دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 18 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۳    
با توجه به برخی از آیات و روایات می توان به این نتیجه رسید که اگر کسی خود را برای خداوند قرار دهد و او را اطاعت کند، خداوند هم خودش را برای او قرار داده و خواسته ها و مصالح او را محقق می سازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۳    
امروز اضافه وزن یکی از کابوس های هر زن و مردی است. آن زمان گذشت که یک لایه چربی زیر پوست نشان از تملک و بی نیازی بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۳    
مرکز مشاوره و خدمات پژوهشی حوزه های علمیه خواهران با حضور مسئولان این نهاد در مرکز مطالعات زن و خانواده افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۳    
منبع آگاه در گروه طالبان دُور آتی مذاکره با نمایندگان آمریکا را سه شنبه آینده اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
پمپئو در سفر آتی خود به هشت کشور خاورمیانه، قرار است با انجام یک سخنرانی ضد ایرانی در قاهره به حمایت از سیاست های رژیم سعودی بپردازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۹    
به عقیده شیخ الازهر حکم تعدد زوجات یک حکم ابتدایی نیست بلکه تک همسری و صیانت از زندگی مشترک در اسلام اصل اصیل است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۹    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که هیچ اطلاعاتی در خصوص حضور تعداد بیشتری از نظامیان آمریکایی در این کشور دریافت نکرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۹    
پروژه ساخت ایستگاه آب شیرین کن در بصره توسط آستان مقدس عباسی به پایان رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۹    
در پی انفجار در کلیسای شرق قاهره، نیروهای امنیتی مصر اقدام به بازداشت گسترده دانشجویان الازهر و انتقال آنها به مکانی نامعلوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۹    
شورای استانی کربلا امروز رأی به برکناری عقیل الطریجی، استاندار کربلا به اتهام فساد مالی و اداری و هدر دادن بیت المال داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۹    
در پی حمله نیروهای امنیتی عربستان سعودی به شهر ام الحمام در استان قطیف دست کم 5 نفر به شهادت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۹    
فرانس24 در یادداشتی به وضعیت کلیسای فرانسه و درگیر شدن این نهاد مذهبی در رسوایی های جنسی متعدد پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۴    
در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها کاروانی حاوی 30000 شاخه از انواع مختلف گلهای زینتی از جمهوری اسلامی ایران به دمشق ارسال شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۹    
روز گذشته خبرگزاری فارس از احضار علی ضیا مجری مشهور تلویزیون به مجلس خبر داد و اعلام کرد که علت این احضار سخنان جنجالی دو تن از مهمانان برنامه فرمول یک یعنی دکتر دادکان و حجت الاسلام زائری بوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۴    
اگر به عنوان والدین متوجه شدید که دختر شما در صفحات مجازی آموزش های هنری را دنبال می کند، مطمئن باشید که او قصد ندارد یک خانم دکتر بشود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، استاد محسن قرائتی در تفسیر نور به ارائه نکات ناب و پیام های زیبای آیات قرآن کریم پرداخته که حوزه نیوز در این نوشتار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به عدم موفقیت برنامه ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی استان تهران گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۹    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لپ تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۴    
رئیس بزرگترین حزب سیاسی کردستان سوریه ضمن اشاره به حمله محتمل ترکیه به شمال شرقی سوریه (شرق فرات) از آمادگی نیروهای خود خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۴    
وزیر خارجه هلند در یک اتهام زنی بی پایه و اساس، ایران را به قتل دو نفر در این کشور متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد از شورای امنیت خواسته است به منظور نظارت بر آتش بس در یمن مجوز استقرار حدود 75 ناظر در الحدیده را تأیید کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۹    
بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودروی پلیس راهور زاهدان، دو نفر از مأموران پلیس شهید و مجروح شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۹    
شریعتمداری به تشریح آخرین جزئیات توزیع بسته حمایتی ویژه اقشار کم درآمد پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۹    
