شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 16 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۷    
رئیس شورای شهر تهران با اعلام آمادگی برای شهردار تهران شدن گفت: بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند شهردار شدنم باعث از هم پاشیدگی شورای شهر می شود اما برای ریاست شورا جایگزین هست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۳۱    
رئیس گمرک خرمشهر اعلام کرد توانسته اند از قاچاق مقادیر زیادی گوجه فرنگی از کشور ممانعت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۳۱    
انگار بچه های دنیا شبیه به هم نیستند. شبیه به هم شعر نمی خوانند. شبیه به هم نمی خندند؛ چون از یک جایی به بعد این جنگ و فقراست که به همه چیز رنگ تلخی می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۱    
وحید جلیلی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره عمار و برادر سعید جلیلی با نقد ساختار صداوسیما، گفت: سازمان صدا و سیما به اسم برنامه سازی به اشغال طبقه مرفه بی هویت درآمده است و یک اقلیتی برای صدا و سیما ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۱    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 10 هزار و 400 تومان و یورو را 11 هزار و 545 تومان از مردم می خرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۲    
حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: مجلس دیروز تصویب کرد جمهوری اسلامی به کنوانسیون FATF بپیوندد، یعنی ما دست از حمایت از لبنان، سوریه و عراق برداریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۶    
ارتش یمن دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی طی عملیات ویژه ای در جیزان عربستان خسارت سنگینی به نیروهای سعودی وارد کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۱    
الین لورد معاون مدیر فروش و پشتیبانی وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه گفت: آمریکا جنگنده های F-35 را به سامانه های ضد موشکی روسیه، چین و سوریه به ویژه سامانه اس 300 و اس 400 مجهز می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۲    
رسانه های خبری ترکیه اعلام کردند که در اجرای توافق ترکیه و روسیه در سوچی، تروریست ها سلاح های سنگین خود را از خط تماس در ادلب تخلیه کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس احتمال دستیابی به توافق برگزیت تا پیش از مهلت خروج این کشور از اتحادیه اروپا را رد و تصریح کرد که اختلاف نظرهای طرفین بر سر 'مشکلات بزرگ' همچنان باقی مانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۵    
تارنمای واشنگتن فری بیکن نوشت: برخی مقام های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تلاش می کنند تا دسترسی ایران به بازارهای مالی بین المللی را حفظ کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۲    
آمنه سلامه مادر شهیدان جهاد، فواد و عماد مغنیه (فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان) دوشنبه شب دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۰    
وزیر کشور در حاشیه دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با تاکید بر لزوم دقت و نظارت بیشتر بر کارت های سوخت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۱    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که روند انتخابات افغانستان را به طور جدی زیر نظر دارد و تلاش می کند این انتخابات با گذشته متفاوت باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۵۲    
سفیر جمهوری خلق چین با دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۰    
عربستان بعد از حل و فصل بحران سیاسی خود با آلمان، امروز (دوشنبه) سفیر خود را به برلین بازگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۱    
وزارت امور خارجه ترکیه با احضار سفیر عربستان سعودی، خواستار بازرسی سرکنسولگری عربستان در استانبول در رابطه با ناپدیدشدن 'جمال خاشقجی' روزنامه نگار عربستانی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۲    
روزنامه فرانسوی 'لوفیگارو' روز دوشنبه گزارش داد: ایران در راس نگرانی های رئیس جمهور آمریکاست و وی می خواهد ایران را به پذیرش توافق هسته ای جدید پس از توافق سال 2015 که آمریکا به طور یک جانبه از آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۱    
علی علیلو، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس نهم با اشاره به اینکه مشکل اصلی صنعت خودرو کشور، قیمت گذاری نیست بلکه انحصار، تصدی گری و مدیریت دولتی در صنعت خودرو است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۵۲    
یک نماینده مجلس گفت: هیچ عنوان افزایش قیمت در بخش سوخت و انرژی و تامین کالاهای اساسی صورت نگرفته است و همین روند تا پایان سال جاری تداوم دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۴۰    
میدان گاز طبیعی رهام در دریای شمال انگلیس اگر نتواند معافیت آمریکا را از تحریم های ایران به دست آورد، با آغاز تحریم ها در 4 نوامبر بسته خواهد شد که به معنای توقف 6 درصد تولید گاز انگلیس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۳۱    
یک فعال رسانه ای در توییتر با انتشار تصویری از اختلاف قیمت یک محصول در دیجیکالا و قیمت کارخانه اش، نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۲۲    
