانترین میوه های بازار هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۲    
در جلسه شورای اقتصادی سرمایه گذاری در طرح توسعه میادین گازی مناطق مرکزی ایران پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۹    
رئیس مجلس در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: از تأکیدات به نمایندگان این است که درعزل و نصب ها دخالت نکنند و این مربوط به وظایف مجلس است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۴    
کشورهای عضو سازمان ناتو در نشست امروز بیانیه ای مبنی بر تعهد خود در تداوم حمایت از اوکراین و بازسازی این کشور در دوران بعد از جنگ منتشر کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۰    
مقامات امنیتی کشور نروژ اعلام کردند که از سوی گروه های ناشناس طرفدار دولت روسیه مورد حمله سایبری قرار گرفته اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۴    
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش ها و اقدامات دولت برای واردات واکسن از شهریور ماه سال گذشته، اعلام کرد: تا امروز 150 میلیون دُز وارد کشور شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه تنش زا بوده و به هیچ وجه به نفع امنیت منطقه نیست، تصریح کرد: امنیت در منطقه صرفا با همکاری کشورهای منطقه و همسایگان خزر محقق می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۶    
در پایان مذاکرات کمیته مشترک حمل و نقل جاده ای ایران و روسیه در مسکو، یادداشت تفاهم همکاری حمل و نقل جاده ای امضاء شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۴    
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری تاکید کرد که اشراف کاملی بر فعالیت های افراد و گروه های مدعی تقلب در کنکور1401 وجود دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۵    
بعد از دیدن این ویدیو با انجام یه سری اقدام میتونید تا حد زیادی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنید و دمای گوشی را در حالت نرمال خودش نگه دارید که خطری گوشی را تهدید نکند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۸    
قانونگذاران روسی پیش نویس لایحه ای را تایید کردند که احتمالا صادرکنندگان دارایی دیجیتال و رمزارزی را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۵    
نماینده چین در سازمان ملل با تاکید بر اینکه مساله فلسطین محکی واقعی برای عدالت و شفافیت بین المللی است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۴    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه اجلاس سران کشورهای ساحلی خزر دیدار و تبادل نظر کردند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۱    
وزیر دادگستری ترکیه امروز (چهارشنبه) از فنلاند و سوئد درخواست کرد که 33 مظنون به تروریسم را تحویل دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۶    
شرکت فناوری حمل ونقل سوئدی این راید (Einride) تاییدیه سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا را دریافت کرده تا وسایل حمل ونقل برقی خودرانش را در جاده های عمومی این کشور آزمایش کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۴    
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را صادر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی وزارت ارتباطات نسبت به اعتراض کاربران فضای مجازی درباره اختلال در اینترنت واکنش نشان داد و گفت: وزارت ارتباطات هیچ وظیفه یا مسئولیتی در قبال ارائه سرویس به سایت های غیرقانونی ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۳    
به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه ویدئو زیر تقدیم بینندگان عزیز میگردد:
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۳    
اتحادیه جهانی مخابرات برنامه های خود برای تعریف استانداردهای جدید در صنعت مخابرات در دوران بعد از کرونا را اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور در گفت و گو با محمداف رئیس جمهور ترکمنستان گفت: آمادگی داریم ظرفیت سوآپ گاز ترکمنستان به آذربایجان را از مسیر کشورمان افزایش دهیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۷    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، به معرفی عاملی پرداختند که در متاستاز سرطان پانکراس نقش دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۷    
به مناسبت سالروز شهادت مجاهدی که هم بازوی اجرایی و هم نیروی فکری انقلاب اسلامی ایران بود، شهید سید محمد بهشتی.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۴    
در روز گذشته علی دایی در مصاحبه ای درمورد بحث های پیرامون فوتبال گفت: بخاطر شاد کردن دل مردم، دستمزد میلیاردی حق فوتبالیست ها است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۴    
وزارت کشور طالبان اعلام کرد که معاملات داخلی براساس ارزهای خارجی در افغانستان غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۱    
دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد گسترش ناتو متضمن امنیت کشورهای عضو آن نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۴    
در برنامه جوکر دو نفر از هنرمندان برای خنداندن سایرین، معلولیت جسمی را مسخره و سوژه می کنند و به همین راحتی باعث ترویج تمسخر معلولیت افراد می شوند. لطفاً معلولیت را سوژه خندیدن و خنداندن نکنید!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۰    
اصلاحات چوب عملکرد سیاسی و اجرایی ضعیف خود را می خورد و کارنامه سیاه این جریان نه قابل دفاع است و نه پاک شدنی.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۶    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز چهارشنبه در نشست سران ناتو در شهر مادرید بر لزوم حمایت مالی و تسلیحاتی از کی یف و تحریم مسکو تأکید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت سرگرد"رسول طالبی " از ماموران هنگ مرزی سراوان پس از پنج سال فرار در خاش خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۸    
عین اللهی گفت: بیماری کرونا به طور کلی از بین نمی رود، مثل آنفولانزا می شود. بعد از مرحله همه گیری به مرحله آندمی و تک گیری می رسد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
قرارداد مربیگری سیدجلال جسینی با پرسپولیس امضا شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۴    
ماهواره مکعبی کوچک 55 پوندی(25 کیلوگرمی) "کپستون"(CAPSTONE) ناسا روز گذشته(28 ژوئن) از پایگاهی در نیوزیلند بر فراز یک موشک بزرگ به نام "الکترون" متعلق به شرکت راکت لب به آسمان پرواز کرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۴    
تبعات جنگ تحریمی بین روسیه و غرب باعث شده تا بسیاری از مردم آلمان نگران آینده شغلی خود باشند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۴    
سناتور ارشد روسیه از اقدام نروژ در جلوگیری از ترانزیت کالاهای روسی به جزیره اسپیتسبرگن را نقص حقوق بشر خواند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۱    
شبکه های اجتماعی با استفاده از قابلیت های خود باعث ایجاد اعتیاد به فضای مجازی در کاربران می شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۸    
در آزمایش انجام شده در ارتباط با قابلیت تایید سن کاربران اینستاگرام برخی خطا ها در حدس سن افراد مشاهده شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۴    
کارشناسان گفتند: ربات برقکار چینی برای اولین بار توانست بر روی خطوط برقی هوایی کار خود را به پایان برساند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۱    
دولت انگلیس یکی از چهره های تجاری سرشناس روس را در فهرست تحریمی جدید خود گنجاند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۹    
یک کشتی از یکی از بنادر عربستان سعودی وارد بندری در شبوه یمن شد تا هزاران تن نفت را به غارت ببرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۳    
خبرنگار شبکه راشا تودی در یمن از وقوع انفجار در نزدیکی کاروان عبوری یک مسئول یمنی در استان عدن در جنوب این کشور خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۱    
ایده ها و روش های مختلفی برای ساختن پاکت هدیه و پاکت پول وجود دارد که با بکارگیری کمی خلاقیت می توان فرآیند هدیه دادن را زیباتر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۱    
یک شرکت استارت آپی، پهبادی را طراحی کرده است که به دنبال کاهش آسیب های آتش سوزی برای طبیعت است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۸    
سال گذشته در پی کمبود تراشه 101 کلاهبرداری در آمریکا گزارش شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۰    
سید احسان خاندوزی گفت: برخی سایت های خبری سخنان رئیس جمهور را تحریف و به جامعه القا کردند که گویا تورم بالاتری از سال آینده وجود خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۹    
به گفته کارشناسان، تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان و تاکید بر اجرای صحیح مالیات بر خانه های خالی زمینه عرضه 1.5 میلیون مسکن در کوتاه مدت را فراهم کرده و بازار اجاره مسکن را سامان دهی می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۹    
سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا گفت: به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرحی را برای اعطای بلیت رایگان به زوج ها اجرا می کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی صنعت برق گفت: از ساعات اولیه صبح، مصرف برق هزار مگاوات افزایش یافته که نسبت به میزان افزایش مصرف دیروز، 500 مگاوات کمتر است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۱    
نکاتی را درباره جلوگیری از خالی کردن حساب های بانکی در این کلیپ مشاهده می کنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۷    
