یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 28 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۲    
علت احساس درد در انگشتان و دست می تواند ناشی از ایجاد مشکل در تاندون ها، اعصاب و غضروف ها باشد که در این مقاله بیشتر به آن پرداخته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۶    
بهنام بانی(زادهٔ 11 مهر 1366، دامغان) خواننده ایرانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۶    
همواره با شروع فصل سرما در کشور ما و با توجه به میزان سرما در کشور ما همواره بحث صرفه جویی گاز مطرح بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 300 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۰۰    
اگر در حال لوس کردن فرزندتان هستید، خیلی راحت از رفتارهای آنها متوجه خواهید شد. آنها در برابر شما و بزرگسالان دیگر رفتار گستاخانه ای خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۰    
حزب مرکل ریاض را تهدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۶    
رئیس جمهور در حکمی رضا رحمانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۰    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۱۵    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی ، پس از ارائه گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد چالش های نظام بانکی، بر حمایت از اقدامات بانک مرکزی در زمینه اصلاح نظام بانکی تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۰    
پست بانک ایران در راستای سیاست های بانک مرکزی درخصوص تأمین موردنیاز متقاضیان مصارف ارزی غیربازرگانی، ارز مصارف غیربازرگانی(مسافرتی) متقاضیان را تأمین می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۶:۳۶    
8 سال از آن روزی که مرتکب قتل شد می گذرد، اما هنوز باور ندارد که نام قاتل بر پیشانی او نقش بسته است و با گفتن کلمه متاسفم سر به زیر می افکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۵:۴۵    
سخنگوی سازمان اورژانس از مصدومیت 11 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه مینی بوس در مشهد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۵:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مجتمع تجاری در میدان امام حسین خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۴:۲۱    
دولت آلمان با صدور بیانیه ای کشته شدن روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول را به شدت محکوم کرد و توصیحات ریاض درباره این قتل را ناکافی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۳:۲۱    
وزیر امور خارجه فرانسه کشته شدن خبرنگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۳:۰۰    
اعضای کمیسسون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز با رییس شورای شهر تهران دیدار و راجع به مسایل و دغدغه های مرتبط با حوزه حقوق بشر و شهروندی گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۲    
مدیرکل اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه جدید قانون هوای پاک، سازمان هواشناسی باید 96 ساعت قبل از وقوع پایداری هوا این پدیده را اعلام کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۳۲    
ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه شنبه شب کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی را به شدت محکوم کرد و خواستار تحقیق جامع درخصوص قتل این منتقد سعودی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۱۷    
اقدام پلیس ژاندارمری فرانسه برای انتقال شماری از پناهجویان به خاک ایتالیا، تنش میان دو کشور را تشدید کرده و منجر به استقرار دائمی پلیس مرزی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۴۷    
نائب رئیس انجمن صادرکنندگان نمونه ایران، گفت: برای صادرات تعریفی باید داشته باشیم که متاسفانه در کشور ما تولید و ثروت ملی تعریف نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه به دنبال بهانه می گردد و طرح اتهام علیه یلنا حسینووا تبعه روس از سوی ایالات متحده با همین هدف صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۲۶    
نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شنبه شب استاندار قدس را در شمال این شهر ربودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۲۰    
وزیر کشور در گفت وگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود گفت: جمع آوری اطلاعات، تعقیب و سرکوب گروه های تروریستی مورد انتظار است و نیروهای نظامی و انتظامی ایران آمادگی دارند با همکاری طرف پاکستانی به اهداف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۶    
بعد از اتفاقات رخ داده در پذیرش دانشگاه آزاد و سرگردانی برخی از دانشجویان پزشکی این دانشگاه، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۵    
دبیر ستاد اربعین گفت: همچنان امکان اخذ پروانه گذرموقت برای خودروها جهت ورود به خاک عراق وجود دارد و هزینه ورود هر خودرو شخصی به خاک عراق 120 دلار تعیین شده و توسط گمرک عراق اخذ می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۲    
رسانه های فلسطینی شنبه اعلام کردند که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی استاندار قدس را از درون خودرویش ربوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه تلاش مقام های آمریکایی برای نسبت دادن دخالت و تاثیرگذاری در انتخابات کنگره آمریکا به ایران را از اساس نادرست و ناراست و ناشی از نوعی توهم ناشناخته خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۲    
سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی مینی بوس اقدام به پارک کردن کنار دریچه ها می کرد به طوریکه دوربین مداربسته نتواند تصویر وی را ثبت کند و اقدام وی نیز از دید رهگذران دور بماند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۶    
وزیر دادگستری عربستان اعلام کرد که جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در خاک این کشور کشته شده است و پرونده خاشقجی بعد از کامل شدن به دستگاه قضایی ارجاع داده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۱    
فریبرز عرب نیا گفت: تنها دلیل کمرنگ بودنم در فضای بازیگری سینما و هنر این است که این فضا در حال حاضر به هیچ عنوان مورد دلخواه و مطلوب من و خیلی های دیگر نیست و فیلمنامه ها و آثار خوب بسیار بسیار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور در نامه ای استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی را پذیرفت و محمد اسلامی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۵    
وزیر کشور گفت: تا کنون حدود یک میلیون و 200 هزار نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) ثبت نام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۱    
رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور گفت: مشمولان قانون منع بکاگیری بازنشستگان در صورت بکارگیری و دریافت حقوق تحت تعقیب قضایی و مجازات قرار خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۲    
دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی جدید با قابلیت های مدرن در بخش رهگیری فعالیت های بدنی و ارائه نکات مرتبط با سلامت کاربر رونمایی می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۰    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه صبح شنبه به ریاست روحانی رئیس جمهور، پس از ارائه گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد چالش های نظام بانکی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷    
حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: قتل جمال ⁧ خاشقچی ⁩ را محکوم و به خانواده و مردم ⁧ عربستان ⁩ سعودی ⁧ تسلیت ⁩ می گویم. هر کسی که آمر این جنایت است، تروریست جدید و نئو ⁧ وهابیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷    
قانون مربوط به CFT با وجود مخالفان در مجلس به تصویب رسید و برای بررسی در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۰    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان گفت: "رخدادهای خطرناکی" که درخصوص مساله جمال خاشقجی، خبرنگار سعودی وجود دارد، شاهدی بر این است که ارزش های دموکراسی در تمامی جهان در خطر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است که مدیران مسئول به حوزه امنیت اقتصادی ورود کرده و تلاش کنند که در زمینه ارزاق عمومی مردم خللی وارد نشود هر مدیری کم کاری کند دستگاه قضایی ورود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۶    
تصویری از لحظه ورود خاشقچی و نامزدش به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول که توسط رسانه های ترکیه ای منتشر شده است.قرار بود خاشقچی برای تحویل مدارک ازدواجش مجددا به کنسولگری مراجعه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در آخرین روز کاری ام خوشحالم به شکل نمادین شاهد تداوم مدیریت در ایران هستم، گفت: نسل جوان آینده ایران باید کار را در دست بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۱    
روز جهانی پوکی استخوان (WOD) هر ساله در 20 اکتبر برگزار می شود. در این رابطه کمپینی وجود دارد که سالانه برای افزایش آگاهی جهانی در مورد پیشگیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۲    
بنابر تمهیدات اندیشیده شده در بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی می توانند مبلغ یکصد هزار دینار عراق را از طریق ساز و کار طراحی شده در بانک ملی ایران خریداری و اسکناس دینار را در سه شهر عراق و سه نقطه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تمام تلاش ما این بود که در جلسه امروز هیات عالی نظارت مجمع تشخیص لوایح مرتبط با FATF به خصوص CFT در یک فضای منطقی بررسی شود، که همینگونه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۱    
پس از اعتراف مقامات سعودی به قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار این کشور در کنسولگری عربستان در استانبول، شاه سعودی در اقدامی ناگهانی پنج مقام دستگاه اطلاعاتی کشورش را برکنار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۵    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه صبح شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، پس از ارائه گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد چالش های نظام بانکی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۶    
مهدی پازوکی، اقتصاددان می گوید: تمدید مهلت ایران از سوی FATF قطعا بر فضای روانی ناشی از تحریم های جدید آمریکا در 13 آبان ماه اثر می گذارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۵    
