شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 17 دی 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 دی 1400 خبر آنلاین 2 دی 1400 خبر آنلاین 3 دی 1400 خبر آنلاین 4 دی 1400 خبر آنلاین 5 دی 1400 خبر آنلاین 6 دی 1400 خبر آنلاین 7 دی 1400 خبر آنلاین 8 دی 1400 خبر آنلاین 9 دی 1400 خبر آنلاین 10 دی 1400 خبر آنلاین 11 دی 1400 خبر آنلاین 12 دی 1400 خبر آنلاین 13 دی 1400 خبر آنلاین 14 دی 1400 خبر آنلاین 15 دی 1400 خبر آنلاین 16 دی 1400 خبر آنلاین 17 دی 1400 خبر آنلاین 18 دی 1400 خبر آنلاین 19 دی 1400 خبر آنلاین 20 دی 1400 خبر آنلاین 21 دی 1400 خبر آنلاین 22 دی 1400 خبر آنلاین 23 دی 1400 خبر آنلاین 24 دی 1400 خبر آنلاین 25 دی 1400 خبر آنلاین 26 دی 1400 خبر آنلاین 27 دی 1400 خبر آنلاین 28 دی 1400 خبر آنلاین 29 دی 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی میدانی بود که از ورود به هیچ آوردگاهی ابایی نداشت. در خاطرات بسیاری از همرزمانش این حضور میدانی شهید سلیمانی نمود خاصی دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۸    
بیشتر خبرهایی که رسانه های غربی از دور هشتم مذاکرات ایران با 1+4 در وین منتشر می کنند دارای درون مایه مثبت و همراه با اظهار امیدواری درباره روند رو به جلوی گفتگوها است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۹    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 26 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند این درحالی است که پس از 614 روز ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه، نظر دولت مخالفت کلی و اصولی با برقراری فوق العاده ویژه خصوصاً در مورد پرسنل واحدهای صفی قوه قضائیه نبوده، گفت: دولت معتقد به همه جانبه نگری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۰    
ایلنا نوشت:وزیر بهداشت یک شنبه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون بهداشت مجلس حضور می یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۸    
مونا فرجاد وقتی متوجه شد یکی از بازیگران تئاتر بانوی محبوب من ، امکان حضور در صحنه را ندارد، بی درنگ به کمک گلاب آدینه شتافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
استاندار کردستان از اختصاص اعتبار دو هزار میلیارد تومانی به این استان در قالب صندوق توسعه استانی خبر داد و گفت: سال آینده سال تحول در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مجوز استخدام نیروهای طرحی ایثارگر این دانشگاه اخذ و فرآیند تبدیل وضعیت آنها آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۹    
خبرورزشی نوشت: دیوید بکام قایق جدیدی خریده که نام آن را هم 7 گذاشته و در روزهای تعطیلات ژانویه 2022 هم برای نخستین مرتبه در سواحل میامی آمریکا با این قایق تفریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۰    
یک سایت نزدیک به دولت سیزدهم و جبهه پایداری در واکنش به توهین یک مقام روس علیه ظریف نوشت: وزارت خارجه باید به دیپلمات درجه چندم روس بابت اهانت به ظریف تذکر جدی بدهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۸    
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 130 قرار گرفته، شاخص ها دوباره صعودی شده و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۵    
کمیسیون اطلاعات و آزادی درفرانسه(CNIL) به دلیل آنکه گوگل رد کردن ردیاب های آنلاین(کوکی ها) در وب سایت ها را برای کاربران سخت کرده، جریمه ای 150 میلیون یورویی برای شرکت تعیین کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: امیکرون یک سویه از کرونا است که راه های انتقال و علایم آن مشابه سویه های قبلی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۹    
محسن چاوشی خواننده مطرح پاپ کشور تصویری قدیمی از کودکی خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. 264 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۶    
فارس نوشت: نماینده عربستان در وین اتریش با نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته ای ایران دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۴    
جوان آنلاین نوشت: با گذشت بیش از پنج سال از آغاز به کار فرایند شناسایی و اخذ مالیات از خانه های خالی از سکنه در کشور اظهارات مسئولان دولتی نشان از آن دارد که تنها کمتر از 2 هزارو 500 واحد مسکونی به ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۴    
روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بعضی ها تحریم را نعمت فرض می کنند؛ وضع کشور را هم می بینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰    
فوتبالیست ها گاهی برای ابراز خشم خود تصمیم می گیرند از دندان هایشان استفاده کنند و بازیکن حریف را گاز می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۰:۵۳    
ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران تازه ترین توییت خود را به سوگی ملی اختصاص داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۰    
در حالی که اینستاگرام، از دو سال گذشته، همه پست های حاوی تصاویر و مطالبِ مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی را حذف می کند، بسیاری از صفحه های کاربرانی را هم که این محتوا را به اشتراک می گذارند، می بندد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۰:۴۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما هیچ کوتاهی نکردیم و آنهایی که موجب حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شدند باید پاسخگوی هواداران باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۴    
شفق قطبی یکی از زیباترین پدیده های نورافشانی طبیعت است که این روزها در کشورهای نزدیک به قطب، نورافشانی رنگارنگ طبیعت را به نمایش می گذارد. منبع: خبرآنلاین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۸    
ایسنا نوشت: یک نماینده ادوار مجلس گفت : فساد ریشه در فقر هم دارد اما ل فسادهای کلان توسط یقه سفیدها انجام می شود که سیری ناپذیر بوده و زیاده خواه هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۶    
بحث و جدل شدید داریوش مصطفوی با احمد راستینه، عضو کمیسیون مجلس در برنامه زنده شبکه خبر را ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۳    
بهرام بهرامیان، سامان سالور و جواد طوسی، بازیگران خائن کشیِ مسعود کیمیایی شدند. این فیلم، قرار است در چهلمین جشنواره فجر به نمایش درآید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۴    
داریوش مصطفوی در بحث و جدل شدید با احمد راستینه، عضو کمیسیون مجلس در برنامه زنده گفت: همه درد ما ورود سیاست به فوتبال است/شما چگونه به خودت اجازه میدهی که رئیس فدراسیون فوتبال بگویید سخیف!
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۰    
پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز بیستم دی ماه آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۹    
مدیر عامل مایکرواستراتژی انتظار دارد که قیمت بیت کوین به 6 میلیون دلار برسد و خاطرنشان کرد که این بیت کوین "غیرقابل توقف" است و جایگزین طلا خواهد شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۸    
محمد صالح رزم حسینی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود، هفدهم دیماه زادروز استاد محمدرضا لطفی ردیف دان، موسیقی دان، آهنگ ساز ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۰    
یکی از مدیران وزارت بهداشت در واکنش به گران شدن شکر گفت: ایرانی ها زیاد شکر مصرف می کنند. به همین مناسبت نگاهی به آمار تغذیه ایرانی ها در مقایسه با شاخص جهانی می اندازیم. منبع: اعتماد آنلاین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۰    
مهدی طارمی ملی پوش ایرانی به حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۷    
مقامات مرزی استرالیا تصمیم گرفتند نواک جوکوویچ، تنیس باز شماره یک جهان را که به منظور شرکت در مسابقات جهانی به ملبورن رفته بود، به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا از این کشور اخراج کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۹    
بنیانگذار Nexo پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا اواسط سال 2022 به 100 هزار دلار خواهد رسید؛ او به دو دلیل ساده اشاره کرد که چرا در خصوص قیمت بیت کوین در سال جاری خوشبین است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۹    
تهدیدات عجیب یک هودار ایرانی مقابل AFC را ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۰    
مجتبی جباری و علی کریمی در برنامه فوتبال 11 به موضوع دادن بازوبند کاپیتانی به نکونام در زمان کی روش اشاره کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۰    
ورزش سه نوشت: حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی می گوید این بهترین فرصت برای واگذاری پرسپولیس و استقلال است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۹    
