دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
رییس کمیته دفاع شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که ظرف 17 سال بیش از 430 میلیارد دلار سرمایه این کشور به صورت غیرقانونی برداشت شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۵    
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 480 روستا در خراسان جنوبی با بحران صددرصدی آب مواجه هستند و از طریق تانکر به آن ها آب رسانی می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز تا ساعت 24 دوشنبه 10 اردیبهشت فرصت دارند در آزمون دکتری سال 97 انتخاب رشته کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
شرکت نفت و گاز 'او ام فا' اتریش (OMV) روز یکشنبه در جریان سفر صدر اعظم این کشور به امارات متحده عربی قراردادی 1.5 میلیارد دلاری (1 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
تحلیل گر معروف مدعی شده سال 2019 به عنوان زمان عرضه نسل جدید کنسول های بازی، زود است؛ به همین جهت، احتمالاً جانشین Xbox One و PlayStation 4 تا دو سال آینده راهی بازار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۵    
نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا گفت: 22 سال پیش و زمانی که برای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی شنا انتخاب شدم رضوانی یک پسربچه بود و من به او کمک کردم که ورزشکار موفقی باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران با هدایت محمود فکری و جواد نکونام در هفته پایانی لیگ دسته اول با کسب نتیجه دلخواه به لیگ برتر صعود کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس پلیس فتای ناجا جزئیاتی از عدم همکاری تلگرام در ماجرای شناسایی عاملان حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۵    
دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن تنها بازیکن لیگ است که در تمام دقایق همه بازی های تیمش در همه مسابقات داخلی و آسیایی حضور داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۵    
در سالگرد فاجعه هسته ای چرنوبیل سفری داریم به منطقه چرنوبیل اوکراین که در سال 1986 شاهد فاجعه ای مرگبار بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۳:۴۵    
باشگاه لاتزیو برای حضور کاپیتان این تیم در آبی اناری ها چراغ سبز نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
تیم والیبال اسکرا بلهاتوف موفق شد در شب درخشش میلاد عبادی پور با نتیجه سه بر دو تیم ترفل گدانسک را شکست دهد و راهی فینال لیگ والیبال لهستان شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای کره جنوبی خود، اعلام کرد که کشورش آماده کمک به توسعه همکاری ها و روابط بین کره جنوبی و شمالی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد، در صورتی که کنگره این کشور بودجه بیشتری به منظور ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک تامین نکند، دولت فدرال را در ماه سپتامبر تعطیل خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
رهبر جنبش النهضه تونس در سخنانی تأکید کرد که جنبش متبوعش اجازه بازگشت دیکتاتوری به تونس را نمی دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۰    
اگر چه هنگام درد در ناحیه پا، لم دادن روی مبل تاثیر خوبی در کاهش درد در پا دارد اما بدون شک در درازمدت آسیب بسیار بیشتری به پای شما وارد خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
ممکن است هنگام ابتلا به سردرد یکی از انواع علائم خطرساز را داشته باشید، در این حالت احتمالا بیماری شما وارد مرحله خطرناکی شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وضعیت مطلوب در مرزهای کشور تاکید کرد که در حال حاضر هیچ مورد امنیتی در مرزهای جمهوری اسلامی وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی ، تاکید کردند که مصمم هستند روابط تهران – پاریس را در راستای منافع مشترک دو ملت، در همه عرصه های مورد علاقه، تحکیم بخشیده و تقویت کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با تمام قوا در کنار معلمان ایستاده ایم، گفت: همواره خود را مدیون معلمان می دانیم که شیوه زندگی کردن و حرکت به سمت رشد و شکوفایی را به ما آموخته اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در نامه ای به مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران، از سوی استاندار بر لزوم کاهش 20 درصدی مصرف آب تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
یکصدمین جلسه شورای اجتماعی کشور ظهر امروز به ریاست وزیر کشور و جانشین رئیس شورای اجتماعی کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
قاچاقچیان مواد مخدر در میدان تره بار تهران دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که گزارش نهایی سانحه سانچی به گام های پایانی خود رسیده و احتمالا ظرف روزهای آینده منتشر خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تصویب لایحه افزایش 12.5 درصدی نرخ کرایه خطوط تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مینی بوس رانی برای سال جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
