سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۰۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۷    
همزمان با مراسم یادبود زنده یاد غلامرضا شکوهی و آیین رونمایی از نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب پنجه بر پیشانی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۶    
سومین کنگره مجازی شعر وحدت اسلامی "ویژۀ شعر کلاسیک" توسط دفتر شعر جامعه ایمانی مشعر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۱    
تحلیلگران و ناظران امور با اشاره به طرح ناتوی عربی از سوی ترامپ، آنرا به مثابه تلاشی از سوی آمریکا برای گرفتار کردن اعراب در مهلکه بزرگ و تحمیل هزینه های سنگین بیشتر بر آنها می دانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر مطابقت مسابقات بین المللی قرآن در ایران به نسبت سایر ملل اسلامی از روند رو به تکامل سازمان اوقاف در اجرای مسابقات بین المللی ایران قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۸    
نقوی حسینی: عده ای به نمایندگان امضا کننده ی طرح سوال از رییس جمهور می گویند امضا ها از حد نصاب پایین آمده و شما هم انصراف دهید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در توسعه پروژه های زیر ساختی عتبات عالیات داشته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۲    
معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: 120 طلبه جدیدالورود به مدت یک هفته از پنجم مرداد ماه در دوره میثاق طلبگی در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه شرکت می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
کتاب شیطان و اهل تقوا اثر ارزشمند مفسّر، محقق و پژوهشگر علوم و معارف اسلامی حجت الاسلام حسین انصاریان است که در سال 93 به رشته تحریر در آمده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۸    
همزمان با برگزاری کنگره شمس تبریزی؛ تفاهم نامه خواهرخواندگی تبریز و قونیه منعقد خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین ربانی خباثت و خیانت آن دسته از افرادی که از شرایط نابسامان کنونی اقتصاد به فکر ثروت اندوزی افتاده اند را غیر قابل گذشت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام حسام افروز پیگیری مشکلات بیماران صعب العلاج را از اولویت های مرکز خدمات دانست و افزود: در همین راستا در مرکز خدمات قم یک نفر نیرو ویژه پیگیری مسائل درمانی این بیماران قرار داده شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: چهار مستند از شهدای مدافع حرم استان اردبیل که جزء برنامه های فاخر صدا و سیمای استان محسوب می شود ساخته خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تعیین مهریه های سنگین نمود ترویج فرهنگ غلط در جامعه است و مجلس باید به موضوع مهریه های سنگین ورود پیدا کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۶    
دولت واردکنندگان متخلف که از ارز با نرخ مرجع استفاده کردند را مکلف کرد براساس محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مابه التفاوت ریالی نرخ ارز در روز ترخیص کالا با نرخ ارز در روز ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۸    
رهبر انقلاب تأکید کردند: مسؤولان مطمئن باشند که ملت غیور و شجاع، خدمتگزاران کشور را در دشواری ها و در مقابله با زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار تنها نخواهد گذاشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۵    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز دشمنان ایران در کنار جنگ اقتصادی به شدت بر روی جنگ روانی تمرکز کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۲    
مدیر هیأت اندیشه ورز خانواده، تعلیم و تربیت و سبک زندگی حوزه علمیه خراسان بر لزوم بررسی آموزش های حوزوی در حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۶    
رییس جمهور، دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۷    
باید هر چه سریع تر از مرحله نیت خوانی سخنان رییس قوه مجریه عبور کرد و وارد مرحله اعتبارسنجی این اظهارات شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باید توجه داشته باشیم تداوم حرکت انقلاب اسلامی در پرتو فعالیت های فرهنگی و مذهبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۷    
حاجی بابایی با بیان اینکه آموزش و پرورش با 194 هزار کسری نیروی انسانی مواجه است، گفت: دولت باید به داد مردم برسد چرا که اوضاع مالی مردم مناسب نیست و تیم اقتصادی دولت موفق نبوده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وزیر فرهنگ باید به مجلس پاسخ دهد، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد هنوز نتوانسته چالش های فرهنگی را با راهکار های مطلوب مرتفع کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۴    
