پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۶:۳۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 22 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۷    
قاچاق انسان سال ها است که موجب بروز مشکلات عدیده ای در استان های شرقی کشور شده است و ظاهراً مسئولان به جای پاسخگویی و تلاش برای رفع این معضل درصدد پاک کردن صورت مسئله هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۰    
بیش از 2 تن مواد لبنی فاسد طی روزهای گذشته در شهرستان های فومن و آستارا استان گیلان کشف و ضبط شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۵    
اسکایپ یکی از قدیمی ترین و بهترین برنامه های کاربردی برای برقراری تماس صوتی و تصویری است. با ارائه ی امکان تماس صوتی در تلگرام و از طرف دیگر فیلترشدن آن در ایران ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۴    
آیت الله بشیر نجفی بر اهمیت التزام به اخلاق اهل بیت (علیهم السلام) و آراستگی به صفات آنان دعوت کرد و از بانوان زائر خواست به حجاب اسلامی پایبند باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۴    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی مطرح کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۴    
مسئله اسراء الغمغام فعال زن شیعه در عربستان محور توجه بین المللی است،نخستین زنی که به خاطر حضور در اعتراض های مسالمت آمیز به اعدام محکوم می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰    
قسم خوردن در فرهنگ ملی دینی ما نوعی تأکید بر درستی گفتار یا صدق کلام است. ما قسم خوردن را به کودکانمان یاد می دهیم و به آنان فرصت می دهیم که خطاهایشان را پشت قسم خوردن پنهان کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۰    
شعبه دوم دارالقرآن آستان حسینی با حضور جمعی از فعالان قرآنی عراق در منطقه الشعب بغداد افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۰    
سازمان ملل متحد به پناهندگان سوری در لبنان که از کولاک اخیر آسیب دیده اند، کمک می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۰    
منابع آمریکایی از اعزام کشتی های جنگی آمریکا به سوی سوریه و ماموریتی که این کشتی های جنگی دارند، خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۵    
فرهنگ ایثار و شهادت باعث برکات زیادی در کشور و جامعه اسلامی شده و از این لحاظ باید این فرهنگ ترویج شود و یکی از این راه ها برگزاری کنگره ها تحت عنوان کنگره شهدای مقاومت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۴    
بررسی رسمی لایحه بودجه از صبح دیروز در مجلس آغاز شد آنجا که کمیسیون تلفیق در اولین نشست خود میزبان رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر نفت بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۴    
دختر پناهجوی عربستانی پس از دریافت پناهندگی وارد کانادا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۹    
یک مقام مسئول اتحادیه عرب اعلام کرده این اتحادیه برنامه ای برای دعوت از سوریه ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۹    
همان طور که می دانید همه افراد پیش از ازدواج باید دوره مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج را سپری کنند. شاید برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با چگونگی انجام این دوره هنگام برخورد با آن دچار استرس و نگرانی شوند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
دادستان شهرستان امیدیه در استان خوزستان گفت: دستور بازداشت مدیران یک گروه تلگرامی در این شهرستان که اسناد محرمانه را صادر کرده اند و باعث تشویش اذهان عمومی شده اند صادر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۹    
مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی مناطق مختلفی را در شهر الحانی استان الحدیده یمن هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۳    
حجت الاسلام قاضی عسکر در خصوص احتمال اعزام زائر به سوریه گفت: هیأتی ازسوی سازمان حج وزیارت در آینده نزدیک برای بررسی شرایط به دمشق خواهد رفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۸    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری 3054 خرده فروش موادمخدر طی دو هفته گذشته خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۴    
نیک والللونگا، فیلم ساز آمریکایی اهل نیویورک و نویسنده کتاب سبز به خاطر تایید پیام توییتری ترامپ، مربوط به سال 2015 که گفته بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۹    
دادگاه استیناف وابسته به رژیم آل خلیفه احکام حبس صادره علیه 4 شهروند بحرینی را تأیید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۹    
یک منبع امنیتی عراقی از آغاز عملیات ضد داعشی ها در خانقین در استان دیالی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۴    
به گزارش شیعه نیوز ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(ع) حرم مطهر قمر بنی هاشم (ع) گلباران شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۹    
بنابر پیش بینی برخی منابع غیررسمی، سردترین روزهای زمستان همراه با سرما و یخبندان در بیشتر مناطق ایران در راه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۹    
حجت الاسلام زائری گفت: تبلیغ دین مهم ترین وظیفه و رسالت طلبگی است و مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب در این راستا برنامه های جامع تربیتی را برای طلاب اجرا می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری متهمان اصلی سوءقصد به جان مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد جدید نمایندگان درباره وام 60 میلیونی ازدواج را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 17 کیلوگرم مخدر شیشه که برای قاچاق به خارج از کشور در قوطی کنسرو جاسازی شده بود، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۴    
رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری پسر جوانی که با فریب دادن یک دختر نوجوان با فیلمبرداری از یک رابطه شوم اقدام به اخاذی میلیونی کرده بود خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۹    
عده ای از طلاب به دست آیت الله العظمی وحید خراسانی در روز میلاد حضرت زینب(س) ملبس به لباس روحانیت شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۴    
از روز گذشته شایعه ای مبنی بر قتل خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی در کانادا به گوش رسیده است. در این گزارش به بررسی زندگی او می پردازیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۹    
