دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۰۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 2 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از یک پرونده کودک آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
خزانه داری کل کشور برای عمل به دستور رئیس جمهور برای شفاف سازی هزینه های بودجه برای مردم، اقدام به انتشار جداولی از پرداختهای 1577 دستگاه اداری در فروردین ماه کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که جدیترین گزینه در صورت خروج احتمالی آمریکا از برجام، از سرگیری پیشرفته تر برنامه هسته ای است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
استاندار تهران گفت: همه مدیران و مسئولان باید در اجرای کار ها قانون را رعایت کنند و با تعامل از نظرات مشورتی استفاده شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
صدر اعظم آلمان با بیان اینکه کشورش در نحوه مقابله با ایران با رژیم صهیونیستی اختلاف نظر دارد، گفت که برجام هر چند کامل نیست، اما این توافق به نبود هیچ توافقی ارجحیت دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
خبرگزاری فرانسه با اشاره به سفر رهبران آلمان و فرانسه به واشنگتن و گفت وگوی آن ها با رییس جمهو آمریکا درباره حفظ برجام گزارش داد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
به گزارش شفاف ، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون گفت: پس از بررسی های لازم، نمایندگان کمیسیون به طرح مربوط به سهمیه کنکور ایثارگران رای ندادند. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان در این کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
در سال 93 و پس از صدور حکم زندان برای رحیمی، دفتر محمود احمدی نژاد تلویحا از او اعلام برائت کرد. پس از این واکنش، رحیمی در نامه ای تند خطاب به احمدی نژاد، نوشت: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
رئیس مجلس گفت: در نشست قوای سه گانه متوجه شدیم که نگاه ها برای حل مشکلات به هم نزدیک است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
به گزارش شفاف ، تا به امروز سیاستی که بانک مرکزی در قبال ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و... اتخاذ کرده بود مبنی بر سیاست خنثی بود به طوری که نه آن را رد می کرد و نه تایید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات نشست مشترک قوای سه گانه که امروز در صحن پارلمان برگزار شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور گفت: مردم مطمئن باشند که نیازهای ارزی آنان تأمین می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
گفت وگو با اهداکننده 3 میلیارد تومان درخت نخل به خوزستان اهدای 100 هزار درخت صبور را می خوانید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
توکلی در نامه ای 11بندی به اسحاق جهانگیری با بیان اینکه این تصمیم باید زودتر از این ها گرفته می شد،گفت: اصلی ترین علت تاخیر در مهار بازار، حاکمیت تفکر نئولیبرالی بر اغلب مردان دولت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم جوانان ایران گفت: برای نخستین بار است به مسابقات بین المللی اعزام می شوم و انگیزه بالایی برای کسب مدال و درخشش دارم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
دونالد ترامپ نوشت، آمریکا از دستیابی به نتیجه در قبال مذاکرات با کره شمالی فاصله بسیاری دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۴:۱۵    
لیونل مسی توانست با گلی که در بازی مقابل سویا زد با رکورد گلزنی تلمو زارا در این مسابقات برابری کند و البته به خاطر شرایط خاص اینیستا توجهی به این رکورد نشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۵    
محمود عباس بر تداوم مقابله فلسطینیان با تصمیم دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
برگزیدگان جشنواره خوارزمی در تحقیقات علمی موفق به تحریک ایمنی ذاتی علیه سرطان شدند که موفق به کسب رتبه اول پژوهش های بنیادی در گروه تخصصی زیست فناوری و علوم پایه پزشکی این جشنواره شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
تحقیقات جدید نشان داده وابستگی به موبایل مشابه تأثیر اعتیاد به مواد مخدر است. این افراد احساس افسردگی و اضطراب می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
سرقت خودپردازها در حالی به یکی از سرقت های مد این روزها در شبکه بانکی تبدیل شده که ظاهرا خلأ قاعده و ضابطه مشخص و مدونی برای نصب و حفظ امنیت این دستگاه ها موجب تشدید ناامنی شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از عملکرد دولت در زمینه مدیریت بازار گوشت قرمز انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
سرمربی سویا عملکرد بارسلونا را در فینال کوپا دل ری فوق العاده عنوان کرد و بازی این تیم را فراموش نشدنی دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
