چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۱:۵۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 25 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
ماتیاس دروبینکسی در روزنامه زود دویچه تسایتونگ نوشت: این سؤال که آیا اسلام به آلمان تعلق دارد یا خیر، از ریشه غلط است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۵    
آیت الله بشیر نجفی از مراجع بر اهمیت محاسبه نفس و پاکی آن از گناهان و داشتن قلب سلیم و خاشع در برابر خداوند متعال برای کسب رضایت الهی تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۰    
مطالعات نشان می دهد که سنبل الطیب به طور قابل توجهی، بی خوابی شبانه را درمان می کند، کیفیت خواب را بهبود می بخشد و بر خلاف بسیاری از قرص های شیمیایی، باعث خواب آلودگی صبحگاهی نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق گفت که این کشور اطلاعاتی در اختیار سوریه قرار داده که منجر به هلاکت هزاران تروریست شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۵    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای مبارز بحرینی که برای طی دوره درمان و عمل جراحی به لندن سفر کرده بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۵    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از راه اندازی سامانه ثبت نام غذای حضرتی رضوان به منظور توزیع عادلانه دعوت نامه مهمان سرای حضرت رضا(ع) خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۰    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی روز دوشنبه به تشریح دلایل عقیم ماندن طرح دولت آمریکا برای ایجاد ائتلاف علیه ایران در منطقه پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۰    
"حافظ محب الله" از اعضای ارشد گروه طالبان در پاکستان دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۰    
وزیر خارجه فرانسه امروز وارد نجف اشرف شد و ادعای جالبی را درباره علت سفر خود به این شهر مقدس شیعیان جهان مطرح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۵    
آیت الله شبیری زنجانی در دیدار استاندار جدید قم با ایشان، خواستار تلاش بیشتر در خدمت رسانی به مردم شد و گفت ایران یک کشور استثنائی است و خدمت به مردم آن، اجر مضاعف دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۵    
در این مطلب به تعدادی از شایع ترین انواع کمبود ویتامین می پردازیم و می خواهیم ببینیم چطور می توان این کمبود ها را از طریق رژیم غذایی برطرف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۰    
تاثیر بیشتر قرص های خواب آور به گونه ای است که سطح هوشیاری مغز را هنگام خواب کاهش می دهند و همین امر می تواند جان بیمار را هنگام وقوع حوادث ناگهانی با تهدید روبرو کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۰    
سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری فرد شرور و عامل تیراندازی های اخیر در حاشیه شهرستان دزفول خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۰    
در نامه سرگشاده کانون تربیت اسلامی به نمایندگان مجلس بر حذف بخش های مربوط به خرید خدمات و نیز تأمین منابع مالی برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه 98 تأکید شده و آمده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور از کشف و ضبط هشت کیلو و 220 گرم مواد مخدر با عنوان تجاری حشیش از سه مسافر پرواز خارجی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۵    
مدیر برنامه های بهبود تغذیه در مراکز جمعیتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار بالای سوء تغذیه در شهرستان ساحلی و بندری چابهار نگران کننده است و نیازمند توجه جدی قشرهای مختلف مردم، مسئولان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
یک فرمانده بلندپایه الحشد الشعبی با افشاگری در خصوص نیروهای آمریکایی حاضر در عراق، خروج این نیروها از سوریه را دروغ خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۰    
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به چرایی عدم نابودی کامل میکروب ها پرداخته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۵    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: 85 درصد رشد مغزی انسان تا سن پنج سالگی صورت می گیرد و فقر مالی در کودکان زیر 12 ماه می تواند منجر به تاخیر تکاملی واضح در آنها شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۵    
تازه ترین یافته های مرکز آمار ایران نشان می دهد رفتار فرهنگی خانوار در ایران همچنان در وضعیت هشدار است
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
درمان اطفال با توجه به سن و سال، مقاومت در برابر خوردن دارو و احساسات شدید عاطفی مادر در خوراندن دارو باعث ایجاد شرایط خاصی می کند که به همین دلیل درمان های متداول برای بزرگسالان باید تعدیل شود و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
کمتر از 20 درصد تهرانی ها و معمولا فقرا هنوز ساکن خانه های غیر آپارتمانی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۵    