ویلیام نوردهاوس و پاول رومر، هر دو از آمریکا برنده نوبل اقتصاد 2018 شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۱۰    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: تاکنون 50 هزار راننده متخلف ملزم به گذراندن دوره آموزشی پیش از ترخیص خودرو شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۰۱    
یکی از دلایل هورمون های زنانه است که به راحتی چربی سازی می کند. به خصوص زنانی که قرص های ضد بارداری مصرف می کنند بیشتر در معرض چاقی هستند چرا که استروژن به تنهایی می تواند مواد غذایی را به آب و چربی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۵:۴۶    
بروز درد در هر یک قسمت های سر علت هایی متعدد دارد، یک متخصص تغذیه درباره دلیل هر یک از این درد ها، توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۵:۳۰    
دمنوش تهیه شده از گیاه قاصدک خواصی شگفت انگیز دارد که حتی مرگبار ترین بیماری جهان را به زانو در می آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۵:۱۵    
نخست وزیر ژاپن با خروج نظامیان آمریکا از شبه جزیره کره مخالفت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۵:۰۰    
با وجود اینکه خبرها از معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد تا فردا حکایت داشت، یک عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی آن ها پس از تعطیلات دوهفته ای مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۰    
آمریکا از دیوان لاهه خواست درخواست ایران برای بازگرداندن 1.75 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده تهران را رد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۳:۳۰    
حمله موشکی ایران به مقر تروریستها در شرق سوریه یک اقدام قانونی و مقدماتی ایران و پیامی برای تروریستها بود
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۳:۰۰    
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال دیدار ترامپ و پوتین در ماه های آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۲:۳۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل هماهنگی این باشگاه با برنامه نود امشب رو در روی فردوسی پور می نشیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۰    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل مشهد درباره عاملی موثر در هیجانات قیمتی بازار خودرو توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۱:۳۰    
برخی از سلبریتی هایی که کمک مردم برای زلزله زدگان را جمع آوری می کردند، بدهکار بانکی بودند و بانک این مبالغ را به جای بدهی آنها برداشت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
فاکتوری قدرتمند و فوق العاده اثرگذار، نقشی غیر قابل انکار در زیبایی بانوان و پیشگیری از پیری زودهنگام درسلول های بدن آنها دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۵۱    
خاندان آل سعود در پرونده سنگین خود لیستی بلند بالا از جنایات گوناگون و سیاست های کثیف دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره تأثیر اجرای CFT بر بازار مسکن توضیحاتی را ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که پس از یک بار مذاکره دولت با تلگرام برخی همچنان معتقدند دولت توافق پشت پرده با تلگرام دارد توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۲۱    
رئیس انجمن اقتصاد اسلامی به نقل از امام کاظم (ع) گفت: احتکار از دزدی هم بدتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۷    
روز جهانی ترجمه به همت موسسه خانه داستان چوک و همکاری کتابخانه بعثت هجدهم مهرماه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۰    
کارشناسان حوزه امنیت یک ماه مانده به انتخابات کنگره آمریکا در ماه نوامبر نسبت به خطر هک شدن سیستم های رای گیری یا سایر اهداف انتخاباتی هشدار داده و امکان آن را همچنان بالا ارزیابی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۰    
بانک ملی ایران درخصوص خرید و فروش ارز به نرخ بازار آزاد اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۶    
وزارت امور خارجه عربستان خبر اخراج سفیر ترکیه از عربستان به دلیل بالا گرفتن تنش میان دو کشور درپی ربوده شدن 'جمال خاشقجی' را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۷    
فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست استان تهران می گوید: دوردور با حیوانات وحشی به ویژه گربه سانان، جرم است و متخلفان به 1 تا 6 ماه حبس محکوم می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۱    
عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت: به دوستان و همکاران هنرمندم توصیه می کنم، اخلاق و رفتار مرحوم عباس کیارستمی را الگوی خود قرار دهند تا ماندگار شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۱    
در تقابل مجدد ایران و آمریکا در دیوان لاهه وکیل آمریکا از این نهاد خواست شکایت ایران در مورد توقیف دارایی های بانک مرکزی این کشور توسط آمریکا را رد کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
خالد بن فرحان آل سعود از مردم عربستان خواست در صورت اثبات ترور روزنامه نگار مخالف رژیم سعودی، از طریق نافرمانی مدنی در روند تغییر سیاسی در این کشور شرکت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۲    
'گاوین ویلیامسون' وزیر دفاع انگلیس روز دوشنبه در اظهارنظری اعلام کرد که جنگ علیه داعش هنوز تمام نشده است و مادامی که این گروه برای امنیت ملی انگلیس تهدید باشد، جنگ ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۲    
