دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 9 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۹    
یک متخصص آنکولوژی از عوامل ابتلا به سرطان خون و راه های پیشگیری از آن در افراد توضیحاتی داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۱    
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد که در حال حاضر 68 میلیون و 500 هزار نفر در سطح جهان از محل زندگی خود گریخته و آواره شده اند و برمبنای آمار این سازمان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۷    
با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به غرب کشور از امروز درباره بارش های سیل آسا و گرفتگی معابر به استان های تحت تأثیر هشدار داده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۷    
دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی به بعضی مطالب منتسب به این مرجع تقلید شیعیان پاسخ داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۲    
سازمان ملل متحد به ناتوانی خود در ایجاد گذرگاه انسانی در شهر الحدید واقع در غرب یمن در موعد مقرر اعتراف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۷    
سیل گردشگران مسلمان به ژاپن باعث شده رستوران های حلال و هتل های منطبق با اصول شریعت اسلامی در این کشور رونق بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
رسانه های سوری از حملات گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست های النصره در حومه حماه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۲    
محافل رژیم آل خلیفه با ابراز نگرانی از سفر آیت الله عیسی قاسم به عراق و دیدار با مرجعیت شیعه، مدعی شدند که وی در صدد باز کردن جبهه جدید علیه رژیم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
روزنامه دولتی الریاض عربستان در مطلبی به تحلیل رتبه بندی ارتشهای جهان در سال 2018 از سوی موسسه گلوبال فایر پاور (Global Firepower) پرداخت و تلاش کرد که پیشرفت ایران در زمینه نظامی و برتری آن در برابر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
منابع مصری از تشکیل کمیته عالی مقابله با حوادث طایفه ای در این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
فرزندان آیت الله سیستانی عصر امروز در مراسم ختم آیت الله شاهرودی در حسینیه الاعسمیه نجف
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
اگر باردار هستید حتما از اهمیت رژیم غذایی سالم و مصرف ویتامین کافی، اسید فولیک و آهن و B12 خبر دارید، اما این توصیه ها را هم از دست ندهید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۹    
بر اساس قوانین سازمان تأمین اجتماعی شرایط بازنشستگی برای زنان شاغل متنوع است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۹    
وزیر اطلاع رسانی یمن گفت: موانع زیادی بر سر راه اجرای توافق استکهلم میان طرف های یمنی وجود دارد و این توافق توسط نیروهای متجاوز نقض می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۹    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: دو کلاهبردار حرفه ای با 12 میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
به دنبال پخش صحنه های رابطه جنسی در یک فیلم سینمایی و عدم حذف آنها، چند کارمند این شبکه برکنار شدند و مدیر شبکه کیش صداوسیما نیز عذرخواهی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۹    
در سالروز اعدام صدام، یک خبرگزاری اردنی اسرار جدیدی درباره بازداشت صدام طی عملیاتی که تا به امروز جزئیات آن مبهم مانده است، فاش کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل تابعیت، گذرنامه و اقامت عراق، شایعات مربوط به اعطای تابعیت و صدور کارت ملی به آیت الله شیخ عیسی قاسم را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
عربستان همچنان به خودکامگی علیه شیعیان قطیف ادامه می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
اگرچه من خود کریسمس را جشن نمی گیرم، اما به عنوان یک مسلمان اعتقاد دارم باید به تمامی رسوم، فرهنگ ها و عقاید احترام گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۹    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف 4 تن و 650 کیلو انواع مواد افیونی در "زاهدان" خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۴    
تغییرات اصلاحاتی در ساختار وزارتی عربستان به ویژه وزارت امور خارجه گام جدیدی برای افزایش کارایی دیپلماتیکی ریاض در عرصه منطقه و بین المللی خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۴    
سازمان الحشد الشعبی عراق از اقدامات اولیه برای ایجاد یک نیروی دریایی جدید در چارچوب فرماندهی عملیات صلاح الدین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۹    
حجت الاسلام منتظری گفت: آن مقداری که در حوزه وظیفه ما است مطمئن باشید در حمایت از دانشجویان جان باخته و مصدوم، وظیفه خود را کامل انجام می دهیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
پایگاه تحلیلی نشنال اینترست در مطلبی توانایی ایران برای غرق کردن ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس را مورد بررسی قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۹    
گاهی خوشی زیاد و آسایش بیش از اندازه، سبب گرایش جوانان به سمت مواد مخدر می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۴    
