پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 15 اسفند 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 1 اسفند 1394 صاحب نیوز 2 اسفند 1394 صاحب نیوز 8 اسفند 1394 صاحب نیوز 9 اسفند 1394 صاحب نیوز 10 اسفند 1394 صاحب نیوز 11 اسفند 1394 صاحب نیوز 12 اسفند 1394 صاحب نیوز 13 اسفند 1394 صاحب نیوز 14 اسفند 1394 صاحب نیوز 15 اسفند 1394 صاحب نیوز 16 اسفند 1394 صاحب نیوز 17 اسفند 1394 صاحب نیوز 18 اسفند 1394 صاحب نیوز 19 اسفند 1394 صاحب نیوز 20 اسفند 1394 صاحب نیوز 21 اسفند 1394 صاحب نیوز 22 اسفند 1394 صاحب نیوز 23 اسفند 1394 صاحب نیوز 24 اسفند 1394 صاحب نیوز 25 اسفند 1394 صاحب نیوز 26 اسفند 1394 صاحب نیوز 27 اسفند 1394 صاحب نیوز 28 اسفند 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
مدیر دفتر مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اصفهان گفت: دومین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان در اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۲    
مراسم گرامیداشت روز درختکاری با حضور امام جمعه و جمعی از مسولان محلی شهرستان نایین در پارک کوهستانی کلیزه این شهرستان و با کاشت 300 نهال برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۹    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخوار، عنوان مدیر برگزیده خدمت سال 1393 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان را کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۹    
صبح امروز، همزمان با روز درختکاری زنگ طبیعت توسط مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چادگان در مراسم صبحگاه آموزشگاه ابتدایی دخترانه حضرت زینب (س) نواخته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
با حضور مسئولان و سوادآموزان نهضت از ناحیه 6 اصفهان، تعداد 176 اصله نهال در پارک خوراسگان اصفهان کشت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۷    
فرماندار شهرضا با بیان اینکه می توان طرح هر خانواده شهرضایی یک گلدان گل را اجرایی کرد، گفت: باید به مردم خدمت کنیم، خدمت به مردم زیبا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۷    
ششمین یادواره شهدای محله لودریچه دولت آباد، پنج شنبه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان گفت: 10 دستگاه اتوبوس از عموم مردم گلپایگان از 27 اسفند تا 11 فروردین ماه به این مناطق اعزام خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان به تشریح آخرین وضعیت آمار تخلفات و تعداد بازرسی ها و پرونده های تشکیل شده متخلفین در سال 94 پرداخت و گفت: برای ایام عید نوروز 140 اکیپ بازرسی تشکیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۸    
نونهالان منشیان در فینال رده های سنی زیر 15و12 سال عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات فوتسال جام فجر در منطقه برآن شمالی را از آن خود کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۸    
فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب دائر می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
حسین ایروانی گفت: با توجه به صنعتی شدن جوامع و افزایش آلودگی هوا مهمترین عامل در جهت کاهش آلودگی هوا گسترش و توسعه پایدار فضای سبز است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۶    
شهردار گلپایگان اظهار کرد: با توجه به رسالت ما در هفته منابع طبیعی 1500 تا 2000 اصل نهال در شهرستان کاشته خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۶    
سرهنگ علیشاهی عنوان کرد: به یاد 372 شهید گلپایگان، هزار و صد و هشتاد نهال که صد و هشتاد اصل آن درخت مثمر و هزار اصل آن گل محمدی بود کاشته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
از جنابعالی انتظار دارد بارویکردی جدید که بنیان وبنیادش همدلی وهم زبانی و همسویی میباشد زمینه گامهای تاثیر گذار و راسخ رافراهم نمائید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
امام جمعه ورزنه در جلسه گردشگری گفت: گردشگری ورزنه همانند لبه پردتگاه می باشد و باید به نحوی از آن عبور نمائیم که سقوط نکنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرضا به دلیل وجود برخی مشکلات امروز در مقابل شهرداری تجمع کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
