پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۱:۲۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 24 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۰    
نقش، اهمیت و جایگاه زنان در جامعه همواره مورد حمایت قانونگذار قرار داشته و به همین دلیل قوانین حمایتی زنان از گستردگی قابل توجهی در نظام حقوقی ایران برخوردار است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۵    
کالج اسلامی لندن پنجمین همایش سالانه مطالعات شیعی را اردیبهشت سال آینده برگزار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۰    
انجمن دنیز فنری (فانوس دریایی) ترکیه تاکنون 1600 پناهگاه برای مسلمانان آراکان (روهینگیایی ها) در منطقه بازار کاکس بنگلادش ساخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۵    
یک تروریست داعشی خطرناک و متخصص در مین گذاری در شهر "المدائن" در جنوب بغداد دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۰    
سازمان اطلاعات و امنیت قزاقستان از بازداشت تعدادی از عناصر گروه تروریستی داعش در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۰    
یک روان شناس گفت: پدر و مادر می توانند با مهارت هایی میزان اعتماد به نفس کودک خود را افزایش دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۶    
طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS)، از سال 1991 تا 2016 مرگ و میر سرطانی ایالات متحده به طور پیوسته در حدود 1٫5 درصد در سال کاهش یافته است و در طول 25 سال گذشته به طور کلی کاهش 27 درصدی داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۶    
پس از لغو شرایط همراهی مرد محرم برای سفر حج توسط هند؛ امسال 2340 زن مسلمان این کشور برای رفتن به زیارت خدا درخواست دادند و دولت این درخواست ها را برای انجام قرعه کشی پذیرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۱    
محققان دانشگاه لوییسویل واقع در کنتاکی آمریکا یک ترکیب طبیعی از انار و انواع توت را شناسایی کردند که امکان درمان بیماری های التهای روده را فراهم می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس هیات مدیره انجمن صرع ایران با اشاره به اینکه صرع عامل ناباروری در زنان و مردان نیست، گفت: بیماران مصروع، در هنگام ازدواج باید همسر آینده خود را در جریان بیماری که دارند، قرار دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۱    
نیروهای آمریکایی طی عملیاتی ویژه 40 داعشی را پس از آزادی از زندان طالبان در غرب افغانستان با بالگرد به مکان نامعلومی منتقل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۱    
وزارت اوقاف مصر اعلام کرد که دانشکده بین المللی اوقاف این کشور به زودی اولین دوره آموزش تبلیغ به زبان های مختلف دنیا را آغاز خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۶    
روحانی اهل سنت پاکستان خواستار ممنوعیت فعالیت سازمان های تروریستی درکشور شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۱    
نظامیان هندی با هدف قرار دادن قرار دادن مسلمانان کشمیری که برای تشییع جنازه شهدای خود حاضر شده بودند دهها نفر را مجروح کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۱    
حوزه علمیه امام علی (ع) در کالیفرنیا از جمله حوزه های علمیه در خارج از کشور است که به تدریس علوم حوزوی می پردازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به 7 خانوار سادات تحت حمایت کمیته امداد، از محل پرداخت خمس خود با اجازه دفتر مرجع تقلید خود اقدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۷    
ریاض به اخبار مربوط به بازگشایی سفارت این کشور در پایتخت سوریه واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۲    
فارین پالسی در گزارشی با بررسی وضعیت مسلمانان چین نوشت که مقامات چینی تدابیر با اتخاذ تدابیر نژاد پرستانه، مسلمانان این کشور را محدود و غذای حلال را بر مسلمانان حرام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با کاهش نزولات آسمانی، آب در سیستان و بلوچستان به نقطه بحران رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
قطر روز (دوشنبه) اعلام کرد، آماده گفت وگوی سازنده بدون شرط برای حل بحران میان خود و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۷    
در حادثه صبح امروز هواپیمای بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش، 13 نفر از کارکنان این نیرو و دو نفر از کارکنان سازمان گوشت، به فیض شهادت نایل آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
پدیده تجرد امروز یکی از مشکلات اجتماعی شمرده می شود، پدیده ای که در صورت استمرار به تجرد قطعی یعنی گذشتن از سن ازدواج برای همیشه و مجرد ماندن تا پایان عمر منجر خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۷    
معاون وزیر رفاه گفت: ورودی شیرخواران رهاشده بسیار بالا است و هزینه های درمان این کودکان در هیچ سرفصلی تعریف نشده است و باید با همکاری وزارت بهداشت، بیمه سلامت و تأمین اجتماعی راهکاری برای آن پیدا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۷    
استرس بر همه افراد از جمله کودکان هم تاثیر می گذارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۲    