نشستن طولانی مدت دارای خطرات زیاد و جبران ناپذیری است که قابل تصور هم نیست؛ به همین منظور در این مطب به خطرات آن اشاره می کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۵    
کمیته رصد وابسته به جریان اسلامی الوفاء در اولین روزهای سال جدید میلادی، پنج مورد تظاهرات انقلابی در بحرین علیه رژیم آل خلیفه رصد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۵    
الازهر مصر با انتقاد از افزایش ازدواج سفید تاکید کرد که این عمل مصداق رابطه نامشروع و زنا است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۵    
به گزارش شیعه نیوز ، "سلماس" نخستین شهر شطرنجی ایران، از شهر های آذربایجان غربی است که پس از زلزله ویرانگر سال 1309 در زمینی به مساحت یک میلیون متر مربع با نظر مهندسان آلمانی زیربنای شهر جدید پایه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۵    
با گذشت حدود یک ماه از آخرین پرداخت بسته حمایتی به بازنشستگان تامین اجتماعی، هنوز مبلغی به حساب کارگران واریز نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۵    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وجود حدود 49 هزار کودک بدون شناسنامه در کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۵    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی دور جدید اعزام زائران به عتبات خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۵    
فرمانده هنگ مرزی ماکو از کشف 47 هزار و 328 دلار ارز قاچاق توسط مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی گمرک بازرگان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۰    
محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری خواص فوق العاده روغن بان را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۰    
مدیر جذب و ساماندهی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: روحانیون واجد شرایط اعزام به حج تمتع 98 با ثبت نام در سامانه کارگزاران آمادگی خود را برای اعزام به حج اعلام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۵    
نیجریه اعلام کرد که توانسته است یک شهر را از داعش بازپس بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۵    
وزیر خارجه بحرین در جریان دیدار با رئیس گروه ویژه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا به تکرار مواضع خصمانه ضد تهران پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۰    
نظارت بر گردش مالی مساجد در آلمان موضوع جدیدی نیست. حداقل یک دهه است که درباره این موضوع در آلمان بحث می شود. پیشنهادی که در برخی از انجمن های اسلامی برای تأمین مالی مساجد مطرح شده، پرداخت زکات است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۵    
برگ سدر در ترکیبات آرایشی و شامپوها زیاد استفاده می شود. از این برگ ضمادی تهیه می شود که اگر بدن را با آن بشویند، به ترمیم زخم ها و پاکسازی پوست کمک می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۵    
مقامات میانمار با ساخت موانع بتنی که جاری شدن سیل در اردوگاه های آوارگان روهینگیا در مناطق مرزی با بنگلادش را به همراه دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۵    
مسئولان ایالت راینلاند-فالتس آلمان به تازگی اعلام کرده اند که در این ایالت بیش از 95 مسجد وجود دارد و حدود 200 هزار مسلمان در آن زندگی می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۰    
برای هشتمین سال متوالی مرکز اسلامی الزهرا (Az-Zahraa Islamic Centre) در ریچموند کانادا به منظور آشنایی غیر مسلمانان با عقاید و آیین های اسلامی درهای خود را بر روی عموم باز می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۵    
نیروهای سوریه دموکراتیک، قسد روز (سه شنبه) به پایگاه های داعش در دیرالزور سوریه حمله کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۰    
روزنامه گاردین گزارش داد: چین دانشگاهها را برای اقلیت مسلمان به بازداشتگاه تبدیل کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۵    
رسانه های آلمانی از بازداشت یک فرد شاغل در نیرو های مسلح آلمان به اتهام جاسوسی برای ایران خبر می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری مدیر یکی از کانال های تلگرامی غیراخلاقی که اقدام به انتشار فیلم و تصاویر مبتذل می کرد، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۵    
در این مطلب با 10 نشانه که به شما می گوید مغزتان در حال پیرشدن است آشنا خواهید شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۵    
به دنبال شکایت حامیان قربانیان حملات 11 سپتامبر، نمایشگاه سنگ تراشه هایی به شکل شکلات که پرچم کشورهای گروه 20 را به نمایش می گذارد به دلیل وجود پرچم عربستان در میان آنها مجبور شد محل این نمایشگاه را ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کشور گفت: در دولت دوازدهم از محل صندوق توسعه ملی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از افزایش اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۰    