به دلیل تشدید مشکلات اقلیمی و کاهش ذخایر گازی، پیش بینی می شود شبکه های تامین برق آمریکا امسال تابستان با مشکل مواجه شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران: استفاده از دریا برای عموم مردم رایگان است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۰    
بایدن در اجلاس سران ناتو در مادرید از تقویت نیرو های این ائتلاف نظامی در تمامی حوزه ها در خاک اروپا خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۸    
در این ویدیو بهتون توضیح داده شده که چطور متن های خودتون را به صورت کشیده تایپ بکنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۸    
زاخارووا تاکید کرد که کشور های غربی عامل بروز بحران غذا در جهان هستند نه روسیه.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
رسانه های رژیم صهیونیستی منتظر اعلام رسمی انحلال کنست و معرفی نخست وزیر جدید در تل آویو هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که ابعاد حادثه ناگوار در منطقه مرزی میلک از سوی نهادهای مسؤول در دست بررسی است، از طالبان خواست که نسبت به روشن شدن ابعاد موضوع و مجازات عاملان این حادثه اقدام کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی برنامه ویژه ای برای توسعه روابط همسایگی دارد و روابط ایران و ترکمنستان در همین راستا بر پایه همکاری های گسترده در حال گسترش است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۴    
سردار جلالی گفت: جنگ سایبری که میان رژیم صهیونیستی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است، نشان می دهد ممکن است ما در صنایع و کارخانجات شیمیایی نیز با مخاطراتی مواجه شویم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۱    
بهادری جهرمی گفت: در لایحه بودجه 1401 افزایش 10 درصدی برای حقوق بازنشستگان درنظر گرفته بود اما با تدبیر سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بیش از این در نظر گرفته شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۶    
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: اگرچه با حذف ارز 4200 تومانی شاهد افزایش قیمت برخی کالاها خواهیم بود، اما اگر قدرت خرید کالاهای اساسی برای دهک های پایین جامعه افزایش یابد، شرایط می تواند تغییر کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم گرمای هوا در کل کشور، رگبار پراکنده در نوار شمالی و خیزش گرد و خاک در جنوب کشور خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۴    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تاکنون رئیس جمهور بیست و شش سفر استانی رفته اند و در طی هفته های آینده ایشان سفر های بعدی را خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۰    
سرقت چراغ روشنایی در الهی پرست تبریز؛ مردی حوالی صبح یک عدد چراغ روشنایی معبر عمومی را از ریشه کند و برد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
گفته می شود سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب یک بازیکن خارجی در پست هافبک است!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۳    
با مروری سطحی به وضعیت نقل و انتقالاتی تیم استقلال در روزهای اخیر به وضوح می توان دریافت که کادر مدیریتی باشگاه باز هم درصدد جوانسازی ترکیب تیم استقلال در فصل جدید است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۷    
رئیس اداره سایبری ملی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ایران رقیب اصلی اسرائیل در جنگ سایبری است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۸    
کلیپ حس و حال بچه ها در حرم امام رضا علیه السلام
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۸    
شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرد تولید نفت خام و میعانات گازی ایران در سال 2021 با رشد 16.1 درصدی به 3.17 میلیون بشکه در روز رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده قتل شهید رنجبر در ایستگاه پایانی است و رای آن به زودی صادر می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۴    
مرور سوابق دولت های غربی در برخورد با پدیده ی مهاجرت های اجباری و بحران پناهجویان نشان می دهد کشورهایی نظیر آمریکا به جای پذیرش تبعات جنگ افروزی در جهان به انکار پناهندگی و رفع مسئولیت از خود روی ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۰    
ترانه علیدوستی، بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که حبیب رضایی و مهدی کوشکی در اراتباط با موضوع جنبش می تو از او شکایت کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۹    
پیوستن مدافع آبی پوشان به سپاهان اصفهان و مذاکره استقلال با غول برزیلی، این گمانه را تقویت می کند که باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن نداشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۳    
نقوی حسینی گفت : آقای جلیلی چندین سال برای حصول یک توافق هسته ای بین ایران و 1+5 تلاش کرد بنابراین اگر واقعا عقیده او این بود که اصلا نباید مذاکره ای انجام شود ...
  • ۱