یک خبرنگار آمریکایی به طور مرموز فایل هایی دریافت کرده که نشان می دهد دولت آمریکا مشغول ساخت تسلیحات الکترومغناطیسی است تا از راه دور در بدن انسان درد یا خارش ایجاد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
منابع محلی از وقوع آتش سوزی در برج 360 متری دبی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
به کارگیری ابزار بیت کوین (Bit Coin) و سایر ارز های مجازی در تمام مراکز پولی و مالی کشور ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
در پایان بیست ونهمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندوی جام فجر، تیم البرز با کسب 67 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
برخی محققان ثابت کرده اند که چهره می تواند اطلاعات بسیار مهمی درباره شخصیت افراد آشکار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی امروز در کابل را اقدامی جنایتکارانه و غیرانسانی خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از کشف بیش از 1500 کیلو گرم ماده مخدر مرفین خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
وزیر بهداشت با توصیه های سلامت به دانش آموزان گفت: در کشور ما توجه به سلامت روان بی معنی است و رسانه ها که باید مشوق سلامت روان باشند خود بیمار هستند و دراینباره استثنایی نیز قائل نیستم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
سروش بامداد در عصر ایران نوشت: بازتاب منفی ضرب و شتم یک دختر جوان به دست مأمور زنِ گشت ارشاد نیروی انتظامی در پارک طالقانی برخی از رسانه های اصول گرا را به این صرافت انداخته که در توجیه یا توضیح ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
در حالی که اعضای خانواده نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان کمالی کرج اعلام کرده اند که نوزادشان به دلیل ناتوان بودن خانواده برای پرداخت هزینه های زایمان در بیمارستان کمالی کرج گرو نگه داشته شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مردم با مصرف درست منابع آبی می توانند به ما کمک کنند تا تنش آبی تابستان امسال را به حداقل برسانیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: مقابل سایپا با شرافت بازی کردیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
روسای سه قوه در پایان نشست مشترک قوای مقننه، مجریه و قضاییه در مجلس بر ضرورت همفکری و هماهنگی در زمینه حل مشکلات کشور و خصوصاً تامین امنیت سرمایه گذاری ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان ر ضوی گفت: قطعا پیگیر برخورد با متخلفین اتفاق برج سلمان هستیم. تا به امروز مراتب موضوع به مقامات قضایی عنوان شده است تا این موضوع به صورت کارشناسی بررسی شود و اگر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در غالب نقاط کشور گفت: آینده احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز غربی، مرکزی و برخی مناطق سردسیر شمال غربی کشور وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: صنعت پلاستیک در زیرمجموعه صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی بسیار آب بر قرار می گیرد و از مراحل نخست استخراج نفت و گاز به عنوان خوراک اصلی صنعت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه قادر است ظرف مدت 5 تا 10 سال مجموعه هایی همچون واحد علوم و تحقیقات را در افغانستان ایجاد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رییس جمهوری فرانسه اظهار کرد، کشورش، آمریکا و سایر هم پیمانان آن باید پس از شکست گروه تروریستی داعش بمانند و سوریه ای جدید بسازند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 5 دیدار برگزار شد که در پایان این مسابقات سقوط دومین تیم به لیگ دسته یک فوتبال ایران قطعی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال نفت تهران با شکست برابر پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک فوتبال ایران سقوط کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
مقامات افغانستان امروز (یکشنبه) از حمله ای انتحاری به یک مرکز ثبت نام رای دهندگان در کابل خبر دادند. در این حمله چندین تن کشته یا زخمی شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
در حالی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که تا هفته آینده هر 20 گروه مشمولان سهام عدالت سود مربوط به سال مالی 1395 را دریافت می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
وزارت جهاد کشاورزی ضوابط واردات تخم مرغ خوراکی در سال 97 را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
چند روز مانده به بزرگترین رویداد فرهنگی کشور. نمایشگاهی که 30 سالگی خود را پشت سر می گذارد و امسال قدم به سی و یکمین دوره می گذارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۰    
رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان ارتش تأکید کردند: از شما جوانان عزیز می خواهم همه ابتکارات، تلاشها و ظرفیت های انسانی خود را برای پیشبرد و اعتلاء ارتش بکار اندازید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
