چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۴۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 23 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۱    
یماری صرع جزء آن گروه از بیماری هایی است که معمولا نگاه خوبی از نظر اجتماعی به مبتلایان به آن وجود ندارد و این بیشتر از نداشتن اطلاعات کافی از این بیماری ناشی می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۰    
وقتی یک کودک به ناگهان تبدیل به هیولای چسبنده ای می شود، این خود نشانه ای از رابطه ای سالم است، نکته مهم اینجاست که به هیچ عنوان او را تنبیه نکنید یا شدیدا به او ضدحال نزنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس اداره سلامت روان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به پیمایش سال 90 که بین افراد 15 تا 64 ساله انجام شد، شیوع اختلالات روانپزشکی 23.6 درصد، معادل 12 میلیون ایرانی را شامل می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۰    
دکتر ظفر اقبال رندهاوا از روز ولنتاین به عنوان واردات غربی و خلاف آموزه های اسلامی یاد کرد و گفت: ما روز 14 فوریه را به عنوان روز خواهران جشن گرفته و به دانشجویان دختر این دانشگاه روسری و چادر هدیه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۵    
قرایی مقدم گفت: بیشترین کودک همسری بیشتر در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان و خوزستان وجود دارد،
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۰    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اقدامات مجمع خیرین سلامت کشور را سبب آبرومندی جامعه دانست و گفت: مسئولان و دولت هم باید در زمینه سلامت مردم، اهتمام بیشتری داشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۰    
پایگاهChristian Century در مطلبی با عنوان چگونه ازدواج مسیحیان با یهودیان به امری طبیعی تبدیل شد؟ ، به مرورکتاب فراتر از کریسموکا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۰    
در پی کاهش تولید نفت، وزارت حج و عمره عربستان از صادر شدن حدود 3 میلیون ویزا برای عمره گذاران از اول سال قمری جاری تاکنون خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۰    
برخی مبلغان سعودی بعد از فتاوای وجوب جنگ علیه نظام سوریه، اینک با عقب نشینی رژیم سعودی از برخی مواضعش علیه دمشق، فتاوای خود را 180 درجه تغییر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: موارد ابتلا به عفونت ایدز ظرف 5 سال اخیر در بین زنان و انتقال این عفونت از طریق تماس جنسی افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: ساخت پلاسکوی جدید طبق مصوبه این شورا پیش رفته و از کمیسیون ماده 5 نیز مصوبه اخذ کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱    
منابعی در سوریه از خودسوزی یک زن سوری در اردوگاه الرکبان به دلیل عدم توانایی اش در تأمین غذا برای فرزندانش خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۱    
کاخ سفید از وزارت دفاع آمریکا خواسته تا پیشنهادهای خود برای اقدام نظامی علیه ایران را ارائه دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۶    
طیبه ابوالقاسمی معلم 37 ساله ایرانی حالا 10 سال است به خاطر درس و تحصیل خودش و همسرش ساکن انگلستان هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۱    
آتش نشان ایستگاه 63 آتش نشانی تهران در جریان اطفای حریق به شهادت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در کارگاه آموزشی مدیران سلامت جمعیت، خانواده و مدارس، افزود: با انجام برنامه های منسجم، ایران ازجمله کشورهای برجسته در حوزه مراقبت های بهداشتی اولیه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۶    
در روز های اخیر شایعاتی در خصوص افزایش قیمت هزینه سفر به عتبات عالیات در رسانه ها منتشر شده است که صحت ندارد و هزینه سفر به عتبات همچون گذشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۱    
دبیر فرهنگی مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه نتیجه تصویب لایحه افزایش سن ازدواج، افزایش شمار ازدواج های غیرقانونی و محرومیت زوجه از حقوق قانونی بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در اطلاعیه ای ضمن آماده باش به نیروهای امدادی و شهروندان از آبگرفتگی مسیل ها و طغیان رودخانه ها خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۱    
کلاهبرداری که افراد مسن، بی سواد و کم سواد را در مقابل دستگاه های عابر بانک شناسایی و مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از حساب بانکی آن ها برداشت کرده بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رییس پلیس فتای کرمان جزئیات دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ آزار دو کودک گل فروش در شهر کرمان را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه بیش از 200 قانون حمایتی در حوزه زنان و خانواده پس از پیروی انقلاب اسلامی تصویب شده است، گفت: اما این موفقیت ها در سایه جنگ رسانه ای دشمن دیده نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از انهدام دو باند مهم مواد مخدر در ساوجبلاغ و کرج خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۵    
آیت الله رضا استادی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، شب گذشته در آیین بازگشایی و افتتاح بخش های جدید کتابخانه آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله فیاض به پرسشی درباره ازدواج پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز تحقیقات ایدز با اشاره به اینکه روسپی گری و روابط نامشروع در بالا رفتن آمار ایدز در زنان موثر است،گفت: اما در آن حد نیست که باعث رشد ده برابری ایدز در زنان شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۰    
