سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۳۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۶    
پنجمین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری لحظاتی قبل به ریاست آیت الله احمد جنتی کار خود را آغاز کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۰:۳۴    
سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کتاب درباره مانایی و میرایی را روانه بازار نشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۶    
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: از سال 90 هر سال نسبت به تغییر و همسوسازی محتوای کتب درسی اقدام شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۴    
مسئولان چینی اعلام کردند امسال نمایشگاه بین المللی کتاب پکن با حضور 100 نویسنده و 1300 خبرنگار برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۴    
گنجینه ای از نسخه های ارزشمند خطی و چاپ سنگی با محوریت دعای عرفه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، در دسترس نسخه شناسان، دانش پژوهان و علاقه مندان قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۶    
اگر در گذشته مدل رفتاری آمریکا در جهان، با نوعی مراعات نسبت به دوستانش، سیاست های شیطانی و شرارت را نسبت به کشور های مستقل یا رقیب به کار می برد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۸    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هم اکنون شاهد افزایش کشفیات کالای قاچاق و رضایتمندی مردم و تولیدکنندگان بوده و بی شک هر اندازه ورود کالای قاچاق به کشور بیشتر شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۱:۴۳    
وزارت امور خارجه در راستای تنویر افکار عمومی به برخی ابهامات درباره کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر که اخیرا در اکتائو قزاقستان به امضا رسید، پاسخ داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۷    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه فرصت توبه را یکی از مهم ترین فرصت های عرفه توصیف کرد و گفت: دعا از دیگر فرصت هایی است که همگام با توبه خواسته های مؤمن را به درگاه ازلی خداوند می رساند و زمینه ای برای ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۸    
استاد حوزه علمیه قم با بیان این که افراد دارای منطق مقابل سیدالشهدا(ع) در تاریخ دفن شدند، گفت: این در حالی است که منطق و مکتب سیدالشهدا(ع) و یاران ایشان برای همیشه در تاریخ جاودان شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۵    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز فضا برای تشکیل ملت های ابراهیمی پرزمینه تر از گذشته امکان وقوع پیدا کرده است، تأکید کرد که تفرقه در چارچوب ملت های ابراهیمی، سفاهت و نادانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبریان ناکارآمدی، مخالفت با کرامت انسانی و عدالت را از چالش های پیش روی فقه نامید و استفاده از ظرفیت ولایت را راهکار مناسب با این چالش ها دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۲    
خانم ظهیری گفت: با برنامه های جدیدی که مدیر حوزه های علمیه خواهران ابلاغ خواهند کرد، واحدهای فرهنگی و آنچه مربوط به اخلاق است از فوق برنامه به متن برنامه درسی انتقال داده خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افول قدرت آمریکا با حذف دلار از مناسبات اقتصادی جهان میسر می شود، گفت: مسلمانان باید به فکر راه اندازی صندوق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۶    
رییس هیأت مؤسس اتحادیه جهانی تقریب نهاد فعالان سیاسی تنها راه مقابله با دشمنان را استفاده از قدرت وحدت و انسجام دانست و گفت: دشمن با ایجاد اختلاف و دشمنی درصدد غارت منابع منطقه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۳    
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: مراسم تلبس جمعی از طلبه های استان که شرایط لازم را دارند، در روزهای آینده برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۳    
بابایی صالح با تاکید بر اینکه حل مشکلات کشور در گرو کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست، گفت: ما هر زمانی که در برابر دشمن ایستادیم و با قدرت عمل کردیم موفق شدیم اما آن که کوتاه آمدیم دشمن گستاخ تر شده و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۴    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی باید از بیان مطالب غیر مستدل و مستند به شدت پرهیز کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۴    
احمد امیرآبادی فراهانی: آیا وزیر اقتصاد و دارایی قربانی سوال از رییس جمهور خواهد شد؟!
