چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 6 تیر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 2 تیر 1401 جهت پرس 3 تیر 1401 جهت پرس 4 تیر 1401 جهت پرس 5 تیر 1401 جهت پرس 6 تیر 1401 جهت پرس 7 تیر 1401 جهت پرس 8 تیر 1401 جهت پرس 9 تیر 1401 جهت پرس 10 تیر 1401 جهت پرس 11 تیر 1401 جهت پرس 12 تیر 1401 جهت پرس 13 تیر 1401 جهت پرس 14 تیر 1401 جهت پرس 15 تیر 1401 جهت پرس 16 تیر 1401 جهت پرس 17 تیر 1401 جهت پرس 18 تیر 1401 جهت پرس 19 تیر 1401 جهت پرس 20 تیر 1401 جهت پرس 21 تیر 1401 جهت پرس 22 تیر 1401 جهت پرس 23 تیر 1401 جهت پرس 24 تیر 1401 جهت پرس 25 تیر 1401 جهت پرس 26 تیر 1401 جهت پرس 27 تیر 1401 جهت پرس 28 تیر 1401 جهت پرس 29 تیر 1401 جهت پرس 30 تیر 1401 جهت پرس 31 تیر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۱    
نرخ ارز در صرافی ملی و نرخ رسمی 46 ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی نشان دهنده افزایش نرخ 17 ارز، کاهش قیمت 20 ارز و ثبات قیمتی در 9 نرخ دیگر است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از مواضع غیر دوستانه ژاپن نسبت به کشورش انتقاد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۵    
پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی از تاریخ 10 تیرماه انجام می شود و در این مرحله صرفاً پیش ثبت نام انجام می شود و به منزله ثبت نام قطعی نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۲    
حجت الاسلام رئیسی که برای شرکت در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر، در عشق آباد پایتخت ترکمنستان حضور دارد با جمعی از همتایان خود دیدار کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۶    
امیر دریادار ایرانی گفت: ما به دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم، البته آنهایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت محمدحسین بهشتی، توصیف این مجاهد انقلابی را از زبان امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در این ویدیو ببینید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۳    
مدافع راست اسبق پرسپولیس در آستانه انتقالی تازه قرار دارد و در یکقدمی توافق با سپاهان است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
کارشناسان اقتصادی تخمین زده اند درآمد عربستان سعودی از محل حج و عمره در سال 2022 به بیش از 150 میلیارد دلار خواهد رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۹    
صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را 27,712 (بیست و هفت هزار وهفتصد و وشش تومان) اعلام کرد
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به زودی ناو شهید حاج قاسم سلیمانی که حامل بالگرد است به ناوگان نیروی دریایی سپاه اضافه می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۸    
در پی حمله سایبری به بخشی از سیستم های فناری اطلاعات فولاد کشور روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اطلاعیه ای صادر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۳    
محققان استرالیایی در مطالعه اخیر خود اظهار کرده اند پزشکان می توانند با انجام یک اسکن سریع و آسان، خطر ابتلا به زوال عقل را به افرادی که سن شان بالا رفته است، اطلاع دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در جدیدترین پیش بینی خبر داد که فردا و پس فردا 9 استان با گرد و غبار مواجه می شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۴    
این روزها که شایعات و دروغ گویی در رسانه ها زیاد شده است، خوبه توصیه تکان دهنده شهید بهشتی به رسانه ها را گوش بدهیم؛ چه قدر به آن عمل می کنیم؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی سازمان ملل متحد با استقبال از مذاکرات رفع تحریم ها در قطر اظهار داشت: علاقه مند به حل مسائل میان ایران و آمریکا هستیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۲    
مهدی مهدی پور پس از توافق با مدیران استقلال قراردادش را با این باشگاه به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که به محض تکمیل نواقص کریدور امنیتی که ایجاد آن در مرز سوریه را آغاز کرده بودیم، عملیات جدید را آغاز خواهیم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۷    
