سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۳:۳۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۴۸    
نقوی حسینی: این آمریکا است که باید رفتارش را تغییر دهد نه ایران.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۹    
مسؤول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان گفت: درک، فهم و تبیین مبانی اخلاق نظری برای طلبه و استاد جزو ضروریات زندگی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۷    
مطالبه پنج میلیارد تومانی سازمان اوقاف از دستگاه های دولتی، اخذ سند مالکیت بیش از پنج هزار رقبه در خراسان شمالی و اجرای طرح آموزشی ویژه اعضای کانون های مساجد عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۳    
مهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی در گفتگو با یک شبکه آمریکایی به تشریح دیدگاه های خود در زمینه های مختلف از جمله اسلام پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۶    
نویسنده در این کتاب ضمن ارائه تعاریف و تلقی های متعدد از مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه، چندین مدل پیاده شده از این رویکرد در دانشگاه های اتحادیه اروپا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: سخنان متناقض و همراه با ضعف ترامپ در قبال ایران نشانگر جایگاه بلند و همراه با اقتداری است که در ملت ایران اسلامی جلوه گر شده و جهانیان نیز بر آن اذعان و باور قلبی دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: اعتلای روحیه ایثارگری و مقاومت در مقابله با هجمه های ناجوانمردانه و پایانی ناپذیر اقتصادی دشمنان چاره ساز خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر کشور گفت: امروز اگر در جامعه دچار بروز مشکلات و نوسانات ارزی هستیم دلیلی جز بدعهدی جوامع بین المللی نیست جوامعی که در طول عمر 40 ساله انقلاب ما از ایران کینه به دل دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۸    
کرسی پژوهش های مسجد النبی در دانشگاه اسلامی مدینه دو دوره آموزشی مهارت های تعاملی با حجاج برگزار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۱    
یک دادگاه انگلیسی برای نخستین بار بر اساس موازین اسلامی حکم داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۱    
گروه بین الملل ریاست امور دینی ترکیه با هدف تدبر و فهم آیات قرآن حافظان قرآن را ملزم به یادگیری زبان عربی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۱۸    
رئیس جریان حکمت ملی عراق بار دیگر بر حمایت خود و جریان متبوعش از مطالبات مشروع معترضان عراقی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۷    
نیروهای ارتش یمن یک فروند موشک بالستک به سمت نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان در منطقه عسیر شلیک کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۳:۲۵    
حضرت آ یت الله صافی با اشاره به فشار مشکلات اقتصادی بر اقشار ضعیف جامعه گفت: مسؤولان با کنارگذاشتن منافع حزبی و با وحدت و نیت خالص، همین امروز در رفع مشکلات مردم، همت جهادی کنند که فردا دیر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۰:۳۳    
جامعه مدرسین در بیانیه ای اعلام کرد که آنچه امروز مشکلات اقتصادی را تشدید کرده ثمره بی توجهی ها به اقتصاد مقاومتی و سهل انگاری و تعلل در برخورد با مفسدان اقتصادی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۲    
دانشگاه اسلامی مدینه با هدف جذب جوانان مسلمان از کشورهای مختلف و نشر معارف اسلامی با صبغه سلفی نزدیک به 60 سال است که به صورت گسترده فعالیت می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۶    
برای آنکه انتظار بتواند زمینه ساز ظهور شود و ما را در مسیر رسیدن به آینده موعود جهان کمک کند، نیازمند عملگرایی است؛ به عبارت دیگر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۰    
ترامپ و تیم مکارش به خوبی آگاهند که مثل تحریم های دولت قبل پیش از آغاز مذاکرات هسته ای، تحریم های ایران نیز دیر یا زود شکست خواهند خورد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۴    
حضرت آیت الله سبحانی گفت: امور معنوی و مجرد بالاتر از توانایی ابزار مادی برای حکومت و داوری کردن قرار دارند. هیچ گاه نمی توان روح مجرد را زیر چاقوی تشریح یا میکروسکوپ اثبات یا نفی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۴    
موضوع آب در ایران، با توجه به خشکسالی های بی سابقه 10 سال اخیر، اینک به صدر اخبار رسانه ها کشیده شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۱    
آیا بواقع برای برخی از خدمات ضروری اعتبار نداریم؟ اگر نداریم پس این همه هزینه های غیرضرور، غیرمنطقی و غیرعقلایی و البته غیرقانونی را دولت چگونه بر بودجه و بیت المال تحمیل می کند؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۸    
کارشناس رسانه ملی گفت: جلوگیری از اثرات سوء فرهنگی فضای مجازی جز با رفع مهجوریت از قرآن و تلاوت و تدبر در آن ممکن نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۹    
امام جمعه تبریز گفت: نقش آفرینی هوانیروز در روزهای سخت نبرد جبهه ها و کمک به آسیب دیدگان حوادث بر هیچ کسی پوشیده نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۹    
ترامپ آرزوی گفت و گو با ایران را به گور خواهد برد. او کاری کرد که تا ابد باب گفت و گو بین دو دولت و دو ملت بسته شد. این باب فقط با تسلیم آمریکا و بازگشت به رعایت عهد و پیمان برجام، باز خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۶    
بازسازی واقعه غدیر در آشخانه، ضرورت تبیین بیشتر غدیر برای جامعه و کمک پنج میلیارد تومانی اهالی خراسان شمالی به بازسازی عتبات عالیات عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۶    
