دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 26 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
مشاور سازمان سنجش گفت: بیش از 118 هزار داوطلب تا کنون در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ثبت نام کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۴    
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از چهره های سنتی این حزب و فعال سیاسی اصولگراست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۹    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود موفق شدند حافظه یک حلزون را به حلزون دیگر منتقل کنند و بخشی از خاطرات فراموش شده را بازگردانند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۰    
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصویری در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن به ترکیه توهین کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۹    
شورهای اسلامی باید یکپارچه علیه تحرکات ضد بشری آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اقدامات تاسیساتی و روشنایی قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شده و تا چند ماه آینده تمام می شود، همچنین منطقه دو نیز تا نیمه سال 99 به بهره برداری می رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در خصوص اخباری مبنی بر استخدام های سه روزه در این سازمان توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
مصادف با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شما می توانید اعمال اولین شب و روز از این ماه عزیز را در این گزارش بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی موضوع حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه در قالب طرحی خبر داد و هدف از این امر را تامین امنیت روانی زنان اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۴    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 18 ارز از جمله پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و نرخ یورو و 12 واحد پولی دیگر کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۴    
علی رضاییان
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۴    
عبدالله گنجی
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی نرخ تورم در سال 97 را 8.4 درصد اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
صدراعظم اتریش ضمن انتقاد شدید از رییس جمهوری آمریکا، گفت : دونالد ترامپ منافع اقتصادی اروپا را تهدید می کند و ما تصمیم گرفته ایم که علیه این سیاست اقدام کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بعضاً در یک نظارت اسم 300 مهندس قرار دارد، معلوم است که در این فرآیند امضافروشی دارد فریاد می کشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
وزارت دفاع کره جنوبی علیرغم واکنش کره شمالی در تعلیق مذاکرات مقامات دو کره، بر ادامه رزمایش نظامی با آمریکا تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۴    
سفیر فرانسه در روسیه: می خواهیم برجام را حفظ و برنامه موشکی ایران را به آن اضافه کنیم
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل خواستار اقدامات عملی سازمان همکاری اسلامی برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی در توقف جنایاتش علیه مردم فلسطین شد و عادی سازی روابط با این رژیم را خیانت به فلسطینی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو به ما اعلام کرده همه بازیکنان را می خواهد و ما هم وقتی به مسلمان گفتیم برای تمدید قرارداد بیاید گفت "تمدید کنم که روی نیمکت بنشینم؟!".
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
اضافه شدن نام ولی الله سیف به فهرست تحریم های ایالات متحده یکی از سوژه های اصلی تحلیل های رسانه معتبر جهانی در 24 ساعت گذشته بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در جشن قهرمانی این تیم به تیم رقیب کنایه زد و با بیان اینکه تماشاگران استقلال در سه بازی بیشتر بوده، گفت: تیم کوچکتر تماشاگران کمتری داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
بر اساس گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در پایان شهریور سال 1390 مانده تسهیلات ریالی نظام بانکی کشور 8.160 هزار میلیارد ریال و در بین بانک های دولتی بیشترین مانده تسهیلات مربوط به بانک های مسکن ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
به گزارش شفاف ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، رهبران حماس از حملات اسرائیل در امان نیستند. بنیامین نتانیاهو در گفت وگو با شبکه خبری "سی بی اس" آمریکا در خصوص برنامه ریزی برای هدف قرار دادن ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
به گزارش شفاف ، طلا امروز در شرایطی با کاهش قیمت مواجه بود که قیمت سکه افزایش یافت. عضو هیات رئیسه اتحادیه طلافروشان اظهار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۹    