سرپرست اورژانس کشور گفت:حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات خوب است و هیچ گونه کمبود دارو نداریم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، مقام صاحب الزمان اشاره به مکانی دارد که نقل شده حضرت ولی عصر عجل الله و فرجه الشریف در آن مکان نماز خوانده اند. در حال حاضر این مکان تبدیل به مسجدی با همین نام شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۹    
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: در سه ماه سوم سال جاری 662 نفر به اتهام حمل موادمخدر توسط پلیس راه آهن سراسر کشور بازداشت شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۴    
ترکیه در آستانه سال نو میلادی، 30 تبعه خارجی را به اتهام عضویت در داعش و تدارک حمله تروریستی بازداشت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
پلیس آلمان و هلند در عملیاتی مشترک پنج نفر را که گفته می شود احتمالا در تدارک یک حمله تروریستی بوده اند، بازداشت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
الحشد الشعبی عراق، شمار نظامیان آمریکایی حاضر در یک پایگاه هوایی در استان الانبار را پنج هزار نفر تخمین زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
دادستان کل کشور به صورت سرزده در بازار تهران حضور یافت و با مردم و کسبه گفت وگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۴    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اتاق در دو سال گذشته اقدام به تشکیل ستاد بازسازی سوریه کرده است، گفت: این ستاد آمادگی دارد تا در زمینه صنعت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
سفیر ایران در لندن با اشاره به گزارش نیویورک تایمز درباره به کارگیری مزدوران شورشی ناقض حقوق بشر دارفور در جنگ یمن، از سکوت شبکه های خبری فارسی زبان خارجی درخصوص اوضاع یمن انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
به گزارش شیعه نیوز ، آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس(س) با هدف کنترل امنیت این آستان و محافظت از جان زائران، دوربین های مداربسته خود را به 800 عدد افزایش داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴    
یک منبع عراقی اعلام کرد که رئیس جمهور سوریه مجوز لازم را به جنگنده های عراقی برای حمله به مواضع داعش در خاک سوریه داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴    
یک رسانه صهیونیستی لحظاتی قبل با انتشار مطلبی در خصوص یکی از شرکت های هواپیمایی ایران مدعی شد که این شرکت در امر انتقال تسلیحات به لبنان فعالیت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم سراوان، سؤالات خبرنگاران درباره مقاله اش و همچنین همراهی با وارد کننده خودرو در زمان ورود به گمرک را اینگونه پاسخ داد به تو ربطی ندارد؛ صحبت نکن .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۹    
دانشجویان واحد علوم و تحقیقات برای روز دوم در میدان دانش این دانشگاه تجمع کردند. تجمعی اعتراضی که به دلیل واکنش روز گذشته مسئولان دانشگاه به نوعی جدی تر شده و انسداد معابر عبوری دانشگاه را به دنبال ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۹    
آیت الله بشیر نجفی در دیدار عمار حکیم بر اهمیت انجام اصلاحات پس از سیاست های غلط در عراق تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی خودروی حامل دانش آموزان 6 نفر مصدوم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۴    
وزیر جدید آموزش و پرورش عراق تنها چند روز پس از کسب رای اعتماد از پارلمان، به دلیل همکاری یکی از برادرهایش با داعش استعفا داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۴    
رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از دستگیری یک راهزن و قاچاقچی مسلح مواد مخدر که در پوشش مامور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی می کرد، در شهرستان بندرعباس خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۴    
گفته می شود یک بیوه داعشی که همسر چندین بمب گذار انتحاری بوده و متهم است دستور قتل بیش از 400 نفر را صادر کرده، در یمن پنهان شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۹    
رژیم صهیونیستی تلاش کرده به صورت نامحسوسی در لایه های سیاسی و نظامی افغانستان حرکت کند و با نزدیک شدن به مرز های ایران به اهداف منطقه ای دست یابد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۴    
زمانی که دلار به بالاترین حد خود در سال جاری رسید، بازار جهش های عجیب وغریبی تجربه کرد؛ قیمت برخی اقلام در بازار حتی به ده برابر قیمت چند ماه پیش خود رسید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری هکری 18 ساله در ساوجبلاغ خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۴    
رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: از دو سال پیش اصلی ترین راه انتقال ایدز در کشور تماس جنسی است. زمانی انتقال این بیماری 97 درصد در معتادان مرد و سه درصد در زنان معتاد بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۹    
سه شنبه شب خبر یک حمله جدید هوایی به گوش رسید که ارسال یک محوله جدید تسلیحاتی در حومه دمشق را هدف قرار داد. روسیه این حمله را محکوم کرد اما این واکنش نسبت به عصبانیتش در ماه سپتامبر بسیار ناچیز بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۹    