هیئتی از مجمع فقهی عراق به زیارت آستان مقدس حسینی مشرف شد و با مسئولین آستان حسینی در خصوص راه های همکاری مشترک در جهت تحکیم خطابه معتدل گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز تعالیم مسیحیت: در طول تاریخ همواره تفاسیر و کتاب های دینی توسط مردان و با دیدگاه های مردانه مورد توجه قرار گرفتند و توجه زنان و دیدگاه زنانه در تفسیر دینی یک نگاه نوین در قرائت از دین ایجاد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مهدی حسنخانی، رایزن فرهنگی ایران از مسجد امام علی(ع) بانکوک، بزرگ ترین مسجد شیعیان تایلند بازدید و با الیاس کیتارای، مدیر و متولی این مسجد درباره همکاری های مشترک فرهنگی گفت وگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، ابوفاضل معارض اهل عربستان گفت: ارتباط میان صهیونیست ها و آل سعود که این روزها شاهد آن هستیم چیز عجیبی نیست و در واقع ظاهر شدن و علنی شدن ارتباطی است که از گذشته به صورت عمیق و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۰    
به گزارش شیعه نیوز ، شیخ الیاس یحیی رئیس انجمن شیعیان بورکینافاسو و همچنین یکی از اعضای ارشد مجلس اسلامی این کشور ضمن اشاره به وضعیت نابسامان فعالیت های تبلیغی و دینی شیعیان در بورکینافاسو ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵    
رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جاعلی خبر داد که با ضرب سکه های تقلبی و فروش آن در بازار سکه، از 70 شهروند مبلغی معادل 250 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵    
مشاور سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد، تا زمانیکه نیروهای ایرانی و وابستگان آنها کاملا از سوریه خارج نشده باشند، هیچ کمکی برای بازسازی در کشور جنگ زده سوریه اختصاص نمی یابد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵    
مجموعه گروه تبلیغاتی MC Group آلمان به پیشنهاد رایزنی فرهنگی ایران در این کشور، پیش طرح ایجاد گردشگری مذهبی برای شناخت فرهنگ شیعه را بررسی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۰    
بیمارستانی در شهر فرفکس در ایالت ویرجینیای آمریکا، یک خانواده مسلمان را که برای عیادت از یکی از نزدیکان خود قصد ورود به بیمارستان را داشتند، به بهانه داشتن ظاهر ترسناک راه نداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۹    
گروه تروریستی هیئت تحریر الشام(جبهه النصره) سرانجام بر شهرهای اریحا و جبل الزاویه مسلط شد تا تمام قلمرو گروه های تروریستی احرار الشام و صقور الشام به اشغال باند تروریستی تحریر الشام درآید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۴    
منابع یمنی از کشته شدن رئیس سازمان اطلاعات حکومت مزدور عبدربه منصور هادی بر اثر شدت جراحات وارده در حمله پهپادی اخیر به پایگاه العند خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۹    
مسابقه مقاله نویسی نهج البلاغه به زبان اردو به همت مرکز افکار اسلامی شهر راولپندی پاکستان در این کشور در حال برگزاری است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۴    
نیروهای مأموریت حمایت قاطع (ناتو) 40 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در بادغیس (از استان های شمال افغانستان) را بازداشت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
دبیر نخستین همایش شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر با تاکید بر لزوم ارائه آموزش و اطلاع رسانی درباره بیماری های غیر واگیر به شش گروه در جامعه گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۴    
میزگرد ایسنا که به بررسی عوامل و بنیان های آسیب های اجتماعی پرداخته، نشان می دهد آسیب های اجتماعی، ناشی از باور به فردگرایی در میان برخی مدیران و شکاف میان نسل ها است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۴    
مرکز رسانه ای ارتش عراق از انهدام دو مقر وابسته به داعش در شمال شرق استان دیالی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۹    
طالبان، القاعده و داعش سه ضلع یک مثلث هستند که در خاورمیانه نام آن ها مردم را به یاد ترور، قتل و سربریدن می اندازد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۴    
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، سازمان ملل از روند توافقنامه استکهلم خارج شده و دستورکار دیگری را اجرایی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۴    
ریم سلیمان، روزنامه نگار عربستانی که به هلند متواری شده معتقد است افرادی که مسئول مرگ جمال خاشقجی بودند مانند مشاور سابق محمد بن سلمان، همچنان در مسند قدرت هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۴    
مرکز پژوهش های مجلس بودجه پیشنهادی دولت برای دستگاه های مذهبی و صداوسیما را بررسی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۹    
سلسله کتاب های 14 جلدی آشنایی با اهل بیت(ع) به زبان آلمانی به همت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در اتریش چاپ و منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۵    
مامور سابق سیا فاش کرد که اگر شرکت اسرائیلی نرم افزار جاسوسی خود را به عربستان نمی فروخت، جمال خاشقجی زنده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ارسال لایحه ای به مجلس خبر داد که در آن بحث امکان سنجی برابری دیه و زن و مرد مطرح است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۵    