مجمد جواد ظریف: تحریم های غیرقانونی آمریکا، نشانگر آن است که اعتیاد آنها به تحریم ها هیچ محدودیتی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۰    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خانواده ها می توانند آرامش را به جامعه تزریق کنند، گفت: آرامش را باید در خانواده جستجو کرد؛ زیرا این آرامش در زندگی فردی و اجتماعی تأثیر بسیاری دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در حال حاضر سوری ها بارها اعلام کردند، همان گونه که ما در جنگ به ایران اعتماد داشتیم در بازسازی نیز اعتماد اصلی ما به ایرانیان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۱    
عبدالله گنجی: تربیت یافتگان غرب تجاوز را فرصتی برای لذت بردن می دانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۵    
ایده پیوستگی "جنبش مشروطیت" با تفکرات مدرنیسم و به دنبال آن سکولاریسم از آنجا قوت می گیرد که بر اساس پروتکل یهود این صراحت را می یابیم که لیبرالیسم منبع فکری و عقیدتی مشروطیت است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد علمی باید دارای هدف باشد که به موفقیت برسد، گفت: طرح هایی موفق هستند که دانش بنیان باشند؛ ازاین رو باید اولویت ها در جهاد علمی مشخص شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۲    
رییس ائتلاف ملی شیعیان عراق شروط لازم برای موفقیت دولت آینده این کشور را بر شمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۹    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: پاره شدن برجام از سوی آمریکا، هیچ انگیزه ای حتی از سوی آنهایی که انقلابی نیستند نیز برای مذاکره با آمریکا باقی نگذاشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه رضوی گفت: فعالیت های محور مقاومت و جنگ 33 روزه لبنان انفجاری را در جهان به وجود آورد که نام شیعه در جهان پرآوازه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۳    
مدیر حوزه علمیه استان ایلام در جریان بازدید از زمین های کشاورزی وقفی مدرسه علمیه دهلران، بر لزوم ایجاد منابع پایدار برای اداره حوزه های علمیه و مدارس شهرستان ها تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۰    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه اخبار دروغین و غیر واقعی بسیاری در جامعه فراگیر می شود، گفت: این مطالب ضد و نقیض آرامش و امید را در داخل کشور بر هم می زند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۷    
مدیر مدرسه علمیه برادران نورآباد با اشاره به فعالیت علمی و تبلیغی طلاب در ایام تابستان و بهره مندی از ظرفیت حداکثری طلاب توانمند در عرصه ارتقای سطح علمی طلبه ها و تقویت معنویت در جامعه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۴    
مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: با توجه به کم بودن بودجه های استانی گفت: لرستان از فعال ترین استان ها در انجام پروژه های عمرانی مدارس علمیه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۱    
استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که امروز نیز طلاب و روحانیان نیز باید تعامل و ارتباط خود با مردم را تقویت کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۸    
امروز آمریکا با تمام توان اقتصادی اش به میدان آمده است تا کمر اقتصاد ایران را بشکند و سفره معیشت مردم را به آتش بکشد، این نبرد تمام عیار اقتصادی فقط به حوزه پولی و بانکی محدود نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۲    
درپی تسلط نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر مرز جولان اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از موضع قبلی خود مبنی بر لزوم سرنگونی بشار اسد از قدرت در سوریه عقب نشینی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶    
تعداد مساجد در برلین، پایتخت آلمان روز به افزایش است و اکنون 98 مسجد و نمازخانه برای برگزاری نمازهای هفتگی در برلین وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۶    
جلسه دفاع پایان نامه دکتری با موضوع نظریه حضور و ظرفیت های آن در خلق فضای دینی در بازی های رایانه ای در مؤسسه هنر و اندیشه اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۳    
سوسن طاقدیس معتقد است متأسفانه به آن صورت که بایسته و شایسته است به ابعاد گوناگون شخصیت امام خمینی (ره) در آثار کودک و نوجوان پرداخته نشده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۰    
طبقات حاکم در کشورهای مسلمان ظاهرا نه بینش و نه شجاعت و نه اراده ایجاد نظم اقتصادی اسلامی را دارند که در آن، نظر اسلام در زمینه رابطه انسان با محیط طبیعی محور باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۷    
آیین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۵    
رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه جنگ نرم کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند، گفت: عمل به فرایض دینی راه مصون سازی بنیان خانواده در برابر آسیب های اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر ثبات اقتصادی ایجاد شود می توانیم بیرون از مرزها مقابل دشمن باقدرت سخن بگوییم، امروز کشور ما در دنیا مقتدر است اما در زمینه مسائل اقتصادی باید دولت به فکر اصلاح باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۲    
امام جمعه بروجرد بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و کارگران ایرانی تأکید کرد و گفت: بهترین حمایت خرید و مصرف کالای ایرانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۹    
کارشناس مذهبی رسانه ملی با تشریح مهمترین گام های رسیدن به تربیت درست اسلامی، گفت: اگر تربیت اسلامی در بین همه افراد و اقشار جامعه نهادینه شود، مشکلات برطرف می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۳    
