یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۶:۰۰    
ستاد دیه استان خراسان رضوی به دلیل وجود شکات متعدد و میزان سنگین بدهی بعد از گذشت 5 سال زمینه آزادی مددجوی بدهکار دیه ناشی از تصادفات رانندگی را فراهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۵    
فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 8 صبح روز شنبه 28 مهرماه آغاز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۰    
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی از دیدار و رایزنی نظامیان ارشد اسرائیل و عربستان پیرامون ایران و سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۰    
دیوان بین المللی دادگستری (در لاهه) روز سه شنبه با صدور بیانیه ای در ادامه روند بررسی پرونده شکایت ایران از آمریکا درخصوص نقض عهدنامه مودت روابط اقتصادی و حقوقی کنسولی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۰    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که تمامی 15 مظنون به قتل روزنامه نگار منتقد سعودی با ولیعهد عربستان در ارتباط بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۶    
آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی، یکی از جنجالی ترین و مرموزترین رهبران تاریخ جهان است. امروز خانواده او در اوج گمنامی زندگی می کنند و حتی فامیل خود را تغییر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال حقوق شناخته شده ای دارد از جمله حق پخش تلویزیونی بطوری که فوتبال امارات از این حق به میزان هزار میلیارد تومان معادل پول ایران درآمد داشته و اگر این درآمد در فوتبال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۶    
مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور گفت:حدود سه میلیون تبعه خارجی در کشور حضور دارند که عمده آنها افغانستانی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۵    
وزیر تجارت انگلیس هم همراستا با شماری از مقامات جهانی، در واکنش به مفقود شدن روزنامه نگار سعودی قصد ندارد در کنفرانس سرمایه گذاری عربستان شرکت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۱    
با این که پلیس فتا دائم هشدار می داد که بیشتر سایت های همسریابی قابل اعتماد نیستند، اما گوش خیلی ها بدهکار نبود و همین باعث شد تا کلاهبرداران از این فرصت بادآورده سوء استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۶    
زن 48 ساله ای در می سی سی پی به اتهام قتل نوه اش به حبس ابد محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۷    
جگر گوسفندی سرشار از آهن می باشد و مصرف آن به خانم های باردار توصیه می شود اما به دلیل رسوب مواد سمی بدن گوسفند در جگر خوردن بیش از حد آن را توصیه نمی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۱    
صادق خلیلیان با همکاری جمعی از اقتصاددان راهکار هایی را برای خروج اقتصاد از وضعیت فعلی به رئیس جمهور پیشنهاد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۱۵    
سفیر کره جنوبی در دیدار با رئیس اتاق تعاون با تاکید بر اینکه شرکت های کره ای اهمیت بازار ایران را می دانند گفت:باتوجه معافیت تعاونی ها ازتحریم فرصت خوبی برای گسترش تعاملات اقتصادی وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۶    
دستپاچگی شهردار تهران برای عزل و نصب های پیاپی در حالی که قانوناً دیگر شهردار نیست و باید این منصب را ترک کند، موجب شگفتی رسانه ها شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۵    
برخی از صاحبنظران معتقدند که بطور اساسی دخالت بخش خصوصی در تدوین بسته حمایت از تولید،کار درستی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگیبا اشاره به اهمیت جوانگرایی در کشور اظهارداشت: باید مدیران پیرو خسته کنار بروند و جوانان آگاه، متعهد، انقلابی و باسواد مسئولیت را به دست بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۴۶    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه ویزای اربعین فقط بصورت الکترونیکی و با کارت بانکی روی سامانه سماح پرداخت می شود و هیچ مبلغی بصورت ارزی نباید پرداخت شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۲۲    
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: زائران اربعین باید روادید قانونی داشته باشند زیرا شرط اساسی دولت عراق، همراه داشتن مدارک معتبر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۰۱    
حسن روحانی، دعای پدران و مادران شهدا و خانواده ایثارگران را در پیشبرد بهتر برنامه ها موثر دانست و اظهار داشت: دولت و مسئولان نیز با جدیت در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم تلاش می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۴۶    
به نظر می رسد سه کشور عربستان سعودی، ترکیه و آمریکا برای رسیدن به توافقی پشت پرده درباره نجات ولیعهد عربستان سعودی از مخمصه ماجرای جمال خاشقجی تلاش می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۳۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: با توافقی که با بانک مرکزی انجام شد، شعب بانک های عامل دینار مورد نیاز زائران را در اختیارشان قرار خواهند داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۱۶    
هنوز داغ ترین خبرها از بازار خودرو به گوش می رسد از کاهش قیمت تا پیش فروش هشت محصول از سوی ایران خودرو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۰۱    
