پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 28 اسفند 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 1 اسفند 1394 صاحب نیوز 2 اسفند 1394 صاحب نیوز 8 اسفند 1394 صاحب نیوز 9 اسفند 1394 صاحب نیوز 10 اسفند 1394 صاحب نیوز 11 اسفند 1394 صاحب نیوز 12 اسفند 1394 صاحب نیوز 13 اسفند 1394 صاحب نیوز 14 اسفند 1394 صاحب نیوز 15 اسفند 1394 صاحب نیوز 16 اسفند 1394 صاحب نیوز 17 اسفند 1394 صاحب نیوز 18 اسفند 1394 صاحب نیوز 19 اسفند 1394 صاحب نیوز 20 اسفند 1394 صاحب نیوز 21 اسفند 1394 صاحب نیوز 22 اسفند 1394 صاحب نیوز 23 اسفند 1394 صاحب نیوز 24 اسفند 1394 صاحب نیوز 25 اسفند 1394 صاحب نیوز 26 اسفند 1394 صاحب نیوز 27 اسفند 1394 صاحب نیوز 28 اسفند 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۰    
شهید حسن حسنی از روستای دره بید فریدن، شهیدی است که سه روز مانده به سال 64 شهید می شود و سفره هفت سین خود را در بهشت پهن می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۹    
سید محمد ناظم رضوی گفت : شرکت گردشگری میقات تمدن آریا با عضویت شهرداران 14 شهر منطقه فرهنگی کاشان، حاصل خرد جمعی و تصمیم مناسبی بود که از انتهای سال 93 با برگزاری جلسات مختلف در شهرهای مختلف کلید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۵    
مردم فریدونشهر از این پس می توانند از طریق سایت پونه زار، از فیلم های روی پرده نقره ای سینمای فریدونشهر و سانس اکران این فیلم ها باخبر و نسبت به رزرو اینترنتی بلیط سینما اقدام نمایند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
معتقدیم از عهد کهن تا به این سو نوروز در نزد مردمان سخت کوش و با غیرت این سرزمین تصویر ساز دوستی، صفا، صمیمیت و صبوری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به وضعیت وخیم اشتغال جوانان و موج بیکاری در کشور عنوان کرد: متاسفانه امروز شاهد خانه نشینی جوانان با مدارج علمی بالا هستیم که برخی از آنان حتی توانایی کسب نان حلال برای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۱    
مسابقات آفرود پیش از ظهر امروز در منطقه ی خطب شکن در کیلومتر 10 جاده ی مرنجاب برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۸    
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: برای پیشگیری از تصادفات جاده ای حادثه نرم افزار “هم پا” مخصوص جاده های استان اصفهان طراحی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
حجت الاسلام صادقی گفت: 736 امامزاده در سطح استان اصفهان وجود دارند که 313 امامزاده آماده برگزاری طرح آرامش بهاری با حضور 313 روحانی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
ظهر امروز با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان شهرضا ، ایستگاه امنیت و سلامت سفرهای نوروزی در شهرضا افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۳    
حجت الاسلام غفاری با تاکید بر اینکه دنیا مبهوت قدرت نظام، انقلاب و ملت ایران است، سخنان رئیس جمهور مبنی بر این که اکنون از ته چاه بیرون آمده ایم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۲    
آیت الله رحیمی گفت: آمریکا به عربستان سعودی مدال داد و اسرائیل عربستان را تشویق به انجام اعمال خصمانه کرد که زمزمه های صلح اعراب با اسرائیل مطرح شد و موجب شادی دشمنان اسلام گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۳    
حجت الاسلام ربانی با اشاره به برنامه آخرین لحظه، اولین پیمان که سال های زیادی است به صورت مداوم در روز 29 اسفند توسط مردم ولایت مدار و شهیدپرور خوراسگان به یاد تشییع شهدای دفاع مقدس در این منطقه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۴    
حجت الاسلام شیخی گفت: با توجه به حضور میهمانان از شهر های اطراف و بالا رفتن مصرف آب سعی کنیم مصرف بهینه را مد نظر قرار دهیم تا در این ایام با قطعی آب مواجه نشویم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
آیت الله موسوی اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: در سال 94 اقدامی جدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شاهد نبودیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۳    