برخی از رسانه های معاند و ضدانقلاب خبری از تعطیلی بازار تبریز و اعتصاب بازاریان منتشر کرده اند در حالی که چنین خبری صحت ندارد و بازار تبریز فعال بوده و در آرامش کامل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۲    
سیدعلاءالدین ظهوریان، دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات، از تذکر به روزنامه های کیهان و وطن امروز و ارجاع پرونده آن ها به دادگاه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
امروز نیز بازار ارز نسبت به هفته های گذشته کساد است و خرید و فروش زیادی در میان دلالان بازار انجام نمی شود. صرافی ها نیز که معمولا نرخ ارز را ثبت می کنند، ارزی برای فروش ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۲    
دیوان بین المللی دادگستری با برگزاری اولین جلسه استماع خود، روند رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا بابت توقیف دارایی های بانک مرکزی را آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۷    
فیلم ایرانی مغز های کوچک زنگ زده هفته آینده از فروشگاه های معتبر جهت خرید و دانلود قانونی منتشر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۱    
فیلم هزار پا داستان دزدی( رضا عطاران ) را روایت میکند که اتفاقی متوجه راز یک دختر می شود و سعی می کند خود را به عنوان جانباز جنگی و فردی خوب جا بزند و از این موقعیت سوء استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۶    
یک روز بعد از تصویب لایحه جنجالی CFT در مجلس شورای اسلامی، برخی مخالفان با انتشار پیام هایی در فضای مجازی در مقام تخفیف موضوع برآمدند و این رویکرد خود را نیز نوعی آزادی بیان می دانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۶    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از لزوم حمایت سازمان های مناطق آزاد از تولید، نیروی کار و سرمایه های ملی در این مناطق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۱    
نادیا مراد اولین عراقی است که برنده جایزه صلح نوبل شده.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۵    
امروز معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی یک نام را به عنوان چهره پشت پرده پیامک های تهدیدآمیزی که به نمایندگان مجلس ارسال می شد معرفی کرد؛ خلیل موحد، عضو سابق شورای شهر مشهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر نفت در واکنش به گفته های اخیر مقام های عربستان درباره جایگزین کردن نفت ایران گفت: چنین گزافه گویی ها ممکن است آقای ترامپ را راضی کند، اما بازار هرگز چنین ادعاهایی را باور نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۵    
یک منبع آگاه در کانون صرافان ایران می گوید: سفته باز های بازار ارز در تلاشند تا قیمت دلار برای چند ساعت هم که شده، به دست کم 14 هزار تومان بازگردانند تا دلار های روی دست مانده خود را بفروشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۲    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره معرفی رضا ویسه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت گفت: اسمی از ایشان برده نشده است و فقط نام آقایان رحمانی و انصاری مطرح شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق مسلح که صبح امروز از بانکی در این شهرستان سرقت کرده بودند در کمتر از 4 ساعت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۵    
کره شمالی در دیدار پامپئو با رهبر این کشور درخواستهای عجیبی از وی داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مدیر اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی به ناپدید شدن فعال رسانه ای عربستانی واکنش نشان داد و ناپدید شدن اجباری را از جرایم ضد بشری توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو به پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۷    
موحدی درباره ارسال پیامک ها به نمایندگان گفت: این یک دستور جمعی بود. درواقع ما تصمیمات مختلفی گرفتیم که یکی از انها پیامک بود که همه هم انجام دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۲    
سرپرست دادسرای قزوین گفت: با بررسی های انجام شده مشاهده شد که برخی از دستگیرشدگان مطالبات صنفی ندارند بلکه افرادی هستند که با تحریک دیگران می خواهند اوضاع را متشنج جلوه دهند و امنیت جاده ها را مختل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۶    
سرلشکر جعفری گفت: حمایت رژیم صهیونیستی از سلطنت طلب ها و منافقان برضد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی در کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۶    
وزرای خارجه ایران و روسیه در گفتگوی تلفنی خود همکاری های دوجانبه و تعامل در بخش انرژی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۵    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: در ادامه روند هفته گذشته، قیمت ها در بازار خودرو امروز نیز کاهش یافت به گونه ای که پس از ماه ها قیمت پراید 131 به زیر 30 میلیون تومان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره انتشار تصویری از او که نشان می دهد، در زمان تصویب CFT در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، مشغول بازی با تلفن همراه خود بوده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به بررسی هایی که تاکنون صورت گرفته است تعداد 14 استاندار، 11 معاون استاندار، 5 فرماندار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۶    