سید مهدی هاشمی در واکنش به مسائل مطرح شده از سوی وزیر مستعفی راه و شهرسازی و وزیر علوم، استیضاح در مجلس نهم را ریشه کینه آخوندی عنوان و مدارک تحصیلی خود را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور داد پس از ابلاغ دادنامه های صادره ازشعب بدوی دیوان عدالت اداری درباره افزایش مرخصی زایمان به این سازمان، چنانچه بیمه شده حائز شرایط قانونی باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۷    
پری زنگنه درباره شایعاتی که پیرامون نسبت خانوادگی او با خاندان خاشقجی ها در عربستان سعودی مطرح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۷    
یک نماینده مجلس تاکید کرد: نام تقی زاده خامسی، افشانی، اسلامی و رزم حسینی نیز برای وزارت راه و شهرسازی شنیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۷    
مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به تازگی نگرانی خود را از آن چه نقش روسیه، چین و ایران در انتخابات پیش روی ایالات متحده آمریکا خوانده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک در بازار را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۶    
در جلسه صبح امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه CFT مورد بررسی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۷    
"اعتراف عربستان سعودی مبنی بر پذیرش کشته شدن روزنامه نگار سعودی در کنسولگری استانبول پس از درخواست ها برای اجرای عدالت درباره این پرونده از سراسر جهان انجام گرفت اما هیچکس علیه پادشاهی عربستان سعودی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۱    
یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کاربران موبایل رخ دهد افتادن گوشی در آب است. اما اگر این اتفاق رخ داد باید چه کار کنیم؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۵    
الاخبار چاپ بیروت نوشت: دولت آمریکا در مسیر جنگ خود علیه نفت ایران، هر روز با دشواری های تازه ای مواجه می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۲    
علیرضا خاجی درباره مذاکره با دولت فعلی آمریکا گفت: من اینطور تحلیل می کنم که ترامپ چه گذشته ای دارد و چه مواضعی دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۶    
برخی رسانه های ترکیه پس از اعتراف آل سعود به قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی، با طرح سوال 'جسد خاشقچی کجاست؟'، خواستار ارائه پاسخ شفاف به این پرسش از سوی مقامات ریاض شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
رییس انجمن صنفی صنعت تایر ایران از ثبت سفارش تایر خودروهای سنگین با ارز 4200 تومانی خبر داد و اعلام کرد که التهاب بازار در این بخش تا یک الی دو ماه آینده فروکش خواهد کرد و در حال حاضر نیز مشکلات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
شنیده ها حاکی از آن است که جایگزین وزیر مستعفی راه و شهرسازی از استان مازندران می آید، ضمن آن که رئیس جمهوری نیز طی روزهای آینده سرپرست وزارت راه و شهرسازی را منصوب خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۵    
موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد می گوید پیامک های تهدید آمیزی که به نمایندگان مجلس برای منع تصویب CFT ارسال شده است از سوی او و همراهانش نبوده است و اگر ثابت شود که توهین و تهدیدی صورت گرفته است شخصا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 270 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۱    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مدیران بازنشسته ای که در فرصت قانونی پست های مدیریتی را ترک نکنند مجازات حبس در انتظارشان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۱    
انتصاب اکبر ترکان به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری نشان داد که روحانی از عملکرد وزیرش در حوزه مسکن راضی نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۲    
با کاهش ارزش دلار قیمت طلا بالا رفت و این فلز گران بها سومین هفته افزایشی را رقم زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۷    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر خارجه در جلسه غیر علنی فردا (یکشنبه) مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با فرمانده ارتش پاکستان، خواستار اقدامات سریع و قاطع برای دستگیری عوامل تروریستی ربایندگان مرزبانان جمهوری اسلامی ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۱    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت : دولت باید توجه ویژه ای به اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد، چرا که افزایش قیمت کالاها آسیب جدی به این قشر وارد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از قطعی شدن معرفی قاسم سلیمانی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۵    
محمدی رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه گفت که سازمان اوقاف با تمام قوا از دست درازی به موقوفات جلوگیری کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۲    
علاوه بر بررسی استیضاح وزیر کشور، بررسی اصلاح قانون انتخابات مجلس و بررسی آسیب شناسی قوانین انتخابات ریاست جمهوری و مجلس این هفته با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان، وزارت کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران شرکت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی نامه استعفای خود را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۵    
