چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۱:۱۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 17 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۰    
محمدمهدی تندگویان می گوید با وجود موضع گیری شورای شهر در قبال بیلبورد های تهران، هرگز جواب درست و قانع کننده ای از سوی شهرداری داده نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۰    
الازهر، اوقاف و دارالافتای مصر در سال جدید میلادی با راه اندازی آکادمی تربیت مبلغ و مفتی به دنبال مقابله جدی با افراط گرایی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اعضاء این باند که اقدام به توزیع ارز به صورت گسترده در استان های مختلف می کردند به اتهام اخلال در بازار ارز و نظام ارزی کشور، قاچاق ارز از طریق خریدوفروش غیرقانونی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۵    
بیش از 3 تا 4 هزار نفر از پرسنل مراکز اسقاط خودرو در آستانه بیکاری قرار دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 6 متهم پرونده فساد مالی دومان توکان به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
تایلند اعلام کرد که تصمیم استرداد یک دختر پناهجوی عربستانی را به دلایل امنیتی لغو کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین شب گذشته با انتشار عکسی از محمود احمدی نژاد به توییت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درباره ترامپ واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: متاسفانه شاهد افزایش 400 درصدی قیمت برخی اجناس هستیم، در صورتی که طبق نظر کارشناسان اقتصادی و انقلابی ما تنها 20 درصد از این افزایش قیمت ها مربوط به تحریم است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
معاون فرهنگی و تبلیغ نماینده ولی فقیه در سوریه از برگزاری ویژه برنامه های ولادت حضرت زینب س در حرم مطهر آن حضرت خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
سونمار غانم مشاور و سفیر پاپ واتیکان در مشرق عربی در راس هیئتی مسیحی به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین علی علیه السلام مشرف شد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
عربستان در اوایل سال جاری میلادی یا نهایتاً در اواسط آن، سفارت خود در دمشق را بازگشایی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۵    
اردوی تفریحی و نشست اخلاقی با موضوع خیر دنیا و آخرت در نگاه امیر المومنین علیه السلام ، با حضور کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا المرضیه(س) اصفهان برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۵    
دو عضو بلندپایه شورای دین اسلام فرانسه پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه اعلام کردند اصلاح قانون لائیسیته برای تسهیل ارتباط میان دولت و نهادهای اسلامی هنوز در مراحل اولیه تدوین قرار دارد و آقای ماکرون ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۰    
دادگاه سوئد روز (دوشنبه) محاکمه 6 نفر را به اتهام کمک مالی به گروه تروریستی داعش در سوریه آغاز کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۰    
یافتن امام جماعت برای بسیاری از جوامع مسلمان آمریکا، تبدیل به مأموریتی دشوار شده؛ چرا که آنها در پی یافتن کسانی هستند که بتوانند علاوه بر پیش نماز بودن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۵    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت:تیرماه امسال راننده آمبولانس هلال احمر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که عوامل این اقدام شناسایی و دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۰    
نماینده جدید سازمان ملل متحد در امور سوریه در آغاز ماموریت خود پیامی به زبان های عربی و انگلیسی منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۵    
مقامات محلی در شرق افغانستان از درگیری شدید میان عناصر داعش و طالبان در این مناطق خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۵    
یکی از مرزبانان هنگ مرزی ارومیه پانزدهم دی ماه امسال به شهادت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی با حضور در کاخ السلام با برهم صالح رئیس جمهور عراق دیدار و در خصوص نتایج سفرهای منطقه ای رئیس جمهور با وی به گفت وگو پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهوری سوریه نسبت به خطرهای موجود علیه جهان عرب هشدار داد و نقش نهادهای مردمی را در آگاه سازی جوامع و مصون نگه داشتن آن برابر خطرها و توطئه ها، مهم دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۰    