محسن گلابی گفت: ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا، در شب گذشته، از حدود 4 هزار مسافر پذیرایی کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
سرهنگ پورقیصری گفت: ایجاد ایستگاه های سلامت نوروزی در شهرهای مختلف استان از جمله شهرستان شهرضا که از حجم بالای تردد وسایل نقلیه برخوردار هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۸    
زرگرپور گفت: در سال 92، حدود 70 هزار گردشگر خارجی به اصفهان سفر کردند که این آمار امسال به نزدیک 300 هزار نفر رسید و برآورد ما این است که در تعطیلات نوروزی بالای 3 میلیون و پانصد هزار نفر به اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
آبشار پیران در نزدیکی روستای شالان و 9 کیلومتری سرپلذهاب در استان کرمانشاه واقع است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
حجت الاسلام قاسمی گفت: حوزه های علمیه نقش مهم و کلیدی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و امروز هم انتظار می رود این نقش کلیدی را در همان لباس انقلابی ایفا نمایند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه مبارزه با آمریکا و استکبار نشان انقلابی بودن است، گفت: امیدواریم مسئولان پس از برجام به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام خواجه کریمی گفت: آنچه که حیات اصلی اسلام را تداوم می بخشد و مسلمانان را از ذلت به اوج عزت می رساند اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۴    
حجت الاسلام حسین رجایی پور با اشاره به مشکلات سمیرم گفت: دولتمردان برای حل مشکل باغات و خشکسالی شهرستان سمیرم هرچه زودتر چاره اندیشی کنند تا از درد و رنج این مردم کاسته شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام باقریان گفت: مسئولان کشور در سال توجه داشته باشند که اقتصاد مقاومتی را به معنای حقیقی کلمه در کشور اجرایی نمایند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۳    
آیت الله طباطبایی نژاد با گلایه از مهیا نشدن امکان استفاده از مصلی اصفهان تصریح کرد: متاسفانه در دولت یازدهم هیچ بودجه ای برای مصلی های نماز در نظر گرفته نشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین عزیز گفت: تنها راه برای مقابله با کم آبی و قطعی آب در ایام عید با توجه به افزایش مصرف، صرفه جویی و درست مصرف کردن است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۲    
پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی بخش بن رود با حضور مسئولان شهر ورزنه و بخش بن رود به جهت هماهنگی تمهیدات لازم در خصوص ایام تعطیلات نوروزی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۴    
تعداد 200نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان در قالب کاروان راهیان نور در آستانه فرارسیدن سال جدید با 5 دستگاه اتوبوس و به مدت 4 روز به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۸    
المان میدان امام حسین علیه السلام در حقیقت به عنوان یک اثر ماندگار و به یادماندنی از دوران مسئولیت برادر بسیجی، مهندس سید محمد ناظم رضوی در شهرداری کاشان، برای آیندگان به جا خواهد ماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۸    
کاروان طلاب حوزه های علمیه ی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، به سمت مناطق جنگی جنوب، کربلای ایران، حرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
یادواره 44شهید محله جوی آباد خمینی شهر برگزار شد و از خانواده آنان تجلیل به عمل آمد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
اولین شاخصه نوروز ارزشی، اسلامی و انقلابی، تحول و تحرک تکامل و پویایی است که با تأمل در کتاب خلقت و آفرینش، انسان به آن پی می برد و خود را در این سیر با طبیعت همراه می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
در آستانه عید نوروز و به پاسداشت یاد و خاطره شهدای شهر، 106 اصله نهال به یاد 106شهید گلگون کفن شهر ورزنه در خیابان معراج و گلستان شهدا کاشته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
یادواره شهدای محله جوادیه خمینی شهر در مسجد امام حسین(ع) با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