این کتاب فصل پنجم از کتاب اسلام سیاسی صوت الجنوب ؛ قرائت جدید از حرکت های اسلامی در شمال آفریقا نوشته فرانسوا بورجا، نویسنده و پژوهشگر فرانسوی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۸    
اسناد وزارت دادگستری آمریکا نشان می دهند نزدیکان رییس جمهور آمریکا چندین بار با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اخلاص را لازمه کار مداحی دانست و گفت: مداحان نباید در مداحی ها از مسیر و رسالت اصلی خویش خارج شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۴    
استاندار ایلام گفت: هزینه ویزای اربعین بر اساس نرخ ارز دولتی محاسبه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: آرامگاه حجت الاسلام والمسلیمن شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه فقید ارومیه با الگوگیری از مزار شهدای کربلا احداث می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تشریح ابعاد جنگ ترکیبی و هوشمند دشمن علیه نظام و همراهی برخی از عوامل منفعت طلب و منافق داخلی با آن ها پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۹    
اعتراضات مردمی در جنوب عراق به کمبود و قطع آب و برق دو هفته پیش شکل گرفت و فضای سیاسی این کشور را متاثر از تحولات خود کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۲    
سید محمود نبویان: اگر FATF تصویب شود باید قاسم سلیمانی ها را تحویل دهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۶    
حج یکی از اصلی ترین شعائر دین مبین اسلام و منعکس کنندة ابعاد اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و عبادی آن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۳    
یک فضیلت سیاسی فراگیر و مشترک و مورد توافق این است که اصول را درک کنید و بر آن ها پایبند بمانید، و ایمان داشته باشید که چون معماری پایه های هستی بر این اصول است، التزام شما به اصول ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۳    
سعید جلیلی: در برج های میلیاردی نمی شود نسخه مبارزه با فقر را پیچید!
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۰    
امام مهدی(عج) در حدیثی شریف با اشاره به اینکه ظهور تحت اراده خداوند رخ می دهد، موضع شان نسبت به آنها را که برای فرج وقت تعیین می کنند، اعلام کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۰    
عزت الله ضرغامی: اگر رییس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی خود، صریح و صادق سخن بگوید نتیجه بهتری خواهد گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۷    
وقتی امتی به درگاه خدا دعا می کنند تا فرج را نزدیک کند و آن منجی را برساند، این خواسته در دعاهای فردی و جمعی مطرح می شود و شوق دیدار را می افزاید و منتظر را هم آماده و شایسته آن دوران می سازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۷    
مهدی محمدی: مسؤولی که نمی تواند مشکل گرانی را حل کند، باید برود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۸    
شیخ علی یاسین رییس تجمع علمای صور لبنان با اشاره به تصویب قانون دولت یهودی در کنیست رژیم صهیونیستی، بیان داشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۲    
شیخ قیس الخزعلی دبیر کل عصائب اهل حق با اشاره به توصیه مرجعیت اعلای عراق در خصوص ضرورت تسریع در تشکیل دولت و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۷    
دادگاه عالی شهر آگرا ی هند در حکمی اعلام کرد: تنها شهروندان شهر آگرا اجازه اقامه نماز جمعه در مسجد داخل بنای تاج محل در این شهر را دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۷    
مدارس دینی ایالت اوتارپرادیش هند به زودی یونیفرم مخصوص برای دانش آموزان این مدارس تعریف خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۷    
دبیرکل هیئت مدیره حقوقی مسلمانان هند طی سخنانی گفت: امسال نیز عربستان سعودی برخی از امور (اجرایی) حج را به دست شرکت های اسرائیلی سپرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۷    
حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: گفته شد حاجی های امسال با وجود گران شدن دلار اما ارز 3900 تومان دریافت کردند و اینکه چرا دولت برای رفتن به حج یارانه می دهد؛ درحالیکه این دروغ بود و واقعیت نداشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن برای مقابله با متجاوزان سعودی سلاح های ویژه و پیشرفته ای دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۴    
اولین نشست از سلسله نشست های راز رضاشاه با عنوان رضا شاه؛ استقلال یا وابستگی با حضور صادق زیباکلام و عباس سلیمی نمین در کانون اندیشه جوان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۱    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت محاکمه سیف گفت: کادر بانک مرکزی و از جمله خود آقای سیف الان متهم هستند و باید پاسخگوی عملکرد ضعیف و تحریک آمیز خود باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۱    