وجود هزاران امامزاده در گوشه و کنار ایران در تمام سال های گذشته یکی از داغ ترین سوژه های رسانه ها بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۵    
حمله انتحاری گروه تروریستی داعش در ایست بازرسی شهر الرقه سوریه، پنج کشته و هشت زخمی برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۵    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها با تاکید بر اینکه چند جانبه گرایی در جهان در بحران است گفت که خطر وقوع جنگ جهانی، جامعه بشری را تهدید می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
مادر و دختر زاهدانی با همدستی سه عضو دیگر خانواده طراحان سناریوی سرقت مسلحانه از آرایشگاه های زنانه بودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۱    
وزارت حمل و نقل سوریه از آمادگی فرودگاه های این کشور برای پذیرش پرواز های خارجی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۱    
استاد مدرسه علمیه طالبیه تبریز در نشست بایسته های حوزه و روحانیت انقلابی که در این مدرسه برگزار شد، گفت: منابع جمعیتی معتبر جهانی می گویند دین اسلام تا سال 2050 دین اول جهان خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۶    
تصویری کمتر دیده شده از صدام حسین، دیکتاتور ملعون رژیم بعث عراق در زمان بازداشت و در حال شستن لباسهایش در زندان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۶    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک جاعل و کلاهبردار 4 میلیارد تومانی در جزیره کیش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۱    
نیروهای پلیس افغانستان از تخریب یک مسجد جامع در ولایت هرات جلوگیری کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۱    
فراخوان پذیرش دانش پژوه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهراء قم منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۶    
گردان حزب الله عراق از همراهی فرمانده عملیات بغداد با افسران آمریکایی که در خیابان المتنبی بغداد حضور یافته بودند انتقاد کرد و این اقدام را اهانت به خون شهدایی دانست که با اشغالگران مبارزه کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۱    
در بیانیه پایانی کنفرانس سیره رحمة للعالمین در پاکستان فتوای قتل پیروان سایر مذاهب را به شدت محکوم کرد و از دولت خواستار قانون گذاری و برخورد جدی در مورد این فساد مذهبی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۶    
دانش آموزان یک روستا برای ادامه تحصیلشان مجبورند با خطرناک ترین سرویس به مدرسه بروند
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، بیلبورد تبلیغاتی برای معرفی حجاب درآمریکا در یکی از خیابان های شهرهای این کشور نصب شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۶    
علی ضیاء به دلیل سخنان حجت الاسلام زائری در برنامه شب یلدا و گفت وگوی این مجری با محمد دادکان به مجلس شورای اسلامی احضار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۱    
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عاملان انتشار یک فیلم حاشیه ساز که در فضای مجازی منتشر شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۶    
سارقی معروف به کفتار که در یک ماهه اخیر 20 فقره سرقت انجام داده و در برخی سرقت ها نیز کودکان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، می گوید: وقتی شیشه می کشیدم، صدایی از من می خواست تا به دزدی بروم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۶    
گزارش های تازه از وضعیت فعالان حقوق زنان در عربستان، حاکی از شکنجه جنسی و روانی آن ها توسط بازجویان عربستانی است که موید گزارش های قبلی در این مورد است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
کشورهای عربی به دنبال تجدید عضویت سوریه در اتحادیه عرب هستند و برخی دیگر می گویند که دمشق طی یک فرآیند چند ماهه باید برادری خود را به ما ثابت کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
برنج قهوه ای منبع خوبی از منگنز، سلنیوم و منیزیم می باشد که برای سلامتی بسیار مفید است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۶    
بعد از انتشار گسترده اخبار جنایات کشیشان و مقامات کلیسای آمریکا، پاپ فرانسیس در نامه ای شدیداللحن به توبیخ این افراد پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۱    
روزنامه واشنگتن پست با خنده دار بودن محاکمه متهمان خاشقجی پس از سه گفت: این محاکمه به این علت است که سنا به تحریم کردن محمد بن سلمان نزدیک شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۱    