شورای عالی شیعیان لبنان در پی دعوت از لیبی برای شرکت در نشست اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه عرب در بیروت، جلسه ای اضطراری و فوری به ریاست شیخ عبدالامیر قبلان برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۴    
اکثر مردم کانادا در زندگی روزمره خود از گفتگوی مذهبی اجتناب می کنند، بی سوادی مذهبی هزینه گزافی برای این کشور مهاجرپذیر دربرخواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۴    
-وزارت امورخارجه ایران در پی شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گرجستان، توصیه های مسافرتی به شهروندان ایرانی جهت سفر به این کشور ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۹    
روزنامه نیویورک تایمز بدون توجه به مرزبندی های سیاسی که اخیرا وزارت خارجه آمریکا درباره سفر شهروندان این کشور انجام داده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۹    
وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که سازمان امنیتی -اطلاعاتی این کشور در 29 روز گذشته 65 نفر را به اتهام اقدامات امنیتی بازداشت کرده و شمار کل بازداشتی های امنیتی این کشور به 5 هزار و 402 نفر رسیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۹    
دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار در افغانستان از کشته شدن فردی به نام خاطب امیر به عنوان طراح عمومی حملات تروریستی گروه تکفیری داعش در این استان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۴    
سخنرانی وزیر امور خارجه آمریکا در دانشگاه آمریکایی قاهره در واقع اعلام جنگ علیه ایران و جناح های نظامی آن در منطقه خارومیانه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۴    
پایگاه خبری 'العربی الجدید' در گزارشی با اشاره به سفر روز چهارشنبه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به موریتانی تاکید کرد که نواکشوت با این دیدار روابط دیپلماتیک خود را با ایران ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۹    
شیعه نیوز: با بررسی شرایطی که هر کس در آن شرایط قادر بر سخنرانی نیست، می توان به قدرت بیان، نفوذ کلام، اعتماد به نفس و توان او در جذب شنوندگان پی برد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۴    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند قاچاق احشام و دستگیری 3 نفر از اعضای این باند در قم خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۴    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه با ادعای نقض توافقنامه صلح سوئد توسط انصارالله، نسبت به خطر لغو آن هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۳    
نهاد قضایی عراق، گزارشی از فعالیت باندهای قاچاق انسان در عراق و خرید و فروش زنان و دختر بچه های عراقی و خارجی در این کشور به قیمت سه تا چهار هزار دلار منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۳    
سفیر جدید ترکیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا (اواس سی ای) تاکید کرد، به جامعه غرب باید گفته شود که اسلام هراسی یک جرم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۳    
پلیس فرانسه از وقوع انفجار مهیبی در پاریس خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۸    
ده ها تن از اهالی استان بصره واقع در جنوب عراق در مقابل ساختمان دولت محلی تظاهرات کردند و خواستار برکناری دولت و مجازات مفسدان شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۸    
منامه روز گذشته درخواست سازمان ملل متحد برای آزادی نبیل رجب فعال حقوق بشر این کشور را که در زندان به سر می برد، رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۸    
سناتور مک کین در کمپین انتخاباتی سال 2007 خود مدام این جمله را تکرار می کرد: بمب، بمب، بمب، .. . ایران را بمباران کنید . این احساس در دولت ترامپ بازهم حاکم شده است و دلیل آن نیز قابل درک است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
منابع لیبی از کشف یک گور جمعی حاوی اجساد عناصر داعش از جمله ابونبیل الأنباری فرستاده ابوبکر البغدادی در شهر درنه واقع در شرق لیبی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، 2 دستگاه آمبولانس را که بدون پلاک با سرعت غیر مجاز در سطح شهر تردد کرده و موجب وحشت شهروندان شده بودند را متوقف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که روز گذشته توسط وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا مطرح شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۳    
در پی حمله پهپادی بی سابقه ارتش سوریه به محل برگزاری نشست تروریست های النصره در حومه شمالی حماه خسارات و تلفات سنگینی به این گروه تروریستی وارد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۸    
محسن رجبی، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی گفت: به دلیل صفر شدن واردات در حوزه اسباب بازی یکسری اسباب بازی تاریخ مصرف گذشته وارد بازار شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۸    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 331 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح در اجرای طرح مبارزه با تیراندازی ها در سطح استان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۳    
استاندار تهران گفت: متأسفانه در جنوب و غرب استان تهران صنایعی مستقر هستند مانند صنایع لبنی و کشتارگاه های مرغ که حداقل استانداردهای محیط زیستی را رعایت نمی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۸    
در حالی که قرار است اسراء الغمغام فعال زن عربستانی روز یکشنبه در مقابل دادگاه این کشور محاکمه شود، این پرونده مورد توجه جامعه بین الملل قرار گرفته و وکلا محاکمه وی را نقض قوانین حقوق بشر بین المللی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸    
انگلیس روز جمعه پیش نویس قطعنامه ای درخصوص گسترش دامنه ماموریت ناظران بین المللی در استان الحدیده یمن را به شورای امنیت برد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸    
یک منبع نظامی سوری اعلام کرد، هشت فروند موشک "اسرائیلی" از حریم هوایی لبنان مواضعی در غرب دمشق، پایتخت سوریه را هدف قرار دادند که سامانه های دفاع هوایی سوریه شش مورد آنها را ساقط کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به انتشار ویدئویی که در آن چند سرباز مشغول شادی هستند، واکنش نشان داد.