پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۵:۴۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 26 دی 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 دی 1397 شیعه نیوز 2 دی 1397 شیعه نیوز 3 دی 1397 شیعه نیوز 4 دی 1397 شیعه نیوز 5 دی 1397 شیعه نیوز 6 دی 1397 شیعه نیوز 7 دی 1397 شیعه نیوز 8 دی 1397 شیعه نیوز 9 دی 1397 شیعه نیوز 10 دی 1397 شیعه نیوز 11 دی 1397 شیعه نیوز 12 دی 1397 شیعه نیوز 13 دی 1397 شیعه نیوز 14 دی 1397 شیعه نیوز 15 دی 1397 شیعه نیوز 16 دی 1397 شیعه نیوز 17 دی 1397 شیعه نیوز 18 دی 1397 شیعه نیوز 19 دی 1397 شیعه نیوز 20 دی 1397 شیعه نیوز 21 دی 1397 شیعه نیوز 22 دی 1397 شیعه نیوز 23 دی 1397 شیعه نیوز 24 دی 1397 شیعه نیوز 25 دی 1397 شیعه نیوز 26 دی 1397 شیعه نیوز 27 دی 1397 شیعه نیوز 28 دی 1397 شیعه نیوز 29 دی 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۲    
وام کارآفرینی و نوآوری در راستای حمایت از تولید و ترویج مشاغل خانگی به خواهران طلبه کارآفرین جامعه الزهرا علیهاالسلام اعطا می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
ازدواج مجدد بعد از طلاق یا فوت همسر به خودی خود اقدامی مثبت است اما بنا به گفته یک روانشناس، این اتفاق باید با رعایت الزاماتی چون گذر دوره زمانی منطقی از جدایی و درمان آسیب های ناشی از آن صورت گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۳    
ارتش میانمار به اشتباه در کشته و زخمی کردن سه مسلمان روهینگیایی اعتراف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۸    
قرآنی مکتوب بر کاغذ پاپیروس با قدمت 1000 ساله در استان خنشلة الجزایر به نمایش گذاشته شد
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۳    
شیخ الازهر در دیدار با اعضای مرکز تعلیم عربی و اسلامی نیجریه از افزایش ظرفیت پذیرش طلاب نیجریه ای خبر داد
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸    
دارالافتای مصر با اشاره به افزایش حملات تروریستی در سومالی نسبت به رشد فزاینده جریان های تروریستی در آفریقا ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران درزمینه کاهش مرگ مادران باردار جزو هشت کشور برتر دنیا به شمار می رود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۸    
یک منبع سیاسی آگاه عراقی روز پنج شنبه جزئیات هشدار آمریکا به بغداد درمورد نیت اسرائیل برای حمله به مواضعی در عراق را برملا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۸    
معلمان مدارس حمایتی یزد برای چندمین بار به استانداری مراجعه کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۸    
آیت الله العظمی وحید خراسانی روز چهارشنبه در پایان جلسه پرسش و پاسخ، با اشاره به ایام و پیش آمد شهادت حضرت صدیقه فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت:ایام فاطمیه قابل وصف و بیان نیست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در پی انتشار یک کلیپ در کانال های خبری مبنی برایجاد مزاحمت برای یک طلبه، فرد مزاحم در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۳    
عضو اتاق بزراگانی ایران گفت: اینکه ارز حاصل از صادرات برنگردد جای سوال دارد. در زمان های گذشته هم که دولت کنترلی بر بازگشت ارز نداشت، ارز حاصل از صادرات بر می گشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۸    
سرگرد لطفی از دستگیری 2 سارق زورگیر خبر داد که چند روز پس از رهایی از زندان مرتکب سرقت و زورگیری شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۲    
گروه داعش مسئولیت حمله انتحاری به یک کاروان گشتی نیرو های ائتلاف به رهبری آمریکا در شهر منبج سوریه را برعهده گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۲    
یک مبلغ مذهبی مسیحی که پس از آشنایی با اسلام، مسلمان شده بود، با به جای گذاشتن کتب مذهبی زیادی در خصوص هر دو دین اسلام و مسیحیت، دار فانی را وداع گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۲    
نرم افزار کاربردی جدید با عنوان سیاره سلام با همکاری یک شرکت دانمارکی راه اندازی شده و قرار است تا پایان سال در بازارهای بریتانیا، پاکستان، آمریکا و استرالیا ارائه شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۲    
با چهارشنبه های حوزوی رسانه رسمی حوزه در قالب گزارشی از بیانات مراجع عظام تقلید در دروس خارج روز چهارشنبه این هفته همراه شوید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۷    
آیت الله صافی گلپایگانی، به ضرورت موضوع صدور معارف اهل بیت علیهم السلام به خارج از مرزهای ایران و معرفی اسلام واقعی به جهانیان تاکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۷    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 (سرویس دانش آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان) در محور اختیارآباد کرمان یک دانش آموز کشته و 5 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۱    
