سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۵:۲۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۹    
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه اقتصادی و اعتراض آنها نسبت به مشکلات به وجود آمده در این بخش، گفت: باید به حرف و درد و دل معترضین به مسائل اقتصادی کشور گوش داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۲    
کارشناس مسائل سیاست خارجی و رسانه گفت: مسؤولان باید به توسعه رسانه اعتقاد داشته باشند، در کشوری که توسعه رسانه ای نباشد، هیچ طرح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... به نتیجه نمی رسد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۹    
جمعه گذشته، از نزدیک شاهد واقعه ی مبارکه بودم که برخلاف آنچه که می پنداشتم، مطمئن شدم که هنوز چراغ امید به حاکمیت اخلاق و قدردانی در جامعه ی ما کاملا خاموش نشده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۰    
مشاهدات و اخبار حاکی از آن است همچنان دولت در حوزه تولید به خصوص برای بنگاه های متوسط و کوچک که قدرت اعمال نفوذ در سیاستگذاری های دولتی را ندارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۰    
کار جهادی بسیجیان که در هفته های اخیر آغاز شده، روز گذشته نیز منجر به کشف انبار احتکار 2200 تن شمش آلومینیوم در اراک، 10 هزار حلقه لاستیک سبک در شهرستان ملکان، 40 تن چرم و 70 کانتینر برنج شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۶    
محمد جواد ظریف از تدوین سند همکاری کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله محمدعلی اسماعیل پور ( قمشه ای ) را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۱    
علما و روحانیون شاخص استان فارس در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار اقدامات قاطع، عاجل و دقیق قوه قضائیه در برخورد با متجاوزان به حقوق ملت و مفسدان اقتصادی شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۸    
ضرورت تقویت وحدت در دهه امامت و ولایت، تأکید بر تلاش بیشتر مسؤولان برای محرومیت زدایی از راز و جرگلان و برگزاری یادواره 18 شهید مسجد جوادالائمه(ع) عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۸    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روایتی از فریبکاری آمریکا در مذاکرات هسته ای، از تفکر خطرناک دشمن برای تجزیه ایران پرده برداشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۱    
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله اسماعیل پور قمشه ای را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ازاهدای 40 کمک هزینه ازدواج توسط اوقاف زنجان خبر داد و گفت: این کمک هزینه ها از محل عواید موقوفات اهدا می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۷    
وزیر کشور ایتالیا در صفحه شخصی خود اعلام کرد: دیگر مسجد جدیدی در ایتالیا نخواهیم ساخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۷    
عضو شورای اجرایی حزب الله کشتار کودکان یمن را شدیدترین فاجعه انسانی جهان توصیف کرد و عربستان را مسئول آن دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۱    
عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران حماس اعلام کرد: تهدیدات اشغالگران کودک فلسطینی را هم نمی ترساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۵    
یک دانشجوی اهل جمهوری چک در آمریکا بعد از تحقیقات به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف می شود و به دلیل این انتخاب مورد شکنجه پلیس آمریکا قرار می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۹    
منابع فلسطینی از یورش مجدد ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی و اقدامات تحریک آمیز آنها در این مکان مقدس خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه سخت کردن ازدواج یکی از مهمترین آسیب ها است، گفت: ازدواج آسان با تکیه بر ساده زیستی در جامعه ترویج شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی کمیته مشارکت های مردمی استان ایلام از آغاز صدور مجوز برای برپایی ایستگاه های صلواتی طی اربعین در ایلام خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۳    
رهبر اپوزیسیون انگلیس گفت لندن باید حمایت خود از درگیری های یمن و بحران انسانی ناشی از آن را متوقف کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع) امنیت زائران، نخستین و مهمترین برنامه ریزی ناجا در ایام برگزاری این راهپیمایی عظیم معنوی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۷    
معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از تاخیر ایجاد شده در روند تشکیل دولت لبنان به شدت انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۴    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجس شورای اسلامی گفت: در صدد ایجاد فراکسیون رسانه برای حل مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۴    
اسلام، دستاوردهای الهیاتی و اجتماعی اثر هانس تسیرکر ، اسلام شناس آلمانی است که در آن به چگونگی معرفی خدا در قرآن پرداخته شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۲    
مدیر گروه اعزام مبلغان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امسال در راستای اجرای طرح نشاط معنوی 16 ملبغ از شهر مقدس قم به امامزادگان عظیم الشان استان اصفهان اعزام شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۴    
وبگاه یمنی جنایات مکرر عربستان در کشتار خونسردانه غیرنظامیان یمنی را گواه داعشی صفت بودن رژیم آل سعود خواند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۹    
در پی کناره گیری مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور، حجت الاسلام واعظی، مدیر امور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها جایگزین وی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
یدالله ایزدی گفت: درنظر داریم در هفته دفاع مقدس، پنج تا شش جلد دیگر که بخش اصلی آن مربوط به تاریخ شفاهی سرلشکر دکتر محسن رضایی است، به علاوه سه اثر دیگر را منتشر کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۶    
اردوگاه اطفال روایت دو سال خاطره از اتفاقات تلخ و شیرین و حماسه های باورناپذیر است که آفرینندگان آن نه ارتشی های سرد و گرم چشیده بودند و نه پاسدارهای جان بر کف.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۰    
دیوان جهان ملک خاتون با بیش از 15 هزار بیت شامل چند قصیده، ترجیح بند، مقطعات،و غزل ها و رباعیات بسیار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۱:۵۷    
رییس جمهور با تأکید بر اینکه اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برقراری روابط نزدیک تر و صمیمی با جمهوری آذربایجان است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۱:۵۷    
هیات وزیران در جلسه خود به ریاست معاون اول رییس جمهور، به بحث و بررسی پیرامون لایحه مطبوعات و خبرگزاری ها پرداخت و تعدادی از مواد آن را مورد تصویب قرار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۲۹    
سران 5 کشور ساحلی دریای خزر در پایان اجلاس خزر ،به نشانه دوستی و همبستگی، تعدادی بچه ماهی خاویار را به صورت نمادین در دریا رها کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۷    
حضرت آیت الله سبحانی با صدور پیامی درگذشت آیت الله اسماعیل پور از علما و اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۱    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حاشیه پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر در زمینه مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین الملی گفتگو و تبادل نظر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۵    
رییس جمهور با بیان اینکه با امضاء کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر گام جدیدی در روابط بهتر و بیشتر کشورهای ساحلی دریای خزر برداشته شد، گفت: امروز 5 کشور ساحلی خزر برای تقویت امنیت منطقه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۹    
روسای جمهور پنج کشور ساحلی دریای خزر در بیانیه ای، ضمن برشمردن طیف گسترده ای از توافقات در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و امنیتی با هدف تقویت همکاری های مشترک ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۷    
اگر مسلمانان بر مبنای رویکرد رسانه ای اسلامی عمل کنند و خبرهای رسانه های غربی را بدون تحقیق و تبیین نپذیرند از بلاهای بزرگ مصون خواهند ماند و تبلیغات مسموم و دروغین دشمن خنثی خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۹    
شش سند همکاریهای راهبردی و اقتصادی در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر امضا شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۳    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر تلاش و جدیت طلاب جدیدالورود برای فراگیری علوم دینی و تهذیب، گفت: گام نهادن در مسیر طلبگی و سربازی امام عصر (عج) توفیق ذی قیمتی است که باید قدر آن دانسته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۰    
سرمایه گذاری روی سلبریتی ها و سوء استفاده از اقبال شکلاتی این جماعت در دستور کار اتاق های فکر همسو با سلطنت طلبان و لیبرال های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکیلات اپوزیسیون خارج نشین قرار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۷    
ترامپ در حالی که بر طبل مذاکره بدون قید و شرط می کوبد، اما همچنان در رؤیای براندازی نظام در راهبرد کلان فشار از بیرون و شورش از درون، سیر و سلوک می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۱۸    
مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت امام جواد(ع) با حضور علما، طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع تقلید برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۶    
آیت الله شیخ محمدعلی اسماعیل پور قمشه ای به علت بیماری و کهولت سن درگذشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۶    
حجت الاسلام فوادیان گفت: نفس ولادت امام جواد(ع) زمینه سازی برای دفاع از باور مهدویت است. چرا که ایشان اولین امام خردسال در تاریخ اسلام بودند که زمینه را برای پذیرش امامت در سن خرسالی و امامت حضرت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۲    
حجت الاسلام موسوی با اشاره به سکوت جوامع بین الملل در قبال جنایات وحشیانه آل سعود، گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به وجود مقدس و کاملی به نام امام نیازمندیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۹    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهرهای توریستی و ساحلی مازندران به دلیل ورود هجم گسترده ای از مسافران در خطر آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری قرار دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۶    
دوستان روشنفکر آقای جعفریان هیچگاه اجازه نداده اند که کسی از علوم انسانی دینی صحبت کند و هر کس در این زمینه نظری ارائه داده است آن را با انواع برچسب زنی های دیکتاتورمآبانه روبرو کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۶    
همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت سربداران آزاده مشروطه در تبریز، منبر و عصای شهید ثقه الاسلام و مهرهای خاندان آن زنده یاد در یکی از روستاهای دوردست آذربایجان شرقی یافت شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۰    
حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: برخورد جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی بازدارندگی در پی خواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۷    
مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری با بیان این که رعایت زی طلبگی همواره مورد تأکید علما و بزرگان حوزه بوده است، گفت: رشد علمی و معنوی یک طلبه در دوران تحصیل در گرو رعایت زی طلبگی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۷    
مجله اشپیگل در مطلبی با اشاره به رویکرد اخیر رییس جمهوری آمریکا در قبال ایران نوشت: اروپا و آلمان در چنین شرایطی باید سیاست پیشگیرانه در پیش بگیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۴    
دوره آموزشی آموزه های دینی وامنیت غذایی ویژه مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۴    
آیت الله قزوینی مناظره ای جالب توجه از امام جواد(ع) با یک عالم شافعی نقل می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۱    
امام جواد(ع) در یک مجلس محاکمه با تفسیری که ارائه دادند، جلوی قطع دست یک سارق را گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۸    
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بر ضروروت حضور مبلغان در جامعه تأکید کرد و گفت: حضور مبلغان در جامعه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی مسؤولان با اخلال گران اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۵    
بلومبرگ در گزارشی از ایران با لحنی طعنه آمیز نوشت: تحریم های آمریکا علیه ایران دست بالا را در بزرگترین میدان گازی جهان به چین بخشید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۲    
رجبی دوانی در مراسم رونمایی از کتاب جهاد کبیر جدیدترین اثر مرکز مطالعات حدیث ولایت دانشگاه امام حسین(ع ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۹    
کسب رتبه اول کشوری از سوی ستاد غدیر عجب شیر، تجلیل از ائمه جماعات فعال در زمینه ازدواج و اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی استان های شمال کشور در تبریز از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۹    
آیت الله عبدالله محمدی شاگرد امام خمینی(ره) ماجرای جالبی درباره تقاضای افزایش شهریه فرزند امام خمینی و واکنش ایشان نقل کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۶    
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت گفت: پژوهش محور بودن طلبه رمز موفقیت این قشر است که باید از ابتدای سال تحصیلی همواره مورد توجه قرار بگیرد و بین طلاب تبیین شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۳    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه کارنامه روحانی کارنامه اصلاح طلبان است، گفت: مگر آقای جهانگیری زمان کاندیداتوری در تلویزیون نگفت من اصلاح طلب هستم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۳    
رییس دانشگاه تبریز به تشریح بخشی از فعالیت های یکساله دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۳    
امام جمعه همدان گفت: صدها آیه در قرآن وجود دارد که انسان را به تعقل دعوت می کند این در حالی است که هیچ یک از کتب آسمانی دیگر را نمی توان یافت که این گونه از عقل حمایت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۵    
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت به میزبانی بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این مراسم در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۱    
انجمن توسعه، فرهنگ و گفت وگو در بیروت با هدف تشویق افراد جامعه به گفتگو برای حل اختلافات و مشکلات تأسیس شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۸    
مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جواد(ع) در مدرسه حضرت خدیجه(س) شهر کویته پاکستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۲    
تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه نوشت که دونالد ترامپ از طریق مبالغه در تحریم دیگران و ورود به جنگ اقتصادی همزمان در چندین جبهه خدمت بزرگی به دشمنان خود کرده و بحران های زیادی را برای متحدان کشورش ایجاد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۹    
مبلغ شیعه کویتی در واکنش به حمله اخیر عربستان به اتوبوس حامل کودکان یمنی در صعده آن را جنایتی جنگی دانست و از سکوت رسانه های عربی در این زمینه انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۶    
سمیناری با موضوع کتاب امام علی(ع)؛ صدای عدالت انسانی اثر نویسنده مسیحی در مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی در بازدید از خبرگزاری رسا با تقدیر از تلاش های خالصانه دست اندرکاران این رسانه حوزوی، اظهار داشت که این رسانه از سطح یک خبرگزاری فراتر رفته و به بنیاد علمی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۰    
یک تحلیلگر سیاسی لبنانی اعلام کرد پاسخ اخیر مقاومت فلسطین به تجاوز صهیونیست ها نشان می دهد سختی های کنونی در نوار غزه، اراده ملت فلسطین را تضعیف نکرده بلکه مقاومت برای سناریوهای مختلف آماده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۰    
انتقادها از موضع اخیر حیدرالعبادی نخست وزیر عراق در خصوص پایبندی دولت وی به تحریم های خصمانه آمریکا علیه ایران همچنان ادامه دارد که در مهمترین واکنش ها ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۷    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل حمله وحشیانه ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل کودکان و قتل عام آنها را در استان صعده یک اقدام نظامی مشروع توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۶    
وب سایت خبری - تحلیلی فارین پالیسی با اشاره به بحران و تنش پیش آمده بین عربستان سعودی و کانادا، نوشت که این گونه رفتاهای ولی عهد سعودی نشان می دهد که او از نظر اخلاقی و سیاسی شخصیت ضعیفی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۳    
مبتکر بحث آزاد اجتماعی امام جواد علیه السلام است، البته قبل از امام جواد هم در زمان دیگر ائمه طاهرین بحث زیاد می شد، اما این که حالا بنشینند جمعا صحبت کنند امام جواد اول بار این کار را کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۵    
رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که اولین دغدغه حاکمان باید ترویج معنویت در جامعه باشد، گفت: مسؤولان مرتبط با فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام شاه آبادی از بی برنامگی، وادادگی و بی مسؤولیتی برخی از مسؤولان و دولتمردان و مجلسی ها در قبال توطئه های اقتصادی دشمنان ابراز تأسف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۱    
مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور از اجرای طرح تحول بنیادین در حوزه های علمیه خواهران خبر داد و اعلام کرد که رویه ما بر این است که در نهایت تمام امورات مربوط به طلاب خواهر به خودشان واگذار شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۸    
اتحادیه اروپا از حکومت عربستان سعودی خواسته است تا در مورد بازداشت فعالان حقوق زنان در این کشور و اتهامات وارده علیه آنها اطلاعاتی ارائه کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۶    
رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رها کردن بازار حس ناامنی را در مردم ایجاد می کند باید ناامنی روانی ایجاد شده در جامعه را از بین ببریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۰    
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش گفت: اردوی جهادی این دانشگاه با حضور 40 نفر از دانشجویان داوطلب آغاز و تا 25 مرداد ماه ادامه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: دولت، وزرا و مسؤولانی را که اراده و انگیزه ای برای حل مشکلات مردم ندارند را کنار بگذارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۵    
حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان هیچ گاه شکست نمی خورد، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشگیری از بروز فساد در کشور با شفافیت اطلاعاتی صورت می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۷    
تعدادی از مردم شهرستان جهرم فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آمریکا برای نابودی اقتصاد ایران شمشیر از روبرو بسته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۴    
چه نسخه هایی برای تربیت مدیران نسل آینده پیش روی نهادهایی همچون آموزش پرورش، دانشگاه، یا حوزه علمیه است و آبشخور معرفتی آن نسخه ها کجاست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ساخت مستند در امتداد فلق در این استان، گفت: تلاش های روحانیون مستقر استان توسط روابط عمومی این اداره کل به تصویر کشیده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۲    
رییس جمهور به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر، با بدرقه معاون اول رییس جمهور و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، تهران را به مقصد آکتائو قزاقستان ترک کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۹    
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان باید در جبهه اقتصادی با هوشیاری و درایت بیشتری کار کنند، گفت: جنگ اقتصادی خیمه انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دومین یادواره 43 شهید روحانی استان 28 مردادماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۱    
در جریان دیدار ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی و هیات همراه با ریاست و معاونین مرکز مطالعات ادیان (icrs) دانشگاه گاجامادای(UGM) اندونزی تفاهمنامه مهم همکاریهای دو جانبه در زمینه های مختلف به امضا رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۵    
حسنخانی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا حلال مشکلات نیست بلکه تکیه بر توان داخلی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ضامن عبور از بحران اقتصادی است، گفت: مذاکره با آمریکا تکرار اشتباهی دیگر مانند برجام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۲    
کارشناس مذهبی رسانه ملی گفت: امام جواد(ع) زمینه تثبیت مکتب شیعه را فراهم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۹    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه مسؤولان موظف هستند متخلفان و قانون شکنان اقتصادی را به مردم معرفی کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۶    
دروس خارج نظام های اسلامی به همت دبیرخانه دوره های آموزشی پژوهشی علوم انسانی مفتاح برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
دوره تخصصی تربیت مبلغ نبرد اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب و روحانیان سراسر کشور به همت کارگروه اقتصاد مقاومتی نهضت مبلغان انقلاب اسلامی با همکاری مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۶    
عبور از مرز فرهنگ و بی اعتنایی به ارزش های دینی با "اکران فیلم کمدی در شب شهادت امام جواد(ع)" چه پیام هایی دارد.
  • ۱