تعداد جان باختگان براثر انتشار گاز سمی از یک تانکر در بندر العقبه اردن به 9 تن و تعداد مصدومان به 234 تن رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: علی باقری و تیم مذاکره کننده کشورمان فردا عازم دوحه می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۵    
وزارت خارجه روسیه هشت دیپلمات روس را عنصر نامطلوب توصیف کرده و آنها را از این کشور اخراج کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۲    
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد فاجعه خونین هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از بهترین یاران امام(ره) و انقلاب بیانیه ای صادر و یادآور شد که انقلاب پس از فاجعه خونین هفتم ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۲    
کاخ کرملین اعلام کرد پوتین روز چهارشنبه در ترکمنستان با رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۶    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: یکی از محورهای رایزنی در سفر به ترکیه موضوع سند جامع همکاری های بلندمدت بین دو کشور است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۴    
روزنامه الکترونیکی رأی الیوم گزارش داد که طرح جدید صهیونیستها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به جای گروههای مقاومت، خیلی سریع شکست خورده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۵    
کی روش استنلی مهاجم برزیلی تیم فوتبال گل گهر، قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۴    
دولت روحانی در مدت چهار سال چند بار تلاش کرد که وزارت بازرگانی را احیا کند اما با مخالفت مجلس روبه رو شد، حال دولت رئیسی نیز به دنبال احیای این وزارتخانه است، چرا دولت سیزدهم به چنین تصمیمی رسید؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۶    
برخی منابع عراقی از آتش سوزی در پایگاه عین الاسد در الانبار عراق محل استقرار نیروهای آمریکایی خبر می دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۱    
اصغر زارعی با اشاره به تداوم سیاست های تهاجمی عربستان علیه ایران گفت: امیدواریم سفر الکاظمی بتواند دیدگاه های ایران مبنی بر تلاش برای ثبات و امنیت منطقه ای را به طرف عربستانی تبیین کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۴    
ده ها شهروند تهرانی توسط آتش نشانی از حریق یک ساختمان اداری تجاری نجات داده شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۴    
مربی سابق دروازه بان های تیم های سانتوس برزیل و تیم ملی قطر با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۲    
یک کارشناس اقتصادی در حساب توییترش عنوان کرد؛ خرابه ی اوکراین با کسری بودجه ماهانه 4 تا 5 میلیارد دلاری مواجه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۹    
اتحادیه اروپا سالها در تعقیب گوگل برای سوءاستفاده از قدرت انحصاری در بازار موتورهای جست و جوی موبایل بود و اکنون دست روی سرویس گوگل آنالیتیکس گذاشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۷    
هیأت دولت با توجه به گستردگی حوزه عمل و افزایش حجم فعالیت های وزارت صمت، با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۰    
در پایان بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، تیم ملی بانوان ایران برای اولین بار به مقام قهرمانی رسید و تیم مردان ایران پس از 20 سال از سکوی آسیایی پایین آمد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۷    
پس از اعتصاب فلج کننده کارکنان شبکه ریلی انگلیس، وکلای دادگستری این کشور نیز در اعتراض به شرایط کاری و دستمزدهای خود دست از کار کشیدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۰    
رییس سازمان سنجش گفت: تمام اقدامات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در کمال آرامش و امنیت انجام شده است و کانال های فعال در فضای مجازی که داوطلبان را برای تقلب در آزمون کنکور ترغیب و تشویق می کنند تحت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۹    
دولت فرانسه برای کاهش التهاب در بازارهای جهانی انرژی، به دنبال بهره گیری از ظرفیت های تولیدی ایران و ونزوئلا است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۹    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد این کشور خواستار بازگشت نفت ایران و ونزوئلا به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۲    
در حالی که اقتصاددانان در مورد احتمال رکود تورمی در اقتصاد جهانی از سال آینده بحث می کنند اما وضعیت اقتصادی ایالات متحده نشان می دهد این کشور از هم اکنون به رکود تورمی نزدیک تر شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۰    