یک رسانه لهستانی مدعی شد که تهران صدور روادید توریستی برای شهروندان لهستانی را متوقف کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۶    
یک رسانه آمریکایی چهارشنبه شب گزارش داده فرزندان مجری بازداشت شده شبکه خبری پرس تی وی به دادگاه احضار شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۱    
جانشین فرمانده ناجا تعداد سارقان حرفه ای در سراسر کشور را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۱    
وسواس در کودکان به اشکال پیچیده ای بروز می کند بنابراین آشنایی والدین با علائم وسواس در کودک می تواند به تشخیص زودتر و اقدام سریع تر برای درمان کمک کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: هفت نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بیمارستان های این شهرستان مراجعه کردند که 5 نفر از آن ها به دلیل مسمومیت شدید به مشهد اعزام شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت انگ زدایی از بیماری های روانی گفت: بحث سلامت روان برای مردم نا آشنا و مغفول مانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۰    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به وجود یک میلیون و 400 هزار نفر بیکار محروم در کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در بازداشت غیرقانونی مرضیه هاشمی ، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط مجری و خبرنگار پرس تی وی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۵    
یک شبکه خبری آمریکایی اعلام کرد که اصلاحات صورت گرفته در عربستان تحت حاکمیت ولیعهد عربستان سطحی و توخالی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۰    
بروز مشکلات گوارشی، مانند حالت تهوع، استفراغ، و اسهال یکی از رایج ترین شکایت های بیمارانی است که آنتی بیوتیک مصرف می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۵    
تهیه جهیزیه از قدیمی ترین سنت های ایرانی است که این روزها تامین آن به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۵    
همکار مرضیه هاشمی خبرنگار و گوینده آمریکایی الاصل شبکه ایرانی پرس تی وی که از سوی مقامات آمریکایی بازداشت شده است، گفت که آمریکایی ها هنوز به کسی اجازه برقراری ارتباط را نداده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۰    
نماینده مسلمان کنگره علت بیان اظهارات اسلام ستیزانه در آمریکا را شخصِ رئیس جمهور این کشور دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۰    
افرادی که اموال آن ها به سرقت می رود، با مشکل پیدا کردن اموال خود مواجه هستند که پلیس با راه اندازی یک سامانه مجازی، این مشکل را حل کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۵    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها آخرین وضعیت این تفحص را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
منابع امنیتی عراق از ترور یکی از مسئولان حزب دموکرات کردستان این کشور به ریاست مسعود بارزانی در استان کرکوک خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۵    
میزان فروش املاک به شهروندان خارجی در ترکیه در سال گذشته میلادی افزایش چشمگیری داشته و ایرانیان نیز در جایگاه دوم خریداران خارجی آن قرار گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۰    
نماینده یونیسف در همایش ملی شهر دوستدار کودک به سخنی از حضرت علی(ع) که فرمودند با کودکان گونه ای رفتار کنید که احساس تکریم و شخصیت کنند ، استناد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۵    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سبحانی فتوایی درباره مراسم خواستگاری بیان کرده است. متن فتوای مطرح شده این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۰    
آیت الله علوی گرگانی گفت: یکی از خلأهایی که در حوزه علمیه وجود دارد، ضعف عبارت واتقوالله بوده و علماء اخلاق در حوزه کم به چشم می خورد و باید جلسات اخلاق در حوزه بیش از مقدار موجود باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۰    
پلیس تحقیقاتش را برای یافتن عاملان تیراندازی به مسجد جامعه مسلمانان شهر کیتی در تگزاس آغاز کرده است. در این حمله که 3 صبح رخ داد کسی آسیب ندیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۵    
نیرو های بسیج مردمی عراق در عملیاتی امنیتی در منطقه بلد در استان صلاح الدین، حمله گروهک های تروریستی داعش به زائران حرم امامین عسکریین (ع) و حرم سید محمد (ع) را خنثی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۰    
در شهر منبج سوریه یک انفجار رخ داده است که در پی آن شش نفر کشته و 19 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۰    
نیروهای الحشدالشعبی و ارتش عراق با استقرار در مرز مشترک با سوریه، آماده اعلام ساعت صفر برای انجام عملیات مشترک علیه بقایای داعش در خاک سوریه اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام کلباسی با بیان اینکه مهدویت با مسائل منطقه ای امنیتی گره خورده است، گفت: بدون حمایت و تقویت مهدویت راستین، باید منتظر باشیم آنها که بودجه های دلاری دارند و هزینه می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۵    