جاسوسان سایبری با نفوذ از طریق اینترنت اکسپلورر، سیستم های رایانه ای قربانیان خود را آلوده و کدهای مخرب را در آن بارگذاری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۰    
احمدی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی دورهمی از همکاری دوباره خود با مهران مدیری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
انتشار ویدئویی از درگیری مأموران گشت ارشاد با چند زن جوان، هنوز هم واکنش برانگیز است. سهیلا جلودارزاده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پی اتفاق برخورد مأموران گشت ارشاد با یک دختر در پارک، پیشنهاد تشکیل کمیته دفاع از حقوق شهروندی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از اتمام گزارش خرید دو هواپیمای فلایت چک خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نسبت به لغو روادید زائران اربعین حسینی آمادگی کاملی دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان های کشور، از بارش برف و باران در 5 استان شمالی کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد امروز با قید وثیقه آزاد شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
کمیته مونیتورینگ مشترک وزیران اوپک و غیراوپک که مسئول نظارت برای اجرای توافق کاهش تولید نفت است، اعلام کرد سطح پایبندی مشارکت کنندگان در این پیمان در مارس به 149 درصد رسید که بالاترین رکورد تاکنون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
یکی از قربانیان اسید پاشی گفت: هر اسید پاشی که اتفاق می افتد به گونه ای تداعی کننده همان دردها و همان آزارها برای کسی است که روزی قربانی اسید بوده.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که به همراه جمعی از نمایندگان سوال از وزیر کشور در خصوص برخورد خشونت آمیز ماموران گشت ارشاد با زنان را مطرح کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: اطمینان می دهیم که شورا منسجم و یکپارچه طی روزهای آینده با روند تعیین شده به انتخاب شهردار آینده خواهد پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای شهر تهران به ضرب و جرح یک شهروند توسط پلیس اشاره کرد و گفت:از پلیس بابت پاسخگویی سریع و برخورد با مامور خاطی تشکر می کنم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
صبح امروز تعدادی از کارکنان و کارمندان شهرداری تهران که اواخر سال گذشته تعدیل شده بودند، در مقابل شورای شهر تجمع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام اینکه مدرک پیش دانشگاهی در طرح جریمه مشمولان غایب جزو دیپلم محسوب شده و مبلغ جریمه دیپلم را به خود اختصاص می دهد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
مقامات عربستان سعودی با سرمایه گذاری عظیم در پروژه نسل جدید آب شیرین کن ها به دنبال بهره وری هر چه بیشتر از منبع عظیم انرژی خورشیدی در این کشور هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
عضو هیات مدیره اتحادیه لوازم خانگی اهواز گفت: با توجه به شرایط نرخ ارز در بازار باز هم قیمت دلار افزایش پیدا می کند و دلار 4200 تومانی ممکن است برای واردکننده حدود 5 هزار تومان تمام شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
وکلای ملت از پاسخ وزیر اقتصاد به 2 سؤال درباره بی ثباتی بازار ارز و ورود بانک ها به خرید و فروش مسکن قانع نشدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
بازیکن اسبق پرسپولیس شکایت خود را از AFC پس گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
این بار بر خلاف دور قبلی تحریم ها، به نظر می رسد که با برقراری تحریم های آمریکا و کاهش صادرات نفت ایران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
دروازه بان نامدار سابق تیم ملی برزیل و اینتر دستکش هایش را آویخت و بازنشست شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
شرکت ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند به نام های GL503 و GX501 عرضه کرده که در آنها از پردازنده های نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند ان ویدیا استفاده شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
روایت مقامات سعودی از حوادث شب گذشته و تیراندازی های مداوم در ریاض به حدی مضحک است که حتی فعالان رسانه ای سعودی هم این روایت را زیر سؤال بردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
معاون گردشگری کشور تخمین زد، مسافران نوروزی 10 هزار میلیارد تومان گردش مالی برای کشور ایجاد کرده اند و معترض شد که برخی تاثیر سفر و گردشگری را نادیده می گیرند یا آن را به نام خود تمام می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در مورد وضعیت حقوق بشر در کشورهای مختلف، با انتقادات زیادی مواجه شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
یک خط لوله نفت در لیبی هدف حمله عناصر وابسته به یک گروه تروریستی واقع شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