سعیداوی با اشاره به اینکه مذاکره مستقیم و دیدار چهره به چهره در سطح ریاست جمهوری با مقامات ارشد ایرانی آرزوی دیرینه آمریکایی ها است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بازرسی از دانشگاه ها ترفند دشمن برای شناسایی دانشمندان ایران است، گفت: بسیاری از دانشمندان هسته ای ما با همین ترفند به شهادت رسیدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۱    
آیت الله اعرافی در اختتامیه دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی گفتمان انقلاب اسلامی را بهترین مسیر برای سعادت بشر امروز ذکر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۸    
جامعة المصطفی با تربیت نیروهای مؤمن، متدین و آگاه به معارف اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، نور امید را در دل مؤمنان و دین داران جهان تابانده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۸    
هانی زاده، دعوت ترامپ برای مذاکره با ایران را دروغی آشکار و برای تحقیر جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۸    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم آگاهی بخشی روحانیان و ائمه جماعات درباره مسائل جامعه مانند موضوعات فرهنگی و سیاسی گفت: آگاهی بخشی نسبت به مسائل سیاسی از شئون روحانیت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۹    
معاون علمی آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از آزمون دکتری تخصصی دانشگاه، گفت: امروز آزمون ورودی دکتری دانشگاه رضوی برای انتخاب سرمایه گذاری چندساله بر روی داوطلبان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ساده انگاری و خوش خیالی است که بخواهیم باردیگر به آمریکا اعتماد کنیم، آمریکا به دنبال نجات کشور نبوده و نیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۳    
سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم با تاکید بر اینکه ایرانی ها از هیچ تهدیدی، هراس ندارند، گفت، همه رفتارهای ضد و نقیض آمریکا موید این کلام رهبر عالی انقلاب ایران است که مذاکره با آمریکا را اتلاف ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۱    
این کتاب نتیجه تحقیقات پروفسور ریچارد میشل است که پس از پنج سال اقامت در مصر و پژوهش و کاوش علمی درباره تاریخ و اندیشه بزرگترین جنبش سیاسی مصر منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی معتقد است سلبریتی ها به مباحثی ورود پیدا کردند که خطرناک است؛ ازدواج، اعتقادات، دین و مباحث تخصصی اجتماعی، مباحثی است که نیاز به تخصص دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۵    
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: باید با دقت جنگ اقتصادی دشمن را بررسی کنیم ، نقطه ضعف های آن رابدست آوریم و با مدیریتی منسجم بر آن غلبه کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۲    
یک تحلیلگر فلسطینی مراحل چهارگانه طرح آتش بس برای نوار غزه را توضیح داد و گفت یکی از مفاد این طرح ، پایان محاصره غزه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۲    
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: طرح نهضت جهانی نهج البلاغه با حضور 250 نفر در کرمانشاه در حال برگزاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۹    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز کشور در حساس ترین مقطع تاریخ بشریت است، نباید میدان را خالی کرد، بلکه باید با نیرو و قوای هرچه تمام تر برای حفظ پایداری نظام کوشید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تریبون های آزاد داشته باشیم، دلسوزانه پای کار بیاییم و نمایندگان و مسؤولان بی کفایت را به مردم معرفی کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بزرگداشت باشکوه چهل سالگی انقلاب، بهترین راه مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان، منافقان و بیگانگان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رأی دیوان محسابات بود که سختی کار را از آموزش و پرورش حذف کنیم، گفت: رتبه بندی از مواردی است که مقداری سوء برداشت در آن وجود دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۴    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به اینکه اگر ایران تهدید خود مبنی بر بستن تنگه هرمز را اجرای کند ترامپ آسیب سختی می بیند این تنگه را پاشنه آشیل رییس جمهور آمریکا در مناقشات هسته ای با ایران دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۴    
اداره کل آموزش و پرورش استان قم برای سال تحصیلی 98-1397 طلبه وظیفه جذب می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۸    
بیش از هزار نفر در پایتخت دانمارک برای اعتراض به قانون ممنوعیت پوشیدن روبنده در این کشور راهپیمایی کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۸    
جانشین معاونت مشارکت های مردمی ستاد عتبات عالیات کشور گفت: بخش زیارتی پروژه صحن حضرت زهرا (س) در نجف که از 6 سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده همزمان با عید غدیر امسال به بهره برداری می رسد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۵    
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسؤولان باید با مردم صادقانه صحبت کنند، گفت: مردم اگر بدانند تبعیض نیست و بی عدالتی نمی شود و بدانند که مسؤولان در تلاش هستند مطمئناً تحریم را تحمل کرده و مثل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس مرکز مطالعاتی هامبورگ گفت: در راستای انجام فعالیت های فرهنگی 2700 مجوز به مراکز اسلامی در کشور آلمان صادر شد که این مهم از فعالیت های زیرزمینی جلوگیری خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۳    
انتشارات بوستان کتاب، کتاب تاریخ تشیع در مصر را به قلم محمد هادی فلاح زاده منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدات نخ نمای خود علیه ایران مدعی شد که اگر تهران تنگه باب المندب را ببندد خود را در برابر ائتلافی بین المللی خواهد دید!