دختران کاراته کا ایران به 2 مدال برنز بازی های المپیک 2018 جوانان دست یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۴:۳۱    
دکتر 'منصور غلامی' وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در نشست مقام معظم رهبری با دانشجویان ممتاز و استعدادهای برتر با ارایه گزارشی از شرایط علمی و نخبگان کشور گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۴:۰۲    
نماینده ولی فیقه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:در ایام اربعین 30 هزار نیروی پلیس در مرزهای شلمچه، مهران و چذابه امنیت زائران را برعهده خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۳:۳۲    
وزیرکشور در پی ربایش 14 نفر از مرزبانان ایرانی توسط اشرار تروریست، در نامه ای به همتای پاکستانی خود خواستار انجام تعهدات امنیتی این کشور در مقابله با تروریست های شرور و به کارگیری تمام تلاش ها برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۳:۰۲    
مدیر کل گمرک خرمشهر گفت: به منظور تسریع در جابجایی زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه تا کربلای معلی و عتبات عالیات خروج اتوبوس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۲:۴۱    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: 6 هزار و 500 زائر پاکستانی اربعین حسینی در 72 ساعت اخیر وارد زاهدان شده و مورد استقبال مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۲:۰۱    
مشکل تامین ارز ثانویه تیم ملی کشتی ایرانی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برطرف شد تا این تیم بدون دغدغه عازم مجارستان شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۰۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تمهیدات دولت برای تحقق مطالبات زنان گفت: حضور زنان در ورزشگاه منع قانونی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۱    
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که به طرز هولناکی اقدام به قتل دو دخترش و پدر و مادر همسرش کرده بود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۴۵    
سازمان هدفمندی اعلام کرد که یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 پنجشنبه به حساب سرپستان خانوار واریز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۷    
وزیر امور خارجه یونان در پی اختلاف نظر با وزیر دفاع این کشور بر سر تغییر نام مقدونیه از سمت خود استعفا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) با تاکید بر اینکه، احتمالاً اواخر هفته مشخص می شود که برای روزنامه نگار ناپدید شده سعودی چه رخ داده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۷    
رضا شبانی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تیروکمان ریکرو انفرادی مقابل حریف آمریکایی شکست خورد و از بازی های المپیک جوانان حذف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۲    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا در نزدیکی محل استقرار سامانه ضد موشکی اس 300 در سوریه پرواز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۲    
صدر اعظم آلمان در بیانیه ای دولتی در پارلمان این کشور با تاکید بر اینکه ما باید خود را برای همه سناریوها از جمله برگزیت نامنظم آماده کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۶    
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران در توئیتر خود مطلبی را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۱    
سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: تغییری در سیاست های فضای مجازی با حضور من در این سمت ایجاد نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۵    
مدیر سیاسی وزارت خارجه آلمان در دیدار با عراقچی گفت: تلاش داریم ظرف روزهای آینده در مشورت با طرف ایرانی سازوکارها را نهایی کرده و با توجه به اولویت ها، بخش هایی از آن را وارد فاز عملیاتی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۷    
خزانه داری آمریکا شرکت مالی آفاق دبی که در عراق فعالیت دارد را به دلیل حمایت از داعش در فهرست تحریم های اوفک قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۷    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه، تا پایان نوامبر (9آذر) از سمت خود کناره گیری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
گزارش های مالی بازار سهام ایالات متحده حکایت از آن دارند که عرضه اولیه عمومی سهام شرکت اوبر در سال 2019 می تواند زمینه ساز سودی میلیارد دلاری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که سفر وزیر خارجه آلمان به عربستان به سبب قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد آل سعود که در کنسولگری عربستان در استانبول روی داد، لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح نحوه بهره مندی دانش آموختگان برتر دانشگاهی، دانش آموختگان فناور و دانش آموختگان برتر ایرانی غیرمقیم از تسهیلات خدمت وظیفه عمومی تخصصی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بسیاری از مراکز حساس و پرخطر مانند کارخانه های شیمیایی باید از شهرها خارج شوند و آن هایی که باید در داخل شهرها باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
دادستان شیراز گفت: کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی صادر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
