دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 12 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۷    
یک روزنامه آمریکایی برای حمایت از رژیم بحرین در برابر آنچه که خطر ایران خوانده شده است، خواستار سه اقدام جدید آمریکا در این ارتباط شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۷    
نمایندگان دفتر آیت الله العظمی سیستانی با خانواده های شهدای استان قادسیه عراق دیدار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۲    
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در اقامتگاه آیت الله شیخ عیسی قاسم در نجف اشرف با ایشان دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۷    
دولت چین استان خودمختار سین کیانگ را به چیزی شبیه یک اردوگاه بازداشت تبدیل کرده و شمار مسلمانان ترک اویغور از ده ها هزار نفر به یک میلیون نفر افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مدیر عملیات مرکزی حشد شعبی از انسجام و هماهنگی امنیتی در مرزهای عراق و سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۲    
مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری پاییز امسال را 11.7 درصد اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۷    
سازمان همکاری اسلامی در تحقیقاتی اعلام کرد که نیم میلیون مسلمان به عنوان اقلیت در کشورهای غیر اسلامی زندگی می کنند که بیشترین تعداد مسلمانان در کشورهای غیر عضو این سازمان در هند و چین به سرمی برند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۷    
دیده بان فتاوای تکفیری و آرای افراطی وابسته به دارالإفتاء مصر با انتشار گزارشی از وقوع 21 عملیات تروریستی در 12 کشور جهان در هفته پایانی سال 2018 میلادی خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۷    
شیخ بشیر بن حسن مبلغ و روحانی سرشناس تونسی در اظهاراتی به مقامات عربستان و ولیعهد این کشور حمله کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۲    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای ضمن پیش بینی وزش باد شدید در سه استان از بارش باران و برف در مناطق مختلف کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۲    
روز گذشته باز هم رییس پلیس تهران از یک سلطان جدید پرده برداری کرد، "سلطان کاغذ". به گفته سردار رحیمی "پلیس پایتخت گروهی 16 نفره که بالغ بر 30 هزار تن کاغذ را با ارز دولتی وارد کشور کرده و آن را ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۷    
وزارت خارجه اردن با اشاره به دستگیری سه تبعه خود هنگام ورود غیرقانونی به آب های ساحلی ایران در خلیج فارس، از برخورد مناسب ایرانی ها با شهروندانش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۲    
وزارت دفاع سوریه از خروج 400 شبه نظامی کُرد از منبج و انتقال آنها به حاشیه شرق فرات خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۱    
ارتش لبنان از بازداشت یک گروهک وابسته به گروه تروریستی داعش متشکل از چهار نفر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۱    
رهبر کاتولیک های جهان ماه آینده میلادی به امارات سفر می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف حدود 5 کیلوگرم هروئین و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با تأکید بر ضرورت رعایت شئون طلبگی از سوی روحانیان و طلاب، اظهار کرد: ما روحانیان سه وظیفه خودسازی، خانواده سازی و جامعه سازی را بر عهده داریم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
استاد برجسته فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: فاطمیه برای ما هنوز یک رکن است این فاطمیه باید زنده باشد تا ما زنده باشیم و لذا فاطمه زهرا(س) برای ما موضوعیت دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
کتاب مقتل الزهراء فی مصائب انسیه الحوراء امروز در کتابخانه مرحوم آیت الله العظمی بروجردی با حضور آیت الله علوی بروجردی، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی و برخی از فضلاء فرهیختگان و خطباء رونمایی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
پایگاه خبری 'پاکستان تودی' روز چهارشنبه گزارش داد که گسترش تسهیلات امنیتی و رفاهی در مرز تفتان موجب گسترش گردشگری دینی میان ایران و پاکستان شده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