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۴    
آمریکا در حالی به دنبال ایجاد یک ساختار نظامی همانند ناتو در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس است که همچنان روابط بدوی بین شیخ نشین ها حاکمیت می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۱    
منابع رسانه ضمن موفقیت آمیز خواندن عمل جراحیِ چندی پیش رهبر نهضت اسلامی بحرین تأکید کردند که وضعیت شیخ عیسی قاسم رو به بهبودی نهاده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۸    
شهرک نشینان صهیونیست از رییس جمهور آمریکا خواستند تا با حمایت از شهرک سازی در کرانه باختری، فرصت ساخت ده ها هزار واحد جدید را فراهم کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۵    
عربستان سعودی در آخرین حربه خود برای مداخله در انتخابات عراق بار دیگر به یک شخصیت اطلاعاتی امنیتی به نام ثامر السبهان متوسل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۹    
سازمان عفو بین الملل از حمله سایبری مهاجمان مسلح به نرم افزار های جاسوسی صهیونیستی به برخی مخالفان رژیم آل سعود خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۹    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای نسبت به مسائل جاری کشور و مشکلات موجود واکنش نشان داد و با تأکید بر این که تیم اقتصادی دولت ضعیف است، خواستار ترمیم کابینه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
نهمین دوره آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در شش رشته علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی و فقه جزایی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه از بنی اسرائیل به عنوان نماد لجاجت در تاریخ بشری یادکرد و گفت: گریز از مسئولیت، تکلیف ستیزی و فرافکنی اساسی ترین دلایل روانی لجاجت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تفاوت ها باید مدیریت شود تا منجر به تنازع نشود، گفت: تفاوت ها نباید منجر به فرقه فرقه شدن امت اسلامی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی درصدد ایجاد ناامنی و مشکل هستند و دولت می بایست با رفع ضعف مدیریتی شرایط را مدیریت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه ایران راه انداختند، گفت: مشکلات اقتصادی کشور با تحقق شعار سال رفع می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان از مسؤولان خواست بدون توجه به گرایش های مختلف سیاسی در جهت مطالبات مقام معظم رهبری حرکت کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه نسبت دادن مشکلات به رهبری حرف دشمن است تا افکار عمومی را از دشمن اصلی منحرف و به سوی دیگری معطوف کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۹    
در آیینی با حضور مدیرکل عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان بوشهر معارفه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۹    
عراق، سرزمینی است که آبستن حوادث بسیاری از دوران صدر اسلام تا به امروز بوده و مردمان آن نیز در زیر چکمه های ظالمان لگدمال شده اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۳    
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به دلایل تأثیر فرهنگ اسلامی در زندگی ایرانیان گفت: تمدن ایرانی یکی از تمدن های بزرگ تاریخی است و ایرانیان با مشاهده اسلام ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۵    
اصل داستان تغییر آب وهوا و تأثیر آن بر انسان و حیات وحش و نحوه برخورد با آن است. چنانچه مشخص است، این اصل داستان نیست؛ بلکه اصل داستان "تمرد بشریت" است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۶    
ترامپ بعد از بلندکردن چماقش، هویج را بیرون آورده و جریان ذوق زده داخلی که به تعبیر پمپئو، وزیر خارجه آمریکا خود را غرب گرا می داند، به استقبال از درخواست مذاکره بدون شرط ترامپ رفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۱    
یکی از پرسش هایی که اینک به مطالبه عمومی مردم عدالتخواه منجر شده و اعتراضات متعددی را از طریق اجتماع به صور مختلف موجب گردیده ...