پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 8 اسفند 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 1 اسفند 1394 صاحب نیوز 2 اسفند 1394 صاحب نیوز 8 اسفند 1394 صاحب نیوز 9 اسفند 1394 صاحب نیوز 10 اسفند 1394 صاحب نیوز 11 اسفند 1394 صاحب نیوز 12 اسفند 1394 صاحب نیوز 13 اسفند 1394 صاحب نیوز 14 اسفند 1394 صاحب نیوز 15 اسفند 1394 صاحب نیوز 16 اسفند 1394 صاحب نیوز 17 اسفند 1394 صاحب نیوز 18 اسفند 1394 صاحب نیوز 19 اسفند 1394 صاحب نیوز 20 اسفند 1394 صاحب نیوز 21 اسفند 1394 صاحب نیوز 22 اسفند 1394 صاحب نیوز 23 اسفند 1394 صاحب نیوز 24 اسفند 1394 صاحب نیوز 25 اسفند 1394 صاحب نیوز 26 اسفند 1394 صاحب نیوز 27 اسفند 1394 صاحب نیوز 28 اسفند 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
شفعتی گفت: از 21 هزار نفر از واجدین شرایط رای دادن 14 هزار و 826 نفر از شهزستان خوانسار در انتخابات شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
حال شهر مانده و این مردان مهربان بی ادعا که گاها فقط با چشم سر دیده می شوند و بس؛ کار نظافت شهر را شروع کرده اند و آنچه که زشت شده ی من و بعضی هاست را دارند در کمال سادگی به قشنگی اول برمی گردانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
یک دستگاه پژو 206 در محور گلپایگان به خمین، عصر امروز واژگون شد که در این حادثه دو نفر آسیب دیده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
مردم و مسوولان شهرستان چادگان با حضور در شعب اخذ رای با مُهرشان ، مِهرشان به ایران را ثابت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
جناب آقای عباسعلی پوربافرانی با حضور در جمع کثیر مردم شهرستان نایین در صحن امام زاده سلطان سید علی (ع) و سخنرانی از حضور پرشور و حداکثری مردم این دو شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۳    
دیروز در حالی نماز جمعه فریدونشهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد که صندوق رأی شماره یک این شهرستان در این مسجد مستقر و در حال رأی گیری بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۳    
بار دیگر مردم فهیم شرق اصفهان با آرا آگاهانه خود در انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهر باطلی بر دهان یاوه گویان غربی و فهرست های انگلیسی و رسانه های معاند زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۳    
بختیار گفت: از مدیران شهرستان می خواهم ضمن کمک برای به سرانجام رساندن طرح های نیمه کاره برنامه ریزی کرده و با اعمال مدیریت صحیح برای تکمیل این طرح ها اقدام کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: حجم مبادلات تجاری ایران و سوئیس کم و نامتوازن است و تجّار و سرمایه گذاران سوئیسی با آگاهی از ظرفیتهای فراوان ایران می توانند این تراز را بهبود بخشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
جناب آقای عباسعلی پوربافرانی، به عنوان نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک به مجلس دهم راه یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۳    
بصیری فرماندار شهرستان آخرین نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۱    
منتخب مردم لنجان در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از همین ابتدای کار منتظر ارائه برنامه و طرح های سازنده مدیران شهرستان هستم و از طرح هایی که منافع مردم شهرستان را تامین می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۸    
تعداد آرا کاندیدهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان سمیرم به تفکیک نامزدها منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۸    
با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد آرا نامزدهای انتخابی مجلس دهم شورای اسلامی سمیرم اصغر سلیمی و بهروز جعفری در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
علی استوار ضمن قدر دانی از حضور مردم شهرستان خوروبیابانک در انتخابات، میزان مشارکت مردم را 98 درصد اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
فرمانداری خوروبیابانک آمار دقیق آراء نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام مجیدی تبار گفت: مربیانی که علاقه به تربیت نسلی متعهد، مومن و مودب به آداب و احکام دینی دارند و به نوعی خود را مسئول می دانند، پیش از آنکه به تربیت اقدام کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۹    
وحید فولادگر در خصوص ساماندهی مشاغل شهری گفت: در موضوع ساماندهی مشاغل شاهد طرح هایی هستیم مثل ساماندهی فروشگاه های موبایل و موتورسیکلت که مزاحمت های این گونه مشاغل ناشی از ایجاد ترافیک و سد معبر هست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
زوج جوان خیر آبادی در اولین روز از زندگی مشترک خود با حضور در پای صندوق رای، احساس تکلیف خود نسبت به این رویداد سیاسی مهم کشور را نشان دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۴    
انتخابات امسال تفاوت های زیادی با انتخابات سالهای گذشته داشت، اما آنچه درانتخابات امسال هیچ تغییری نکرده ، مردم و خواسته های آنان است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
ابوالفضل ابوترابی (اصولگرا) نماینده کنونی مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس با کسب 65 هزار و چهل و یک رای معادل حدود 42 درصد آرا، توانست برای چهار سال دیگر به خانه ملت راه یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
بار دیگر مردم فهیم کشورمان خصوصا در استان اصفهان با آرا آگاهانه خود در انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به تصاویری از انبار نگهداری سلاح شیمیایی در استان الانبار عراق دست یافته که در حملات تروریستی علیه غیرنظامیان و نظامیان عراقی مورد استقاده قرار می گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
پرحاشیه ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس در انتخابات شرکت کرد. طارمی امروز (جمعه) به همراه احمد نوراللهی پاس صندوق های رأی رفت و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۳    
سیدرضا عقدایی گفت: تعداد صندوق شمارش شده در شهرستان اصفهان 500 و تعداد صندوق شمارش نشده 344 عدد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
در پی درگذشت هنرمند انقلابی فرج الله سلحشور تعداد دو فیلم بیاد این مرحوم منتشر شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۰    
رئیس کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به نزدیکی ایام نوروز توصیه می شود: در مکان های اسکان موقت، بازارهای صنایع دستی راه اندازی شود تا حمایتی از این تولیدات انجام شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۸    
نماینده شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
علی اصغر ذاکری گفت: زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در دهمین دوره مجلس انتخاب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۲    
از بین نامزدهای انتخاباتی شهرستان لنجان محسن کوهکن موفق شد با کسب تعداد آرای 38177 راهی بهارستان شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۶    
به گزارش صاحب نیوز به نقل از قلمکده ، پس از جمع آوری و شمارش آراء ، نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان خمینی شهر اعلام شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۳    
فرماندار برخوار از آراء قطعی شهرستان برخوار خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
حضور دو نامزد اصولگرا و اصلاح طلب در صف انتخاباتی مجلس لرزاده.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
یوسف حسنی فرماندار نطنز آمار نهایی و قطعی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر کاشان را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
حضور کودکان همراه با بزرگتر ها در انتخابات یکی از جلوه های زیبای انتخابات 7 اسفند بود که نشان از تمرین دادن خانواده ها به کودکان برای حضور در عرصه مشارکت سیاسی و اجتماعی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
با پایان شمارش و جمع بندی آراء چهار شهرستان حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
محاسبه ارزش یک میلیون و 400 هزار خانه خالی کشور ما را به رقم حدود 69 هزار میلیارد تومان می رساند که لزوم ورود این خانه ها به بازار اجاره را بیش از پیش ضروری می سازد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
سید محمد جواد ابطحی، نامزد ائتلاف اصولگرایان در خمینی شهر برای بار دوم به عنوان نماینده مردم شهرستان خمینی شهر به مجلس دهم راه یافت.