رضاصادقی خواننده پاپ کشورمان قبل از رفتنش به اتاق عمل ویدیویی از خود منتشر کرد و گفت: اگر برنگشتم تو دنیای بعد میبینمتون.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۷    
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در صفحه اینستاگرام خود درباره دیدار با خانواده شهید قشقایی پستی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۵    
عکس هایی از اکران مردمی فیلم بی همه چیز در پردیس سینمایی ملت، منتشر شد. در این آیین، پدرام شریفی، با عصایی زیر بغل، در کنار لاله مرزبان و محسن قرایی دیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۹    
همزمان با ادامه تظاهرات در شهرهای قزاقستان، دولت این کشور تدابیر امنیتی ویژه ای را اتخاذ کرده است. منبع: توییت پرس
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۷    
نشریه طنز و کارتون نیشخط در اینستاگرام با انتشار کارتونی از آنجل بولیگان به تاثیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری در تنهایی انسان امروز پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۸    
باشگاه گل گهر اعلام کرد که از فرصت اعتراض به صادر نشدن مجوز حرفه ای این باشگاه استفاده می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۸    
جماران نوشت: پس از قطعی شدن حذف سه نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا تمامی کسانی که کم و بیش در این فاجعه مدیریتی نقش داشته زبان گشوده و دست به افشاگری زده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۶    
هوتن شکیبا، بازیگر سریال لیسانسه ها ، با انتشار عکسی در فضای مجازی، تولد مادرش را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۵    
زن قزاق در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کشور درباره تروریست بودن معترضین می گوید: ما راهزن یا تروریست نیستیم. ما فقط افرادی هستیم که در تظاهرات شرکت می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۷    
خبرورزشی نوشت: مهاجم اسبق استقلال گفت: حذف یک ساله استقلال از آسیا لطمه بزرگی به لحاظ اعتباری و مالی به این تیم می زند اما می تواند بهترین فرصت برای رفع مشکلات باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۶    
ایرنا نوشت: نماینده یزد در مجلس گفت: آنها می خواهند وانمود کنند جمهوری اسلامی حاضر به مذاکره نیست یا زمانی برای توافق ندارد ... آمریکایی ها نمی خواهند مذاکرات به نتیجه برسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۹    
بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال و پرسپولیس سالیان سال دولتی بودند و هیچ وقت خصوصی نشده اند اما افرادی که در راس این دو تیم قرار می گرفتند، بیش تر به فکر جیب خود تا اصلاح امور.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۱    
دستور جدید طالبانی ها مبنی بر بریدن سر مانکن های لباس، سوژه انتشار کارتونی از جمال رحمتی در صفحه اینستاگرامش شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۰    
مهر نوشت: سیدنی پواتیه، یکی از نمادهای سینمای آمریکا در دوران طلایی اش، در 94 سالگی از دنیا رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۹    
انتخاب نوشت: آیت الله مهدوی گفت: دشمن گاهی به بهانه این که حجاب یک امر شخصی است، مانع نهی از منکر می شود و گاهی به بهانه تمیزی و بهداشت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۲    
ورزش سه نوشت: سرمربی پرسپولیس در شرایطی متفاوت این بار به مشهد سفر می کند، در روزهایی که ماجرای رضایت نامه او از تیم مشهدی حسابی خبرساز شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۱    
رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از تصویب اعطای وام 90 میلیون دلاری به ایران در بانک جهانی برای مقابله با بیماری کرونا با وجود مخالفت آمریکا و لابی رژیم صیهونیستی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۹    
در این بسته خبری می توانید اخبار مهم و جذاب سرویس ورزشی خبرآنلاین را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۹    
بازیکن اسبق استقلال به انتقاد از رفتار مجیدی در نشست های خبری پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۸    
ایرنا نوشت: سازمان هواپیمایی اعلام کرد: پرداخت این مبلغ به معنی سلب حق خانواده ها برای پیگیری پرونده نزد مراجع ذی صلاح نخواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۰    