وزیر کشور دولت نهم گفت: متعجبم که چرا دولت در تغییر وزیر راه و شهرسازی اینقدر تعلل می کند؛ آن هم وزیری که چند بار استیضاح شد ولی هر بار با لابی گری رأی آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۸    
علی علیزاده: هدف من حمله به شخص حسن روحانی نیست. هدف نشان دادن سیاست قدسی و پیشامدرن اصلاح طلبان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۸    
امام جمعه بندرامام گفت: آل سعود نقشه های آمریکایی را در مراسم حج از قبیل عدم اجازه برگزاری مراسم برائت از مشرکین و جلوگیری از شعار مرگ بر اسرائل و مرگ بر آمریکا پیاده سازی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۸    
امیرالمؤمنین امام علی (ع) در یک روایت به خصلتی اشاره فرموده اند که ارزش آن کمتر از شهادت نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۵    
حجت الاسلام شهاب مرادی گفت: کرامت فقط به مال نیست بلکه می تواند محبت لبخند و گذشت از تقصیر دیگران و نیز کینه نداشتن و چشم پوشی و عبور از بدی های مردم باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۵    
مراسم چهلمین روز رحلت معلم اخلاق، حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی در مسجد فائق برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۲    
خداوند غیر از این رحمت به همه موجودات، رحمت ویژه ای دارد که شامل شدن این رحمت ویژه به طور یقین بعد از ایمان و عمل صالح است. البته این ایمان شعله های نورانی گوناگونی دارد و چراغدان این شعله هم قلب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۲    
اعزام 18 مبلغ دینی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اجرای طرح تربیت دانشجو معلم قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی و معرفی برترین های جشنواره نمایش کوتاه خراسان شمالی عناوین برخی از اخبار کوتاه این ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۹    
سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، فراخوان طراحی یادمان شهید ثقه الاسلام تبریزی را با هدف یادبود واقعه عاشورای 1330 قمری، منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۹    
رییس کمیته ایثارگران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دستگاه های عضو در کمیته ایثارگران تا پایان مردادماه فرصت دارند تا جمع بندی نهایی خود را برای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، انسجام و همدلی برای عبور از پیچ حساس تاریخی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در تصمیم گیری های مهم هیچ گاه از مشورت غفلت نکنید ما مدیران بزرگی داشتیم که با غفلت از مشورت ضرر بزرگی را متحمل شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۶    
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از فعالیت سی مشاور در مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی به منظور جذب علاقه مندان فعالیت در این مرکز از جمله برنامه های در دستور ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۳    
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از برگزاری سلسله همایش های توجیهی مدیران و روحانیان کانون های مساجد خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۰    
معاون تهذیب مدرسه امام صادق(ع) آبادان از برگزاری سومین دوره طرح تلبس ویژه طلاب حوزه علمیه از اول مردادماه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۷    
نهمین دوره علمی آموزشی با حضور مسؤولان حوزه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران به پایان رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۳    
ناتوی عربی در مسیر تشکیل با چالش های عمده ای روبرو است که مهم ترین آن بحران و دو قطبی در شورای همکاری خلیج فارس است که قرار است ستون فقرات ناتوی عربی را تشکیل دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۱    
مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش اساتید در تربیت طلابی توانمند و کارآمد در عرصه تحصیل و تبلیغ اشاره و عنوان کرد: بهره مندی از رسالت های تربیتی آموزشی لازمه تربیت طلاب توانمند است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۸    
مسؤول تربیت مربی ستاد مرکزی حفظ و قرائت قرآن کریم ریشه دردهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را به دلیل دوری از قرآن عنوان کرد و گفت: قران حلال مشکلات است و باید زندگی بدون قرآن را حذف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ترامپ را دیوانه ای معرفی کرد که مواضع غیر عقلانی او ارزش پاسخ دادن را ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۲    
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با تأکید بر جذب حداکثری و دفع حداقلی در نماز جمعه، افزود: افزایش معرفت اسلامی و همگرایی عمومی از مهم ترین کارکردهای نماز جمعه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۳    
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین گفت: حوزه های علمیه و طلاب و روحانیان در طول تاریخ اسلامی مهم ترین نقش را در تبیین ارزش های الهی در جامعه انسانی داشته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۵    
مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه بزرگ بهترین نویسندگان ایران در شهر کتاب مرکزی تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت گفت: حمایت از کارآفرینی در جامعه به سخنرانی نیست؛ حمایت قانونی، حقوقی، اقتصادی و فراهم آوردن شرایط عرضه تولیدات نیاز است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: اگر توفیق انجام اموری مانند نماز شب را نداریم به این علت است که از خداوند توفیق انجام آن را طلب نکرده ایم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۹    
مسؤول کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) گفت: طرح سلام بر امام هم زمان با ایام دهه کرامت در بیش از 1000 مسجد کشور برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۶    
امام جمعه اهواز به تلاش برخی مغرضان و مفسدان برای ضایع کردن حق انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با کار و تلاش و رفع نواقص پاسخ دندان شکنی به دشمنان داخلی و خارجی بدهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از احداث مجتمع فرهنگی تجاری قدس با بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار در بندرعباس خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۳    
حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه دشمنان تهدید به عدم برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کردند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۵    
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۵    
بابایی صالح با بیان اینکه نتیجه ترمیم کابینه باید روی کارآمدن افراد شایسته باشد، گفت: اگر مسؤولان بیانات رهبر معظم انقلاب را الگو قرار دهند و براساس منویات معظم له برنامه ریزی کنند به طور قطع از این ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس حوزویان را موظف به تلاش برای ارتقای سطح اخلاقی مسؤولان و جامعه دانست و گفت: حوزه علی رغم تمام تلاش هایی که صورت می دهد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۰    
وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح تغییر ساختار وزارت صنعت معدن و تجارت مخالفت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مصادره اموال نامشروع مسؤولان را یکی از مولفه های اجرای عدالت اجتماعی برای جلب اعتماد مردم دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۵    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معطل ماندن دولت برای اجرایی شدن نسخه های بیگانگان را اشتباهی بزرگ دانست و گفت: دولت و مجلس باید با تبعیت و اجرایی ساختن دستورات رهبری مشکلات اقتصادی را رفع کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۳    
وکلای مجلس شورای اسلامی مجازات اذیت و آزار کودکان و نوجوانان را تشدید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل و با حضور 235 نفر از وکلای ملت در صحن بهارستان رسمیت یافت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۷    
حجت الاسلام ملک محمدی اشتغال زایی را یکی از رسالت های مهم مسؤولان در کاهش طلاق دانست و گفت: امروز مسؤولان باید با اقدام جهادی و عمل انقلابی برای جوانان اشتغال زایی کنند تا آسیب های اجتماعی در کشور ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه اطلاعاتی موقوفات استان خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار موقوفه و 20 هزار رقبه در استان وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این که تهدید نظامی آمریکا، با شدیدترین پاسخ نیروهای مسلح همراه خواهد بود، گفت: آمریکا حق ندارد؛ امنیت منطقه را با سیاست های خصمانه و جنگ طلبانه خود مختل کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰    
حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به برکت انقلاب اسلامی توسعه کمی و کیفی بسیار خوبی پیدا کرده اند به نحوی که هم اکنون 65 هزار نفر در 450 مدرسه مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۷    
چهارمین نشست خبری سخنگوی حوزه با محوریت تشریح برنامه ها و فعالیت های تابستانی حوزه های علمیه برگزار می شود.