سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۳:۴۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۹    
نظامیان رژیم آل خلیفه برای صد و یازدهمین هفته متوالی از برگزاری نماز جمعه شیعیان بحرین در الدراز ممانعت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۷    
امام جمعه بابل با بیان این که دعای عرفه برترین بیان و شرح حقایق توحیدی است، گفت: با تأمل و تدبر در دعای عرفه امام حسین(ع) که در حقیقت بیان و شرح حقایق توحیدی و مراتب آن است به خداشناسی نزدیک تر می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۴    
سید عزت الله ضرغامی: مطالعه این کتاب ارزشمند، شیرین و خواندنی را به همه شما عزیزان سفارش می کنم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۸    
هم زمان با ورود حجاج به سرزمین وحی، کتابی درباره حضور یک نویسنده در حج برای مطالعه پیشنهاد می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۵    
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن کتاب یازده ، خاطرات اسارت پروفسور احمد چلداوی در زندان مخفی صدام، در نماز جمعه های کشور معرفی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۶    
آثار و نفرات برتر هشتمین جشنواره بین المللی عکس رضوی از میان دو هزار و 607 اثر ارسال شده به دبیرخانه، معرفی و با اهدای جوایزی تجلیل شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۷    
علیرغم تدابیر امنیتی شدید صهیونیستها در اطراف مسجدالاقصی، هزاران تَن از شهروندان فلسطینی در این مسجد به اقامه نماز جمعه پرداختند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۵    
سید محمد حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطره ای جالب از سید آزادگان مرحوم ابوترابی منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۸    
رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عزت الله انتظامی هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان، تصریح کرد که این بازیگر محبوب، صاحب سبک و پرتلاش سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
یک رسانه غربی سیاست های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را بی ثبات و غیرقابل پیش بینی توصیف کرد و نوشت که حماقت او به ویرانی عربستان منجر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۲۲    
امام جمعه ایلام گفت: بیانات رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا که فرمودند با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و جنگ نیز نخواهد شد اتمام حجتی برای دولتمردان و قوه قضاییه و تیم اقتصادی دولت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۴    
مفتی صور و جبل عامل لبنان گفت: موسم حج فرصتی برای دوری از اختلافات و دشمنی میان مسلمانان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۲    
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: ملت لبنان در جنگ 2006 میلادی به یک پیروزی تاریخی دست پیدا کردند و امنیت و ثبات را برای این کشور به ارمغان آوردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۳    
امام جمعه برج البراجنه بیروت خاطرنشان کرد: ملت لبنان با حمایت از جبهه مقاومت مانع از تجزیه این کشور می شوند و از حق حاکمیت لبنان در برابر متجاوزان دفاع می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۸    
امام جمعه دامغان گفت: دانشمندان جوان ما در صنایع دفاعی با تولید برخی از پیچیده ترین سلاح های روز دنیا آن هم در شرایط سخت و فلج کننده تحریم های آمریکا و متحدانش بسیار موفق بوده اند و امروز موفقیتهای ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۶    
امام جمعه مشهد گفت: مسؤولان باید مردم را از چنگال تنگی معیشتی نجات دهند تا افراد سودجو نتوانند از این موقعیت اقتصادی کشور سوءاستفاده کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۳    
نماینده حضرت آیت الله سیستان جهل را خطرناک تر از بیماری های جسمی دانست و نسبت به گسترش آن در جامعه هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۷    
نمایشگاه عکس جلوه های مقاومت و ایستادگی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۲    
مداح و فعال انقلابی کشور گفت: یقینا یکی از مهمترین و جدی ترین مباحث و گفتمان های انقلاب اسلامی بحث عدالت محوری و عدالت طلبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس پیشین موساد در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست درباره راه هایی برای مقابله با ایران و حزب الله و همچنین نگرانی های رژیم صهیونیستی از تسلیحات ایران صحبت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به وجود مشکلات داخلی در کشور و سوء استفاده مفاسد اقتصادی در تشدید این مشکلات گفت: مردم انتظار دارند قوه قضاییه با این مفاسد برخورد کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر مقابله جدی با مفاسد اقتصادی در کشور، گفت: قوه قضائیه باید با کانون های بحران آفرین در کشور برخورد قاطع داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۲    
آیت الله عاملی گفت: حرمت مذاکره با آمریکا صرفا ناشی از تفکر آرمانی یا ناشی از امور اعتقادی نیست، بلکه بی فایده بودن مذاکره، سوء نیت آمریکا و عدم ضمانت برای اجرایی شدن تعهدات آمریکا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۳    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: بسیاری از کارشناسان اقتصادی و مسؤولان معتقد هستند، مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به تحریم های آمریکا نیست بلکه ناشی از مسائل درونی و نحوه مدیریت در کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۰    