آنا نوشت: توسط تیم نجات و اعزام بالگرد یگان هوا دریای منطقه سوم نیروی دریایی ارتش، مردم محاصره شده در سیل نجات پیدا کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۶    
خبر ورزشی نوشت: مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نه تنها از حذف استقلال و پرسپولیس نباید ناراحت باشیم بلکه باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا ممنون باشیم که در حق فوتبال این مملکت لطف کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید پذیرش حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا برایش سخت است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۹    
تریلی حامل بار کابل برق به دلیل نبستن صحیح بار باعث شد یکی از مقره های بزرگ کابل برق ها از روی تریلی پرتاب و به سواری پیکان شدیداً برخورد کند و جان سرنشینان را بگیرد. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۹    
ورزش سه نوشت: وکیل حقوقی باشگاه استقلال کمیته بدوی را مسئول حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا می داند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۸    
کشف استعداد توسط رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در بیمارستان نیایش را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۲    
برنا نوشت : یک نماینده مجلس گفت : خانه ملت از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره استقلال و پرسپولیس که در نهایت باعث حذف آنها از آسیا شد ، شکایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۰    
دو رسانه معتبر سینمایی جهان، از آکادمی اسکار خواستند به قهرمانِ اصغر فرهادی و بازی امیر جدیدی در این فیلم، نگاهی ویژه داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۹    
سعید سهیلی که به تازگی فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 را روی پرده سینما برده است، در مصاحبه با تی وی پلاس از ناصر ملک مطیعی و پخش نشدن گفت وگویش با مهران مدیری در برنامه دورهمی گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۶    
محمد خزاعی در پیامی قدردانی برای اکران گسترده مستند حاج قاسم در کشور، بر نیاز سینمای ایران به تحول در تولید محتوا تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۱    
بهترین تنیسور جهان با انتشار پیامی سکوتش را در استرالیا شکست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۵    
جماران نوشت: سیدهادی خامنه ای گفت: امروز بعد از سالیانی ما هنوز کارتن خواب داریم و اخیرا خبر می دادند که بعضی ها چون حتی کارتن هم پیدا نمی کنند مجبور هستند شب ها در اتوبوس ها بخوابند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۹    
مروری بر آثار زنده یاد پرویز پورحسینی که آذر سال گذشته بر اثر کرونا درگذشت، در جدول پخشِ فیلم های هفتگی شبکه نمایش قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۵    
تصاویر دیده نشده از خوانندگی صبا راد و مانی رهنما در جشن مردمی مرکز تجاری اپال در شب یلدا را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۴    
فارس نوشت : سردار تنگسیری گفت: آیا این را عقل سلیم می پذیرد؟ دوستان ما در کشورهای غیر مسلمان نیز از این تنگه استفاده می کنند. ما از تنگه هرمز حمایت می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۳    
فیفا سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت 4 تن از نوجوانان برومند عشایر در منطقه مرزی مهران با صدور پیامی نوشت: ایمنی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۸    
ایرنا نوشت: نشست شورای (کارگروه) ملی زیارت پس از 2 سال وقفه با حضور رییس جمهوری، برخی از وزیران و مسوولان خراسان رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار و درباره زمینه های تسهیل رفت و آمد و کاهش هزینه های تردد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۴    
ایسنا نوشت :سردار حسین معروفی گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی باور داشت اگر کسی را می بینید با یک مو به انقلاب وصل است با یک طناب آن را نگه دارید
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی خود از آب و هوای تهران طی هفته آینده را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۳    
بهنام ابوالقاسمپور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص حذف سرخابی ها از آسیا گفت: از یک نظر اتفاق بدی بود ولی از یک نظر دیگر اتفاق خوبی رخ داده و باید تکلیف این دو تیم مشخص شود و زودتر به بخش خصوصی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۸    