رئیس کلانتری 211 قلعه نو از دستگیری سه سارق خودرو در محله قلعه نو خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۵    
برخی از تحلیلگران رسانه های عرب زبان معتقدند تهران توانسته است جایگاه منطقه ای خود را تقویت و دست برتر را در تحولات منطقه از آن خود کند که در نتیجه این قدرت یابی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی مفتح، امام جمعه مسجد و مرکز اسلامی امام علی (ع) هامبورگ به همراه دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی و مهمانانی از آمریکا و اروپا با مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۰    
صندوق حمایت از پژوهشگران و واحدهای پژوهشی حوزه علمیه قم به منظور یاری رسانی به پژوهشگران در جهت تسهیل و رفع موانع پژوهش تاسیس شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۵    
شیعه نیوز: متن روایت از کتاب امالی شیخ صدوق منتشر می گردد. قَالَ الصَّادِقُ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ(ع) ارْجُ اللَّهَ رَجَاءً لَا یُجَرِّئُکَ عَلَی مَعَاصِیهِ وَ خَفِ اللَّهَ خَوْفاً لَا یُؤْیِسُکَ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۰    
تا کنون نزدیک به 6میلیارد تومان از سوی خیرین برای ساخت مساجد در استان قم هزینه شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری پدری که به قصد تفریح و سرگرمی فرزند 3 ساله خود را مجاب به استعمال موادمخدر و سپس فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۵    
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای فرزند در صورت اعزام به خدمت به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر می شود و غیبت نیز مانع بهره مندی از این تسهیلات نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
ونزوئلا روزبه روز بیشتر منزوی می شود، اما آنکارا رفتار متفاوتی نسبت به آن دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
باید پست های کلیدی به افراد با ایمان، انقلابی دینی و متعهد، معتقد به اسلام و ارزش های اخلاقی واگذار شود، تا موجب پیشرفت نظام و دین و انقلاب شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰    
نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با میراث فرهنگی هماهنگ شود تا افرادی که با عنوان گردشگر مذهبی وارد می شوند، مشکلی نداشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۵    
بیشتر دردها دلیل وجود سرطان نیستند. دردهایی که مداوم هستند و به دلایل نامشخص ایجاد می شوند حتما باید تحت بررسی قرار گیرند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
مدیر مرکز علمی فرهنگی فاطمیه پاکستان با فعالیت های علمی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام آشنا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
اگر فکر می کنید حجاب شما را از کاوش در جهان بازمی دارد، باید در این عقیده تجدیدنظر کنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۰    
در پایتخت برخی شهرهای اروپایی از جمله پاریس، برلین، رُم، وین، تیرانا و... مساجد تاریخی ارزشمندی وجود دارد که از آن ها به منزله شاهکارهای معماری زوال ناپذیر تعبیر می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن 32 نفر در درگیری شدید و خشونت آمیز داعش با نیروهای سوریه دموکراتیک در شرق این کشور خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۰    
سال 2018 برای مسلمانان در آلمان سالی پر از فراز و نشیب بود و موضوعات و ممنوعیت های زیادی مدت ها صفحات اصلی روزنامه ها و سایت های خبری آلمان را به خود اختصاص داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری فرانسه در یادداشتی به بازگشت گسترده آوارگان افغان از ایران خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: در دو سال گذشته بیش از 100 مورد اقدامات تروریستی که بنا بود در ایران صورت گیرد، با اشراف اطلاعاتی کشف، خنثی و پیشگیری شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۰    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن فردا گزارش خود را درباره وضعیت یمن به شورای امنیت ارایه می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۰    
وزارت کشور مراکش از متلاشی شدن یک گروهک تروریستی وابسته به عناصر داعش در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تضعیف حقوق انتشارات و اهل فرهنگ قانع نشدند و او سومین کارت زرد را از مجلس گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
شیعه نیوز: امام کاظم علیه السلام: هر کس گرفتار چیزی است که غمگینش می سازد یا ناخوشایندی که ناراحتش می کند، اگر سر به آسمان بلند کند و سه بار بسم اللّه الرحمن الرحیم بگوید، بی تردید، خداوند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۵    