حدود 2.1 میلیارد انسان در جهان به آب شرب قابل اطمینان دسترسی ندارند. آب یکی از ارکان اصلی حیات بشر است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از چندگانگی در حوزه رسانه انتقاد کرد و گفت: فیلتر و فیلترشکن معلول علتی بالاتر است و باید سیاست و تکلیف آن در کشور مشخص شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
رئیس هیأت مخالفان سوری اذعان کرد که به دست گرفتن سلاح توسط مخالفان اشتباه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۹    
فرمانده کل ارتش گفت: بزودی ناوشکن سهند در آب های خلیج فارس و دریای عمان و آب های آزاد پرچم اقتدار ایران را به اهتزاز در می آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
وزارت اطلاعات در پی انتشار گزارش منتشر شده در برخی رسانه ها با عنوان " متن گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها " در نامه ای به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نکاتی را درباره این گزارش قید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۴    
یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن ماست می تواند باعث کاهش التهابات مزمن، عامل بیماری التهابی روده، آرتروز و آسم شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
تاز ه ترین بررسی های دانشمندان نشان می دهد که ویتامین دی می تواند در درمان بیماری دیابت بسیار موثر باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
پژوهشگران آلمانی و سوئدی، ابزاری ابداع کرده اند که با جوشاندن آب به وسیله اشعه ایکس، آن را به دمای هسته زمین رسانده و از حالت مایع به پلاسما تغییر می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی فیلمی از اظهارات فرماندهان سابق موساد درباره عملیات های این سازمان و نقشه های آنها برای ترور شخصیت هایی نظیر امام خمینی (ره) و خالد مشعل منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
عضو دفتر بهبود تغذیه جامعه، وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به روزه داران توصیه کرد، تنقلات شیرین مثل زولبیا و بامیه نخورند و گفت: با شروع ماه مبارک رمضان عادات و الگوهای غذایی تغییر می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
سازمان بازرسی کل به سازمان ها و اداره های دولتی بخشنامه داده است که حق ندارند با بودجه و بیت المال مراسم افطاری برگزار کنند، افطاری هایی که با آن می توان سالانه نزدیک به 10 هزار شغل ایجاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
کارگران معترض شرکت هپکو اراک که سه روز است مسیر راه آهن شمال-جنوب را به نشانه اعتراض به عدم تحقق مطالبت شان بسته اند، دقایقی قبل این خط را تخلیه کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
رسانه های محلی هند گزارش کرده اند، یک کالج در این کشور به منظور جلوگیری از تقلب، اقدام به بریدن آستین لباس دختران شرکت کننده در آزمون پرستاری کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه امکان نابودی صد در صدی موش های شهری وجود ندارد، گفت: قصد داریم با شیوه های علمی و کمک از متخصصین ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت درمورد اعزام زائران حج تمتع سال 1397 گفت: اعزام زائران حج تمتع به کشور عربستان از 27 تیرماه امسال آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش گفت که بیماران خاص نگران نباشد وضعیت تامین داروهای آنها مدان رصد می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
در جلسه ای که هم اکنون در وزارت کشور در حال برگزاری است، محمدعلی افشانی با حکم وزیر کشور رسماً شهردار کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از ایجاد اردوگاه ویژه برای محکومان مواد مخدر خبر داد و گفت: محکومان مواد مخدر به اردوگاه های سخت و پشیمان کننده اعزام می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
به دنبال اجرایی شدن سیاست جدید ارزی، طی مذاکراتی بین بانک مرکزی و وزارت امور خارجه قرار بر این شده تا از این پس هزینه صدور ویزا به سفارتخانه ها به جای ارز، ریالی پرداخت شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان البرز با تکذیب برخی اخبار در مورد رایزنی و تلاش مسئولان اجرایی استان البرز برای جلوگیری از تخریب بناها گفت: در مورد ساوجبلاغ چنین خبری صحت ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اظهار داشت: 20 درصد طلاق ها در دو سال ابتدای زندگی و 47 درصد از آن در پنج سال نخست به ثبت رسیده اند و این در حالی است که میانگین سن ازدواج تهرانی ها در ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۴    
حکم شهردار تهران، محمد علی افشانی امروز در جلسه ای در وزارت کشور توسط رحمانی فضلی وزیر کشور ابلاغ شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
خبرگزاری الفرات عراق لحظاتی پیش نتایج نهایی انتخاباتی عراق را اعلام کرد که بر اساس آن جریان سائرون وابسته به مقتدا صدر با فاصله اندک و با اختلاف دو کرسی با کسب 54 کرسی در صدر قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوال اینکه آیا خود را دو تابعیتی می دانید، گفت: من فقط یک پاسپورت ایرانی دارم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