مسئولان شهرستان تیران و کرون همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی تعدادی نهال را به صورت نمادین در پارک شهروند تیران کاشتند. تعداد پنج هزار نهال طی این هفته در شهرستان توزیع خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
شهرستان اردستان در چند ساله اخیردر بعد کشت محصول درختان پسته به حدود دوهزار هکتار رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
آیین جشن درختکاری با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نطنز در کمپ گردشگری و شترسواری روستای متین آباد (توابع بخش امامزاده) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: چیزی که ما را نگران می کند، موقعیت سپاهان در جدول رده بندی لیگ برتر است و تمام تمرکز ما روی بازی فردا مقابل صبا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۴    
دومین انیمیشن جهان که یک ظرف سفالین است در موزه باستان شناسی نطنز نگهدای می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
در حالی که همواره منش و سعی دولت ها بر جلوگیری از ایجاد فساد بوده است، اخیراً اسنادی در خصوص خرید هواپیماهای ارزان با قیمت گران از سوی برخی سازمان های داخلی منتشر شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
واشیانی پور گفت: لازمه حل مسائل شهری، بحران های شهرنشینی و اصلاح رفتار شهروندان، وجود یک فرهنگ به تبع آن، فعالیت های فرهنگی مناسب شهروندی و شهرنشینی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
اخیرا در بازارهای میوه و تره بار شهرستان لنجان زمزمه هایی مبنی بر دایر شدن نمایشگاه های بهاره به گوش می رسد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
هنگامی که به دنیا می آید نقش دختری دارد که در ادبیات دینی ریحانه بهشتی است سپس خواهر است که غمخوار و دردانه برادر محسوب می شود و در ادامه زوجه است که تسکین دل همسر به شمار می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
بازکردن ضریح قدیمی حضرت عباس(ع) برای نصب ضریح جدید
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
بخشدار بخش جرقویه علیا گفت: با ایجاد روحیه بسیجی بتوان در حد امکان از مسافران نوروزی به بهترین نحو پذیرایی کرد و می طلبد تا همکاری بین ارگانی به مراتب بالا رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۳    
آرامستان ارامنه تهران در منطقه دولاب شامل یادمان سربازان گمنام روسیه،آرامگاه کنتهای فرانسوی، گورهای دسته جمعی لهستانی هایی که در جنگ جهانی دوم درراه بازگشت به وطن در تهران جان باختند می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: تنوع اقلیمی فراوانی داریم و از 13 اقلیم جهان 11 اقلیم آن در ایران وجود دارد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۷    
مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت الله واعظ طبسی با حضور رهبر انقلاب
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۴    
سرگئی کرینکو رئیس شرکت دولتی روس اتم از برنامه ساخت موتور اتمی برای موشک ویژه سفر به کره مریخ خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۴    
نوع مردم سالاری و تجربیات انتخاباتی در کشورمان به گونه ای است که هیچ کس نمی تواند خود را پیروز یا مغلوب یک انتخابات بداند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
برداشته نشدن تحریم سوئیفت، به رغم گذشت 2 ماه از آغاز اجرای تعهدات 1+5 در برجام در حالی است که حسن روحانی برای آنکه نشان دهد اجرای برجام چه آثار و تبعاتی برای اقتصاد کشور دارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: پنج اصل دین در صلوات وجود دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
اگر فرض کنیم آقای ترامپ که تند ترین موضع گیری ها را در برابر مسلمانان و سیاه پوستان و مهاجران دارد ؛رییس جمهور شود ،ایالات متحده شاهد یک سونامی عجیب خواهد بود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
...هنوز مشخص نیست که طرفداران اصلاحات از روند آهسته ای که روحانی از سال 2013 شروع کرده راضی باشند. خواسته هایی که شامل آزادی سران فتنه و کم شدن فضای امنیتی می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
به مناسبت سالروز تشییع پیکر پاک و مطهر هفت تن از شهدای عملیات کربلای پنج شهر ورزنه برگزار گردید، این روزحماسه و ایثار در شهر ورزنه نامگذاری شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