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۴    
خبرساز بودن نامه دکتر قالیباف به سران قوا که محتوایش هم ناظر به مشکلات حاد مردم باشد، قابل انتظار بود و عجیب نیست، اما این نامه از چهار منظر دیگر هم قابل بررسی است...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۱    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اقامه نماز عید فطر در بیش از 100 نقطه استان خبر داد و گفت: در خرم آباد نیز نماز عید فطر در مصلی الغدیر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۸    
برگزاری سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تبریز، تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بسیج رسانه از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۸    
محمد سعید احدیان: حالا نوبت مسؤولان است که به حل مشکلات مردم بله محکم بگویند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۵    
امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، گفت: با فرهنگ سازی به موقع و تبیین این مهم به عنوان یک ارزش باید در راستای فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه گام برداریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از کمبود روحانی مستقر در استان خبر داد و گفت: تنها 114روحانی مستقر در سراسر آذربایجان شرقی فعالیت دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۲    
علیرضا زاکانی: تصویب طرح مبارزه با جرایم اقتصادی، می تواند به افتخار مجلس دهم تبدیل شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۲    
ملی گرایی یا ناسیونالیسم می تواند از جهاتی خوب باشد و از جهاتی مذموم؛ بستگی به تعریف ما از ملیّت و ملّت دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۹    
دبیر ستادعالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تأکید کرد: وظیفه این ستاد هماهنگی و نظارت و بسیج امکانات فرهنگی کشور برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۹    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تبریک انتصاب رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی، از آمادگی این دفتر برای افزایش همکاری های مشترک با آن سازمان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۶    
امام جمعه الشتر با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگی پرداخت زکات، گفت: پرداخت زکات از مؤلفه های برقراری عدالت اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از تعامل حداکثری نهادهای حوزوی استان خبر داد و گفت: امسال در طرح نوروزی 80 روحانی از مدارس علمیه قم و تبریز مشارکت داشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۳    
رییس صندوق اعتباری هنر با عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بیمه فعالان قرآنی و اعطای تسهیلات به آنان دیدار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۰    
رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران در پیام تبریکی به رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی نوشت: این نهاد مقدس که از نهادهای رکنی کشور در عرصه های فرهنگسازی دینی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۷    
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی از برگزاری همایش تجلیل از سادات و علمای استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۴    
نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران با بیان اینکه دعای عرفه مدرسه خود شناسی و خدا شناسی است، گفت: انسان با تعمق در دعای عرفه می تواند نفس خود را تربیت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۴    
معاون اول قوه قضاییه از دستگیری 100 نفر در پرونده های اخیر ارز و سکه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید برخی شعارها و دست نوشته ها در تجمع اخیر طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم، هرگونه دخالت این نهاد درفرایند برگزاری مراسم را تکذیب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۶    
جامعه مدرسین تأکید کرد: مسؤولان حوزه باید مراقب باشند برخی افراد ناآگاه یا مغرض نتوانند با تحرکات، شعارها و نوشته های انحرافی مطالبات حوزه های علمیه و شأن آن را خدشه دار کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۰    
رییس قوه قضاییه به مردم اطمینان داد که دستگاه قضا به دور از فضاسازی های رسانه ای، قاطعانه و عادلانه به پرونده های اخیر مفاسد اقتصادی رسیدگی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۱    
حجت الاسلام و المسلمین رفعتی تجمع هفته گذشته عده ای از طلاب و اساتید حوزه را تجمعی خود جوش دانست که مورد تایید مدیریت حوزه های علمیه نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۱    
گروه بین الملل - موضع دولت های ایالتی آلمان برای تعطیلی دانش آموزان و دانشجویان مسلمان در اعیاد اسلامی یکسان نیست و در حال حاضر، دولت های ایالتی مسئول تعطیلات مذهبی در این کشور هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۱    
یکی از نمایندگان سابق پارلمان عراق پیش بینی کرد که همه جریان های شیعه عراقی ائتلاف اکثریت را تشکیل خواهند داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۸    
در حالیکه بسیاری از احزاب سیاسی و مذهبی سخنان امید بخش نخست وزیر پاکستان را نقطه عطفی در تاریخ این کشور می دانند، دبیرکل حزب تحریک اسلامی عمران خان را مورد انتقاد قرار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۵    
یک رسانه سوئیسی در مطلبی به دلایل ضعف شدید دموکراسی در آمریکا پرداخته و این ارزش در ایالات متحده را در معرض خطر جدی ارزیابی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۵    
حماس در بیانیه ای همزمان با چهل و نهمین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی بر توانایی مقاومت برای آزادسازی فلسطین و قلب آن یعنی قدس و مسجدالاقصی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۹    