بر اساس سامانه جامع تجارت واردکنندگانی که منشا ارز غیربانکی داشته اند، بانک مرکزی امکاناتی را به آن ها ارایه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
رهبر جریان صدر اعلام کرد که به دنبال تشکیل حکومتی تکنوکرات در عراق است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی وآمریکا در بیانیه های جداگانه ای اتصال زمینی شبه جزیره کریمه به روسیه را محکوم کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه نشست بروکسل پایان کار نیست و چند هفته پرکاری پیش رو داریم، گفت: ما دنبال خیال بافی نیستیم که اروپا روابطش را با آمریکا به هم بزند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۹    
ظهر امروز، دکتر همتی با حضور در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا مدعی شد که سردار سلیمانی در حال حاضر در عراق است اما جزئیاتی از سفر او ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۴    
شواهد نشان می دهد اطلاعات 3 میلیون کاربر فیس بوک که در یک تست روانشناسی و شخصیتی شرکت کرده اند، در معرض خطر حمله سایبری قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
گواتمالا هم سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
نمایندگان با اکثریت آرا سوال مطهری از وزیر ارشاد را وارد دانستند و به این ترتیب سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجلس کارت زرد دریافت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: قدرت های غربی وعده دادند با حفظ جریان سرمایه گذاری و نفت، توافق هسته ای سال 2015 با ایران را حفظ کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
مایکروسافت نمایشگر لمسی 50.5 اینچی ساخته که مجهز به ویندوز 10 است. با قراردادن چهار نمایشگر می توان یک مگاتبلت ساخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
مهاجم آبی پوشان با هت تریک مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا آمار گل های زده اش برای استقلال را به عدد 12 رساند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
اصفهان - عضو موسس انجمن اتحادیه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان گفت: سازمان ملل در موقعیتی نیست که صلح را برقرار کند و باید با قانون عملکرد و زیربنای آن متحول و حالت دموکراسی بر آن حاکم شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان کشتار اخیر فلسطینی ها از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و هشدار داد این کشتارها صرفا باعث خشونت بیشتر خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
قاسم افشار گوینده توانمند و با سابقه صداوسیما دار فانی را وداع گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
رئیس جمهور گفت:امروز آمریکا به عنوان ناقض عهد و متخلف از مقررات بین المللی باید مورد فشار قرار بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۴    
متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کل کشور 14872 هزار ریال با میانگین مساحت 106 مترمربع و متوسط عمر بنای 9.8 سال بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۴    
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده در راستای حفاظت از آسمان کشور 300 نقطه پدافندی در شرق ایران فعال شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
فوایده روزه برای بدن انسان دارای ابعاد وسیعی است که در این خبر به بهترین فواید روزه داری در ماه رمضان پرداخته ایم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از چند روز توقف عملیات جست وجوی پیکر جانباختگان ATR مجدد عملیات آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
هر سال بویژه در ایام امتحانات و کنکور مصرف قرص ریتالین در میان دانش آموزان و دانشجویان افزایش می یابد و برخی برای اینکه بیدار بمانند و بتوانند شب امتحان درس بخوانند از این قرص استفاده و تصور می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: علی رغم اینکه در اردیبهشت ماه شاهد بارندگی خوبی بودیم، اما به دلیل نبود ذخیره کافی همچنان وضعیت منابع آبی در تهران مناسب نیست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
لوییجی دی مایو، رهبر حزب جنبش پنج ستاره ایتالیا گفت، در صورتی که حزب او با راست گرایان افراطی حزب لیگ به یک توافق ائتلاف دست پیدا کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
به دنبال تصمیم کره شمالی به لغو نشست مشترک با کره جنوبی و احتمال لغو دیدار رهبر کره شمالی و ترامپ، بازارهای آسیایی در معاملات امروز قرمزپوش شدند و بازدهی اوراق قرضه آمریکا افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۹    
حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و اکبر اعلمی، نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با موضوع دست های آلوده و ریشه یابی فساد اقتصادی در ایران با یکدیگر مناظره ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی دولت دیروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران گفت: مطالعات خوب و منجر به نتایج مثبت در حوزه آب های ژرف داشتیم که آقای ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم خوشبختانه دو روز قبل به من گزارشی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
