پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 1 اسفند 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 1 اسفند 1394 صاحب نیوز 2 اسفند 1394 صاحب نیوز 8 اسفند 1394 صاحب نیوز 9 اسفند 1394 صاحب نیوز 10 اسفند 1394 صاحب نیوز 11 اسفند 1394 صاحب نیوز 12 اسفند 1394 صاحب نیوز 13 اسفند 1394 صاحب نیوز 14 اسفند 1394 صاحب نیوز 15 اسفند 1394 صاحب نیوز 16 اسفند 1394 صاحب نیوز 17 اسفند 1394 صاحب نیوز 18 اسفند 1394 صاحب نیوز 19 اسفند 1394 صاحب نیوز 20 اسفند 1394 صاحب نیوز 21 اسفند 1394 صاحب نیوز 22 اسفند 1394 صاحب نیوز 23 اسفند 1394 صاحب نیوز 24 اسفند 1394 صاحب نیوز 25 اسفند 1394 صاحب نیوز 26 اسفند 1394 صاحب نیوز 27 اسفند 1394 صاحب نیوز 28 اسفند 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
اطلاعیه مراسمات عزاداری و سوگواری دهه فاطمیه در شهرستان برخوار در این نوشتار آمده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
مراسم یادبود شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا، مردم و جمعی از مسئولان روز یکشنبه، دوم اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۳    
کنفرانس بین المللی سفر پاک با حضور کارشناسان داخلی و خارجی حوزه گردشگری در اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
نمودار فوق نشان می دهد که میزان سزارین در ایران از اکثر کشورهای سنعتی و توسعه یافته بیشتر می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دکتر روحانی یک هفته قبل از انتخابات92، 3درصد رأی داشت که با حمایت من به بالای 50 درصد رفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۵    
سردار شهید محمد علی باغبانی در سحرگاه رمضان 1338 در خانواده ای متدین و مذهبی در زرین شهر دیده به جهان گشود و در ادامه مبارزه با استکبار و در منطقه عملیاتی بدر به آسمان پر کشید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی یعنی بزرگترین وزارتخانه اقتصادی دولت مشابه نعمت زاده و دیگر همکاران خود دکان دونبش را ول نکرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
دولت آمریکا به شرکت هواپیمایی بوئینگ اجازه داد با شرکت های هواپیمایی ایران مذاکره کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
معاون پژوهشی پژوهشگاه فضایی ایران گفت: در این دو سال 40 نفر از متخصصان صنعت فضایی به آمریکا و اروپا رفته اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آن نفوذی که رهبری هشدار داده بودند همین ها است، یعنی عدم توجه به نیروهای انقلابی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مقامات امنیتی اروپا از بازگشت دست کم پنج هزار افراطی غربی به قاره سبز پس از آموزش دیدن و فرا گرفتن آموزش های نظامی در عراق و سوریه از سوی نیروهای داعش خبر می دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور با ادعای نفوذ ویروس ماجراجویی مدعی شد که برخی رفتارها و کنش ها برجام را به عنوان نقطه آغاز یک فصل واقعاً نوین در تعامل جهانی، دور خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
در پی تضعیف داعش در عراق، این گروه تروریستی، آرایشگر سرکرده داعش را در شهر شرقاط به اتهام جاسوسی اعدام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
برای اولین بار بعد از چندین دهه این احتمال مطرح شده است که چین بخواهد زرادخانه ها و قوای نظامی هسته ای خود را در واکنش به تهدیداتی که از سوی برخی کشورها منطقه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
عملیات روانی حساب شده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم اسرائیل، باعث وحشت بیش از یک میلیون صهیونیست شده به گونه ای که کابینه تیم رژیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور چندی پیش در دیدار استانداران گفت به عنوان دولت اعتدال، دلمان می خواهد معتدلان بروند مجلس، و این آرزوی ماست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد دولت آباد با توجه به نقش مهم حوزه پژوهشی در کاستن وابستگی دانشگاه به درآمدهای شهریه ای گفت: در این راستا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
فریدون جیرانی از اعضای هیات انتخاب، شب گذشته، میهمان برنامه هفت بود و حرفهای تازه ای از شرایط انتخاب فیلمهای دوره سی و چهارم جشنواره فیلم فجر زد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
پوریا پورسرخ تازه ترین پست اینستاگرام خود را به توضیح درباره پوشش خاصش در برنامه دید در شب اختصاص داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۰    
مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) شب های فاطمیه در خیمه گلستان شهدای اصفهان به همت هیئت محبان یوسف زهرا (س) در حال برگزاری است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
فرمانده سابق شورای نظامی استان السویدا از همکاری نیروهای حمایت کردی با دولت سوریه در مبارزه با تروریست ها و ائتلاف دو طرف در این باره خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال در اندیشه غلبه بر فولاد یزد و حفظ جایگاه فعلی خود در جدول لیگ است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
آقای اسدالله عارف نیا کاندیدای حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار با حضور در فرمانداری گلپایگان انصراف خود را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
تصاویر خطاهای دید حیرت انگیز و باورنکردنی
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بعضی افراد در قالب تعامل، اعتدال، اصلاح یا تابلوهای دیگر به دنبال این هستند که از خط و خطوط و معیارهای مدنظر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله بگیرند که ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان با تکذیب تماس علی مطهری و دست اندرکاران “صدای ملت” گفت: حضور در لیست ” صدای ملت” را تکذیب می کنم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
نویسنده این روزنامه در ادامه، گفتمان دولت یازدهم را گفتمان مصلحت و مصلحت سنجی دانست و توشت: مصلحت یعنی همان فایده مندی، ما هستیم تا همه فایده ببرند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی ضمن اشاره به اینکه مردم در تصمیم خود برای رأی دادن به چه فردی مختار هستند تأکید کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
کسب سه شکست متوالی نتیجه ای بدتر از حد تصور برای سپاهان محسوب می شود اما در شرایط فعلی مصالح ملی و باشگاهی ایجاب می کند که طلایی پوشان لیگ را فراموش کرده و تمام تمرکزشان را بر روی لیگ قهرمانان آسیا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از بازگرداندن پیکرهای 68 شهید گلگون کفن به کشور از مسیر دریایی بندر خرمشهر در دوشنبه سوم اسفندماه هم زمان با آغاز ایام فاطمیه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
با انتشار اخباری مبنی بر حضور علامه حسن زاده آملی در بیمارستان، شایعاتی درباره وخامت حال این استاد عرفان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که به هیچ وجه صحت ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
نماینده سابق ایران در اوپک با تشریح پشت پرده نشست 4 جانبه دوحه، جزئیات سناریوی تحریم نفتی ایران در دوران لغو تحریم ها را اعلام کرد و گفت: عربستان به دنبال توقف افزایش تولید نفت ایران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
طراح طرح ملی افق گفت: این طرح با هدف تحول جدی در تولید، انتشار و توزیع مصحف شریف قرآن کریم و با بهره گیری از منابع گسترده خیرات و نیات مومنین و صالحین و تمامی آحاد جامعه انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
پارک ویکتوریا در ایرلند به عنوان ترسناک ترین پارک دنیا محسوب می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
رییس جمهوری فرانسه گفت که خطر وقوع جنگ میان ترکیه و روسیه به علت مداخله آنکارا در سوریه وجود دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین ادعای شگفت انگیز خود در مصاحبه با اشپیگل گفت: یک دیپلمات ایرانی را که ما کشته ایم نشان دهید. می توانم به شما نشان دهم که ایران دیپلمات های عربستانی بسیاری را کشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
بر اساس جلسه روز چهارشنبه حلقه پاستور، فهرست اصلاح طلبان بزرگترین دستاورد این حلقه اعلام شده است چرا که اکثریت لیست از افراد متمایل به جریان دولت هستند تا اصلاح طلبان.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
جمهوری اسلامی ایران همواره به پشتیبانی مردم و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در همه پیچ های تاریخی با هدم توطئه های دشمنِ تشنه به خون ملت پیروز از میدان خارج شده است و همین ملت 7 اسفند سال جاری با ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام قریشی گفت: حضرت امام خمینی(ره) یکی از عوامل بقای انقلاب اسلامی را، عوامل محدثه تلقی می کنند که یکی از آن عوامل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۵    
انصراف به نفع اتحاد ، این استراتژی جدید اصولگرایان است، تاکتیکی که می تواند وحدت حداکثری و بالا رفتن شانس موفقیت این جریان در انتخابات پیش رو را به دنبال داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