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق به اظهارات سخنگوی ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش مبنی بر باقی ماندن نظامیان آمریکایی در عراق واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۱    
تلاش ایران برای تقویت مواضع خود در تمام سطوح در برابر فشارهای آمریکا،اشاره به درخواست از عراق برای پرداخت غرامت جنگی و احتمال حضور رئیس جمهور در مجلس از جمله مهم ترین محورهای خبری برخی روزنامه های ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۷    
رژیم عربستان در ادامه موج بازداشت فعالان حقوق بشری، دانشگاهیان و تجار، خطیب مسجدالحرام را بازداشت کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۹    
رمان سایه رمانی اجتماعی است که بلوغ و خودباوری را محور روایت خود قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۶    
دبیرخانه جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران فراخوان سیزدهمین دوره این جایزه را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مدرسه مهارت کانون اندیشه جوان امسال کارگاه داستان نویسی را با عنوان صفر تا صد داستان برگزارمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام دری به بیان چالش های مکتب نص گرایی در فقه شیعه پرداخت و تعارض با کرامت انسانی، ناکارآمدی فتواها و عدم توجه به شرایط صدور نص را از مهم ترین چالش ها دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام حصاری با بیان این که ضعف پژوهش در حوزه های علمیه مشهود است از برگزاری کارگاه های متعدد پژوهشی در بازه زمانی فشرده برای همه مدیران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۷    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مسجد پایگاه بصیرت افزایی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است، گفت: مساجد می توانند جامعه را در برابر شبهات علمی و فکری صیانت و پاسداری کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۴    
حجت الاسلام خالدالغفوری به بیان نظرات خود در زمینه جایگاه قرآن کریم در استنباط احکام شرعی پرداخت و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۲    
مدیر حوزه های علمیه خواهران نسبت به ترویج مدرک گرایی و پایین آوردن سطح علمی حوزه های علمیه خواهران در سطح صدور مدرک هشدار داد و گفت: برند علمی حوزه های علمیه خواهران هرگز نباید شکسته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام منصوری از عمامه گذاری 3 تا 6 طلبه مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در عید غدیر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه بازه زمانی سازمان تبلیغات برای اعزام مبلغان در دهه ولایت از 30 مردادماه تا 8 شهریورماه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه حامی اصلی انقلاب اسلامی محرومین و مستضعفان جامعه بوده اند، گفت: رفع مشکلات مناطق محروم اولویت کاری مسئولان باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه مسئولان باید با عامه مردم در ارتباط و از مشکلات و دغدغه های آنها مطلع باشند، گفت: باید در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که باید از دانشجویانی که به حوزه می آیند استفاده بیشتری برده شود، تأکید کرد که حتی می توان دانش های دانشگاهی با اجتهاد حوزوی در آمیخته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۶    
خانواده شهدای مدافع حرم منسوب به حوزه های علمیه خواهران در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس مدیران حوزه های علمیه خواهران تجلیل و تکریم شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۳    
استاد حوزه علمیه شب قدر را بهترین شب و روز عرفه را بهترین روز در میان ایام سال برای ارتباط با خدا عنوان و تأکید کرد که عصر روز عرفه، عالی ترین زمان برای رسیدن به مقام عرفان قدرت و حکمت حضرت حق است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۳    
همایش بزرگ سلامت معنوی به منظور ارتقاء سواد فقهی و آموزش احکام عبادی بیماران با حضور بیش از 300 پرستار و کادر درمانی در زنجان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۰    
معاون فرهنگی تبلیغی اوقاف مازندران با بیان این که حضور روحانیت در هر برنامه ای موفقیت آن را چندین برابر خواهد کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۷    
استاد درس اخلاق حوزه با اشاره به این که اخلاق و تحصیل در حوزه دو مسأله در هم تنیده است، تأکید کرد که طلاب باید به جلسات هفتگی درس اخلاق عنایت ویژه ای داشته باشند چون اخلاق نیز همچون علوم دیگر نیاز به ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۷    
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه امروز دشمن می خواهد با ایجاد یاس و ناامیدی در داخل کشور اغتشاش به پا کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۷    
حجت الاسلام اصل نژاد از زمان شناسی و برنامه ریزی به عنوان دو الزام مهم برای رونق بخشیدن به علم در بین طلاب علوم دینی نام برد و در این زمینه تقویت و گسترش ارتباط حوزه و دانشگاه را ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مراسم حج پیام رسان قیام کربلا بود تا همه جوامع اسلامی متوجه این نهضت شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه حوزه های خواهر اهواز امسال در سطح 4 پذیرش نداشتند، گفت: نتیجه نهایی تعداد پذیرش شدگان در 5 شهریورماه اعلام می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه فردا در 19 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۴    
حضرت آیت الله نوری همدانی با ابراز تأسف از حواشی تجمع فیضیه گفت: کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته بحق طلاب و علما را منحرف کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۱    
شانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد همزمان با سالروز آتش زدن مسجدالاقصی به دست رژیم غاصب صهیونیستی در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهور بعد از دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس حاضر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۲    
نایب رییس مجلس با تقدیر از عملکرد وزارت دفاع گفت: پیشرفت در دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز دشمنان به این کشور را آشفته کرده و آن ها دیگر نمی توانند طمع تجاوز به این کشور داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت 31 مرداد ماه مصادف با روز ملی صنعت دفاعی در مجلس حاضر شد و به ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوع خود پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: امام باقر(ع) از اسرای واقعه کربلا بود که سنی کمتر از چهار سال، در مقابل یزید با شجاعت فرمود نتیجه بی بندوباری های خانوادگی به وجود آمدن بچه های حرام زاده ای مانند توست که ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۴    
معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری برنامه های ویژه مهارت افزایی طلاب در زمینه تبلیغ، پژوهش و آموزش خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۱    
امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش مجموعه وزارت دفاع در تحقق خودکفایی صنعت دفاعی، گفت: صنعت دفاعی ایران نماد ایمان، خودباوری و مدیریت جهادی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۲    
آیت الله جنتی قانون بودجه کشور را مصوب سال 1351 دانست و گفت: این قانون جوابگوی نیازهای فعلی کشور نیست و باید اصلاح شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۹    
راه اندازی اندیشکده راهبردی اقلیم و آمایش مبتنی بر نگاه جدید مسئله محوری از برنامه های سازمان بسیج اساتید کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۶    
آیت الله آ ملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۷    
ضیافت شام با بازیگران هندی و دعوت از بالیوود جهت حضور و فعالیت در سرزمین های اشغالی در آخرین سفر نتاینیاهو به هند، گویای اهمیتی است که سینمای هندوستان برای رژیم صهیونیستی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۷    
حضرت آ یت الله سبحانی غدیر را سندی برای وحدت مسلمانان دانست و با تأکید بر برنامه ریزی مناسب برای تبیین و بزرگداشت این روز در جامعه گفت: ترویج غدیر در واقع ترویج توحید، دستورات الهی و وحدت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۸    
در ازدواج های امروزی از سویی پایبندی به سنت های اصیل مشاهده می شود و از دیگر سو جامعه نظاره گر تجدد و پوست اندازی در عرصه آغاز زندگی مشترک و ازدواج است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران به ظرفیت بالای حوزه های علمیه در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات در جامعه اشاره کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کوتاهی و کم دقتی مسؤولان در جامعه مربوط به انقلاب اسلامی نیست بلکه به خودشان برمی گردد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۹    
رییس بنیاد فارس المومنین درباره راه های مقابله با شیطان، گفت: شیطان دشمنی آشکار برای انسان است او قسم خورده تا انسان را از راه راست گمراه کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۳    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که ملت ایران پیش از انقلاب همچون برده ای برای آمریکا بودند، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران علاوه بر هدایت معنوی مردم ایران به آنها عزت جهانی نیز بخشید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۳    
استاد درس خارج حوزه عرفه را روز اعتراف به گناهان و آغاز درست زیستن دانست و با اشاره به فضیلت زیارت امام حسین(ع) در این روز تأکید کرد کرد که جهاد در راه خدا از بالاترین مصادیق عبادت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۰    
مدرس حوزه علمیه مشهد گفت: فدک جریان مالی ندارد و جریان سندی دارد و فقط باغ و مال نیست بلکه سند حقانیت خلافت اهل بیت(ع) است و ناحق بودن خلافت دیگران به غیر از خاندان عصمت و طهارت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۱    
رهبر انقلاب با اشاره به سیاست جنگ افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه ساز این هوشیاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۷    
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مکتب ولایت می تواند سلیمانی ها تربیت کند، گفت: ولایتمداری عزت و سربلندی ایران را در جهان تضمین می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۱    
جوان دائماً با نگاهی آرمانی به دنبال تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب است و مشکلات، او را از پیمودن مسیر نمی هراسانند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۸    
رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های خود به مسئله ی تهاجم فرهنگی در قالب واژگانی چون ناتوی فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی اشاره کردند، مقاله ی حاضر، به بازخوانیِ بسترهای این سخنرانی می پردازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۶    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی به حواشی رخ داده در تجمع چند روز قبل مدرسه فیضیه واکنش نشان داد و از وقوع برخی اتفاقات شدیدا ابراز تاسف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۶    
خانم راستی با اشاره به خطرات اجرای سند 2030 در کشور و عملکرد دستگاه های دولتی و غیردولتی و هماهنگی آنها برای پیشبرد اهداف برابری جنسیتی، گفت: حوزه های علمیه باید وارد عمل شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۶    
"خجالت نکش" در مرحله اول، بیانی توصیفی از مسئله ی سیاست کنترل جمعیت دارد. در این مرحله، فیلم به زیبایی اثر سیاست های کلان مملکتی را در بدنه مردم نشان می دهد.
  • ۱