سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۱:۳۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
آیین رونمایی کتاب مسیح در قصر که درباره رییس سابق زندان قصر است، در کتابخانه ملی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۴    
رمضانی از آغاز طرح رف خوانی منابع کتابخانه های عمومی با همیاری و همکاری کتابداران در بیش از 400 کتابخانه عمومی در سراسر کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۴    
گزارش یارانه اختصاص یافته به کتابفروشی ها در آخرین طرح یارانه ای حمایت از کتابفروشی ها عیدانه کتاب 97 در سایت مؤسسه خانه کتاب منتشر شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۱    
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس خاطرات شفاهی حاج صادق آهنگران را با عنوان نقش مداحی و مداحان در دوران دفاع مقدس تدوین می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۳    
اگر عربستان و امارات از پیروزی خان در انتخابات پاکستان نگران هستند پس نگرانی آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
مدیر حوزه های علمیه گفت: پیرو منطق درخشان انقلاب اسلامی باید در عین انقلابی بودن، حکیم و عقلانی عمل نماییم؛ چرا که عقلانیت ما عقلانیت انقلابی و انقلابیگری ما منطبق بر منطق اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۱    
حرف بر سر بود و نبود جنگ و ستیز بی امان کارگزاران نظام سلطه علیه این کشور نیست، بلکه حرف بر سر این است که میدان اصلی جنگ را گم نکنیم و در این باره دچار فریب و خدعه دشمن نشویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۶    
یک سایت اقتصادی با قاطی کردن تخیلات و بخشی از واقعیات سعی کرده تا نشان دهد که عامل اصلی گرانی دلار دو صرافی هستند که اجازه ورود دلار های پتروشیمی را به داخل نمی دهند و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود به بازخوانی پیشنهاد پیمان دو جانبه ارزی که پیشتر در اینستاگرام منتشر کرده بود پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۴    
نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: ضعف مدیریت در خدمت رسانی به عشایر به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و هر مسؤولی که قدرت خدمت رسانی به عشایر را ندارد باید از پست مدیریتی خود کناره گیری کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۱    
در پرداختن به موضوع خشونت علیه زنان، باید به مبانی فکری، فرهنگی و ارزشی زن در هر جامعه ای به ویژه جوامع اسلامی همچون جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۱    
حقیقت این است که جنگ مالی دشمن بیش از آن که برای ما تهدید باشد یک فرصت طلایی به جهت واقع نگری و بازگشت به ارزش های حیاتی نظام و یک تهدید جدی برای امریکا در راستای مرگ سلطه دلار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۷    
امام جمعه مشهد گفت: اگر فرزند هر کدام از روحانیون و آقازاده ها از رانت پدرشان استفاده کرده باشند باید پیگیری شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
دومین نشست از سلسله نشست های راز رضاشاه؛ بررسی وضعیت ایران در دوره پهلوی اول با موضوع رضاشاه و آزادی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
برگزاری دوره های آموزشی شنا ویژه حوزویان استان، نشست ستاد ساماندهی هیأت های مذهبی و برپایی نمایشگاه پرواز خیال در تبریز از جمله مهم ترین اخبار کوتاه استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۹    
آمریکا بازی های فریبکارانه ای را در قبال افغانستان بخصوص در شش ماه گذشته به اجرا گذاشته است، بطوریکه نیت سوء سیاستمداران این کشور برملا و برخی کارهای پشت پرده آنها برای همگان رو شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۹    
یک رسانه عربی در گزارش به بررسی پیروزی حزب جنبش انصاف پاکستان در انتخابات اخیر این کشور و آینده روابط دولت آینده پاکستان با عربستان و ایران پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۹    
هند باید در سریعترین زمان ممکن استراتژی مشخصی در قبال ایران اتخاذ کند، در غیر اینصورت ممکن است در ماه نوامبر یعنی زمانی که ترامپ قصد دارد تحریم های جدید علیه ایران به اجرا بگذارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 وقف جدید به ارزش ریالی افزون بر 25 میلیارد ریال در شهرستان های هشت گانه این استان به ثبت رسیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون ساخت فیزیکی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به اتمام رسیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۰    
استاد و پژوهشگر فلسفه دین گفت: برخی مشکلات به مردم بازمی گردد که حاضر نیستند سرمایه های خود را در اختیار بخش های سرمایه گذاری قرار دهند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
وزارت اوقاف سوریه با صدور بخشنامه ای رسمی خرید و فروش کتب فرقه ضاله وهابیت و هرگونه فعالیت دینی بر اساس آراء و فتاوای ابن تیمیه را ممنوع اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رییس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که تا امروز نقش فقه در منازعات مذهبی مغفول مانده است، گفت: امروز بدون کمک دانش فقه نمی توان بر منازعات متشنج کنونی فائق آمد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۷    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: 25 جلد کتاب با عنوان فرهنگ نامه شهدای استان مرکزی در دست تالیف و تدوین می باشد که هم اکنون هفت جلد آن آماده چاپ است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۵    