شکست های پی درپی طرح های آمریکا در منطقه و اقرار رییس جمهور این کشور به هزینه بی حاصل 7 تریلیون دلاری در غرب آسیا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: بخشی از مردم تحت فشار هستند و مسؤولان باید به فکر این قشر ضعیف باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دولت مردان رسالت خطیری در رفع مشکلات اقتصادی، جلب اعتماد و اطمینان مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی و فساد اداری کشور بر عهده دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۵    
امام جمعه رشت با بیان این که عدم نظارت صحیح موجب بروز رانت خواری در نظام بانکی کشور شده است، گفت: متأسفانه عده ای در همین نظام بانکی وام های کلان می گیرند اما مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم گرامی داشت 43 روحانی شهید استان زنجان همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۶    
آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهد ایستاد، گفت: این ملت هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۶    
جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: در سختی های امروز مهمترین مسأله حفظ وحدت و همدلی مسؤولان و مردم است، برای رسیدن به نصرت الهی باید همراه یکدیگر باشیم و مشکلات مختلف را پشت سر بگذایم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه قم گره زدن منافع ملی و گشایش اقتصادی به مذاکره با آمریکا را بی خردانه دانست و گفت: ملت انقلابی ایران با تبعیت از رهبر انقلاب هرگز اجازه مذاکره با شیطان بزرگ را به هیچ مسؤولی نخواهد داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۱    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که اصلاح نظام بانکی راه را برای رشد اقتصاد ملی هموار خواهد کرد، بر ضرورت استقلال بانک مرکزی از دولت تأکید کرد و آن را لازمه اصلاح اقتصادی کشور دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۸    
اروپای واحد فرصت زیادی تا اتخاذ تصمیم نهایی و قطعی خود در قبال برجام ندارد. ارائه بسته پیشنهادی قبلی اروپا نشان داد که نگاه ابزارگرایانه قاره سبز در قبال توافق هسته ای همچنان به قوت خود باقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵    
تحلیل گر مسائل منطقه ای و بین المللی با اشاره به نقش آمریکا و شورای امنیت در اعمال جنایت های فجیع علیه ملت یمن، گفت: مردم مظلوم یمن با نگاه به ملت ایران در برابر دشمن مقاومت می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵    
قانون اساسی می گوید هیچ نوع مالیات وضع نمی شود مگر به موجب قانون و موارد معافیت و بخشودگی و تخفیف مالیاتی را قانون عادی مشخص می کند نه مصوبه دولت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۲    
آبفروش با بیان این که جریان مطالبه گری نباید به جریان ضد آرمان های انقلاب تبدیل شود، گفت: تنزل جریان مطالبه گری به یک جریان خرد و مصداقی از آسیب ها و آفت های موجود در این عرصه است و یقینا می تواند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۹    
رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: مشکلات اقتصادی کشور از سوی عوامل داخلی دشمن برای فشار به مردم و خروج مدافعان حرم از سوریه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۳    
جبرائیلی با بیان این که ایمان به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باید در عرصه عمل ظاهر شود، گفت: در این مسیر هر فردی بایستی درک درستی نسبت به شرایط حاکم بر جامعه و وظیفه خود داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که تا زمانی که مردم و روحانیت با هم متحد باشند، هیچ یک از خواب های آشفته دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی تعبیر نخواهد شد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۵    
قدیری ابیانه با اشاره به فقیر بودن برخی کشورها همچون مصر با وجود ارتباط با آمریکا گفت: ارتباط با آمریکا راه گشا نیست و تولید ثروت و کار است که فقر را از کشور ریشه کن می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۴    
انتشارات شهید کاظمی کتاب نهال های برومند (سیری در باورهای آزادگان سربلند) نوشته سیدحسن منتظرین را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
نویسنده در کتاب حاضر به خاطراتی از سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر ابو ترابی در قالب 66 برش می پردازد،
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۱:۴۶    
نماینده مجلس با بیان این که مسؤولان باید جرأت عذرخواهی داشته باشند، از رییس جمهور خواست برای عدم عمل به وعده ها از مردم عذر خواهی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۱:۳۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هرگونه مذاکره با دشمن کینه توز بیانگر ضعف است، گفت: مسؤولان نباید تصور کنند که مشکلات کشور به وسیله مذاکره با دشمنان حل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۹    
ابوترابی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: هنوز جوهر امضای مقامات آمریکایی خشک نشده که شخصی مثل ترامپ می آید و به همه معاهدات بین المللی برجام پشت پا می زند بنابراین مذاکره جدید با آمریکا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۲    
نخستین روز از نهمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور با حضور شخصیت های برجسته علمی و حوزوی در قم برگزار شد.