103 تشکل دانشجویی درپی سرقت علمی نماینده سراوان به محمدرضا عارف عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نامه ای ارسال کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۹    
یکی از مدیران پیام رسان های داخلی با بیان این که فیلترینگ تلگرام به نفع پیام رسان های ایرانی نبود، معتقد است که برخی از این پیام رسان ها توانستند با اختلال حداقلی در روزهای بعد از فیلترینگ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۴    
شبکه تلویزیونی سی ان ان درگزارشی بااشاره به اینکه در روزهای اخیر حرکت پناهجویان به انگلیس از طریق دریا افزایش یافته است، اعلام کرد: اکثر این افراد ایرانی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۹    
یک افسر سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) جزئیاتی از 2 دیدار خود با ولیعهد سعودی در ریاض و واشگتن را فاش کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۹    
در بین کشورهای اروپایی که به واسطه سابقه و فرهنگ مهاجر پذیریش جامعه ای چند نژادی و چند فرهنگی دارد، بریتانیا بالاترین میزان جمعیت مسلمانان را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۴    
ویدئویی از آموزش دفاع شخصی توسط رعنا عبدالحمید دختر محجبه و مسلمان آمریکایی مشاهده می کنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۴    
طالبان می گوید در نشست جده با نمایندگان آمریکا دیدار خواهد کرد اما تمایلی برای دیدار با نمایندگان کابل ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
پلیس آلمان از بازداشت یک تبعه سوری که قصد اجرای عملیات تروریستی را داشته خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات با انتقاد از افتتاح دفتر ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین در بغداد، آن را دخالت در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد متعلق به مدیر یکی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه حمل و نقل عمومی در محل سکونتش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۹    
یک هیئت علمایی از وزارت فرهنگ و ارشاد ایران متشکل از هیئت امنای اکثریت مساجد مناطق ایران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی با شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۴    
سوء استفاده روزنامه بیلد آلمان از تصویر مسجد مرکزی کلن، در مقاله مرتبط با تروریسم خشم و اعتراض گسترده ای را در شبکه های اجتماعی برانگیخته و مقامات اسلامی علیه این اقدام شکایت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۹    
انجمن اوقاف مسجد جامع کشمیر ضمن انتشار بیانیه ای، به اهتزاز درآمدن پرچم داعش در مسجد جامع سرینگر را توطئه دشمنان دانسته و این افراد و اقدام آنان را به شدت محکوم ساخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۹    
شیعه نیوز: روایت زیر از کتاب مکارم الاخلاق منتشر می گردد. وَ قَالَ (ص) خَیْرُ الرِّجَالِ مِنْ أُمَّتِی الَّذِینَ لَا یَتَطَاوَلُونَ عَلَی أَهْلِیهِمْ وَ یَحِنُّونَ عَلَیْهِمْ. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۹    
رئیس کلانتری 137 گیشا از دستگیری سارق آرم های خودرو های لوکس پارک شده در کنار خیابان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۹    
به گزارش شیعه نیوز ، آمارهای مربوط به ازدواج کودکان در ایران نشان می دهد که طی سال های 90 تا 93 این رقم روندی افزایشی داشته و در دو سال بعد از آن با کاهش اندکی مواجه شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۴    
مرکز اسلام و دموکراسی فیلیپین توجه خود را به دستیابی به مراحل صلح، اسلام و دموکراسی معطوف کرده و در حال حاضر به تریبونی برای شنیدن صدای مردم مورو از طریق مطبوعات تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
جنبش "انصارالله" یمن امروز (یکشنبه) از سیطره بر پایگاه نظامی سعودی در جیزان عربستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۹    
یورونیوز در در مطلبی با اشاره به تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خروج نظامیان این کشور از سوریه، احتمال رویارویی غیرمستقیم ایران و عربستان را در سوریه بعید ندانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۴    
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نوشت: عربستان از ثروت نفتی عظیم خود برای جذب هزاران سودانی استفاده کرده تا از آنها برای جنگ یمن بهره برداری کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۹    
ادامه جنجال بر سر جواز یا عدم جواز تبریک عید سال نوی مسیحی (کریسمس) در عراق به مسیحیان، موجب استفتاء از آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت عالی نیز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۴    
ارتش سوریه کنترل سد راهبردی تشرین را که بر رودخانه فرات در شمال استان حلب واقع است را بر اساس توافق صورت گرفته با نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در دست گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۹    
یک هفته پس از بحران فلج کننده فرودگاه گاتویک لندن که در اثر آن صدها پرواز لغو و ده ها هزار مسافر سرگردان شدند یک مقام پلیس انگلیس می گوید که هنوز سرنخی درباره این پرونده پیدا نشده است و گمانه زنی ها ...