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: 6 باب مدرسه علمیه در حوزه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در حال ساخت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۶    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه یک بیمارستان دیگر اسلام آباد غرب هم که زمین آن توسط خیرین اهدا شده در حال سرمایه گذاری برای ساخت است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۴    
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امروز با سکوت نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام، متخلفان جسورتر شده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۳    
علیرضا رحیمی: فضای فعلی مجلس و نگاه نمایندگان، اصلاح مدیریتی در دولت است نه اصلاح ساختار.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۳:۴۷    
رئیس قوه قضاییه به سودجویان بازار ارز و سکه هشدار داد که دستگاه قضایی با سرعت و قاطعیت به اتهام آنان که برخی نیز مشمول عنوان افساد فی الارض است، رسیدگی خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۲    
پرویز امینی: ضرب المثل هر سال دریغ از پارسال، در دولت روحانی به هر روز دریغ از دیروز و هر ساعت دریغ از ساعت قبل تبدیل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۹    
نماینده مجلس خبرگان رهبری، وضعیت امروز بازار سکه و ارز کشور را نتیجه بی تدبیری مسؤولان دانست و گفت: در حالی قیمت یک دلار از مرز 10 هزار تومان نیز گذشته که برخی کشورهای همسایه که نجات یافته ایران ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۳    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که رسالت امروز روحانیت روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۰    
آیت الله نظری خادم الشریعه امروز به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های مرکز استان بستری شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۶    
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با تأکید بر مسجدمحور بودن فعالیت های فرهنگی و دینی، گفت: مساجد باید یک مجتمع فرهنگی باشند و مسائل مردم در این مکان ساماندهی شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۶    
رییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: نیمه دوم مردادماه امسال کارگاه آموزشی- توجیهی ویژه مبلغات سنتی در اسفراین برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۶    
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید تشریح و تبیین اهداف قیام عاشورا و فلسفه حرکت اباعبدالله الحسین (ع) رویکرد اصلی فعالیت روحانیان و مبلغان در مراسم عزاداری ماه محرم باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۳    
استاد حوزه علمیه با اشاره به نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، گفت: دشمنان به دنبال خدشه دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد گسست در دین و کشور ما هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی حوزه گفت: اگر دستگاه اجرایی، اقتصاد مقاومتی را اجرا نکند و همچنان به دنبال اقتصاد برجامی باشد، سبب نابسامانی و آشفتگی در بازار ارز و سکه می شود که جز افراد اخلال گر که تعداد اندکی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۷    
دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی با صدور بیانیه ای نسبت به انتشار شایعات درباره سلامتی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۱    
یک خبرگزاری غربی به نقل از مقام های حکومتی در ریاض نوشت که بر خلاف گمانه زنی ها، پادشاه سعودی درباره طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن تصمیم گیری می کند نه ولیعهدش.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۵    
قانون پایه بانگسامورو از سوی دولت فیلیپین برای اعطای خودمختاری به اقلیت مسلمان مورو در ایالت میندانائو و جزایر مجاور آن، امید مسلمانان برای آینده ای بهتر را بیشتر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۲    
پارلمان رژیم صهیونیستی به درخواست بیش از 25 نماینده خود، جلسه ویژه ای برای بررسی و اصلاح احتمالی آسیب های قانون کشور ملی یهود برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۹    
عضو جامعه مدرسین با اشاره به مشکلاتی که از روی ناکارآمدی برخی از مسؤولان به وجود می آید، گفت: بیشتر مردم به امید و در حمایت از رهبری اتحاد را حفظ کرده اند و ایشان در ایجاد انسجام و اتحاد مردم بسیار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۹    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به این نتیجه رسیدیم شخصی که به صحنه تلاطم ارزی ورود کرد اصل ریشه او در کشور دیگری بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۳    
نخست وزیر اتیوپی خطاب به محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی گفت که شما با کارهای خود اسلام را نابود کردید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۷    
اهانت یک معلم در شهری در کنیا به قرآن خشم مردم محلی را برانگیخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۵    
معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا در بخش امور سیاسی و عضو کلیدی تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا در مذاکرات ژنو، می گوید که رییس جمهور آمریکا فرهنگ مقاومت ملت ایران را درک نمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
امام باقر(ع) فرمود: ... خداوند آنان را در شرق و غرب جهان جای دهد و دین اسلام را غالب گرداند و هر بدعتی را به وسیله او و یارانش محو کند همانطور که سفیهان حق را از میان برده باشند و آن چنان عالم در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسخه انگلیسی کتاب نقره ماهی نوشته محسن چینی فروشان را منتشر و روانه بازار کتاب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
شیخ حسن با آموزش معارف دینی به جوانان زیادی از جمله عماد مغمیه، باعث شد راه صحیح را پیدا کنند. او آنها را از جنبش فتح جدا کرد و این جوانان به جنبش های ملی و اسلامی پیوستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
امیرعبداللهیان: اتاق جنگ اقتصادی و روانی دشمن به صورت شبانه روزی علیه جمهوری اسلامی ایران فعال است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام رییسی: دولت جلوی آسیب دیدن بیشتر زندگی مردم را بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
دستیابی به گنجینه های معرفتی حج وظیفه ای بر دوش نخبگان دینی است تا با کشف منظرهای قرآنی از این فریضه الهی، جلوات دیگری از این الماس بی بدیل را در منظر اهل نظر قرار دهند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
از ابوحمزه ثمالی نقل شده که وی از امام باقر علیه السلام سؤال کرد: ای فرزند رسول خدا(ص)! مگر همه شما امامان، قائم به حقّ نیستید؟ امام باقر علیه السلام فرمود: آری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۷    
بانوان تنها به واسطه رعایت یک خصلت نیکو می توانند همچون بانوان الگوی قرآنی به درجات بالایی در معنویت دست یابند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۴    
نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سردار علی پور با سخنرانی سردار فضلی در اندیمشک برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۴    
مدیر انقلابی به جای امید بستن به بیگانه و اعتماد به دشمن، به توان، ظرفیت و سرمایۀ داخلی اعتماد می کند و با تلاش و تحرک صدچندان و با به کار بستن نیروهای داخلی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
میزگرد "حقوق بشر اسلامی وظرفیت قانونی و مبنایی آن در دفاع از حقوق انسان ها " با همکاری و میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو ویژه خواهران در خوزستان از جذب نیرو از میان طلاب و دانشجویان خواهر برای مدیریت بخش شهرستانی کانون خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۸    
هانی زاده گفت: تشکیل ناتوی عربی یک سری لفاظی از سوی مقامات آمریکایی علیه ایران است؛ زیرا ظرفیت کشورهای عربی به ویژه حوزه خلیج فارس به لحاظ انسانی و استفاده از نیروی نظامی بسیار محدود است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: عدم بهره برداری و به اشتغال نرسیدن برخی از طرح ها در استان فارس باید با کار کارشناسی دقیق مشخص شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۹    
امام جمعه دامغان با اشاره به فعالیت 35 روحانی در اقامه نماز جماعت در سطح دستگاه های اجرایی این شهرستان، گفت: نظام مند شدن دستگاه های اجرایی در ترویج امربه معروف ضروری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۰    
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان از عمامه گذاری 15 طلبه مدرسه در 17 ربیع الاول خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حج بزرگترین همایش اسلامی در جهان و عامل اتحاد مسلمانان و تقویت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۱    
این وعده شیرین الهی است که باطل مانند کف روی آب و زایل شدنی است و آن چیزی که ماندنی است جز حق نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: امارات ناتوان تر از آن است که جنگی علیه یک روستای یمن جنگ به راه بیاندازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۵    
کودکان مسلمان روسیه در بزرگترین اردوگاه تابستانه در منطقه جنگلی ساراتوف این کشور، با قرائت قرآن و عبادات و دستورات دینی آشنا می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۲    
گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی 20 شهروند فلسطینی از جمله 5 آزاده عضو حماس را در کرانه باختری بازداشت کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی از تصویب درخت واره رشته های تحصیلی و بازنگری در تقویم تحصیلی حوزه های علمیه خبر داد که بر این اساس 20 روز به ایام درسی طلاب افزوده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۴    
ادعای مطرح شده در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر درگذشت آ یت الله هاشمی شاهرودی از سوی مسؤولان دفتر رییس مجمع تشحیص مصلحت نظام تکذیب شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۱    
40 نفر از منتخبان گروه های سرود مساجد با حجت الاسلام ارزانی رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فردا(سه شنبه نهم مرداد ماه) دیدار خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۱    
مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر از برگزاری دوره یک هفته ای روش های نوین تبلیغ در مدارس برای طلاب خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۱    