دختر جوان وقتی دریافت خانواده اش به خواستگار او جواب منفی داده اند، خودکشی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
بنا بر گزارش اسپوتنیک، تصاویر جدید حاکی از استقرار تجهیزات نظامی بیشتر ترکیه در مرز سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۰    
جعفری دولت آبادی بر برخورد با رانندگانی که در حال مستی پشت ماشین می نشینند و توقیف خودروی آنها تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
به گزارش شیعه نیوز ، جمعی از اساتید مسیحی واسلام شناسان و روحانیون برجسته کاتولیک از کشورهای فرانسه وبرزیل ومصر به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین در نجف اشرف مشرف شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
به گزارش شیعه نیوز ، عزت الله ضرغامی با انتشار تصویری از میز صبحانه در کنار رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در اینستاگرام نوشت: صبحانه با حاج آقا محمدیان (97/10/11) ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۰    
آوارگان سوریِ مستقر در مرزهای مشترک با ترکیه به دلیل عدم برخورداری از امکانات غذایی، دارویی و درمانی از وضعیت نامساعدی رنج می برند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: بر اساس سیاست های جمعیتی، انجام وازکتومی (بستن لوله باروری مردان) در کشور ممنوع است و در صورت گزارش چنین موردی حتما با متخلفان برخورد می ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
شهرداری قدس اشغالی، برای منع پخش اذان در مساجد قدس شرقی، برنامه ای را طرح ریزی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
آتسوکو هوشینو حدود نه سال قبل به اسلام مشرف شد و نقطه عطف زندگی اش هم از ماجرای یازدهم سپتامبر کلید خورد؛ دختری که بعد از تشرف به دین اسلام، نام فاطمه را برای خود انتخاب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
جنایتی دیروز سه شنبه در مصر اتفاق افتاد که مردم را شوکه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: برخی از مکان های تاریخی که به صورت غیرقانونی در اختیار افراد و اشخاص قرار داشت به منظور جلوگیری از استمرار جرم و تصرفات غیرقانونی ایشان پلمب شد تا در اسرع وقت و طبق مقررات ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
گروه تروریستی جبهه النصره که با یک گروه تحت حمایت ترکیه در غرب حلب به شدت درگیر است توانست شهرک دار عزه را به اشغال خود درآورد و این درگیری تا کنون به کشته شدن 26 نفر از طرفین منجر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه هفت تن از متهمان پرونده اسکیمر دستگیر شدند گفت: این افراد با نسخه کپی شده کارت عابر بانک افراد اقدام به برداشت وجه از حساب شاکیان پرونده کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۰    
اگر چه کل واحدهای مسکونی در کشور حدود 25.4 میلیون واحد است اما با توجه به تعداد کل خانوارها حدود 1.4 میلیون واحد مسکونی در کشور اضافه بر نیاز مسکن وجود دارد که به دلیل درست عمل نکردن مکانیزم بازار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۵    
مؤسس نخستین دانشگاه اسلامی ایتالیا معتقد است در شرایطی که در سال های اخیر اسلام هراسی در ایتالیا تشدید شده و ورود موج پناهجویان از آفریقا و خاورمیانه به این کشور نگرانی هایی را برانگیخته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۵    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) گفت: امسال هزار و 500 وب سایت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
بر اساس آمار سازمان بین المللی مهاجرت ، در سال 2018 ، تعداد 57 هزار و 361 نفر مهاجر غیر قانونی از راه دریا وارد اسپانیا شدند که این رقم بالاترین میزان ورود غیرقانونی مهاجران به اسپانیا در سال های ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع زمین لرزه 4.6 ریشتری در استان بوشهر منطقه دالکی و وحدتیه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
گروهی از شیعیان بحرین در اولین روز های سال نوی میلادی با در دست داشتن تصاویر شهدا بر لزوم تداوم تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه تاکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۵    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: اسلام ستیزی و مخصوصا شیعه ستیزی در میان سیاست مداران غربی به صورت گسترده وجود دارد و دروغ های زیادی به شیعیان نسبت می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۵    