انتشار یک فیلم ویدیویی در شبکه های ارتباط اجتماعی نشان می دهد که مقامات سعودی در حق مسلمانان روهینگیا مرتکب نقض حقوق بشر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۶    
یک سایت انگلیسی ویدئویی را منتشر کرد که در آن شهروندان روهینجایی در یکی از بازداشتگاه های جده با دست های بسته و آماده اعزام به سمت بنگلادش دیده می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس دفتر نوری مالکی نخست وزیر اسبق و معاون رئیس جمهوری سابق عراق گفت که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر سفر چند هیات عراقی در سالهای اخیر به سرزمین های اشغالی، دروغ است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۱    
یک منبع آگاه در مصر اعلام کرد که حضور 'بشار اسد' رئیس جمهوری سوریه در اجلاس آتی سران 'اتحادیه عرب' در تونس بستگی به موضع دمشق درباره حضور ایران در سوریه و اطمینان دهی در این باره دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۱    
خانم الهان عمر اولین زن محجبه کنگره آمریکا گفت که قصد دارد در راستای ترقی هرچه بیشتر آمریکا در زمینه اصول همبستگی و آزادی دینی تلاش کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۶    
ادامه جنایات ائتلاف عربی - آمریکایی در یمن و کشتار غیرنظامیان موجب شده تا 'سازمان عفو بین الملل' که همواره چشمان خود را به کشتار مسلمانان می بندد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۱    
شیعه نیوز: امام علی علیه السلام: آگاه باشید، همانا این دنیا که آرزوی آن را می کنید و بدان روی می آورید، و شما را گاهی به خشم می آورد و زمانی خشنود می سازد، خانه ماندگار شما نیست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز آمریکایی ها حرف از خروج از افغانستان می زنند و این در صورتی است که هیچ یک از مؤلفه های امنیت در افغانستان را محقق نکرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۶    
حضور خادمین امام رضا(ع) در بالای برجک نگهبانی هنگ مرزبانی تایباد
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
اسلام هراسی را ترس بیش از حد، نفرت و خصومت علیه اسلام و مسلمانان تعریف کرده اند. در سال های اخیر که برخی احزاب پوپولیست برای جلب آرای عمومی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
احمد الطیب، شیخ الازهر، تأکید کرد: تعالیم و آموزه های دین اسلام، مسلمانان را مکلف به حمایت از کلیساها و معابد کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۶    
40 سازمان و نهاد حقوق بشری از 12 کشور عربی، سرکوب تظاهرات کنندگان در سودان را محکوم کردند و خواستار پاسخگویی دولت به مطالبات آنها شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۱    
سوره مبارکه بقره آیه 275 به وضعیت ربا خوار در روز قیامت اشاره کرده که جزئیات آن را در این مطلب خواهید خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۶    
هفته گذشته 2 میلیون و 600 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر بسته حمایتی دولت را دریافت کردند و گروه چهارم که منتظر بسته حمایتی هستند شاغلان تأمین اجتماعی هستند اما خبری از پرداخت سبد حمایتی به شاغلان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۶    
به دنبال تعطیلی دولت آمریکا، اعضای یک گروه مسلمان برای جمع آوری زباله های انباشت شده در پارک های ملی کشور بسیج شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۱    
دو قاتل فراری که در دو پرونده جداگانه از سوی پلیس تحت تعقیب بودند و در یک خانه دستگیر شدند، در بازجویی ها جزئیات بیشتری از ارتکاب قتل ها را بیان کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۶    
المانیتور در گزارشی نوشت با وجود جنجال ها بر سر ماجرای قتل جمال خاشقجی، آمریکا سامانه دفاع موشکی عربستان سعودی را تقویت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۶    
تعیین تعرفه های پزشکی؛ چالش همیشگی سلامتی هاست؛ دغدغه ای که هر سال درباره چند و چونش بحث می شود و دست آخر نیز گروه هایی راضی و گروه هایی هم ناراضی خواهند بود...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۱    
حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" عربستان در توئیتر نوشت: رئیس سابق دانشکده قرآن دانشگاه مدینه منوره در زندان های سعودی با مرگ دست و پنجه نرم می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۱    
یکی از رهبران حزب سماء جوادی در هندوستان، از اینکه پزشکان هندو بیماران مسلمان را مجبور می کنند پیش از هر عمل جراحی ریش شان را بتراشند شکایت کرده و خواستار منع این رویه در بیمارستان ها شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۶    