چندی پیش خبری مبنی بر اختراع دستگاهی مبنی بر تولید آب از طریق رطوبت هوا منتشر شد که مانور زیادی روی آن انجام شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
مسئول دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت درباره چگونگی تقسیم درآمد حاصل از مالیات بر دخانیات که در بودجه سال 97 تصویب شد، گفت: طبق قانون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در واکنش به قیمت های نجومی قبر گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو تقدیم می کنم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از مهاجرت بسیاری از اهالی خوزستان به کرج و مشهد به دلیل معضل گرد و غبار خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در سال گذشته، 16 هزار و 201 تن در حوادث رانندگی کشته شده اند، که این شمار جان باخته تصادفات نسبت به سال قبل از آن (1395) 1.7 درصد افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیشرفت کار در بازسازی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب مطلوب است و بازسازی این مناطق تا شهریور ماه امسال به پایان می رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
نتایج اولیه یک تحقیق نشان می دهد مصرف شکلات تلخ می تواند قدرت بینایی را تقویت کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: ویزای عراق در اربعین حذف نمی شود و هزینه آن کم نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه 9 تن از نمایندگان مجلس به وزیر کشور درباره برخورد با مأمور ناجا و اظهارات یکی از نمایندگان گفت: نمایندگان مجلس به سوگند نمایندگی خود پایبند باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
معاون فنی فرماندار تهران با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه های اتوبوس، تاکسی و مینی بوس تا سقف 12 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از درخواست دادسرای تهران از پلیس بین الملل برای دستگیری و استرداد سرکرده گروهک ری استارت و محکومیت یکی از متهمان آن به 15 سال حبس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
رهبر اپوزیسیون ارمنستان با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
شرکت "ABB" به تازگی یک شارژر بسیار قدرتمند برای خودروهای برقی تولید کرده است که می تواند خودرو را برای یک مسافت تقریبا 200 کیلومتری، در هشت دقیقه شارژ کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
نظامیان ارتش سوریه در جریان پیشروی های خود در جنوب دمشق موفق شدند بر منطقه العسالی سیطره پیدا کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
وزیر امور خارجه جدید آمریکا که به عربستان سعودی سفر کرده در کنفرانس خبری مشترک با همتای سعودی خود اظهارات روزهای اخیر مقامات کاخ سفید در خصوص برجام را تکرار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
مهاجم تیم ملی آلمان و عضو باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ به دلیل مصدومیت جام جهانی روسیه را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی قوه قضاییه دستگیری عباس عدالت - استاد ریاضیات و علوم کامپیوتر در امپریال کالج لندن - را به اتهام امنیتی تایید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: هیچ تضمینی برای سلامت چغاله بادام های دستفروشان وجود ندارد و مصرف آن می تواند ناقل انواع بیماری و انگل ها به انسان باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
احساسات ما پیوندی مستقیم با بدن ما دارند، به همین دلیل است که نه تنها بر روان ما بلکه بر وضعیت جسمانی ما هم تأثیر گذار هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
رییس جمهور فیلیپین از اقدام رهبر کره شمالی برای همکاری در مذاکرات تقدیر کرد و او را "قهرمان" خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
ظاهرا کرسی شهرداری تهران طلسم شده است و روند انتخاب جایگزین محمدعلی نجفی برای جلوس بر این کرسی آرام در حال طی شدن است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
شب های تهران برای خود داستان ها دارد، چون به شهری بدون ترافیک و هیاهوی روزانه تبدیل می شود. هرچند هر یک از این مسائل نمی تواند برای افراد در هیچ مسندی دلیلی برای انجام کارهای غیرقانونی باشد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
روزنامه ایران، یادداشتی از جبار رحمانی؛ مردم شناس و استاد دانشگاه به مناسبت گرامیداشت روز جوان منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۵    
رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به اینکه گل پرمصرف ترین ماده مخدر در بین زنان است، از فعالیت 40 مرکز نگه داری و درمان زنان در سراسر کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
عضو جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اینکه تب کریمه کنگو سبب خونریزی لثه و بدن می شود، گفت: گوشت و مواد غذایی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری باید از مراکز عرضه بهداشتی تهیه شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن اشاره به بسته جدید دولت در مورد ارز گردشگری گفت: بر اساس تصمیم مجلس مقرر شد نرخ ترجیحی ارزش افزوده از 9درصد به 3درصد در بخش هتلی کاهش یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