متقاضیان دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج که نسبت به دریافت این دسته از تسهیلات اعتراض دارند می توانند نسبت به ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت و رسیدگی بانک مرکزی اقدام کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با بیان اینکه نسبت به سال قبل 4300 مگاوات به ظرفیت تولید نیروگاه های حرارتی افزوده شده است، گفت: در حال حاضر 132 نیروگاه با تمام ظرفیت در حال تولید هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۲    
تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با هدایت مینو مداح بر سکوی نخست آسیا ایستاد اما تیم ملی مردان که با هدایت بیژن مقانلو ناکام در کسب مدال طلا بود در نهایت به عنوانی بهتر از پنجمی آسیا نرسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۲    
با یک آموزش جامع از ساخت کلیپ با برنامه اینشات همراهتان هستیم. اینشات اپلیکیشنی جامع است که می توان از آن برای ویرایش تخصصی عکس ها و ادغام چند عکس و فیلم برای ساختن کلیپ استفاده کرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۶    
مسعود آب پرور یکی از دو کارگردان سریال مستوران با اشاره به پخش چند قسمت از این مجموعه درباره ژانر آن بیان کرد که این مجموعه اثری فانتزی محسوب می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۶    
نظریه پرداز و استاد مشهور آمریکایی در مقاله ای به توصیف دلایل آغاز جنگ در اوکراین پرداخته و با بیان اینکه واشنگتن نقش محوری در هدایت اوکراین به قعر ویرانی ایفا کرده نوشته است آمریکا و متحدانش باید ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۳    
حجت الاسلام رئیسی گفت: ایران می تواند دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان خود را با دیگر کشور های دی 8 به اشتراک بگذارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۹    
رشد شدید نرخ تورم در آمریکا 95 درصد مردم این کشور را واداشته تا به جستجوی کالاهای تخفیف دار در فروشگاه ها بپردازند، مواد غذایی منجمد خریداری کنند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۱    
در نشستی با حضور مدیران کل فناوری اطلاعات وزارت علوم، چالش های دستگاه های تابعه این وزارتخانه در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات مورد ارزیابی قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۹    
با انتشار فیلم خشونت مرزبانان اسپانیا برای جلوگیری از ورود مهاجران به کشورشان و کشتار مهاجران آفریقایی یک فعال فضای مجازی در صفحه توئیتر خود نوشت: مرزبانای اسپانیا، این مدعیان حقوق بشر ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۴    
یک منبع آگاه در گفتگو با مهر جزییات حمله هکری سحرگاه امروز به برخی صنایع نفتی و فولادی از جمله فولاد خوزستان و تصاویر منتسب به انفجار دیگ مذاب این شرکت را تشریح کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۴    
محققان موسسه ETH Zurich یک جلیقه هوشمند ابداع کرده اند که به عنوان یک لایه ماهیچه اضافی برای افرادی عمل می کند که به آن نیاز دارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۲    
محققانی که مشغول تحقیق درباره مبنای سلولی خارش هستند به کشف مهمی دست یافته اند که احتمالا به درمان جدیدی برای بیماری های مزمنی مانند اگزما منجر می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران به شبکه الجزیره گفت که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن گردشگران در ترکیه کذب و صرفا ادعاهای ساختگی است
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۹    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرح صیانت به احتمال زیاد تا پایان سال به نتیجه و جمع بندی می رسد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۷    
یک کاربر فضای مجازی به مقایسه سبک زندگی سلبریتی های ایران و رونالدو درباره نگهداری از سگ و فرزندآوری پرداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۷    
در این ویدئو تجربیاتی، در تدوین و ویدئوگرافی رو باهاتون به اشتراک میزاریم که چطوری بتونیم خلاق باشیم و بهتر ببینیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۵    
اسکورت ماشین عروس، یکی از آپشن هایی است که به تازگی وارد برگزاری عروسی ها شده است و هنوز به دلیل تازگی خود، بسیاری از افراد، با آن آشنا نیستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۰    