سردار غیب پرور گفت: مردم خواستار برخورد قاطع و انقلابی با مفسدان اقتصادی هستند و قطعاً از اقدامات انقلابی دستگاه قضایی حمایت می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۸    
شراب خواری موضوعی است که ابتدا در اسلام حرام اعلام نشد بلکه به عنوان نوشیدنی مضر معرفی شد، سپس مسلمانان از نماز خواندن با حالت مستی نهی شدند و بعد از آن شراب به عنوان عنصری پلید و شیطانی معرفی و حرام ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۸    
اتین بالیبار گفت: تمام توجیهی که برای امپریالیسم اروپا برای گفتمان آمریکایی دنیای آزاد آورده می شد، بر پایه دو ایده غلط بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۵    
هشتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین به منظور برنامه ریزی بهتر ایران و عراق برای برپایی باشکوه پیاده روی اربعین حسینی با حضور رییس ستاد مرکزی اربعین و اعضای این ستاد در عراق برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۵    
جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: عمده مشکلاتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند به سیاست های ناپخته و غلط بازمی گردد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۹    
چرخش نخبگان در ایران اتفاق افتاده؛ یعنی برخی از انقلابی ها که با دیدن تصویر امام در تلویزیون بر آن بوسه می زدند و برخی که ساده زیستی نه تنها برایشان آرزو، بلکه معیار و الگو بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۶    
نقطه اوج چرخش معادلات منطقه ای در یمن و سوریه به گونه ای است که شرایط میدانی و دست برتر مقاومت به مرحله غیرقابل بازگشت رسیده و تلاش پدرخوانده های تروریست نتیجه ای کاملاً مغایر با آنچه در سر می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین مریجی با بیان این که عملکرد حوزه علمیه در سال های گذشته در بحث تحقیق و پژوهش ضعیف بوده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۴    
دبیر شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه با اشاره به نگرانی حوزویان از قرارداد استعماری FATF، از ارسال نامه گروه های حوزوی به دادستان کل کشور برای ورود قضایی به موضوع امضای مخفیانه FATF خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه طلبه باید خودش را وسیله ای بداند که در خدمت امام زمان(عج) است و هر چه بیشتر باید خود را آماده این نوکری کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۸    
این کتاب مجموعه مقالات و تحلیل هایی است که استاد خسروشاهی درباره اندیشه، اهداف، رهبری و تاریخ اخوان المسلمین و چگونگی هدف اصلی رهبری شهید حسن البناء و اخوان المسلمین نگاشته یا ترجمه کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۷    
نخستین دوره طرح تربیت مترجم در دو بخش انگیسی و عربی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) اجرا می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۹    
شماری از فعالان سیاسی تاکید دارند جمهوری اسلامی چاره ای ندارد مگر این که به مذاکره با ترامپ تن دهد و در نهایت شرایط مایک پمپئو، وزیر خارجه اش را بپذیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۳    
بسیاری از ویژگی هایی که قرآن کریم به قوم یهود نسبت می دهد، در جهان امروز به صورت مکاتب درآمده و در قالب نظام های حکومتی و نهادها ظهور یافته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین مظاهری سیف نوشت: کشف و شکوفایی استعداد روحی از رهگذر طاعت و تضرع در پیشگاه الهی و غلبه بر ضعف ها و هوس های سقوط آور می گذرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۶    
ترکی گفت: خود دولتی ها می گویند تیم اقتصادی دولت کفایت لازم را ندارد و این همه نابسامانی صدای خود طرفداران دولت را هم درآورده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۸    
معاون فرهنگی تربیتی المصطفی در افتتاحیه دوازدهمین اجلاس سراسر مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی، موضوع اجلاس دوازدهم را بیانگر اهتمام المصطفی به مسئله اخلاق و تربیت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۵    
دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی العالمیه با شعار اخلاق و تربیت؛ روح نظامات المصطفی ، صبح امروز در سالن جلسات سازمان مرکزی جامعه المصطفی آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۹    
دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی در مقطع تمهیدی ویژه طلاب برادر از سوی مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۵    
دوره پودمانی مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح کوثر ولایت در جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۶    
چهارمین اجلاس بین المللی به خاطر عدالت برای فلسطین ، امروز با حضور 500 شرکت کننده از کشورهای عربی و مناطق مختلف جهان در بیروت، پایتخت لبنان افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۶    
مهمترین نقد سریال کلاه پهلوی، ضعف در دیالوگ ها و عدم تصویر درستی از گروه روشنفکر مذهبی و قوت در دیالوگ قشر غرب زده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۱    
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری جنگ اقتصادی را حربه دشمن برای به زانو درآوردن مردم بیان کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت تنها راه مقابله با حربه اقتصادی دشمن به شمار می رود.