اصحاب رسانه تا کنون نهایت همکاری را با ستاد انتخابات شهرستان داشته اند و امیدواریم که در جهت آگاه سازی مردم از انتخابات نقش و تلاش داشته باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
عکاس خطب شکن در فرصت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی، سری به خیابان های شهر زده است تا تصاویری از حال و هوای انتخاباتی آن تهیه کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
جشنواره ایده های خلاق بازی، به همت خانه خلاقیت و بازی های فکری اصفهان به مدت دو روز در تالار هنر این شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
نگارپنداری قرآن یکی از ابزار هایی است که در معماری های قدیم بخصوص و اخیرا در برخی موارد مورد استفاده قرار گرفته است، مانند آیات بکار رفته در سر در منازل، بازار یا آیات ویژه مساجد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، ملت باید این امر را رسالت بزرگ و تکلیف شرعی و ملی خود بدانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
با توجه به این که درصد شیوع تنبلی چشم در آران و بیدگل بیشتر از میانگین کشوری است، تا پایان سال جاری طرح مبارزه با این عارضه برای کودکان زیر 6 سال شهرستان اجرا می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
ابتکار فردی خوش ذوق با تبدیل کردن سمند خود به مدل کروک که از کد پلاک خودرو مشخص است که متعلق به استان لرستان می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
پنجمین دوره جایزه سینمایی ققنوس همزمان با اولین دوره جایزه نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب(آینه) با عنوان جشن تقدیر از منتخبین سینمای فجر انقلاب شامگاه جمعه 30 بهمن در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
مراسم سومین سالگرد درگذشت آیت الله خوشوقت شامگاه جمعه، سی ام بهمن، با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
زائر آسمانی زندگی نامه شهید حیدر علی آزادی از شهر زیار را به تصویر کشید تا اولین رونمایی از کتاب شهید در منطقه براآن جنوبی کلید زده شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
امام خمینی فرمودند: این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۸    
زاریا، مهم ترین شهر شیعه نشین در نیجریه است. پس از گذشت دو ماه از حمله خونین ارتش نیجریه و به شهادت رساندن بیش از 500 نفر از شیعیان زاریا و تخریب حسینیه بقیه الله (عج) ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۳    
بیست و یکمین شماره ی هفته نامه ی خط حزب الله ، هفته نامه ی خبری-تحلیلی خط حزب الله با عنوان مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب درباره ی مشارکت و انتخاب ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۳    
در کنار عربستان سعودی و قطر، ترکیه از گروه های جهادی در سوریه که انشعابی از القاعده هستند، حمایت می کند.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۳    
معاون عمرانی فرماندار در جمع دست اندرکاران انتخابات جرقویه علیا گفت: در محل شعبه ها با همکاری و ایجاد روحیه ای با نشاط و اجرای صحیح قانون، انتخاباتی بدون شبهه برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
وزیر راه که این روز ها دائم از آزادسازی نرخ ها، رفع قیمت های تکلیفی و انحلال سازمان حمایت می زند، به تازگی صحبت از اخذ درآمد بابت عبور خودرو ها از جاده ها و درآمدزایی از سفر مردم به میان آورده است و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
این شبکه برای تاثیرگذاری ویژه در فتنه 88، برنامه های خود را به سرعت 24 ساعته کرد. شبکه خبری دولتی BBC که زیر نظر سرویس جهانی فعالیت می نماید و بودجه آن را وزارت خارجه انگلیس تأمین می نماید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
گروه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته در جنایتی جدید دو شهروند اهل سنت ساکن در منطقه “شبه جزیره سینای این کشور را اعدام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
اصفهان زیبا و دوست داشتنی است اما مکان های تاریخی مذهبی آن جلوه خاص تری دارند. زیبایی نقوش و ترکیب رنگ آبی و سفید آرامش خاصی به این مکان داده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش روشنگری و هیئت امناء مساجد، خادمین و فرماندهان پایگاههای مقاومت پاسداری از انقلاب را نعمتی الهی و فریضه ای واجب دانست که باید شکرگزار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