بعد از توقف پیش فروش سکه در سررسید یک ماهه بانک مرکزی از امروز پیش فروش در سررسید سه ماهه را نیز متوقف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه تلویزیونی که بامداد یکشنبه انجام داد درباره مسائل مختلفی از جمله تجارت با ایران از طریق پول های ملی، تحولات سوریه و مذاکرات آستانه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران آخرین اخبار از میزان و مذاکرات صورت گرفته در مورد سوآپ نفت خام و فرآورده های نفتی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ماجرای اصلی صوت منتشر شده از یک نماینده که در فضای مجازی منتشر شده بود را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
یک کارشناس مسائل ترکیه با بیان اینکه تصمیم اردوغان و حزب عدالت و توسعه برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در این کشور بیشتر دارای علت داخلی است تا علت خارجی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
وزیر دادگستری آلمان گفت که تحرکات یهودی ستیزی یک بار دیگر در حال افزایش در جامعه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
فرستاده سازمان ملل به سوریه از دولت دمشق دعوت کرد برای کاهش تنش های منطقه ای همکاری های بیشتری با سازمان ملل داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
نایب رئیس مجلس درباره ی فیلم منتشر شده مجلس که حاوی صدای " دختر خوشگلا را به من نشان بده" است توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
اخبار منابع آگاه حاکی از این است که سعید مرتضوی بازداشت و به زندان معرفی شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
ماجرای تاسیس، گسترش و موفقیت خیره کننده فیس بوک و خالق آن یعنی مارک زاکربرگ آن قدر شبیه داستان های خیالی بود که حتی از روی آن فیلم سینمایی هم ساخته شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
با ورود موج جدید گرد و خاک که در بیابان های شمال عراق و سوریه شکل گرفته به آسمان برخی شهرهای این استان، هوای سنندج در شرایط خطرناک قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
وزیر دفاع آلمان با تاکید به توانمندی این کشور برای برخورداری از کرسی دائم شورای امنیت اظهار داشت: ما برای حمله اخیر علیه سوریه مورد سوال قرار نگرفتیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
رئیس جمهور فیلیپین ضمن اعلام اینکه یک چارچوب زمانی 60 روزه را برای مذاکرات صلح با شورشیان کمونیست با هدف بهبود روابط با آنها تعیین کرده از رهبر در تبعید این شورشیان خواست تا برای ایجاد یک توافق به ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
یا عدم حضور محسن هاشمی به عنوان کاندیدا در میان گزینه های شهرداری مطرح شد، گفت: با توجه به اینکه اعضای شورا مایل بودند که وی در شورا بماند براین اساس رای گیری استمزاجی انجام و مقرر شد وی در شورا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
اعتراض بازاریان بانه 9 روزه شد. بنا بر اطلاعات اعتماد ، از 25 فروردین ماه سال جاری، کسبه بانه در اعتراض به محدودیت واردات کالا با تعرفه های سال 96 و افزایش تعرفه گمرکی برای کالاهای وارداتی خارج از ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
ستاره سابق یوونتوس از شانس بیشتر این تیم برای قهرمانی در سری A گفت . او به ستایش از رم پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
نامش یلداست . کودک کاری که دو سال پیش خیلی اتفاقی هنگامی که سرمای بی آب و خشک زمستان تهران امانش را بریده بود داخل دالان ورودی یکی از ساختمان های تجاری میرداماد نشسته بود، دیدمش . باهم دوست شدیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا امکان تبادل زندانیان میان دو کشور را به تغییر رویکرد خصمانه واشنگتن مشروط کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیته بازسازی شهر الرقه از کشف یک گور دسته جمعی متعلق به غیر نظامیان و تروریستهای داعشی در این شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
در فروردین شاهد افت (6/ 6 درصدی) قیمت تسه ها برای ششمین ماه متوالی بودیم. به این ترتیب میانگین قیمت اوراق در فروردین در سطح 62 هزار و 805 تومان قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی به ایستگاه پایانی نزدیک می شود که تکلیف قهرمان آن از قبل مشخص شده و رقابت داغی بین 3 تیم برای نایب قهرمانی در جریان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
زلزله ای به بزرگی 3.4 ریشتر دیهوک از توابع شهرستان طبس را تکان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
وزیر همکاری های منطقه ای رژیم صهیونیستی فاش کرد که ارتش صهیونیستی در سال های اخیر بیش از 100 حمله به سوریه و لبنان انجام داده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که دانشمند فلسطینی مهندس دکتر "فادی بطش" شهید خاصی است و سازمان صهیونیستی "موساد" مسؤول ترور وی در مالزی است.
  • ۱