پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۱:۴۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 13 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مرکز اسلامی انگلیس اقدام به جمع آوری بیش از 23 هزار پوند کمک خیریه برای مردم یمن کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۰    
آستان مقدس حسینی از پروژه احداث بزرگ ترین تونل خدماتی که حرم امام حسین (ع) را به حرم حضرت ابا الفضل العباس (ع) وصل می کند، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۸    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران 190 میلیارد ریالی در گلستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۳    
دبیر کل جنبش النجباء عراق با بیان اینکه آماده اعزام نیرو به یمن در صورت امکان هستیم گفت که اگر لازم باشد نیروهایش در سوریه باقی خواهند ماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۸    
آموزه های مسیح در ادبیات عربی اسلامی نام کتابی به زبان آلمانی است که در آن از ارتباط آموزه های حضرت مسیح(ع) با دستورات اخلاقی قرآن و سنت سخن به میان آمده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۳    
نیروهای اطلاعات پلیس فدرال عراق روز (پنج شنبه) موفق به دستگیری 7 تن از فرماندهان داعش در کرکوک عراق شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۳    
درخواست یک فعال حقوقی مراکشی برای حذف آیات جهاد از قرآن، جنجال برانگیز بوده و مخالفت های زیادی در این کشور در پی داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۳    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله فیاض به پرسشی درباره کراهت زن از شوهر پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۷    
ما غذا را بخاطر انرژی و مواد مغذی که به بدن مان می رساند می خوریم، اما عامل لذت نیز نقش پررنگی در این میان دارد. گاهی این عامل لذت، باعث می شود انتخاب های ناسالم غذایی داشته باشیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا شب چهارشنبه در نشست کابینه خود درباره قدرت ایران در سوریه جمله ای گفت که با واکنش گسترده رسانه های رژیم صهیونیستی روبه رو شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۷    
امام جمعه اصفهان دو راه حل برای مبارزه با معتادین مواد مخدر و همچنین میزان مهریه ها ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۷    
شیعه نیوز: امام سجاد علیه السلام: هرکس به دیدار دوست و برادر خود برود و برای رضای خداوند او را زیارت نماید به امید آنکه به وعده های الهی برسد، هفتاد هزار فرشته او را همراهی و مشایعت خواهند کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۷    
دادستانی عربستان سعودی از برگزاری جلسه دادگاه 11 تن از متهمان قتل جمال خاشقچی و درخواست اعدام برای پنج تن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۲    
وزارت کشور تونس امروز /پنج شنبه/ در بیانیه ای اعلام کرد که دو تروریست که در محاصره نیروهای امنیتی و مبارزه با تروریسم بودند، خود را در منزلی در روستای جلمه واقع در استان سیدی بوزید منفجر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۲    
در حالی که مسیحیان جهان مشغول جشن های سال نو میلادی هستند، ائتلاف سعودی -آمریکایی طی 24 ساعت گذشته با نقض توافق آتش بس در الحدیده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۷    
منابع عراقی از دستگیری دو تروریست داعشی در جنوب شهر موصل خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۲    
یکی از مراجع تقلید از خیرین برای حمایت از ایتام دعوت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۲    
گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که ترکیه نیروهای خود را که در اطراف منطقه منبج به حالت آماده باش مستقر کرده بود، از این منطقه خارج کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات برای آزادی مرزبانان میرجاوه بین ایران و پاکستان همچنان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۷    
مسلمانان کشمیر روز گذشته به رهبری میرواعظ عمر فاروق از رهبران حزب حریت، با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز، هتک حرمت مسجد جامع سرینگر، توسط برخی اوباش داعشی را به شدت محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۲    
بر اثر حمله یک نوجوان با سلاح سرد در کلیسای ساینتولوژی سیدنی یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۷    
سران عربستان سعودی این بار از هنر و احساسات کودکانه برای مخدوش کردن چهره مقامات قطر بهره گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۷    
سجاد پوراحسان، دانشجویی که در حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران به دیدار حق شتافت، سه روز قبل از فوتش با پس اندازی که داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۲    
استاندار تهران آخرین جزئیات علت انتشار بوی نامطبوع روز گذشته در تهران را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۷    
شیعه نیوز: بر اساس آموزه های دینی، اموال و ارزاق دارای اثر وضعی و معنوی هستند و بر روح و جان افراد اثرات مثبت و منفی می گذارند تا حدی که سعادت و شقاوت افراد در میزان توجه آن ها به مدل کسب درآمدشان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۲    
دو مرد ناشناس که با ربودن یک راننده مسافربر، او را 17 روز در یک چاه مخوف زندانی و از خانواده وی درخواست 300 میلیون تومان پول کرده بودند، در دادگاه محاکمه شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۷    
اعضای باند 5 نفره توزیع و پخش موادمخدر در شهرستان خوی به اعدام محکوم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۲    
پلیس منطقه مکه مکرمه روز گذشته پنج نفر را که شب سال نوی میلادی وارد گروه آناتومی دانشگاه ملک عبدالعزیز در شهر جده شده و اقدام به پخش فیلم رقص خود با اجساد موجود در این دانشگاه کرده بودند، دستگیر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۷    
در مقاله نقشه جدید خاورمیانه مطالبی آگاهی بخش نوشتم که می توانست زمینه ساز فهم تحولات و حوادثی باشد که امروزه در منطقه خاورمیانه در حال اجرا است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۲    
منابع خبری عربی بامداد پنجشنبه گزارش دادند؛ عربستان سعودی که از حامیان اصلی مخالفان مسلح سوری به شمار می رود، به آنها اعلام کرده است که پرچم منتسب به این گروه را از خاک خود جمع می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۷    
روزنامه قطری الشرق روز چهارشنبه در یادداشتی به بازگشایی سفارت امارات در دمشق پس از هفت سال اشاره کرد و نوشت: این اقدام برای جلوگیری از نفوذ ترکیه و نه حضور ایران در سوریه انجام گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
رسانه های انگلیس چهارشنبه شب گزارش دادند؛ دو تن که یکی از آن ها ایرانی و دیگری انگلیسی است، به اتهام کمک به پناهجویان برای عبور از کانال مانش و مهاجرت غیرقانونی در شهر منچستر دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۲    
کاربران فضای مجازی پایتخت دیروز یک هشتگ مشترک داشتند. هشتگی که از یک بو با منبع و منشأ نامشخص خبر می داد و آنها برای اطلاع رسانی از وضعیت محله خود از کلید واژه بوی مرموز استفاده کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۲    
محمد ولد عبدالعزیز، رئیس جمهور موریتانی پیش از نیمه ژانویه به سوریه سفر می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۲    
دونالد ترامپ سوریه را که در جنگ داخلی 7 ساله ویران شده ماسه و مرگ توصیف کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۱    
کمیته بین المللی آزادی های مذهبی در آمریکا حکم حبس نبیل رجب فعال حقوق بشر بحرینی را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۱    
توافق استراتژیک بغداد و دمشق برای هدف قرار دادن مواضع تکفیری ها در خاک یکدیگر بدون کسب مجوز قبلی، بیانگر آغاز فصل جدیدی از نبرد با تروریسم در منطقه است.