در رده بندی جدید باشگاه های جهان، جایگاه سرخابی ها مشخص شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۸    
محبت خواه گفت: موجران تنها در صورت ارائه مدرکی مبنی بر ازدواج فرزند و یا تخریب و نوسازی می توانند از مستاجران بخواهند که تخلیه کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۵    
فاطمی امین گفت: تعداد معدودی درباره انتصابات بر من فشار آورده و پافشاری می کنند اما اینکه پیامک تهدید آمیزی برای من آمده باشد درست نیست و من چنین حرفی را جایی نزده ام.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۲    
اصلاح طلبان در حالی این روزها سعی دارند با موضوعاتی مانند استیضاح وزراء و نظارت بر دولت میان دو قوه مجریه و مقننه اختلاف افکنی کنند که پیشتر ادعای حاکمیت یکدست و همراهی تام و تمام قوا را مطرح می ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۹    
برخی کارشناسان تاریخی سازمان منافقین و برخی دیگر رهروان فرقان را عامل ترور می دانند. اما آیت الله خامنه ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۴    
قیمت سکه طرح قدیم ظهر امروز به کانال 13 میلیونی بازگشته و سکه طرح جدید نیز به مرز 13 میلیون نزدیک شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۴    
با افزایش دمای هوا، امروز ششم تیرماه، برق 9 اداره پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۲    
درحالی رسانه های اصلاح طلب مدعی ناتوانی دولت فعلی در کنترل تورم شده اند که اطلاعات بانک مرکزی نشان میدهد متوسط نرخ تورم دولت روحانی در 70 سال گذشته بی سابقه بوده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۱    
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که به زودی کاخ کرملین آسیب تحریم طلا را خواهد دید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۸    
تیرماه دهه 60 یکی از ماه های پرحادثه تاریخ انقلاب است، منافقین عزل بنی صدر را بهانه آغاز درگیری مسلحانه و ترور کردند و نیروهای موثر انقلاب را یکی یکی حذف می کردند، یکی از اهداف ترور ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۸    
مدافع فصل گذشته استقلال تهران با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۹    
دلایل و عوامل مختلفی در بروز کمردرد نقش دارند از یک رگ به رگ شدن و کشیدگی ساده عضلانی تا مشکلات مهم ترین همچون بیرون زدگی دیسک کمر ، تنگی کانال نخاعی و حتی تومورهای نخاعی.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۴    
یک مقام ارشد اطلاعاتی اوکراین مدعی شد پوتین به دلیل بیماری وخیم کمتر از دو سال از عمر او باقی مانده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۲    
منبعی آگاه در وزارت خارجه قطر به میدل ایست نیوز گفت که دوحه، میزبان ازسرگیری مذاکرات هسته ای ایران خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۷    
معرفی چند روش ساده برای افزایش عمر باتری گوشی های سامسونگ
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۹    
تلاش حدود 2000 مهاجر آفریقایی برای ورود به شهر ملیلیه اسپانیا، به مرگ و مصدومیت تعدادی از آن ها منجر شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۳    
رشد قیمت کالاهای اساسی در جهان همچنان ادامه دارد به طوری که امروز قیمت گندم 3.5 دلار دیگر افزایش یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه عنوان کرد و گفت: ما این تهدیدات را برنمی تابیم و مطمئنا در قبال آن عکس العمل نشان می دهیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۷    
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز بعضی از سیستم ها و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفتند که خوشبختانه علی رغم حملات مذبوحانه صورت گرفته این توطئه ناکام ماند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۵    
کمیسیون عالی سوانح طی اطلاعیه ای 5 عامل بروز حادثه مرگبار قطار مشهد-یزد را اعلام کرد که در آن سرعت غیرمجاز و لکوموتیوران مقصر معرفی شده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۲    
سیروس مقدم کارگردان نام آشنای تلویزیون به عنوان سازنده مینی سریال ترور انتخاب شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۱    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی 14 میلیون و 700 هزار تومان است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۵    