کلیسای ارتدوکس اوکراین سرانجام با حمایت رهبر کلیساهای ارتدوکس جهان در استانبول به هدف خود برای استقلال یافتن از کلیسای روسیه دست یافت تا اوکراین یک قدم دیگر و این بار در حوزه مذهب از روسیه فاصله ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰    
روزنامه سعودی الحیاة در یادداشتی، با ابراز تردید در شکست خوردن القاعده یا تروریست هایی که آمریکا مدعی مبارزه با آنان در سوریه بود، نوشت که دمشق، تهران و مسکو در جنگ سوریه پیروز شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
یک روزنامه ترکیه ای گزارش داد دولت این کشور از آمریکا خواهد خواست پایگاه های نظامی خود در شمال سوریه را تحویل آنکارا دهد یا آنها را نابود کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
رهبر کاتولیک های جهان در آستانه نشست تاریخی جهانی درباره بحران آزارهای جنسی در کلیساها وعده داد که به خاطر قربانی های این آزارها عدالت را در مورد افرادی که مرتکب این جرایم شده اند،اجرا خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تعطیلی بیمارستان ایرانیان دبی به دلیل سخت گیری ها و تلاش امارات خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۵    
معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، کوتاهی هایی وجود دارد که کاملاً واضح است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از بازداشت متهمی خبر داد که چهار ماه از خط لوله اصلی پالایشگاه نفتی شهرری سرقت می کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۵    
گروه تروریستی هیئت تحریر الشام که بخش اصلی آن از اعضای جبهه النصره تشکیل شده است، طی ساعات آینده حمله به شهر اریحا واقع در جنوب ادلب و منطقه جبل الزاویه واقع در شرق ادلب را آغاز خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۰    
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که در نتیجه عملیات های هوایی و زمینی نیروهای ارتش این کشور در ولایت ارزگان، تلفات سنگینی به طالبان وارد شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۵    
رسانه ها از حمله یک مرد به مدرسه ای ابتدایی در پکن و زخمی شدن دستکم 20 کودک در این حمله خبر داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۵    
نتایج تحقیق گروهی از دانشمندان از جمله اساتیدی از دانشگاه لندن نشان داده است که بررسی تصاویر رزونانس مغناطیسی هسته ای (MRI) گرفته شده از مغز 535 مهاجر مراکشی از نسل دوم نشان داده است که 38 نفر از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
نشریه هتاک فرانسوی به طور همزمان به دو دین اسلام و مسیحیت توهین کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
آمریکا و نمایندگان طالبان در دور جدیدی از گفتگوها شرکت خواهند کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۰    
وبگاه آمریکایی در مطلبی با اشاره به سفر مشاور امنیت ملی ترامپ به سرزمین های اشغالی، اظهارات بولتون را حاکی از تمایل وی به تغییر نظام در ایران دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: پرستار 24 ساله لارستانی به دلیل انجام شیفت های متعدد و خستگی ناشی از ساعت کار زیاد، در حین خدمت دچار پارگی آئورت و مرگ مغزی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۰    
زندانبان زندان کانتی کیوهوگا در شهر کلیولند، یک زندانی مسلمان را به جرم اینکه قصد نماز خواندن داشته، به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۵    
تربیت صحیح و آموزش به کودکان به نوعی اولین گام برای پیشگیری از وقوع جرایم خشن در هر جامعه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
کشیشان کلیسای مریم باکره در شهرک نصر، در کشور مصر، امام جماعت مسجدی را که آنان را از وجود ماده انفجاری مطلع ساخته بود، را به کلیسا دعوت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
شرکت هواپیمایی طیران الخلیج بحرین اعلام کرد که پروازهای مستقیم این شرکت از منامه به دمشق در سال جاری میلادی ازسر گرفته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۰    
یک فعال حقوق بشر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره از خاندان سعودی و اقدامات آنان در راستای مجازات عاملان قتل جمال خاشقجی انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۵    
وزارت گارد ملی عربستان اعلام کرد که ریاض نیروهای زرهی جدیدی را به مرز یمن انتقال داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی نیروهای پلیس نظامی روسیه مستقر در سوریه از آغاز گشت زنی این نیروها در مناطق مختلف شهر منبج خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه با تاکید بر درستی خبر های منتشر شده درباره شکنجه زندانیان یمنی در زندان های امارات، بر ضرورت پیگرد قضایی چنین تخلفاتی تاکید کرد.