طرح پیش فروش جدید محصولات شرکت ایران خودرو از روز یکشنبه 29 مهرماه اجرا می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶    
شاه سعودی در پی اعتراف رسمی عربستان به کشته شدن روزنامه نگار منتقد این کشور در استانبول، علاوه بر برکنار کردن شماری از فرماندهان اطلاعاتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶    
سفارت انگلیس در ایران از تصمیم گروه ویژه اقدام مالی برای تمدید تعلیق نام ایران در فهرست سیاه این گروه استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: آقای آخوندی وزیر راه بهتر است به جای دخالت در کار وزرای اقتصاد و خارجه (نامه نگاری به رئیس مجلس درخصوص FATF) پیگیر حل مشکل کامیونداران و مهندسین و حمل و نقل زائران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی فعال شدن سامانه هوشمند کارت سوخت در این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بعید است نمایندگان به شریعتمداری رای اعتماد دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از وجود یک جریان خاص پشت پرده نامه های اخیر یکی از سران فتنه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور گفت: سیاست دولت این است که نقدپذیر باشد و از نقد استقبال کند چون نقد را به نفع خود می داند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
یک عضو فراکسیون امید گفت: کسانی که به عنوان وزرای کار و اقتصاد معرفی می شوند باید برنامه محور باشد نه اینکه تنها بگوید من کار و تلاش می کنم. باید دید برنامه وزرا برای آینده چیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
مربی حرفه ای بوکس که در اقدامی هولناک دو دختر جوان خود را به همراه پدر و مادرزنش در خانه به قتل رسانده بود پس از 14 ساعت خود را به پلیس معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
جمال خاشقجی به عنوان روزنامه نگار، رکورد دیدار و مصاحبه با بن لادن را در دست دارد؛ مصاحبه هایی در مکان هایی از کوه های تورا بورا گرفته تا شمال پاکستان.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
یک تولید کننده چینی موبایل قصد دارد در 2019 میلادی یک موبایل تاشو مجهز به اینترنت نسل پنجم عرضه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
اگر تا به امروز از چسب های زخم تنها برای التیام زخم های بدن استفاده می کردید، حالا می توانید از چسب های الکترونیک خاصی بهره بگیرید که شما را از وجود استرس زیاد مطلع می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
مشاور رئیس جمهور در توئیتی نوشت: گویا برخی تمایل دارند مجمع تشخیص مصلحت نظام را -درغیاب رئیسش-در جایگاه مجلس سنا قرار دهند. عجله نکنید! این ابتکار را بگذارید برای اصلاحیه قانون اساسی.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
بررسی قیمت روز مسکن در پایتخت حاکی از آن است که یک واحد 43متری در آگاهی با قیمت 145میلیون تومان و واحد 50متری در خاوران نیز با قیمت 150میلیون تومان معامله شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۸    
معلمی هنگامی که نامزدش درخواست ازدواج وی را رد کرد سرش را برید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد تحریم نفتی ایران که آمریکا به دنبال آن است تنها یک بلوف سیاسی بوده و هرگز عملی نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۷    
تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت در دیدار برابر دوسلدورف جشنواره گل به راه انداخت و هفت بر یک پیروز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۷    
روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا از جمله لیونل مسی و همچنین سرمربی این تیم دوست دارند پل پوگبا در نیوکمپ به آن ها ملحق شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۱    
یافته ها نشان می دهد ویروس تبخال عامل تاول های تبخالی هم ممکن است موجب بیماری آلزایمر شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۱    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، قرارگیری در معرض ماده اصلی موجود در دود و غبار با نوعی سکته مغزی ناشی از خونریزی مرتبط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۱    
افشاگر پشت پرده خاندان سعودی جمعه شب فاش کرد؛ محمد بن سلمان که گمانه زنی هایی برای خلع وی از ولیعهدی شنیده می شود، از بیم کودتا علیه خود مانع از دیدار شاهزادگان عربستان با پدرش می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۰    
از همان لحظه ای که مسعود کرباسیان استیضاح شد و برای خداحافظی به خیابان باب همایون رفت تا وسایلش را از ساختمان قدیمی وزارت اقتصاد و دارایی جمع کند،فعالان اقتصادی منتظر معرفی جانشین او بودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران بار دیگر از روابط این کشور با ریاض ابراز خشنودی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۵۵    
بسیاری از نهادها و سازمان ها اجرای قانون منع به کاری گیری بازنشستگان را به تعویق انداخته و امیدوار هستند که بتوانند این موضوع را یک بار دیگر در دستور کار مجلس قرار داده و حساب خود را جدا کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۵۲    
رجیب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه جمعه شب با سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان درباره همکاری کامل میان آنکارا و ریاض درباره سلامت تحقیقات در خصوص رسیدگی به پرونده جمال خاشقچی روزنامه نگار ناپدیده شده ...
  • ۱