متخصصان سلامت معتقدند ورزش کردن می تواند خطر حمله قلبی را در افراد سالم به نصف کاهش دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
یک رسانه رژیم صهیونیستی در یاداشتی از حضور رزمندگان مقاومت اسلامی در مرز شمالی مناطق اشغالی ابراز نگرانی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
کارشناس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش تمایل به استفاده از دارو و مکمل ها و دیگر روش های کاهش وزن، نسبت به عوارض خطرناک برخی روش ها هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد گفت: به خاطر خشکسالی های اخیر و تداوم آن طی سال جاری تاکنون بیش از 200 منبع آبی روستایی خشک شده یا با کاهش شدید آبدهی مواجه شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۵    
نتایج تحقیقات نشان داده است که دختران 6 ساله، نسبت به پسران همسال خود، بیشتر دچار اعتماد به نفس پایین هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۰    
آدری آزولای، مدیرکل سازمان یونسکو، بازسازی شهر موصل عراق را به دلیل وجود مین در این شهر، کاری دشوار توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۰    
در هشدار وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: گروه های تروریستی مانند داعش و القاعده ، وابستگان آن ها و همچنین افرادی که تحت تاثیر این گروه ها هستند به دنبال حمله به شهروندان آمریکایی در هرجای جهان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۵    
فرمانده حشدالشعبی(بسیج مردمی) در محور غرب استان الانبار عراق از آمادگی ورود به سوریه برای نابودی عناصر برجای مانده از داعش خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۵    
یک پژوهشگر اجتماعی با استناد بر پژوهش صورت گرفته با بیان اینکه 17 درصد از ازدواج های کشور مربوط به دختران زیر 18 سال است، گفت: 14 هزار کودک بیوه زیر 18 سال در کشور وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۰    
سرهنگ میرزکی از دستگیری سارقی خبر داد که برای فرار از دست پلیس از ارتفاع 12 متری به پایین پرید و راهی بیمارستان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۰    
بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور زائران اربعین در سال آینده که از مرز های زمینی به مقصد کشور عراق از ایران خارج می شوند از پرداخت عوارض خروج معاف خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۵    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی مفصل، نارضایتی مردم ایران از رفتارهای اشرافی گرایانه برخی آقازاده ها را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۰    
نتایج برخی تحقیقات جدید نشان می دهد: سیاست ها و تبلیغات گسترده دولت استرالیا علیه مهاجران خارجی سبب گسترش روحیه ضد مهاجرتی در میان مردم این کشور نیز شده است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۰    
پژوهشگر طب سنتی توصیه های برای کاهش دردپا و کمر در سالمندان ارائه داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۰    
والدین دانش آموزان بریتانیایی در یک شهر انگلیسی، مانع از شرکت فرزندان شان در کلاس های درس اسلام شناسی در مدارس می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۰    
به گزارش شیعه نیوز ، آستان مقدس عباسی هر هفته با حضور زائران و قاریان گرامی در جوار حرم حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) محفل قرآنی برگزار می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۵    
نخست وزیر عراق، اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست واشنگتن از بغداد برای انحلال دهها گروه عضو سازمان الحشد الشعبی را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۵    
یک مقام وزارت امور خارجه سوریه اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره ایجاد منطقه امن در نوار مرزی سوریه را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۰    
روزنامه سعودی و فرامنطقه ای الشرق الاوسط به نقل از منابع لبنانی ادعا کرد که دیوید هیل معاون وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به بیروت ، از مقامات لبنان برای شرکت در اجلاس لهستان علیه ایران دعوت نکرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۰    
کاریکاتور موهن روزنامه سعودی از قرآن کریم خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۵    
- “دلار ارزان شده، اما نرخ اجناس در بازار نه تنها کمتر نشده، بلکه هر روز بیشتر و بیشتر می شود”. این گفته مردم در کوچه و بازار است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۵    
قرار بود نشست نمایندگان طالبان، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور صلح افغانستان و مقامات قطری در دوحه برگزار شود که به دلایلی این دیدار لغو شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۵    