اپلیکیشن گوگل نیوز مبتنی بر هوش مصنوعی در فروشگاه های آنلاین پلی استور و اپ استور در دسترس کاربران علاقمند به اخبار قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال دو نفر محکوم ایرانی از تایلند به ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
یزدان شفی خانی، پزشک عمومی است و نزدیک به 6 سال در زمینه رضایت گیری از خانواده ها برای اهدای عضو کار کرده و حالا هماهنگ کننده ارشد اهدای عضو در دانشگاه های علوم پزشکی ایران و البرز است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نسبت به سهم قابل توجه موتور سیکلت سواران از درصد کل جانباختگان حوادث رانندگی هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
مذاکرات وزیران خارجه ایران و سه کشور اروپایی با هدف حمایت از برجام در مقابل خروج یک جانبه آمریکا و چگونگی بهره مندی از منافع این توافق برای اعضای باقی مانده انجام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از انتقال یک قلاده گرگ زخمی در ساوجبلاغ به مرکز درمانی و بازپروری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور از بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
مدیر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص شیری رنگ بودن آب در برخی از زمان ها در هنگام باز کردن شیر آب عنوان کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به ارتقاء استانداردهای مراکز اهدای خون استان تهران با بهره برداری از مراکز جامع اهدای خون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۹    
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی به ازای هر نفر 45500 تومان 26 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه انتقال سفارت آمریکا به قدس را غیرقابل قبول خواند و گفت: تاریخ، آمریکا و اسرائیل را نخواهد بخشید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
رکورددار دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری جهان در واکنش به کم شدن سهمیه های ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: هر وزنه برداری که آماده باشد، به المپیک می رود و برای کشورمان مدال می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با پایان یافتن بررسی علت بروز سانحه نفتکش سانچی، از این پس شرکت ملی نفتکش می تواند دریافت خسارت از شرکت های بیمه را پیگیری کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۴    
معاون وزیر امور خارجه کره شمالی تهدید کرد چنانچه پیونگ یانگ تحت فشار قرار گیرد تا به صورت یک طرفه برنامه هسته ای خود را رها کند در برگزاری اجلاس سران با آمریکا بازنگری خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۹    
رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در دو پیام جدلاگانه فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
تیم مهندسان "دیپ مایند"(DeepMind) یک هوش مصنوعی شبه انسانی برای حل یک مارپیچ ایجاد کرده است که می تواند به دنبال سریع ترین میانبر برای حل معما باشد و به خود آموزش دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
فشارهای سیاسی و جوسازی های عربستان و امارات در لیگ قهرمانان آسیا راه به جایی نبرد تا چهار تیم ایرانی و قطری از منطقه غرب آسیا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
فیس بوک اعلام کرده در شش ماهه گذشته حدود 1.3 میلیارد حساب کاربری تقلبی را مسدود کرده است. از سوی دیگر تخمین زده می شود هنوز 88 میلیون حساب کاربری تقلبی در این شبکه اجتماعی وجود دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۴    
پادشاه عربستان در تماس تلفنی خود با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
تجمع مردمی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، امروز(چهلرشنبه) در مقابل لانه جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی تهران برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
سئول تصمیم پیونگ یانگ مبنی بر لغو نشست سطح بالا با مقامات کره جنوبی را تاسف بار عنوان کرد و خواستار ازسرگیری مذاکره میان 2 کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۴    
عضو تیم پلیس گوجو ترکیه گفت: موفقیت هاکی چمنی در صورت فراهم شدن امکانات دور از دسترس نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
چهره اصلاح طلب مالزی مورد عفو پادشاهی قرار گرفته و آزاد شد و همین، راه را برای بازگشت او به عرصه سیاسی خصوصا پس از پیروزی درخشان ائتلاف او در انتخابات پارلمانی هموار می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
یک عضو هیات رییسه مجلس از تغییر ساعت کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
سفیر جمهوری آذربایجان در تهران با تاکید براینکه تسهیلاتی در مورد صدور روادید برای اتباع ایرانی ایجاد شده است، گفت: اما با هیچ کشوری تاکنون لغو روادید نکرده ایم.
  • ۱