حذف دو باشگاه استقال و پرسپولیس از آسیا از مدت ها قبل قابل پیش بینی بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۸    
خبرگزاری خبرآنلاین، روز شنبه گفتگویی را در کلاب هاوس با موضوع "آینده سیاست منطقه ای ایران؛ حضور عربستان در وین" برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۵    
معاون باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم سه ماه پیش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۵    
بازیکن پرسپولیس به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۹    
در فهرستی که امروز منتشر شد، جرارد پیکه بیشترین دریافتی را در بارسا دارد و حضور ساموئل اومتیتی در رتبه چهارم نیز بسیار عجیب جلوه می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۹    
هواداران تیم رایکا با حضور در ورزشگاه به تشویق این تیم پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۴    
یورونیوز نوشت: ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه روز جمعه گفت مذاکرات وین میان ایران و اعضای برجام در مسیر مثبتی پبش می رود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۴    
با رای داوران چهلمین جشنواره تئاتر فجر، 70 اثر از 50 عکاس، به نمایشگاه عکس این رویداد نمایشی کشور، راه یافتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه سابق کشورمان با انتشار توئیتی از تیم مذاکره کننده ایران در وین حمایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه واحد مسکونی حدود 110 متر، واقع در منطقه تجریش با عمر بنای 30 سال، با مبلغ 200 میلیون تومان ودیعه و 12 میلیون تومان اجاره داده می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۳    
امام جمعه قم جمعه قم، گفت: راه حل بسیاری از مشکلات کشور و کاهش مفاسد، تقویت اینترنت ملی و زیرساخت فناوری های درونی است که از نان شب هم واجب تر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۹    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با پدیده برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۶    
فیلم کمدی زمانی برای مردن با خنده نیست دو جاسوس MI6 یعنی دو صفر 7 و دو صفر 6 را نشان می دهد که درباره در اولویت اصلی قرار گرفتن چین بحث می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
نمایشنامه اژدهاک که از شاهکارهای بهرام بیضایی است و در آن شخصیتی اسطوره ای، به گونه ای دیگر بازنمایانده می شود، روی صحنه تئاتر خواهد آمد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۱    
از زمانی که کنگره مجوز استفاده از نیروهای نظامی (علیه تروریسم) را در سال 2001 صادر کرد، گروه های افراط گرا به معنای واقعی کلمه دو برابر شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۹    
فارس نوشت: امام جمعه اردبیل گفت : عجیب این است که نان ضایعاتی درآمدی به مراتب بیشتر از پخت و فروش قانونی دارد!
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۵    
آنا نوشت: 6 دستگاه توالی یابی ژنومی برای شناسایی سویه های جدید به ویژه امیکرون از سازمان بهداشت جهانی به ایران اهدا شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۸    
ایسنا نوشت: دراگان اسکوچیچ با اشاره به حل و فصل کردن مشکلات با مهدی طارمی گفت: طارمی برای تیم ما بازیکن مهمی است و باید اعلام کنم که خوشبختانه از راه تعامل و صحبت توانستیم با در نظر گرفتن منافع تیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۷    
محمد مهاجری، فعال سیاسی به سخنان ذوالنور نماینده قم در مورد هزینه سنگین هر دقیقه جلسات مجلس کنایه تندی زد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۵    
در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال خیبر خرم آباد در ساری برابر رایکا بابل در یک بازی حساس میزبان خود را شکست داد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۷    
یک کارشناس مسائل روسیه با انتشار توئیتی به حواشی ایجاد شده اخیر پیرامون توئیت توهین آمیز میخائیل اولیانوف علیه محمدجواد ظریف وزیر خارجه اسبق کشورمان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه دومین سالگرد سانحه غم انگیز هواپیمای اوکراینی بیانیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۶    
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور رییسی روز جمعه در سفر به شهر قم و قبل از سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم ...