دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۹:۵۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۱    
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید سعی کرد تا برنامه های مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم اوقاف استان مرکزی از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای صلح، عدالت و حاکمیت دینی بنا شده و خبرنگار در چنین جامعه ای نقش سرباز دینی را را ایفا می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۴    
یادواره شهدای ترور استان کرمانشاه یکشنبه، 21 مرداد ماه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رفاهیات رسانه ای ها در حوزه ملی باید پرداخته شود، گفت: این رفاهیات در بخش دستمزد، بیمه، مسکن و ... است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: شرایط ما یک شرایط ویژه است که جنگ نظامی در مرزها نداریم اما در حال حاضر در جنگ روانی و جنگ اقتصادی به سر می بریم که باید با دقت و سرعت برای آن تصمیم بگیریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۳    
محمد جواد ظریف: این اولین باری نیست که یک جنگ طلب ادعا می کند که برای صلح جهانی جنگ راه می اندازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۰    
آمریکا از دیروز دور جدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را اجرایی کرد و در عین حال دولت ترامپ مدعی آمادگی برای مذاکره است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۷    
رییس جمهور در سخنرانی تلویزیونی خود مجدداً موضوع رفراندوم اصل 59 قانون اساسی را طرح کردند. ابتدا باید دو سؤال را برای فهم مسأله طرح کرد...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۴    
علی اکبر ولایتی: 17 مردادماه که با فداکاری و شهادت محمود صارمی همزمان است، نشانه ای است از مجاهدت ها و تلاش های فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۶    
عبدالله گنجی: از دشمن تا مردم کف خیابان و خود روحانی هم مسأله اصلی را اقتصاد می دانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۰    
حیدر رحیم پور ازغدی می نویسد: دلیل دشمنی کفر و نفاق با ایران این است که ایران می خواهد شعار لا إِلَهَ إِلَّا اللّهُ و مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهِ را گسترش دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اساس تمدن ها معلم، مادر و الگوی آرمانی بوده و در بین سه عنصر اصلی رشد و تعالی توجه بیشتر بر قداست مادر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۳    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی دلیل همنوا شدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ائتلاف سعودی در موضوع تنگه باب المندب را تبادل دریایی 15 میلیارد دلاری از طریق این تنگه عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۰    
تحلیلگر مشهور جهان عرب با اشاره به تحرکات ترامپ ضد ایران آنرا عامل هرج و مرج بین المللی دانسته است و از شکست این اقدامات رییس جمهور آمریکا خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بیانیه ای به آسیب شناسی وضعیت اقتصادی کشور و ارائه راهکار برای حل مشکلات معیشتی مردم پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۴    
معارفه سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باغملک، اعلام برنامه های هفته سوم مردادماه کتابخانه های عمومی استان و دعوت استاندار خوزستان از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۸    
جلسه بررسی استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دقایقی قبل آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۸    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: مردم همواره از یک سخنران و رهبر و مدیر توقع دارند و در بحث های مدیریت ویژگی های رهبری سازمان آمده است که انتظارت پیروان را برآورده کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۹    
حجت الاسلام نیلی پور تاکید کرد: یکی از وظایف و رسالت های خانواده مهدوی وجود، تامین و تضمین سلامت و بهداشت جسمی و روحی برای اعضاء خانواده است تا دنیای کوچکِ خانواده مهدی یاوران انعکاسی از ایده جهانی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۹    
حمید رسایی: از این استدلال روحانی می شود فهمید که اغتشاشات و کودتای سال 88 چه بلایی سر کشور آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۶    
علیرضا زاکانی: صحبت های دیشب آقای روحانی در مسائل مختلف، حاکی از همت بالای دولت در رفع مشکلات کشور نبود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۶    
اوصاف منتظران تلاش برای گسترش خوبی ها و معروف ها در جامعه و مقابله با بدی ها و مفاسد و ستم ها، بسیار مقدس است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۶    
محسن رضایی: مردم تشنه صداقتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۳    
نقوی حسینی: ایران می تواند از موانع تحریمی آمریکا عبور کند و تحریم های ثانویه ایالات متحده آمریکا برای هیچ کشوری الزامی نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۳    
انصاریان با بیان داستانی با عنوان طلبه ای که به لوسترهای حرم امیرالمومنین(ع) اعتراض داشت ، خواستار توجه تمسک بیش از پیش طلاب به ساحت مقدس امیرالمؤمنین(ع) شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری، گام نخست دعوت را انتخاب شیوه مناسب دانست و گفت: حتی در جهاد ابتدایی و جنگ با کفار حربی نیز واجب است که ابتدا با تبیین محاسن اسلام، آنان را دعوت به راه خدا کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه سرگشاده ای به نایب رییس مجلس نوشت: اظهارات فرمانده کل سپاه پاسداران بر اساس اصل 84 و 176 قانون اساسی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۹    
17 مرداد و روز خبرنگار بهانه و فرصتی برای مرور رسالت خبرنگار و نقش آفرینی این قشر در عرصه های مختلف جامعه بوده، رسالتی که از آن به عنوان چشم بینا و گوش شنوا یاد شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی گفت: 3 هزار نسخه از بروشور حاوی سخنان مراجع تقلید پیرامون مشکلات اقتصادی کشور در مساجد در حال توزیع است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
عضو هیأت رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی در عدم برنامه ریزی درست و کم کاری است و ربطی هم به مسائل سیاسی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر هم افزایی همه فعالان عرصه مهدویت، گفت: امروزه مهدویت با آسیب های مختلف و بعضاً خطرناکی مواجه شده است که اگر به خوبی نتوانیم در برابر آن ها ایستادگی کنیم بدون شک در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه حج بیانگر اجتماع قلوب بر محور امام(ع) است، گفت: اعمالی که در موقعیتهای مختلف حج برای حجاج رخ می دهد، تمرینی برای یک صحنه بزرگ الهی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۲    
رییس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر این که درس مهدویت باید یکی از کتب درسی به شمار آید، گفت: باید دانست که اگر حوزه بر مسأله مهدویت تلاش و کوششی از خود نشان ندهد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۹    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه کسب عنایت الهی در امور مختلف درگرو داشتن صبغه الهی است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۹    
مهدی محمدی: همدردی، کاری نیست که مردم از رییس جمهور توقع داشته باشند، تشکر از صبر و نجابت مردم هم راه حل مشکلات نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۶    
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که حفظ نشاط علمی در حوزه امری ضروری است که باید مورد توجه مسؤولان و مدیران حوزه قرارگیرد، گفت: تحقق این امر در گرو توجه به سنت های ارزشمند حوزه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۶    
چهارمین مجمع عمومی ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی با حضور حجج اسلام قرائتی، رحیمیان و کلباسی و همچنین با حضور فعالان عرصه مهدویت از سراسر کشور در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۳    
در روایتی آمده که روزه دحو الارض مثل روزه 70 سال است و هر که این روز را روزه بدارد و شبش را به عبادت به سر آورد، برای او عبادت 100 سال نوشته می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فقر اجتماعی با گزارشات علاج نمی شود، گفت: فقر علل و عوامل و مبارزه با آن نیز اسبابی دارد و باید هر کاری به بخش مربوط خود واگذار شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۷    
امام جمعه شهرستان زاغه به نقش و اهمیت فعالیت خبرگزاری ها در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت خبرگزاری ها در جهت منافع ملی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت اهتمام بیشتر روحانیان به پیشگیری از آسیب های اجتماعی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۴    
گاهی انسان برای رسیدن به آرامشی که خدا وعده آن را داده ساعت ها به نماز و ذکر می ایستد اما به آرامشی که می خواهد نمی رسد. علت این موضوع چه می تواند باشد؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۵    
هانینتس هالم، شیعه شناس آلمانی کتابی به زبان آلمانی به نام اسلام، گذشته و حال دارد که در آن خلاصه تحولات تاریخ اسلام را شرح داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
یک مؤسسه قرآنی ویژه شیعیان در شرق عربستان از آمادگی خود برای اجرای طرح تصحیح تلاوت سوره حمد و سوره های کوتاه قرآن برای زائران بیت الله الحرام خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۷    
سلب تابعیت، دستگیری فعالان و انقلابیان، زندان های طولانی مدت بدون محاکمه، تحقیر و توهین به خانواده زندانیان و باج خواهی از مخالفان و شاهزادگان خاندان حاکم تحت عنوان مبارزه با فساد از جمله موارد نقض ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۴    
یک بازرگان فلسطینی مقیم رومانی، اقدام به ساخت چهار مسجد در مناطق مسلمان نشین این کشور اروپایی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۲    
یک روزنامه عربی اعلام کرد رژیم صهیونیستی به میانجی ها در پرونده آتش بس در نوار غزه اطلاع داده که با رفع جزئی محاصره غزه در ازای آزادی اسرا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۳    
دومین دوره کوتاه مدت مطالعات اسلامی به همت آکادمی ایمان اتریش در مقر این آکادمی در وین برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۰    
منابع فلسطینی از یورش ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در سایه حمایت گسترده نظامیان صهیونیست خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی رسمی انصار الله یمن گفت، عربستان جعبه سیاه توطئه هایی است که منطقه را با جنگ های پوچ و عبث به آتش کشیده و در چهارمین سال تجاوز به یمن بزرگ ترین قتل عام های قرن را برای آن رقم زده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۲    
با جدی شدن اقدام مقامات هند در سلب تابعیت چهار میلیون مسلمان ساکن در ایالت آسام این کشور، نگرانی ها نسبت به بروز جنگ داخلی در این کشور تشدید شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۹    
بلدوزرهای متعلق به رژیم آل خلیفه مساجد شیعیان در منطقه الزنج بحرین را تخریب کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۶    
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی و بازداشت 9 فلسطینی خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار شهدای تظاهرات های حق بازگشت از تاریخ 30 مارس تاکنون به 158 نفر رسیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۵    
رژیم صهیونیستی مجموعه ای از قوانین را برای نهادینه سازی آپارتاید و تبعیض نژادی ضد فلسطینی ها به تصویب رسانده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۵    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در بایدهای فقه رسانه، خبرنگارانی که در بطن خبر قرار دارند مراقب باشند خبری را که تهیه می کنند در راستای حفظ منافع ملی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رییس حوزه علمیه خواهران دورود با اشاره به نقش رسانه ها در رشد و بالندگی جامعه گفت: برای ایفای نقش در این زمینه رسانه ها و مجموعه های خبری باید در انجام رسالت خود صداقت و امانتداری را حفظ کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۲    
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان با اشاره به نقش رسانه در جامعه و انعکاس واقعیت ها گفت: رسانه انقلابی باید بر مبنای اخلاق و انصاف عمل کند و در نقد و تحریب ها انصاف را زیر پا نگذارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام کعبی گفت: مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) مشاوره انتخاب رشته کنکور 97 را به صورت رایگان برای دانش آموزان انجام می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۹    
کمیسیون مسکن اتاق تعاون ایران در نشستی در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان از راهکارهای 10 گانه این کمیسیون برای برون رفت بازار مسکن از رکود رونمایی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۸    
مؤسسه بوستان کتاب قم کتاب بیداری اسلامی در تونس و راشد الغنوشی نوشته استاد سید هادی خسروشاهی را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۹    
نخستین دوره تافل و آیلتس ویژه طلاب از سوی مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم شاهین شهر گفت: اسلحه جنگی آمریکا برای تحریم علیه مردم ایران نقدینگی است، رییس جمهور باید پاسخ دهد که چرا نقدینگی به 1.6 تریلیون تومان رسیده است؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۰    
سید محمود خسروشاهی در این کتاب سعی کرده است نخست مشخصات فکری و فرهنگی امام موسی صدر را از نگاه استاد خسروشاهی تشریح کند و سپس به تفاوت های او با دیگر فعالان مذهبی بپردازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۴    
هیأت رییسه پارلمان مصوب کرد علی ربیعی در روز چهارشنبه 17 مرداد در صحن علنی پارلمان استیضاح شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۸    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خواستار ورود و گزارش دیوان محاسبات و قوه قضائیه درباره سوء استفاده های اخیر از ارزهای دولتی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از ناتوانی دولت در تنظیم و مدیریت بازار گفت: بسته ارزی جدید باعث اعتراض تولیدکنندگان داخلی شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۵    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به برخی فضاسازی ها علیه سهمیه ایثارگران واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه این روزها برخی نقدهای غیرمنصفانه به بنیاد شهید دارند در حالی که باید به سمت نقد درست رفت و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۲    
نویسنده در این کتاب کوشیده است تا شعائر حسینی را در قدم اول از نگاه قواعد فقهی و دیدگاه فقها بررسی کند و در قدم دوم، بُعد حکومتی آن را نیز نشان داده، وظیفه حاکم اسلامی در این باره پی بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد خبرنگار را قلب تپنده جامعه دانست و با اشاره به کارکردهای رسانه گفت: یکی از اصلی ترین کارکردهای رسانه حفاظت و پاسداری از هویت ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۸    
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم از برگزاری مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر استان توسط سپاه در قم خبرداد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۵    
تجمع روحانیت صدای مردم با هدف مطالبه گری موثر و جدی از قوای سه گانه 20 مردادماه با حضور اساتید و طلاب بسیجی استان تهران در مدرسه علمیه مروی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۷    
انتشارات رواشن اولین انتشارات در کشورهای عربی به شمار می رود که تنها در حوزه شعر و مطالعات و نقدهای شعری فعالیت می کند و به چاپ کتاب خواهد پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۸    
مجموعه داستان خواب های مشکوک دومین اثر داستانی مصطفی علیزاده است که اخیرا از سوی نشر آگه در مجموعه کتاب های سمر منتشر شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۶    
حجت الاسلام غفاری فر با بیان این که در این انقلاب ریزش های عجیبی صورت گرفته است بر ضروت درس آموزی از آنها تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۳    
حجت الاسلام اکبری با اشاره به فعالیت حدود 25 مدرسه علمیه در شهرهای مخلتف مازندران، گفت: در حال حاضر حدود دو هزار و 500 طلبه از پایه های اول تا دهم در این مدارس علمیه مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۳    
وکلای ملت از توضیحات وزیر دادگستری درباره موضوع حصر سران فتنه قانع شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سوال ملی 12 نماینده مجلس از وزیر امور اقتصاد و دارایی را اعلام وصول کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۸    
مسؤولان استانی برای بررسی مشکلات کوی مهدیس با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۱    
حجت الاسلام سالک با تبیین برنامه های آینده آمریکا و همراهان آن در داخل کشور و با تأکید بر مقابله با توطئه های دشمن گفت: متأسفانه روحیه انقلابی در دولت ضعیف است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۱    
نحوه سهمیه بندی کنکور خانواده های شهدا و ایثارگران به منظور اصلاح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۴    
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی خبرنگاری را برترین حرفه برای بصیرت افزایی و رشد فرهنگی جامعه دانست و تصریح کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از جمله نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۷    
متوجه شدیم فرزندمان تصاویر و فیلم های نامناسب می بیند و این در صورتی است که اگر مالکیتش برای خودش نبود، اجازه و همچنین بستر این کار را پیدا نمی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۲    
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه معرفت با حمد و تسبیح خداوند میسر می شود، گفت: ترکیب تسبیح و تحمید تکبیر می شود طبق صریح روایات؛ خداوند برتر از حمد حامدان و برتر از تسبیح مسبحان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اینکه احکام شرعی فلسفه های آشکار و پنهان فراوانی دارد، گفت: سرچشمه احکام اسلام خداوند است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۱    
دانشگاه مجازی المصطفی در مقطع های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۵    
شهرام جزایری، محمودرضا خاوری، بابک زنجانی و... نام هایی است که این سال ها بسیار شنیده ایم و نام های بسیار دیگری که نشنیده ایم، نام هایی که با مفهوم پرکاربرد مفاسد اقتصادی گره خورده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۵    
برخی از صاحب نظران معتقدند که حرکت های جهادی نباید شخص محور باشد؛ زیرا متولی اصلی نهادهای دولتی هستند و تشکل های مردمی نقش مکمل را دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۷    
اصل توحید در نظام رسانه ی دینی یکی از اساسی ترین پایه های هنجاری رسانه ها را تشکیل داده است. بر اساس این اصل، حق حاکمیت و قیمومت در نظام رسانه ای به خداوند تعلق دارد و حاکمیت غیر را بر آن نفی می کند.