گل مژه ضایعه ای دردناک، ناخوشایند و آزاردهنده در لبه پلک است که گاه آن را می توان در خانه با رعایت توصیه های زیر درمان کرد:
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۰    
دادستان تهران با بیان اینکه تعداد متهمان ارز واردات کاغذ به 14 نفر رسیده است، از فرار 3 متهم این پرونده به خارج از کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۰    
رستمیان با اشاره به اینکه ایرانی ها سالانه 10 هزار میلیارد تومان دخانیات می خرند، گفت: استعمال سیگار جهش سلولی ایجاد می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۱    
اداره کل محیط زیست شهرداری تهران گزارشی از عوامل محتمل با تولید و انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران تهیه کرده که بر اساس آن، برخی از فرضیات مطرح شده در خصوص منشاء بوی پایتخت رد شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۰    
سرهنگ ناصری از انهدام باند سارقان خودرویی خبر داد که متهمان در سه استان کشور اقدام به سرقت خودرو می کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۵    
سرکرده ائتلاف تروریستی هیئة تحریر الشام (هتش) ضمن اعلام حمایت از عملیات ترکیه در سوریه گفت که از بین بردن حزب کارگران کردستان [پ.ک.ک] را ضروری می دانیم .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۰    
چیزی به سالگرد حادثه سقوط هواپیما در قله های دنا نمانده که سقوطی دیگر چندین نفر را به کام مرگ کشاند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۰    
مردانی که قصد ازدواج دارند باید بدانند که یک مرد ایده آل از نظر خانم ها چه خصوصیات اخلاقی دارد تا بتوانند فرد مورد نظر را به خود علاقه مند کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۵    
منابع روس گفته اند، تروریست ها در حال آماده شدن برای انجام حملاتی شیمیایی در چند شهر سوریه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: سه پسر جوان که در فضای مجازی خود را دختر جلوه داده و از طعمه خود اخاذی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۰    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، وجود لکه های کلسیم در دیواره عروق قلب می تواند نشانه اولیه بیماری قلبی عروقی باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۱    
امروز آخرین فرصت دادگاه پاکستان برای مشخص شدن سرنوشت راحیل شریف فرمانده ائتلاف نظامی عربستان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی اورژانس قم خبر داد: 8 نفر با گاز مونوکسید کربن در سه محل مختلف در قم دچار مسمومیت شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۶    
معاون دادستان مشهد گفت: فردی که نقش اصلی در توزیع دارو های دست ساز، مخدردار و دیگر دارو های غیرمجاز داشت دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۶    
در کنار کمک به کاهش فشار خون، تمرینات قدرتی به افزایش توده ماهیچه ای و استخوانی کمک می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: در ماه اخیر بیش از 20 پیشنهاد مربوط به ایجاد شهر، بخش و شهرستان و تغییر نام با پیشنهاد وزارت کشور به تایید کمیسیون سیاسی- دفاعی دولت رسیده و به منظور تصویب نهایی به هیات دولت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
سازمان خیریه اسلامی با نام معروف اخیرا در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا ، اقدام به راه اندازی یک مرکز جوانان کرده که هدف آن دور نگه داشتن نسل جوان از خیابان ها و افتادن در مسیرهای غلط بوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
طبق اعلام موسسه سلامت و امنیت شغلی آمریکا، برخی از کارگران در معرض برخی مواد شیمیایی قرار می گیرند که از طریق پوست می توانند جذب شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
مؤسسه علوم نهج البلاغه وابسته به آستان مقدس حسینی از انتشار کتاب "معیار های تشکیل حکومت با استناد به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر" به نوشته دکتر ماهر جبار الخلیلی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۶    
پالرمو وFATF قراردادی استعماری است ، سلطه ارباب کنوانسیون بر امضا کنندگان این قرارداد و نفوذ در امور اقتصادی آنهاست و در تضادّ با قوانین اسلامی و مخالف منافع مسلم ماست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۶    
مصرف بیش از حد قهوه و دیگر نوشیدنی های کافئین دار ممکن است به استخوان های شما آسیب وارد کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۱    
بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان روابط اقلیم کردستان عراق با ایران را بسیار با اهمیت توصیف کرد و ارتقا و گسترش این روابط را از جمله در زمینه همکاری های اقتصادی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۶    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی اختلافات و تنش های میان کشورهای منطقه غرب آسیا را مانع تحقق اهداف ایران ستیزانه مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا دانسته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۱    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد خواب ناکافی در طول شب موجب تنگی و سفت شدن عروق می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۶    