شیعه نیوز: روایت زیر از کتاب کافی منتشر می گردد. عَنِ الرِّضَا (ع) قَالَ: مَثَلُ الِاسْتِغْفَارِ مَثَلُ وَرَقٍ عَلَی شَجَرَةٍ تُحَرَّکُ فَیَتَنَاثَرُ وَ الْمُسْتَغْفِرُ مِنْ ذَنْبٍ وَ یَفْعَلُهُ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۵    
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، همرمان با آغاز سال جدید میلادی اقدام نظامی جدیدی را علیه حزب الله لبنان کلید خواهد زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
فردی 50 ساله در ایالت نورد راین وستفالن در غرب آلمان با خودرو به میان مردم رفت و 4 نفر را مجروح کرد که حال یک زن وخیم گزارش شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۰    
تعدادی از پزشکان و استادان دانشگاه آمریکا و پاکستان و تانزانیا به زیارت حرم امام علی(ع) مشرف شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: یکی از اهداف فعلی دشمن تضعیف روحانیت بوده و قصد جدایی بین ملت و روحانیت را دارند و برخی از افراد شاخص حوزوی و دانشگاهی خدمات حوزه را نادیده گرفته و به حوزه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
دولت پاکستان در نظر دارد نظارت بر تمامی مراکز آموزشی از جمله مدارس دینی را تشدید کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
سعودی حقوق بشر وضعیت حقوق بشر در عربستان را از جنبه های مختلف در سال 2018 بررسی کرد و به جنایات حکومت سعودی در این زمینه اشاره کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
بی قانونی را از هر طرف که نگاه کنی، غیر قابل تحمل و ناراحت کننده است حتی برای قانون شکنان، چه این بی قانونی از سوی ماموران قانون صورت گیرد و چه از سوی شهروندان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
آیت الله سبحانی گفت: سعی کنیم کمتر گناه کنیم البته معصوم نیستیم اما می توانیم به گونه ای زندگی کنیم که زبان و فکر و چشم ما دارای قید و بند بوده و به همه خوشبین باشیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار مرجع عالیقدر، آیت الله العظمی سیستانی در رأس هیئتی از اساتید و علمای حوزه علمیه به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: انگلیس در هفته های پس از ترور جمال خاشقجی همچنان به امضای قرادادهای تسلیحاتی با عربستان ادامه داد در حالی که دولت لندن ترور خاشقجی را محکوم کرده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
انتشار گزارش هایی در مورد شکنجه زنان زندانی در عربستان سعودی، موجب شده تا گروهی متشکل از وکلا و قانونگذاران انگلیسی خواستار دیدار با این افراد شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
منابع رسانه ای از حمله خمپاره ای گروه تروریستی الشباب به دفتر سازمان ملل متحد در کشور سومالی خبر می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
یک منبع خبری در وزارت کشور استرالیا از تعطیلی دو کمپ پذیرش پناهجویان و مهاجران در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
نظامیان ارتش عراق به تازگی عملیات ضد تروریستی دیگری را در شهر سامراء ترتیب دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
فیلپات در کتاب جدید خود می خواهد زمینه و چارچوب سازنده ای را در ارتباط با مباحث قدیمی و به غایت جذاب در مورد وضعیت آزادی مذهبی در جوامع اسلامی فراهم کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
سه سال از شهادت شیخ باقر النمر می گذرد، اما پایه های آل سعود همچنان با نام وی به لرزه می افتد و صدای وی از گلوی آزادیخواهان و شیعیان جهان بر پیکر این رژیم فرود می آید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۵    
درحالی که رئیس جمهوری ترکیه مجددا کردهای سوری را تهدید کرد، ارتش این کشور تجهیزات جدیدی به مرز با سوریه فرستاد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۵    
کمک رسانی بانوی محجبه ساکن منچستر به مجروحان حادثه چاقوکشی ایستگاه قطار، با واکنش های مثبت و ستایش از وی به عنوان نمادی از جامعه مسلمانان مواجه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۵    
فرماندهی عملیات مشترک عراق فاش کرد، مقصد نیروهای آمریکایی خارج شده از سوریه به داخل خاک عراق و مشخصا اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۰    
وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پیرامون تجاوز منطقه ای ایران با وی گفتگو کرده است!