تحلیلگر سرشناس جهان عرب، با اشاره به خواسته آمریکا برای انحلال دهها گروه مقاومت عراقی، با اشاره به حضور ایران در سوریه نوشت: یقین داریم ایران تا بازگشت ثبات، در سوریه خواهد ماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهوری مصر سفر خارجی شماری از مسئولان بلندپایه این کشور را محدود کرد که این مسئله شیخ الازهر را نیز در بر می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: با مجرمان نباید به گونه ای رفتار کرد که آن ها بزرگ جلوه کنند و نباید به آن ها لقب سلطان بدهیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس مجمع صادرکنندگان دام زنده گفت: هم اکنون 45 درصد افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مرتبط با قاچاق دام زنده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۵    
آیت الله سبحانی بر ضرورت برپایی منبرهای تعلیمی و تبلیغی در جامعه تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۰    
دروس حوزه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از روز یکشنبه تعطیل شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این که 8 دانشجوی سانحه اخیر این دانشگاه همچنان بستری هستند، گفت: رسیدگی به پرونده سانحه دانشجویان واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۵    
چند روز پیش خبر گم شدن پسربچه ای 5 ساله در روستای فارمد از توابع مشهد در رسانه ها منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
دبیر علمی سمینار ترویج تغذیه با شیر مادر از بروز چاقی و اضافه وزن در کودکان زیر دو سال کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رئیس انجمن علمی تغذیه با شیر مادر ایران با اشاره به اینکه شیرخشک هایی که با مجوز وزارت بهداشت وارد می شوند مجوز مصرف دارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۰    
نیروهای سوریه دموکراتیک کنترل شهرک السوسه و مناطق اطراف آن در شرق این کشور را در دست گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، کردستان عراق را شریکی نزدیک و قدیمی توصیف کرده و دیدار با مقام های سیاسی و تجاری این منطقه را سازنده و پربار خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۵    
متخصص داخلی گفت: شایع ترین داروهای تب بر در درجه اول استامینوفن و در مرحله بعد ایبوپروفن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
عضو برجسته جنبش اسلامی العمل بیان داشت: در پی شکست های اخیر عربستان در منطقه، پایه های حاکمیت این رژیم در شبه جزیره عربی به لرزه درآمده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۵    
در پی بالا گرفتن اختلافات لیبی با لبنان بر سر توهینی که به پرچم این کشور در آستانه نشست اقتصادی سران عرب شد یک سایت سعودی مدعی وجود تهدیدات تروریستی علیه هیئت های شرکت کننده در نشست اقتصادی بیروت شده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۰    
پرس تی وی از بازداشت مرضیه هاشمی، گوینده آمریکایی این شبکه خبری، در واشنگتن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۰    
دست کم 7 تن از عناصر گروه تروریستی القاعده در درگیری با نیرو های دولت مستعفی و فراری یمن در استان أبین در جنوب این کشور کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۵    
یک روانشناس گفت: سال های ابتدایی زندگی یک کودک تاثیر بسیاری روی شخصیت، سلامت ذهنی و حتی یادگیری او دارد و خانواده یکی از عوامل موثر برای پرورش ذهن کودک است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۰    
بی خوابی و سخت به خواب رفتن از جمله مشکلات شایعی است که در صورت طولانی شدن، برای رفع این مشکل روش "رفتار درمانی شناختی" به جای مصرف دارو توصیه می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۵    
دادستان کل کشور گفت: حدود 27 تا 28 درصد جرائم در جامعه مربوط به سرقت است و اولین رتبه مربوط به جرائم مرتبط با مواد مخدر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۵    
نمک به عنوان مهم ترین چاشنی غذایی، علاوه بر استفاده در پخت و پز، پای ثابت سفره ایرانی هاست. در حالی که مصرف زیاد این ماده غذایی، تهدید جدی برای سلامت انسان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۵    
امیر قطر یک بسته مالی 50 میلیون دلاری برای کمک به آوارگان سوری اختصاص داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۰    
برنامه جهانی غذا وابسته سازمان ملل متحد روز سه شنبه نسبت به وضعیت بحرانی پناهجویان سوری در اردوگاه الرکبان در مرز این کشور با اردن ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۵    
وزیر امور خارجه فرانسه در سفر خود به نجف پس از دیدار با یکی از مراجع، از فتوای مشهور آیت الله العظمی سیستانی برای جهاد علیه داعش قدردانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۰    
امام کاظم علیه السلام در یکی از روایات نورانی خود بر اهمیت وفای به عهد با کودکان تاکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۵    
محققان دریافتند یک مولکول موجود در اسپیرولینا موسوم به SP6 موجب کاهش فشارخون می شود.