حمیدپور گفت: برای کاهش مشکلات و خطرات ناشی از معلولیت شنوایی دستگاه شنوایی سنجی به ارزش 250 میلیون ریال توسط اداره بهزیستی خریداری شده است و طی تفاهم نامه ای در اختیار شبکه بهداشت و درمان خوانسار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات کوثر آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با حضور حجت الاسلام مطهرخو برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
توکلی زاده در نامه ای خطاب به محمدرضا عارف نوشت: انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان سال 94 شاهد بزرگی بر دروغ بودن تهمت تقلب در سال 88 است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
جلسه هفتگی هیئت فداییان حسین (ع) شام پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حقیقت نژاد و مداحی سید رضا نریمانی در مسجد الفضل اصفهان برگزار شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
تاریخ همین 20 سال گذشته گواه است که این جریان پس از هر شکست و پس از هر ناکامی و عدم پذیرش از جانب مردم، صندوق رای را مورد خدشه قرار دادند، به رقیب تبریک نگفتند، از تقلب و تخلف حرف زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
باز هم از بیمارستان باستانی 170تختخوابی منظریه خمینی شهر بازدید شد و معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل ساختمان این بیمارستان را مشروط به تخصیص اعتبارات مالی اعلام کرد و از بیان زمان مشخصی برای تحویل به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
سخنرانی دکتر بانکی در جمع اعضای راهبردی مراکز فرهنگی اصفهان
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مراسم عزاداری فاطمیه دوم طی شش شب در بیت الزهراء شهرستان برخوار برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹    
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: امروز می بینیم رزمندگان اسلام نه تنها مناطق اشغال شده از ممالک اسلامی را پس می گیرند بلکه مدافعین هم در لبنان و هم در سوریه خواب را از رژیم اشغالگر قدس گرفته اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹    
از میان چهره های ورزشی که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
داعش از اموالی که در عراق سرقت کرده، در بازارهای بورس جهان برای درآمدزایی استفاده می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
معاون قضایی دادستان کل کشور در واکنش به اظهارات اخیر علی جنتی مبنی بر فشار برای فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و مقاومت وزرا در کارگروه تعیین مصادیق گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
در هفته سپری شده یک دزدی حرفه ای از فروشگاه اسلحه فروشی در تگزاس رخ داده است که پلیس توانسته با تعقیب و گریز برخی مجرمین را بازداشت نماید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی درباره دیدارش با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اوباما گفته است “امیدوارم این دیدار برای شما دردسر نشود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
امینی اظهار کرد: در برخی از برنامه های توسعه شهری با قطع درختان مواجه بوده ایم و باید در این خصوص دقت لازم را داشته باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
کثیری گفت: شهروندان می توانند در این هفته با سامانه 137 تماس گرفته و با مراجعه به دفتر حوزه خدمات شهر، نهال و درخت تحویل بگیرند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
تروریسم توصیف کردن حزب الله لبنان بزرگترین هدیه به رژیم اشغالگر اسرائیل و مشروعیت بخشی به تجاوزات این رژیم به لبنان و نوار غزه خواهد بود و ثابت کرد دولتهای عربی بیش از رهبران راستگرای نژاد پرست و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۶    
کارگران می گویند محاسبات جدید هزینه خانوار بر پایه نرخ تورم 12 درصدی نشان دهنده افزایش هزینه ماهیانه خانوار به 3 میلیون و 73 هزار تومان است و یکساله از قدرت خرید آنها 389هزار تومان کاسته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
در حالی که وزیر نفت ایران وعده داده بود بلافاصله پس از رفع تحریم ها 500 هزار بشکه در روز به صادرات نفت ایران بیفزاید اکنون پس از گذشت 6 هفته از اجرای توافق هسته ای تنها توانسته 130 هزار بشکه در روز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
مدیرداخلی باشگاه استقلال با اشاره به سوابق مدیریتی خود و انتخاب نام استقلال که توسط وی انجام شده است، در مورد پیوستن دوباره اش به مجموعه استقلال و مسئولیت هایش دراین دوره توضیح داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