شرکت "ب.ام.و دیزاین ورکز"(BMW Designworks) به تازگی با شرکت "هایپرلوپ وان" متعلق به ویرجین که هایپرلوپ تجاری امارات را خواهد ساخت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرهای بد یکی یکی به گوش ما می رسد. از شکنجه کودکان ماهشهری توسط نامادری شان تا کشته شدن پسر بچه 10 ساله توسط راننده پراید 21 ساله.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
در آینده ای نزدیک تعداد زیادی از معلمان بازنشسته می شوند و این موضوع به دغدغه جدی تبدیل شده است، روزنامه اصولگرای جوان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: طبق آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 22 تا 30 درصد افراد جامعه (از هر 10 نفر سه نفر) به درجاتی از اختلالات روانی مبتلا هستند که بر این اساس باید یک سوم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در آسمان 30 استان کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۵    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: به اطلاع عموم شهروندان گرامی می رساند که طبق اعلام قبلی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس مذاکراتش با غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه 97 قرار است اصلاحیه ای از سوی مجلس برای میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 97 ارائه شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۰    
گمانه زنی ها نسبت به تصمیمی که دولت آمریکا درباره توافق هسته ای ایران خواهد گرفت و مجموعه ای از عوامل دیگر، واقعیت جدیدی را در بازار نفت رقم زده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۰    
سرمربی سابق سپاهان هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۵    
واریز سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی 1395 به مشمولینی که تا بهمن ماه سال گذشته شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده اند در تمامی بیست گروه ثبت نام شده به پایان رسید
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۵    
ساعتی قبل در خبری به نقل از مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام شد که شرایط فروش ارز مسافرتی تغییر کرده و از این پس دفاتر مسافرتی این ارز را به متقاضیان می فروشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۵    
کره جنوبی اعلام کرده رهبر کره شمالی قصد دارد در آنچه که یک اقدام آشتی جویانه خوانده ساعت رسمی کشورش را با ساعت رسمی کره جنوبی یکسان کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
طی روزهای اخیر درحالی هر روز از گرانی جدید کالاها و خدمات رونمایی می شود که قبلاً دولت اعلام کرده بود فعلاً هیچ چیز نباید گران شود!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
یکی از فلزات ارزشمند نه چندان شناخته شده به دلیل تقاضای بالا از سوی صنعت خودروسازی به رکورد قیمت بالایی رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
اقدام باورنکردنی دو ایرانی در مسابقات کشتی کج عربستان اکنون به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
محاکمه اولین متهم پرونده عملیات تروریستی مجلس دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی برای آینده کشور است، گفت: ما باید با کمک هم و امید به آینده ایران را آبادتر بسازیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دیگر هیچ موسسه مالی غیرمجاز در کشور نداریم و این دستاورد خیلی بزرگی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
روزنامه جمهوری اسلامی بدون نام بردن از آیت الله مصباح یزدی، نسبت به سخنان اخیر او که گفته است نسل جدید تا چشم باز کرده حکومت عدل را دیده است ، واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
منظور از گفت وگوی ملی اساسا و در مرحله اول تنها گفت وگوی مردم با مردم نیست. آنان در فضای مجازی و حقیقی اغلب گفت وگو می کنند اما این گفت وگوها کمتر کمکی به حل و فصل اختلاف میان سیاسیون می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا از دیدار احتمالی خود با رهبر کره شمالی طی سه یا چهار هفته آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
وکیل حمید بقایی درخصوص موکل خود گفت: حال آقای بقایی خوب نیست و منتظر ملاقات با وی هستیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۵    
دولت آمریکا به دنبال ایجاد تغییراتی در فرآیند اعطای روادید است که بر اساس آن فعالیت مجازی تمامی متقاضیان در شبکه های اجتماعی طی پنج سال گذشته هم مورد بررسی قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه ی شیراز طی نامه ای از سمت خود استعفا داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
رهبر کره شمالی اعلام کرد این کشور به بازرسان بین المللی اجازه خواهد داد در ماه می شاهد بسته شدن مراکز آزمایش هسته ای باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