حجت الاسلام آقامیری گفت: در تعجب هستیم امروز که در یمن، عراق و سوریه، کودکان، زنان و مردان را به خاک و خون می کشانند، عده ای می گویند چرا ما برای دفاع از آن ها در آن کشورها حضور پیدا می کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
کلیپ صوتی با موضوع انحراف از خط امام با سخنان حجت الاسلام مومنی ،حداقل مشکل تو آن است که دشمن با تو احساس امنیت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
مجلس دهم در شرایط جدیدی به لحاظ بین المللی تشکیل خواهد شد و باید قوانینی در آن تصویب گردد که صنعت ما را وابسته تر به خارج از کشور نکند و به دنبال اقتصاد و صنعت مستقل باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۴    
10 نفر از فرماندهان بلندپایه نظامی ارتش عربستان با ارسال نامه ای به ولی عهد و وزیر کشور سعودی تاکید کردند که ارسال نیروی زمینی به سوریه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دامنه حضور انقلاب اسلامی از مرزهای ایران اسلامی گذشته و مقاومت در دنیا با انقلاب اسلامی گره خورده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
خانه کشتی اصفهان در مقطعی خانه نینجا شده بود و عملا شباهتی به یک سالن کشتی نداشت زیرا سراسر دیوارهای آن پوشیده از عکس هنرهای رزمی و بروسلی و نینجاهای شرقی بود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
عصر امروز کرسی های آزاد اندیشی دانش آموزان مناطق خور و بیابانک، نائین، کوهپایه، جلگه، جرقویه سفلی، جرقویه علیا و بن رود به میزبانی اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان از اعلام آمادگی و ثبت نام 12 هزار واحد مسکونی برای اسکان مسافران نوروزی 95 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
فضل الله کفیل گفت: هیات اجرایی بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی را تبیین و تخلفات در این زمینه را رصد و پیگیری نموده و با دقت اوضاع را کنترل می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
همایش رهروان فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
مداحی شنیدنی سید رضا نریمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت و شهدای مدافعان حرم :
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۹    
امروز گوش مردم پر شده از اینکه عده ای از نامزده های انتخابات مجلس دهم می گویند اگر من رای بیارم چه می کنم و چه نمی کنم مردم قضاوت می کنند که کدام راست است و کدام دروغ.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۴    
به عقیده کارشناسان تبلیغات، ذهن ها را اشغال و به صورت نیرویی پنهان در جامعه عمل می کند، شهرت ها را افزایش یا کاهش می دهد و سبب صعود یا سقوط افراد و گروه ها می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
3درصد بودجه را گذاشتند برای محرومیت زدایی، خیرش را ببینید. بودجه مصوب شد با حدود 60 تاکید و مبارکتان باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۰    
بررسی میزان رشد پایه پولی در ماههای اخیر نشان می دهد که روند افزایش پایه پولی در ماههای اخیر افزایش یافته که نشان از چاپ پول بدون پشتوانه دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۶    
محمدرضا پس از شهادت ابو حامد به عنوان فرمانده ی گردان الزهرا(س) و پشتیبانی لشکر فاطمیون به جهاد خود ادامه داد تا سرانجام به تاریخ 27 مهر 1394 شمسی، در نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۱    
حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور، متولی همراه کردن تمامی شئون فرهنگی و دستگاه های مسئول در دولت با نظریه “اسلام اجتماعی و رحمانی” است
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۶    
حال به نظر می رسد که جریانات درون نظام که توانسته اند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، باید در آستانه انتخابات ضمن واکنش به این اقدامات ساختارشکنانه رسانه سلطنتی بریتانیا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۶    
باید مجمع اصولگرایان پله ای باشد برای تحقق جبهه فراگیر نیروهای مؤمن و انقلابی اصفهان و بحمدلله با پشتوانه روحیه انقلابی و تقوای الهی این ظرفیت و پذیرش در مجمع اصولگرایان وجود دارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۰۷    
قسمت سوم از سلسله موشن گرافی های انتخابات این قسمت انتخابات را زیر سوال نبرید تهیه شده توسط شبکه تحلیل و اطلاع رسانی صاحب نیوز با همکاری مرکز هنرهای رقومی
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۵    
نهمین گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری کشور در شهر ورزنه برگزار گردید.