پلیس برزیل رئیس جمهور پیشین این کشور را به اتهام دست داشتن در پرونده فساد مالی بازداشت و مورد بازجویی قرار داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به متن منتشره منتسب به وی واکنش نشان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
محسن رضایی ضمن انتقاد از توهین کنندگان به انتخاب مردم در حماسه انتخابات هفتم اسفندماه، از آنان خواست تا از مردم عذرخواهی کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
رهبر جوان کره شمالی در پاسخ به تشدید تحریم های بین المللی علیه پیونگ یانگ از ارتش خواست تا آماده استفاده از تسلیحات هسته ای برای رفع تهدید های موجود علیه این کشور باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق تأکید کرد که عملیات امام هادی(ع) در استان سامرا همچنان ادامه دارد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
با گذشت حدود پنجاه روز از ارائه لایحه بودجه 95، گویا کشاکش دولت و مجلس بر سر ارائه بودجه چنددوازدهم تمامی ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
مردم نیجریه با برپایی تظاهرات در سراسر این کشور آزادی هرچه سریعتر شیخ ابراهیم زکزاکی، روحانی شیعه و رهبر جنبش اسلامی نیجریه را خواستار شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
مرکز حقوق بشر الشرق از رژیم سعودی خواست که بریدن سر فعالان صلح آمیز را متوقف کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۱    
عکس های منتخب ریچارد پیترز از حیات وحش اروپا در سایت گاردین منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۱    
عکسی از استوآرت پیرایس عکاس سرشناس حیات وحش که آن را در پارک حیات وحش کنیا و از مشاجره دو فیل جوان ثبت کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
حملات سیاسی سعودی ها و نوچه هایش به حزب الله لبنان، خشم گروه های لبنانی و فلسطینی و شادی صهیونیست ها را به دنبال داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
قبایل استان صنعا یمن نشستی را در منطقه ارحب برگزار و آمادگی خود را برای حمایت از ارتش و کمیته های مردمی در برابر تجاوز عربستان و مزدورانش تا آزادسازی کامل کشور خود اعلام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
سال 1999 که آرش فربد شرکت خودروسازی فربد را در انگلستان تأسیس کرد کسی فکر نمی کرد این شرکت بتواند قدرتمندترین سوپر خودروهای دنیا را تولید کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
یکی از افراد نزدیک به فرزند دیکتاتور معدوم لیبی، مدعی شد که امام موسی صدر به فرمان قذافی کشته شده و جنازه اش به دریا افکنده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
نویسندۀ این مقاله ادعا می کند که لیونل مسی، ترجمۀ زندۀ این آیه است، زیرا با هر مدافعی که او را لمس کند، برخورد می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
فهرست داروخانه های کشیک تهران برای شب 13 اسفند 1319در صفحه آخر جراید به شرح زیر اعلام و خاطرنشان شد که این داروخانه ها تا صبح بازند و موظف به ارائه داروهای موردنیاز به بیماران هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
یک تیم به رهبری دکتر گرگوری میر از بیمارستان کودکان سینسیناتی با همکاری شرکت نوآوری Q30 ، یک گردن بند جدید را توسعه دادند که از ضربات و آسیب های مغزی جلوگیری می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 60 درصد تولیدات پوشاک کشور در داخل تولید می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۶    
آزمون دکترای سال 95 صبح جمعه 14 اسفند برگزار می شود و 158هزار و 94 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۶    
افزایش اعزام نوروزی عتبات، ارائه کاراکارت به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اعتبار ویژه برای حمایت از سالمندان، اختصاص 17 هزار میلیارد به بخش درمان و...از جمله اخبار حوزه بهزیستی و رفاه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
عرصه طبیعی گلستانکوه با نزدیک به 17 هزار مترمربع وسعت از مناطق حفاظت شده ای است که متاسفانه در ایامی که ورود گردشگر به شهرستان مضاعف می شود با بی مهری ها و تهدیدات متعددی از جمله حریق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
نظر خداداد عزیزی درباره فساد در فوتبال
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۰    