گلایه های مربوط به تخلفاتی که در جایگاه های سوخت صورت می گیرد از سوی مشتریان روز به روز بیشتر می شود و به نظر میرسد نه تنها ریشه این تخلفات از شمال به جنوب و از شرق به غرب کشیده شده است بلکه انواع آن ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 97 به جای محل ثابت همیشگی، در محل مجلس قدیم شورای اسلامی یا همان ساختمان سنای سابق در خیابان امام خمینی برگزار شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور گفت: عده ای از وزرا، از اوّل سال، نوایشان نوای ناامیدی است؛ می گویند امسال بودجه کم است، مجلس کم تصویب کرده، نفت ارزان است، مالیات چه شد و.. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
شما اگر در مواجهه با یک جنازه قرار بگیرید، با او یک عکس سلفی می گیرد یا به سنت و آیین فرهنگی و دینی وفادار می مانید و حرمت مرده را نگه می دارید؟ این پرسش هایی است که این روزها بعد از انتشار یک تصویر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
وزارت ورزش و جوانان در آخرین واکنش از ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال به منظور پیگیری بازگشت نشان یوزپلنگ آسیایی به پیراهن تیم ملی فوتبال کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
سرمربی استقلال با این تیم به توافق نهایی نزدیک شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
عضو کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان گفت: بازیکنان جوانی که به تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند در برخورد با هم تیمی های شان وانمود می کنند که خیلی بازیکن بهتری هستند و هم بازی هایشان در تیم جوانان را ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی در محور جنوبی این کشور موفق شدند 6 نظامی سعودی را به قتل برسانند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۰    
محمد صالح بازیکن مصری تیم لیورپول آنقدر جای خودش را میان اهالی فوتبال باز کرده که حالا هوادارهایش حاضرند به خاطر او مسلمان شوند!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۰    
تظاهرات ضد صهیونیستی جوانان فلسطینی در مرز نوار غزه و سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
مسئول دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت درباره چگونگی تقسیم درآمد حاصل از مالیات بر دخانیات که در بودجه سال 97 تصویب شد، گفت: طبق قانون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
رای گیری برای نخستین انتخابات پارلمانی لبنان طی تقریبا یک دهه گذشته از امروز (یکشنبه) در استرالیا، جایی که هزاران نفر در فهرست رای دهندگان این انتخابات تاریخی قرار دارند، آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
هافبک بوسنیایی یوونتوس تیمش را قوی ترین تیم فوتبال ایتالیا دانست و از شایستگی بیانکونری ها برای پیروزی برابر اینتر گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
گروه های ارتش آزاد سوریه در شهرک های یلدا، ببیلا و بیت سحم در جنوب دمشق با روسیه و نیروهای دمشق به توافقی برای خروج شبه نظامیان وابسته به مخالفان و غیرنظامیان از این منطقه به سمت شمال سوریه دست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
با حضور رئیس جمهور مراسم روز جهانی کارگر آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
هیاتی از شورای امنیت سازمان ملل در بنگلادش است تا از نزدیک و به شکل مستقیم به درد و رنج حدود 700 هزار مسلمان روهینجایی که از خشونت های نظامی ارتش میانمار به بنگلادش فرار کرده اند و به دنبال حفاظت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: طبق قانون حمایت از مصرف کنندگان، تمامی گوشی های وارداتی به کشور باید 18 ماه خدمات پس از فروش به خریداران ارائه دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن وابسته به انصارالله تجمعات ارتش عربستان و مزدوران را در نجران هدف قرار داد. همچنین این نیروها یک پهپاد عربستانی را ساقط کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
تیراندازی افراد مسلح ناشناس در وزیرستان جنوبی پاکستان منجر به کشته شدن 4 نفر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از وجود 26 هزار بیکار در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان 11.5 درصد است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در جلسه ای که سه شنبه این هفته با استاندار اردبیل در تهران خواهیم داشت سعی می کنیم تا زمینه سرمایه گذاری ایرلاین آسمان را در استان اردبیل به شکل شایسته فراهم کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
قرعه کشی رقابتهای هندبال نوجوانان آسیا در حالی برگزار شد که ایران در گروه چهارم با تیم های قطر، امارات و ژاپن قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
سرمربی اینتر از شکست برابر یوونتوس بسیار ناراحت است. او شاگردانش را مستحق شکست نمی داند و از بدشانسی تیمش سخن به میان آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
هفته پایانی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول را در حالی عصر یکشنبه برگزار می شود که تکلیف تیمهای سقوط کننده مشخص شده اما 5 تیم در بالای جدول برای صعود تلاش می کنند.
  • ۱