دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور جام برادران شهید کولیوند و مدافعان حرم ساوجبلاغ امروز در روستای هیو برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق با اشاره به فرایند اعزام زائران عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان، گفت: نخستین کاروان روز جمعه 21 اردیبهشت ماه از یزد اعزام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس کمیته امداد در همایش کارآفرینان برتر، همیاران و خیران اشتغال استان سمنان گزارشی از خدمات و تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی این نهاد در سال گذشته اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا با دفاع از تصمیم دولت این کشور برای خروج از برجام، مدعی شد که این توافق عمیقا معیوب بود و ظرف چند سال این امکان را به ایران می داد که بدون محدودیت سلاح اتمی بسازد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۰    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران از کاهش 60 درصدی ترافیک صبحگاهی و 30درصدی ترافیک تهران در اولین پنجشنبه اجرای لغو طرح ترافیک در این روز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
قهرمانان 5 وزن نخست رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی مشخص شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
سال 97 میهمانی خدا کلا در بهار صورت خواهد گرفت . برای اطلاع از تاریخ دقیق شروع ماه مبارک و نیز زمان دقیق پایان ماه پر برکت رمضان و عید فطر این گزارش را بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از کشف جسد جوان 22 ساله سمنانی در رودخانه دز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۴    
به طور متوسط قطعی برق هر مشترک در خوزستان یک هزار دقیقه و در خراسان تنها 72 دقیقه است. زیبنده نیست که تمام مراکز برق خراسان و مشهد دیسپاچینگ باشد ولی توزیع برق خوزستان و اهواز فاقد یک مرکز دیسپاچینگ ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۹    
تندبادی با سرعت 65 کیلومتر در ساعت ساعتی قبل از استان البرز وارد تهران شد که در پی آن خسارتی هایی به برخی بیلبوردهای و درختان تهران وارد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در سراسر دنیا مهاجرت دانشجویان برای ادامه تحصیل در کشورهای دیگر امری عادی و رایج است ولی نکته مهم فراهم کردن شرایط بازگشت این دانشجویان به کشور مبدا است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۴    
بحث بیماران خاص و داروهای آن ها بحث جدید و تازه ای نیست. از همان زمان که تحریم ها به تدریج در تمامی ابعاد کشور ریشه دواند، موضوع عدم ورود داروی خارجی برای بیماران نیز مطرح شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۴    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: در راستای نظم بخشی ترافیکی و تسهیل عبور و مرور ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
از مشعل بازی های آسیایی 2018 رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به آمار پایین شکایت های پزشکی در ایران نسبت به کشورهای دیگر اعلام کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
28 زندانی ایرانی در روز پنچشنبه برای گذراندن باقیمانده دوران محکومیت خود در ایران، کویت را با یک پرواز چارتر ترک گفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۴    
زلزله از صبح امروز (پنج شنبه، 20 اردیبهشت) تاکنون 6 بار شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزانده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۹    
در پی خروج غیرقانونی آمریکا از توافق نامه برجام، دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
شلیک ده ها موشک به مواضع نظامی حساس و استراتژیک رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی توسط سوریه طی بامداد پنجشنبه ضرب شست مقتدرانه ای از سوی دمشق به تل آویو بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به استمرار سامانه بارشی در کشور گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه بیش از 15 استان کشور با بارش شدید باران مواجه می شوند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
معاون مدیرکل دفتر معاونت تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال ساعات درس تربیت بدنی غنی تر اجرا می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
لاشه پوسیده یک پلنگ شش ساله در منطقه حفاظت شده کوسالان و شاهو در استان کردستان توسط محیط بانان کشف شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تبادل موشکی نیمه شب بین سوریه و اسرائیل، مدعی شد تمام زیرساخت های ایرانی در سوریه را هدف قرار دادیم و اگر ایران با باران به ما حمله کند، با سیل جوابش را می دهیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: ترامپ شأن کشور و مردم آمریکا را در جهان تنزل داده و با ایجاد چالش در فضای بین المللی تلاش دارد افکار عمومی آمریکا را از بحران های داخلی خود منحرف کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
رییس بانک مرکزی با اشاره به خروج ترامپ از برجام گفت: این امر در شرایط بسیار خوبی رخ داد و بانک مرکزی برنامه ریزی بهتری خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
گروه خودروسازی سایپا با افزایش تولید خود به 37 هزار و 761 دستگاه خودرو در فروردین ماه امسال، بزرگ ترین خودروساز ایران لقب گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) که در تاریخ 30 مرداد 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در یزد منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش حجم ترافیک معابر مرکزی تهران در اولین پنجشنبه بدون طرح ترافیک و زوج و فرد خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۹    
اظهار نظر مداخله جویانه سفیر جدید آمریکا در آلمان در ارتباط با همکاری شرکتهای آلمانی با ایران واکنش منفی شماری از سیاستمداران این کشور را برانگیخت و از جمله رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ خطاب به او گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
نخست وزیر کانادا با ابراز تاسف از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام، اعلام کرد که کشورش در کنار دیگر کشورهای حمایت کننده از این توافق هسته ای است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا و ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در تماس های تلفنی جداگانه با همتای ایرانی خود ضمن حمایت از تداوم برجام ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی کاخ سفید از اعمال همه تحریم های پیشین علیه ایران خبر داد و گفت:برای اطلاع از جزئیاتو چگونگی اجرا در خصوص شرکت های خاص، به وزارت خزانه داری مراجعه کنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۹    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با تکرار ادعاهای واهی گفت که آمریکا به مذاکره با 3 قدرت اروپایی برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای و توقف فعالیت های منطقه ای تهران ادامه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۴    
وزارت امور خارجه کرواسی در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور همراه با شرکای خود در اتحادیه اروپا متعهد به توافق هسته ای با ایران باقی می ماند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی پرگل مقابل میلان قهرمان رقابتهای جام حذفی باشگاه های ایتالیا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
کاخ سفید آزادی شهروندان آمریکایی زندانی در کره شمالی را تایید کرد. دونالد ترامپ هم با استقبال از این اقدام کره اعلام کرد که خود شخصا به پیشواز زندانیان آزاد شده می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش آماده هر گونه مشارکت برای ایجاد مکانیسم مشترک درباره برجام است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
تعمیر و نگهداری پالایشگاه ها و آزادسازی نفت ذخیره شده ایران بر روی دریا موجب شده تا صادرات نفت خام و میعانات این کشور در ماه آوریل به بالاترین رقم چند سال گذشته برسد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۹    
منابع خبری از حملات توپخانه ای و موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه و پاسخ دمشق به این حملات خبر دادند.