رضا شفیعی با اشاره به این که تولید نهال در شهرستان از چند سال پیش مجددا آغاز شده است خاطرنشان کرد: بذرکاری نهال های تاغ به همت اداره انجام و با رسیدن به میزان تولید 110 هزار اصله ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
رضا کتیرایی در عرصه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی فعالیت می کند. او با 16 سال سن یکی از جوانترین داوران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای تصمیم خصمانه شورای همکاری خلیج فارس به سرکردگی آل سعود علیه جنبش مردمی حزب الله را محکوم کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
کارشناس مذهبی با اشاره اینکه بزرگترین درسی که از حضرت زهرا(س) می توان گرفت ایستادگی تا پای جان برای حریم ولایت است،گفت: حضرت زهرای مرضیه (س) اولین شهید مدافع ولایت بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
مهم آن است که سیستم های امنیتی و حاکمیت پروژه باید دردست دولت باقی بماند اما دولت می تواند کار طراحی نرم افزارها را به بخش خصوصی واگذار کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
ماجرای کلاهبرداری از علی صادقی
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
غرغن یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان فریدن می باشد که در فاصله 16 کیلومتری از شهر داران قرار گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
او می گوید یکی از توصیه های علامه حسن زاده آملی را آویزه گوشش کرده: آخوند باید شبیه مردم باشد، برای اینکه مردم شما را از خودشان بدانند، باید مثل مردم زندگی کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه دقایقی پیش در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
افق در طول ماه های اخیر به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه کرده است؛ موضوعی که هم در تبیین گفتمان انقلاب تعریف می شود و هم می تواند فضای این شبکه را بیش از گذشته تلطیف کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
“محمدرضا گلزار” که این روزها برای پروژه “سلام بمبئی” در کشور هند به سر می برد در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکس از گریم متفاوت خود منتشر کرده است که البته در زیر این پست اعلام نکرده است که این گریم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۹    
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا هنوز اجازه مراودات بانکی عادی کشورهای اروپایی و حتی شرقی را با ایران صادر نکرده و بانک های فعال در دنیا را نسبت به از سرگیری مناسبات بانکی با ایران در خصوص مواردی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
ورود یک دستگاه فراری 458 اسپایدر به گمرک خرمشهر، که گفته می شود این خودرو در ایران ارزشی 8میلیارد تومانی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
قانون تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: این لایحه را مایکل مک کاول و 13 نماینده دیگر در 29 سپتامبر 2015 در مجلس نمایندگان مطرح کردند. همچنین تد کروز این لایحه را در مجلس سنا طرح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
از آیت الله شیخ ابوالقاسم مدرس حدود 114 جلد کتاب قدیمی و بیش از هفتاد جلد کتاب خطی به جای مانده است که لازم است مسئولان شهرستان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری فریدن در نظر دارد تا گامی در جهت شناساندن و معرفی هر چه بهتر روستاهای شهرستان فریدن بردارد؛ لذا از کلیه علاقمندان دعوت می شود تا در این فراخوان شرکت نمایند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
آرام آرام به پایان سال 1394 نزدیک می شویم و چیزی که امروزه بیش از هر چیز دیگری موضوعیت پیدا کرده بازارهای شب عید است، بازارهایی که حال و هوایش چنگی به دل مغازه داران لنجان نمی زند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۱    
مراسم فاطمیه شهرستان فریدن با مداحی کربلای محمد موحدی پور و سخنرانی حمید شیرانی این جوان با بصیرت که در مسلک وهّابی بوده و چند سالی است شیعه شده اند در مسجد صاحب الزمان داران برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۶:۵۹    
اگر یک آرمان شهری داشته باشیم، آن آرمان شهر ترمینال فناست! همانجایی که همه ساک هایشان را می بندند که بروند به سمت حضرت حق و دیگر آرمان شهری نباشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۷    
به مناسبت هفته درختکاری در اراضی منطقه گردشگری طبیعی لادر به مساحت 230هکتار متر مربع 2300 نهال به یاد شهدای شهرستان خمینی شهر کاشته شد.
  • ۱