مرکز آمار نرخ تورم برای دهک های درآمدی در خردادماه امسال را اعلام کرد بر این اساس فاصله تورمی دهک ها در این ماه 4.4 واحد درصد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۲    
با خداحافظی سعید خطیب زاده از سمت سخنگویی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی سخنگوی جدید وزارت امور خارجه شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که مذاکرات رفع تحریم ها با آمریکا به صورت غیرمستقیم و در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس در هفته جاری برگزار خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۹    
رئیس جمهور گفت: در تصمیم گیری ها باید پیوست عدالت داشته باشیم و باید دید چقدر به عدالت نزدیک شده و یا خدای ناکرده از آن فاصله گرفته ایم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۷    
سردار خادمی با حکم فرمانده معظم کل قوا به ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه منصوب شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۴    
همایش سراسری قوه قضائیه، صبح دوشنبه ششم تیر ماه 1401، با حضور رؤسای قوای سه گانه کشور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۲    
نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که امروز به طور رسمی دوران نخست وزیری اش در صورت تایید انحلال کنست، پس از گذشت تنها یک سال پایان می یابد، قصد خداحافظی از دنیای سیاست را دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۲    
بانکی پور گفت: کنکور سراسری در روزهای هشتم تا یازدهم تیر برگزار می شود و امکان تعویق آن وجود نخواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۷    
مدتی پیش اسامی 129 ساختمان ناایمن تهران در فضای مجازی منتشر شدکه این موضوع مورد تائید آتش نشانی قرار نگرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۷    
سپاهان بعد از جذب محمد دانشگر در خط دفاعی در تلاش برای جذب یک بازیکن دیگر از استقلال است و او کسی نیست جز روزبه چشمی که این بازیکن هم اتفاقا در خط دفاعی بازی می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قبولی در دانشگاه های برتر نصیب دهک های بالای جامعه شده است که شرط مالی در پذیرش دانشجو در کنکور حذف خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۵    
وریا غفوری ، کاپیتان استقلال با مدیران فولاد برای عقد قرارداد به توافق نهایی رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشورگفت: پلیس ایران در خط اول مبارزه با مواد مخدر است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۶    
رحیمی گفت: قیمت کالاها در تاریخ 31 اردیبهشت؛ مبنای قیمت گذاری است و همه قیمت ها باید به قیمت های آن زمان برگردد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۲    
مهاجرت اساتید دانشگاه به کشورهای دیگر به دغدغه مسوولان تبدیل شده است، علت و راهکارهای کاهش این آمار را بررسی کرده ایم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۱    
تایمز اسرائیل نوشت: بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، به گزارش ها درباره اختلاف نظر بین مقامات ارشد اسرائیل و سازمان جاسوسی موساد در مورد موضع تل آویو در قبال احیای برجام واکنش نشان داد و گفت که چنین ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۵    
براساس آخرین اعلام وب سایت اتحادیه اروپا و مجله فوربز 30 کشور محدودیت کرونایی برای ورود مسافر را برداشته اند و هشت کشور دیگر ورود با تست یا کارت واکسن را آزاد کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور گفت: جامعه را باید با عدالت بنا کرد، قانون عادلانه به دست مجریان عادل اجرا می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۴    
مهدی پناهی، روزنامه نگار اقتصادی نوشت: اصرار بر وزارت بازرگانی(واردات) پاسخی است به توقع ارزانی از سوی مردم و مسئولان که فرق تورم و گرانی را نمی دانند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۲    
هزاران معترض در مادرید، اسپانیا با در دست داشتن پرچم های داس و چکش دوران شوروی علیه اجلاس قریب الوقوع ناتو در این شهر دست به اعتراض زدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۲    
یک زمین لرزه بزرگ که افغانستان را در روز چهارشنبه لرزاند باعث کشته شدن صدها تن شد اما علت وقوع این زلزله چه بوده است؟
  • ۱