سردار فدا با بیان اینکه اگر مردم پشت سر ولی فقیه نباشند همان بلایی که باعث شهادت حضرت فاطمه زهرا شد و امیرالمومنین را دست بسته بردند تکرار می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونشهر با برشمردن وظایف و عملکرد این اداره، مشکل مالی و کمبود پشتیبانی های مردمی را علت کم کاری این اداره در مناسبت های شادی و غم دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
افرادی در لحظات تحویل سال نامشان برده می شود، که آسایش خود را فدای آرامش دیگران می کنند و نمونه بارز آن در حین ماموریت بزرگوارانی همچون، امدادگران، نظامیان و مجریان تلویزیون است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
تودشکی در حاشیه افتتاح ایستگاه انتظامی دهستان زفره گفت: نیروهای نظامی و امنیتی نقش بسزایی در خصوص تامین آرامش مردم در شهرهای کوچک و روستاهای حاشیه ای به عهده دارند و در این رابطه احداث ایستگاه های ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
پیش بینی میشود امسال با رشد 15درصدی مسافر روبرو بوده آمادگی اسکان 13هزار نفر در هر روز را داریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
نورافشانی در پارک ساحلی انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
رئیس آبفای شهری شهرضا گفت: هنوز مردم شهرضا چون آب در لوله است به این باور نرسیده اند که با بحران شدید کم آبی در شهرستان مواجه هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
یک باب هتل و دو باب اقامتگاه بوم گردی و سه باب مجتمع خدمات بین راهی وتعداد 18 رستوران بین راهی میزبان مهمانان نوروزی میباشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
شهر تودشک طبیعتی بکر و زیبا را در خود جای داده است تا بتوان لحظاتی خاطره انگیز بدور از هر گونه آلودگی را تجربه کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
طی مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان و مسئولین شهرستان، امین حافظی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی فریدونشهر معرفی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
خطب شکن در آخرین روزهای سال 94 با نگاهی به رویدادهای این سال سعی کرده مهم ترین خبرها و چهره های سال را معرفی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
جمعی از مسئولین شهرستان خوروبیابانک با حضور در پست ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر به کمپین ” نه به تصادفات جاده ای” پیوستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
حسین مکی یکی از بازیگران اصلی ملی شدن صنعت نفت بود که در مصاحبه منتشرنشده گفت: به نظر من بیشتر بدبختی ها را دکتر شایگان و فاطمی برای مصدق ایجاد کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
دانشمندان ژاپنی از کشف نوعی باکتریِ پلاستیک خوار خبر داده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۷:۲۴    
هارون ولایت یکی از قدیمی ترین بناهای مذهبی دوره صفوی است که به موجب کتیبه سر در آن در سال 918 هجری قمری در زمان شاه اسماعیل اول صفوی ساخته شده و در دوران جانشینان وی توسعه یافته و تکمیل شده است. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۰    
اهواز با داشتن پل های زیبا و منحصر به فرد بی شک یکی از مقصدهای با ارزش میهمانان نوروزی در سفر به خوزستان به شمار می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۸    
ویژه برنامه های تحویل سال شبیه به سلام و خداحافظی هستند که برخلاف معمول، اول نوبت خداحافظی است و بعد از آن است که نوبت به سلام می رسد؛ سلامی که از یک شروع دوباره و دورهم بودن های طولانی خبر می دهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۵    
بیاییم با توجه به اضافه شدن فضای مجازی به فضای زندگی، قسمتی از وقت خود را برای خانه تکانی این فضا قرار دهیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۷    
فرانسه در پسابرجام اولین کشور (دست کم اروپایی) بود که درهای بازار ایران به روی شرکت های آن گشوده شد. قراردادهای ایران با تنها با دو شرکت فرانسوی ایرباس و پژو ...