آدم ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و نمی توان نسخه کلی برای روابط همه افراد پیچید، اما گاهی شنیدن تجربه دیگر می تواند به استحکام روابط ما کمک بسیاری بکند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۰    
برگزاری اجلاس ضد ایرانی تحت مدیریت آمریکا در لهستان با انتقاد مقامات ایران روبه رو شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
یکی از مهمترین مشغله های فکری افراد جامعه انتخاب شغل مناسب است، زیرا ما برای چرخاندن زندگی به شغل نیاز داریم و زمان زیادی از عمر خود را به کار کردن می گذرانیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
60 درصد کار موجود در کشور توسط زنان انجام می شود ولی همین زنان فقط 50 درصد مالکیت را در دست دارند که یک خشونت اقتصادی محسوب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۵    
گناه یا معصیت را در ادیان ابراهیمی به معنای نقض اراده و قانون خداوند تعریف کرده اند و در اصطلاح مذهبی به معنی خلاف است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۰    
ازدواج، امر زیربنایی و مهمی است که دوام جوامع و همچنین رشد و توسعه آینده کشورها، بستگی زیادی به آن دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۵    
نماینده تازه مسلمان شده ایالت ایندیانا در کنگره آمریکا گفت که پیش بینی می کند تا سال 2030 میلادی حدود 30 تا 35 مسلمان در کنگره حضور خواهند داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
یک مسجد که در روستای اکبرپورا واقع شده به مسجد فرو رونده معروف است. این مسجد به نام آخوند پونجا بابا ، یک پارسا در دوران سلطنت امپراطوری مغول، و حدود 405 سال پیش ساخته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
آیت الله شبیری زنجانی در پاسخ به استفتایی در خصوص دریافت اجرت المثل کارهای منزل از شوهر پاسخ داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۰    
نیروهای عراقی یک گور دسته جمعی از اجساد 28 نظامی را در شهر موصل کشف کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۰    
امام صادق (علیه السلام) فرمود: مؤمن برادر مؤمن است؛ چشم و راهنمای اوست، نسبت به او خیانت و ستم روا ندارد و او را نفریبد و وعده ای به او ندهد که بدان وفا نکند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
بازپرس ویژه قتل مشهد جزئیات قتل کودک 5 ساله مشهدی را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۵    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دو نیم ضریح خیمه گاه حضرت امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) در کربلا رونمایی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۰    
آیین بازگشایی و افتتاح بخش های جدید کتابخانه آیت الله العظمی گلپایگانی امشب برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
در روسیه کنونی، مناظره ای جدی در زمینة جایگاه و نقش اسلام و مسلمانان در روسیه، پدیدة تجدید حیات اسلام و این سئوال که قالب های ایدئولوژیک پیشین در دورة کمونیستی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
با همکاری جمعی از طلاب مدرسه نورالثقلین شهر زاریا واقع در کشور نیجریه، کلاس های آموزش احکام و مسائل شرعی برای بانوان و آقایان در ساختمان این مدرسه برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۹    
طبق آخرین سرشماری کل کشور، 9 میلیون و 769 هزار نفر در سن متعارف ازدواج و هرگز ازدواج نکرده در ایران وجود دارند و تعداد افرادی که از سن متعارف ازدواج عبور کرده اند اما هنوز به سن تجرد قطعی نرسیده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۹    
عواقبی از جنس سنجاق شدن این فیلم به همه زندگی حال و آینده این کودکان که پرهیز از آن با شطرنجی یا مات کردن چهره این کودکان ممکن است، به شرطی که بدانیم این حق کودکان است و در صورت رعایت نشدن این حق ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ملت بزرگ ایران در 8 سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر کل دنیا ایستاد و امروز در حالی که ما هم دانش کافی را داریم و هم دستان مان پُر است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۴    
سارقان مسلح طلافروشی به اتهام محاربه صبح امروز در یکی از میادین شهر یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹    
به دنبال درگذشت آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حقیقت ارسنجانی، شخصیت ها، نهادها و گروه های مختلف، درگذشت این عالم جلیل القدر را تسلیت گفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۹    
دادگاه تونس حکم اعدام 41 تروریست را به اتهام مشارکت در خونبارترین حمله علیه نیروهای ارتش این کشور صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۴    
حدود 3 سال قبل مردی 60ساله به دو برادر که در مراسم چهلم مرگ مادرشان شرکت کرده بودند، تیراندازی کرد اما هنگام فرار از سوی یکی از حاضران در مراسم دستگیر شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
نظامیان ارتش عراق طی عملیاتی در محور جنوبی شهر الرطبه واقع در استان الأنبار 5 سرکرده تکفیریهای داعش را به هلاکت رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۴    
رئیس دستگاه اطلاعات نظامی دولت مستعفی یمن که در عملیات روز پنجشنبه نیروهای مقاومت این کشور در لحج زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۳    
میزان عیدی پایان سال تمام کارکنان تحت پوشش قانون کار حداقل 2 میلیون و 222 هزار تومان و حداکثر عیدی نیز 3 میلیون و 333 هزار و 800 تومان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۸    
رئیس شرکت هواپیمایی سوریه از آمادگی سه کشور عربی برای از سرگیری پرواز های مستقیم خود به دمشق خبر داد.