بازهم مجلس و بازهم وزیر کشور! مدت هاست که علاوه بر نمایندگان بسیاری از آگاهان به امور کشور به ویژه شرایط استان ها خواستار خداحافظی رحمانی فضلی با وزارت کشور هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۰    
محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت که خروج او از این وزارتخانه طی هفته های آینده تقریبا قطعی است، در اقدامی تامل برانگیز قصد دارد مدیرعامل یکی از دو شرکت اصلی خودروسازی کشور را قبل از رفتن خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵    
رهبر کره شمالی دیدار با وزیر خارجه آمریکا را فوق العاده خواند و پمپئو نیز بسیار خوب تلقی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور در نشست هم اندیشی با مدیران و سردبیران ارشد رسانه های داخلی، با اشاره به نقش آفرینی رسانه ها در شرایط گوناگون و تاثیرگذاری آنها بر آحاد مختلف جامعه، بر ضرورت هم فکری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۶    
مشاور پارلمانی شهردار تهران گفت: نامه ای در خصوص بازنشستگی شهردار تهران از دیوان محاسبات دریافت نکرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۷    
پروانه سلحشوری در پاسخ به توهین روزنامه کیهان نوشت: جناب کیهان و دلواپسان، با افتخار می گویم که با همان گردن شکسته آمدم رای دادم و رای دادیم علیه چرخه فاسد پولشویی و حمایت مالی از تروریسم در ایران و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در واکنش به کودک آزاری در مهدکودک ها گفت: در محیط های اجتماعی مثل مهدکودک و مدرسه هر چقدر تلاش کنیم و خوب کار کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: این قول را به مردم می دهم که هیچ محدودیتی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی کشور نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰    
در حالی که طی روزهای گذشته روند نزولی قیمت انواع ارز در بازار آغاز شده، رییس اتاق اصناف ایران معتقد است که نرخ واقعی دلار حدود 8000 تومان است و دولت برای کاهش قیمت ارز در بازار و تثبیت آن باید وحدت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در تصمیم گیری برای ممنوعیت واردات خودرو تخلف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
نماینده آمریکا در جلسه رسیدگی به شکایت ایران از این کشور نزد دادگاه لاهه به تکرار ادعاهای بی اساس و واهی مقامات آمریکایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت و مدعی شد که ایران نمی تواند چنین اعتراضی را مطرح ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۷    
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب درباره اعتراض برخی از اصولگرایان مبنی بر مشروع نبودن کنگره حزب اعتماد ملی بیان کرد: مبنای ما قانون احزاب و اساس نامه حزب بوده و مرجع اظهارنظر نیز کمیسیون ماده 10 احزاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب درباره اعتراض برخی از اصولگرایان مبنی بر مشروع نبودن کنگره حزب اعتماد ملی بیان کرد: مبنای ما قانون احزاب و اساس نامه حزب بوده و مرجع اظهارنظر نیز کمیسیون ماده 10 احزاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۲    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۱    
نماینده عضو جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی به سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه مبنی بر عدم دادن تضمین برای عضویت در CFT واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
اگر از کامپیوتر خود زیاد استفاده می کنید حتما خطاهای (ارورها) مختلف آن را تجربه کرده اید. یکی ازخطاهای رایج کامپیوتر خطای 403 است. اما چگونه می توان این خطا را دور زد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفت شرط ایران در کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) نگرانی ها در این زمینه را برطرف می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
در این مطلب، 29 علامت پرکاری "تیروئید" بیان شده و روش های درمان و پیشگیری از این بیماری نیز تشریح شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی بر این عقیده است مادامی که نتوانیم اقتصاد داخلی و تولید کشورمان را در حد مطلوبی قرار دهیم، کشورهای قدرتمند کماکان فشارهایشان را بر ما وارد خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از فرصت 24 ساعته بعه وزیر صمت برای حضور در جلسه این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
معاون رئیس جمهور با اشاره به خسارت بالای سیلاب دو روز اخیر در غرب مازندران گفت: دولت تلاش دارد از طریق تسهیلات و کمک بلاعوض بخشی از خسارات وارده به مردم غرب مازندران را جبران کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
آن طور که رئیس کانون صرافان می گوید تصویب FATF نمی تواند در کوتاه مدت اثر اساسی بر بازار ارز داشته باشد و زمان بر است. تحریم های آبان ماه نیز در بازار بی اثر نیست، اما اثر عمده ای هم نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع آخرین وضعیت استیضاح وزیر صمت را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۷    
نمایندگان بسته حمایتی دولت از اقشار آسیب پذیر جامعه را در جلسه غیرعلنی فردا بررسی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
از چندروز پیش که استارت کاهش قیمتی دلار زده شد قیمت موبایل نیز روند کاهشی گرفت و حالا این انتظارات وجود دارد که قیمت ها همپای قیمت دلار کاهش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران خبر داد.
  • ۱