عباس عبدی می گوید: اینکه در سال 92 گزینه اصلی اصلاح طلبان آقای عارف بود، باید بگویم این موضوع درست نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
مشاور رئیس جمهوری به پادشاه عربستان سعودی توصیه کرد که درباره اقدامات این کشور در نسل کشی یمن تجدید نظر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
نجات الله ابراهیمیان، عضو شورای نگهبان درباره پیامک های تهدید آمیز گفت: کسی مرا تهدید نکرده و جرات هم ندارد که تهدید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
دبی یکی از شهرهایی است که بیشترین سرعت توسعه را داشته اند. در دهه ی 1960، این شهر تنها یک بیابان بی آب و علف با تعدادی ساختمان بود اما حالا پرجمعیت ترین شهر امارات متحده ی عربی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
روزنامه سبق گزارش کرد کنسول عربستان در استانبول از کار معلق شده و مورد بازجویی قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
دونالد ترامپ تاکید کرد که برخورد او با روسیه نسبت به هر رئیس جمهور دیگری در تاریخ مدرن آمریکا "سرسختانه تر" بوده و از نظر او تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مربوط به ارتباط ترامپ با روسیه عملا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۲    
معاون رئیس جمهور گفت: بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور در دستورکار دولت قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
در حالی که هر روز ابعاد تازه ای از پرونده جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستان فاش می شود، برخی گزارش ها حاکی از آن است که عربستان سعودی بعد از یک دوره سکوت خود را برای ورود به فاز جدیدی از سیاست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۷    
کشتی آرای گفت: کاهش قیمت ارز موجب کاهش قیمت طلا و سکه در روز جاری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
مقامات کاخ سفید از این نگرانند که قتل آشکار جمال خاشقجی روزنامه نگار مخالف سعودی، مانع از بزرگنمایی مساله ایران شده و نقش عربستان در تنظیم بازار نفت تحت تاثیر قرار بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام شورای فرهنگ عمومی در حذف مناسبت روز هفتم صفر یعنی ولادت امام موسی کاظم(ع) از تقویم و جایگزینی شهادت امام حسن مجتبی(ع) ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۲    
خیساندن پا در محلول های طبیعی و گیاهی جنبه درمانی دارد. برای کاهش و رفع استرس ، بیخوابی ، سم زدایی و درمان بی حالی و مشکلات دیگر از ترکیبی که در این بخش می خوانید حتما استفاده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۶    
اگر شما هم آب برنج را دور می ریزید باید بگوییم دست نگه دارید و با استفاده از آب برنج زیباتر شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۰    
وکیل مدافع آرش کیخسروی از تعیین وثیقه 300 میلیونی برای موکلش خبر داد و گفت: پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده و اگر بنا باشد که وثیقه ای از ما پذیرفته شود در دادگاه انقلاب پذیرفته خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تحریم های بی اعتبار جدید آمریکا توهین آشکار ایالات متحده به ساز و کارهای حقوقی و بین المللی و ناشی از کینه ورزی کور دولت آمریکا با ملت ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان جزئیاتی از نشست مشترک امروز این شورا و برخی اعضای هیئت دولت درباره FATF و CFT را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۶    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با بیش از دو هزار نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۷    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اف ای تی اف (FATF) گفت: معیار و ملاک شورای نگهبان شرع مقدس و قانون است و امیدواریم که نتیجه عملکرد ما به نفع اسلام و انقلاب و تضمین کننده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۵    
گزارش راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، ارائه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۲    
فرمانده سپاه گفت: اشرار و تروریست ها در حادثه دیروز در مرز میرجاوه، پس از بیهوش کردن نیروهای مرزبانی، آنها را ربودند .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۲    
عکسی که در ادامه می بینید در شبکه های اجتماعی به عنوان اولین تصویر از جنازه طراح اصلی حمله به اهواز منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۰    
دادستان کل کشور گفت : حضور دیشب زنان در ورزشگاه آزادی، یک آسیب اجتماعی است و هیچ توجیهی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از "تعطیلات زمستانی" مدارس را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۷    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای مدیران مسئول شرق و شهروند به اتهام انتشار اخبار اختلاف افکن میان مردم ایران و عراق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۲    
برای امروز ارز مسافرتی با نرخ حدود 13 هزار تومان برای هر یورو در بانک ها عرضه می شود. همچنین بانک ها هر دلار را 10 هزار و 800 تومان و هر یورو را تا 12 هزار و 600 تومان می خرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: محیط بانان باید از مزایای نیروهای نظامی برخوردار شوند چراکه از ترس قصاص نمی توانند از خود دفاع کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۶    