اتحادیه اسلامی ترکی در اروپا ( اتیب) در جلسه ای که در کلن برگزار شد، سهل انگاری اروپایی ها به ویژه آلمان در روبرویی با عاملان حملات علیه مساجد و اسلام هراسان را مورد انتقاد قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۱    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به دیدار رهبر معنوی شیعیان بحرین در نجف رفت و در این دیدار درباره آخرین تحولات بحرین بحث و تبادل نظر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۱    
دبیر علمی بخش زنان، نازایی و ناباروری سومین کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران با اشاره به اینکه پزشکی شخصی تحول عظیم در حوزه جنبه های مختلف سلامت شامل پیشگیری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص آگهی طبخ پیتزای روکش طلا گفت: تاکنون چنین خبری از وجود این واحد پیتزافروشی در اصفهان به بنده نرسیده است؛ اگر چنین چیزی صحت داشته باشد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۱    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه حدود 4 میلیون بیکار در کشور وجود دارد گفت: یک چهارم اشتغال کیفی در کشور مربوط به کمیته امداد است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۶    
چهره بدون پوشش مرد شیطان صفت که تعدادی کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده، منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته فلسطینی در رای الیوم نوشت: بهترین کاری که حکومت های عربی می توانند برای دو زن مسلمان کنگره آمریکا انجام دهند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
به گزارش شیعه نیوز ، اپیلاسیون(مو زدایی) در سال های اخیر امری رایج در بین بانوان شده است که توسط سالن های آرایش زنان انجام میگیرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۶    
رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که در سال گذشته 3 هیات عراقی متشکل از 15 نفر به تل آویو سفر کردند و درباره مسائلی نظیر ایران و عادی سازی روابط با اسرائیل گفتگو کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۱    
تعداد شکات متهم آزار و اذیت زنان پایتخت به 59 نفر رسیده و پرونده وی به شعبه 28 دادگاه انقلاب ارسال شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۱    
شیعه نیوز: روایت زیر از کتاب مکارم الاخلاق منتشر می گردد. عَنِ الصَّادِقِ )ع( قَالَ مِیرَاثُ اللَّهِ مِنْ عَبْدِهِ الْمُؤْمِنِ وَلَدٌ صَالِحٌ یَسْتَغْفِرُ لَه . ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۶    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای دستگیری عوامل اخلال در نظام ارزی کشور در استان های قزوین و آذربایجان شرقی خبر داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: شرایط در مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه آرام (وضعیت سفید) و زندگی در این شهرستان برای مردم و ساکنان این شهر جاری و ساری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
ارتش آمریکا اعلام کرد که یکی از عاملان حمله به یک ناو یو.اس.اس کول در سال 2000 را در یمن کشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۶    
نماینده زن مسلمان آمریکا از ایالت مینه سوتا که با پوشش روسری در انتخابات حضور یافت و موفق به کسب اکثریت آرا شد، به مصاف قانون 181 ساله ای رفت که استفاده از کلاه و پوشش بر سر را منع می کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از احتمال برگزاری دور دوم مذاکرات میان هیأتهای انصارالله و دولت مستعفی یمن در پایتخت اردن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
ولیعهد ابوظبی که برای دیداری دو روزه راهی اسلام آباد شد، روز یکشنبه با نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۶    
شبه نظامیان کُرد سوریه موسوم به نیرو های دموکراتیک اعلام کردند دو شهروند آمریکایی 34 و 35 ساله و همچنین 3 عضو خارجی دیگر عضو داعش را دستگیر کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۶    
یک منبع آگاه مصری اعلام کرد حضور بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در اجلاس آتی سران اتحادیه عرب بستگی به موضع این کشور درباره حضور ایران در سوریه و اطمینان دهی در این باره دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۶    
رژیم صهیونیستی به بهانه دارایی های بجا مانده از یهودیانی که پس از اشغال اراضی فلسطین در سال 1948 و جنگ اعراب- اسرائیل مجبور به ترک کشورهای خود شدند، از کشورهای عربی درخواست غرامت کرد.