ازدواج در سن پایین؛ این عبارت مشترک محافل پژوهشی، قانون گذار و حتی سیاسی در ماه های اخیر بوده است. این موضوع حتی در فضای مجازی نیز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از کاربران در موافقت یا مخالفت با آن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: 8 پیمانکار مسکن مهر پردیس که در تحویل واحدها خلف وعده داشتند به دادستانی احضار شدند و پنج پیمانکار پروژه را فعال کردند و سه پیمانکار هم از پروژه مسکن مهر حذف ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۷    
مقام های افغان از وقوع انفجار در کابل و کشته شدن دست کم چهار تن بر اثر آن خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۷    
رئیس پارلمان عراق در دیدار ظریف ضمن قدردانی از نقش جمهوری اسلامی در کمک به ملت عراق در شکست داعش، بر تقویت و گسترش مناسبات با ایران تأکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۷    
داد ستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود دادستانی به موضوع حادثه سقوط هواپیمای 707 ارتش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۲    
افشاگر معروف خاندان آل سعود می گوید که، ولی عهد سعودی تا چند هفته دیگر دستوراتی را در چارچوب برنامه اصلاحی غربی خود درباره صدور مجوز فروش مشروبات الکلی و باز شدن کازینو ها و قمارخانه ها در عربستان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۷    
شب گذشته دو تن از سربازان مرزبانی ارتش در حین پاسداری از نقاط صفر مرزی منطقه خان لیلی در قصرشیرین بر اثر برخورد با مین های به جا مانده از زمان جنگ تحمیلی به شدت مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۷    
نقص فنی پرواز مشهد به تهران موجب فرود اضطراری در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۵    
آیا تا به حال با افرادی مواجه شده اید که به نظر می رسد کنترلی بر هیجانات خود ندارند؟ افرادی که به نظر می رسد به راحتی و بدون احساس گناه و پشیمانی حقوق دیگران را نقض می کنند یا به طور چشمگیر با ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه پس از سفر به پایتخت عراق و مرکز اقلیم کردستان، راهی نجف اشرف می شود تا حرم مطهر امام علی (ع) را زیارت کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
عبداللطیف آل الشیخ وزیر امور اسلامی و تبلیغ عربستان سعودی در اظهاراتی به شدت به سید قطب نظریه پرداز مصری حمله کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
قیمت ارز که شکسته شد انتظار منطقی این بود که قیمت کالاها هم در بازار کاهش یابد اما چنین نشد، حالا پرسش بسیاری از مردم این است که چرا با وجود کاهش نرخ ارز قیمت کالاها شکسته نشده است و موج گرانی ادامه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه وقوع توفان و گرد وغبار امروز در منطقه ریگان شهرستان بم مشکلات زیادی را برای هموطنان این منطقه به وجود آورد گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۵    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: 3 میلیون نفر شناسایی شدند که تحت پوشش چند نوع بیمه بودند که دفترچه های درمانی این افراد حذف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
آنطور که رئیس سازمان اداری و استخدامی در رابطه با آخرین وضعیت ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان گزارشی را اعلام کرده، با وجود اینکه باید 3946 دستگاه اطلاعات خود را در سامانه حقوق و دستمزد ثبت کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین علاء الحکیم از پارلمان عراق خواست قانونی در مورد ممنوعیت ادعای دروغین سیادت تصویب کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۵    
نیرو های رژیم آل خلیفه به یورش به خانه ها و بازداشت غیر قانونی شهروندان بحرین در نقاط مختلف این کشور ادامه داده و از ابتدای سال میلادی یعنی یک ماه اخیر 8 نفر را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۰    
امام صادق علیه السلام در روایتی ملاک دوست داشتن و نفرت مسلمانان را بیان داشته اند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۵    
آیت الله محمد تقی مدرسی از حوزه های علمیه و مسئولین تربیتی در وزارت آموزش و شیوخ عشایر عراق خواست به مسئولیت خود در قبال خطرها عمل کنند و بر ضرورت تحول خطابه های حوزه ها متناسب با چالش های عصر کنونی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۵    
یک زن 39 ساله نژادپرست در قطاری در مسیر ملبورن به یک مادر و کودک سه ساله اش به خاطر اسلام حمله کرد و هنگامی که دختر مسلمان خواست از آنان دفاع کند او را مورد ضرب و شتم قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 7 استان کشور، گفت: امدادرسانی به مسافران در راه مانده در 10 محور مواصلاتی در حال انجام است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۵    
روابط عمومی ارتش درپی سقوط یک فروند هواپیمای باری در حوالی کرج، بیانیه ای صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۰    
موسسه بروکینگز در گزارشی تفصیلی به تحولات جدید در خاورمیانه پرداخته و در استانه سال جدید میلادی نقش آمریکا درا ین منطقه و در این پویایی های جدید را بیان کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
متاسفانه امروز در شرایطی قرار داریم افراد به حریم دیگران تجاوزمی کنند، حق دیگران را به راحتی می خورند و پایمال می کنند و اصلا به حق خودش قانع نیستند و در عین حال خودشان را برحق می دانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین از برگزاری چهار جلسه این ستاد تاکنون برای برنامه ریزی اربعین 98 خبر داد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۵    