جلسه رسیدگی به پرونده 11 متهم اخلال در نظام اقتصادی احتکار آرد و گندم، در شعبه ویژه بررسی جرائم مفسدین و اخلالگران اقتصادی در دادگاه انقلاب شهرستان شیراز برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۰    
شهردار تهران گفت: ادعای شنود تلفن مدیران شهرداری کثیف ترین اتهامی است که ممکن بود درباره من زده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۷    
شبکه خبر.7 ترکیه اعلام کرد که ماموران امنیتی ترکیه به اسناد صوتی مبنی بر شکنجه و قتل جمال خاشقچی در ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول دست یافته اند که حاوی جزئیات بیشتری از جنایت علیه این روزنامه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: محیط بانان باید از مزایای نیروهای نظامی برخوردار شوند چراکه از ترس قصاص نمی توانند از خود دفاع کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۱    
جلسه روز گذشته حسن روحانی با جمعی از اقتصادانان کشور در شرایطی برگزار شد که اکثر چهره ها و نخبگان اقتصادی کشور از وضعیت اقتصاد و عملکرد دولت به شدت ناراضی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس از کاهش قیمت مسکن با آغاز تحریم های آمریکا در آبان ماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۲    
بین بحران تحریمهای ایران و بحران عربستان در مورد ناپدید شدن خاشقچی، قیمت نفت از این بحرانها متاثر شده و افزایش یافته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۶    
رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا از ترکیه خواست تا ازتحریم های واشنگتن علیه ایران حمایت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۰    
پژوهشگران کشور توانسته اند محصولاتی با تکنولوژی نانو بسازند که با این تولیدات و تجهیزات می توان زیر سقف یک خانه نانویی ایرانی زندگی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
معاون راهبردی قوه قضائیه گفت: تمام تلاش دشمن این است که ما را پای میز مذاکره ببرد و این یعنی نقطه آغاز شکست و در مذاکره هم حلوا تقسیم نمی کنند و باید چیزی داد تا چیز دیگری بگیریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۱    
در ادامه سیاست های خصمانه علیه ایران، دولت آمریکا اعلام کرده که حداقل 20 بانک و شرکت ایرانی را تحریم کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۱    
دیوان بین المللی دادگستری مهلت ایران و آمریکا برای تقدیم دادخواست نسبت به اصل دعوا در این دادگاه را در ارتباط با پرونده شکایت تهران از واشنگتن به دلیل نقض پیمان مودت اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶    
رئیس هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس پیشنهادات لاریجانی به این هیئت را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
یک سناتور جمهوری خواه در اظهاراتی سخیف، احتمال وجود رگ و ریشه ایرانی در آزمایش دی ان ای خود را فاجعه بار تفسیر کرد. این اظهارات نژاد پرستانه با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت از روز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵    
براساس تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی طی شش ماهه اول سال جاری بیش از 9 میلیون و 130 هزار تن کالای اساسی وارد کشور شده است که از نظر وزنی 56 درصد از کل واردات را به خود اختصاص داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۲    
امینی و شیرازی دو رئیس فعلی و سابق شهرداری تهران معتقدند که شنود در شهرداری امکان پذیر نیست زیرا این مسئله نیازمند یک روند قضایی و قانونی خاص است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۶    
ربوده شدن نیروهای مرزبانی در حالی انجام شد که سپاه قدس در بیانیه ای از خیانت نیروهای نفوذی خبر داده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
عموما وقتی دولت ترامپ از تنبیهات شدید علیه کشوری در خاورمیانه سخن می گوید، منظورش ایران است، کشوری که اثرگذاری منطقه ای اش دغدغه همسایگان عربش و آمریکا شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۷    
تعدادی از بانک های خصوصی که پیش از این مطیع دستورات بانک مرکزی بودند مدتی است که نرخ سود را از 15 به 18 درصد افزایش داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۱    
گوگل قصد دارد برای استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف سازگار با سیستم عامل اندروید از مشتریان اروپایی خود هزینه دریافت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۵    
دبیر علمی نشست ارز رمز در ITE 2018، گفت: در این نشست فرصت ها و چالش های استفاده از ارز رمزها در شرایط تحریم کشور بررسی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
کدخدایی از احتمال بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) در جلسه امروز این شورا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
اطلاعاتی عجیب از سایت ها و مراکز واسطه و دلال صیغه و ازدواج موقت را در این گزارش بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱    
روزنامه شرق،یادداشتی از سعید حجاریان منتشر کرده که وی در آن بر لزوم انتشار اسناد و مدارک تاریخی،اداری ،تصمیمات سیاسی و... به منظور مستندسازی رخدادهای جامعه تاکید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱    
دریافت برخی سیگنالها در باره تایید احتمالی لایحه CFT در شورای نگهبان،رسانه های دلواپس و برخی چهره های اصولگرا را برای نوع واکنش به این رخداد، به برنامه ریزی واداشته است.
  • ۱