سکته مغزی در بزرگسالان از عوامل و بیماری هایی ناشی می شود که کودکان به ندرت به آن ها دچار می شوند. اما چه عواملی در بروز سکته مغزی در کودکان موثر هستند؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۶    
با ورود "سامانه بارشی" جدیدی از روز چهارشنبه به کشور شاهد کاهش قابل ملاحظه دما بین 8 تا 10 درجه ای دما در کشور خواهیم بود و در غالب مناطق، بارش ها به صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
دانشگاه الازهر مصر روز دوشنبه از مجازات یک دانشجوی دختر این دانشگاه که در پی اقدامی منشوری و غیر اخلاقی در محوطه دانشگاه اخراج شده بود، صرف نظر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
صباح زنگنه در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: در دوران معاصر روابط میان دو کشور ایران و عراق با فراز و فرودهای بسیاری همراه بوده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
تعداد فرزندان امام علی بن موسی الرضا(ع) در نشستی علمی بررسی و واکاوی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۱    
جابر روایت کرده است که رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم به کعبه نظر افکند و فرمود: آفرین بر تو، خانه ای که چقدر بزرگی و احترام تو چقدر زیاد است سوگند به خدا، احترام مؤمن نزد خدا از تو بیشتر است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۶    
دانش آموزان مسلمان مدرسه راهنمایی بین الملل در دانشگاه فناوری لادوک آکینتولا در نیجریه، که خواستار رعایت حقوق مذهبی شان مبنی بر داشتن حجاب بودند، از ورود به مدرسه بازماندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱    
مراجع تقلید در دیدار استاندارجدید قم، بر ارتقاء وضعیت فرهنگی اقتصادی و عمرانی استان قم تاکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 500 نفر سارق مالخر در اجرای مرحله بیست و یکم از طرح رعد پلیس پیشگیری خبر داد و گفت: 237 نفر از دستگیر شدگان سابقه دار هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۱    
دولت اردن از موافقت خود با میزبانی دور بعدی گفتگوهای صلح یمن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۱    
گروه طالبان مسئولیت حمله روز گذشته در ولایت کابل افغانستان را به عهده گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۱    
نوع پوشش، آراستگی و آرایش افراد جامعه معرف فرهنگ و عامل موثر برای رشد آن کشور است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۱    
آمارهای ثبت احوال مازندران نشان می دهد امر پسندیده و مورد تاکید ازدواج امروز دیگر به عنوان یکی از آرزوها و اهداف زیبا مورد استقبال جوانان این استان نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
ولیعهد بحرین در پی برگزاری کنسرت در مداین صالح محل نزول عذاب بر قوم ثمود، از این منطقه که وهابیت ورود به آن را حرام می داند، دیدن کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۱    
وزارت کشور ترکیه طی بیانیه ای اعلام کرد که طی دو روز گذشته نیروهای گارد ساحلی ترکیه 87 تبعه خارجی را که قصد تردد غیرقانونی از مرزهای دریایی این کشور را داشتند، نجات دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۷    
از شب گذشته تا کنون غرب کرمانشاه 3 بار لرزیده است که بزرگترین آن 4.6 ریشتر و در سومار روی داده است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
یک دانشگاه معروف اسرائیلی در پژوهشی از حمایت محمد بن سلمان از راست های افراطی و دشمنان اسلام در اروپا پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
هیئتی از نمایندگان اتحادیه اروپا برای اطلاع از اوضاع یمن وارد عدن شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
منابع امنیتی از کنترل داعش در غرب آفریقا بر شهر کوچکی در شمال شرقی نیجریه خبر دادند. این رخداد ضربه بزرگی به تلاش های رئیس جمهور نیجریه در آستانه انتخابات سراسری این کشور به شمار می آید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۷    
امام صادق علیه السلام در یکی از سخنان نورانی خود برخی از آثار قرائت قرآن را بیان کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۲    
محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن دوشنبه شب در واکنش به ادعای مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا که مدعی شده بود، حوثی ها (انصارالله) مفاد مذاکرات صلح سوئد را زیر پا گذاشته اند، کذب خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۲    
ایلی فرزلی معاون رییس مجلس لبنان دوشنبه شب، ناتو عربی را به عنوان راهبرد جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در منطقه خاورمیانه محکوم به شکست دانست و آن را سرپوشی برای ائتلاف کشورهای شورای همکاری ...