استاد فقه مقارن الازهر با هشدار از نفوذ سلفیّت در الازهر تاکید کرد که شریعت و مقدسات برای سلفیّت ذره ای اهمیت ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۵    
دو کشور مصر و اسرائیل از همکاری نزدیک نظامی و توافق برای مقابله با ایران و همچنین امضای قرارداد گازی خرسندند، اما شکاف میان همکاری با عادی سازی روابط بسیار زیاد است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۰    
پاکستان که بزرگ ترین شریک اقتصادی چین در جهان اسلام محسوب می شود به طور ناگهانی انتقاد از پکن به خاطر سرکوب بی سابقه مسلمانان اویغور را متوقف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۰    
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت با اشاره به فراخوان عمومی تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع برای بروزرسانی اطلاعات گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۰    
شاه آبادی گفت: شبکه هایی مثل رادیو معارف یا رادیو قرآن بخش های زیادی برای کودکان ندارند، واقعیت این است که ما در این حوزه نیازمند تدبیر ویژه هستیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۵    
هواداران جنبش امل، پرچم های برافراشته شده لیبی در خیابان های بیروت به دلیل حضور در اجلاس عربی اقتصادی را به زیرکشیدند و علت این اقدام به مسئله امام موسی صدر برمی گردد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۰    
نوزادان تازه به دنیا آمده ای که مادران آن ها طی حاملگی سیگار می کشیده اند، به اندازه بزرگ سالانی که سیگار می کشند، در جریان خونشان نیکوتین وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۰    
هنگامی که مک مستر، ژنرال سه ستاره ارتش، در اوایل سال 2017 به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب شد، دستور جدید برای برنامه ریزی جنگ سراسری علیه ایران صادر کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۰    
رییس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: 2 فقره تصادف در آزاد راه کرج - قزوین 32 مصدوم برجای کذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۵    
مقامات سعودی باوجود انکار هرگونه ارتباط با تندروهای دینی نتوانستند اروپا را مطمئن کنندو اروپا تحرکات علیه انتشار افکار افراط گرایانه را آغاز کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰    
در کلاس درس زندگی اهل بیت علیهماالسلام که بنشینیم، متوجه می شویم آن بزرگان حتی در مورد بازی کردن کودک هم دقت فراوان داشتند و از این فرصت برای آموزش مسائل مهم و تقویت روحیه آنها استفاده می کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
بسته حمایتی دولت تنها به افرادی که یارانه دریافت می کنند، ارائه می شود و حال اشخاصی که یارانه دریافت نمی کنند، مشمول این طرح نمی شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
استاندار تهران گفت: هرگونه تعیین عوارض برای معابر و تونل های شهر تهران در شرایطی که مردم با افزایش قیمت ها مواجه هستند، دلیل و توجیهی ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۵    
رؤسای کلیساهای شهر حیفا در سرزمین های اشغالی فلسطین با صدور بیانیه ای، نسبت به هتک حرمت حضرت مسیح(ع) در نمایشگاه این شهر اعتراض کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی اورژانس کشور از خروج پیکر هفت فوت شده حادثه آتش سوزی هواپیمای باری از داخل هواپیما خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد هواپیما به منازل مسکونی شهرک زیبا دشت کرج برخورد کرده است و از 16 سرنشین این پرواز تا این لحظه تنها مهندس پرواز زنده از داخل هواپیما خارج شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
یک فروند هواپیمای باری صبح امروز درساعت 8:30 در حوالی کرج سقوط کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۵    
نخست وزیر عراق با معاون عملیاتی دبیرکل ناتو دیدار و درباره گسترش مأموریت این ائتلاف در عراق گفت وگو کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱    
کمیته امنیت ملی قزاقستان امروز (دوشنبه) از دستگیری گروهی از اتباع خارجی از آسیای میانه خبر داد که اوایل ژانویه سال جاری میلادی در آلماآتی به ظن سازماندهی حملات تروریستی بازداشت شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۶    
رئیس دفتر رسانه ای نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که عناصر تروریستی داعش در آخرین پناه گاهشان در سوریه محاصره شده و نفس های آخرشان را می کشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۱    
برخی از چهره های سیاسی چرایی انتخاب لهستان برای برگزاری کنفرانس ضد ایرانی توسط آمریکا را تحلیل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۶    
پاول اداموویچ، شهردار یکی از شهر های لهستان هنگام سخنرانی در حمله ای بر اثر اصابت ضربات چاقو زخمی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری ضمن تاکید بر لزوم ساخت دیوار در مرز مکزیک، به شکل تلویحی مهاجران خارجی را تبهکارانی خواند که در آمریکا مرتکب جرم و جنایت می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۶    
این روزها برخی دستگاه های اجرایی با وجود کسر حق بیمه از حقوق سربازان امریه، از بیمه کردن آن ها طفره می روند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۵    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از پیگیری وضعیت حدود 19 هزار کودک بازمانده از تحصیل از سوی سازمان بهزیستی خبر داد و گفت ...