پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۷:۳۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 2 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۶    
آتش سوزی در خط انتقال گاز اتیلن غرب کشور در ارتفاعات روستای پران پرویز موجب شد تا اهالی این روستا محل زندگی خود را ترک کرده و به روستاهای اطراف پناه ببرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۶    
فرهنگستان زبان و ادب فارسی با رسالت حفظ زبان فارسی به عنوان گنجینه ای ارزشمند و معرف هویت ایرانیان ایجاد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۶    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه نباید ماجرای حقوق های نامتعارف را سیاسی کرد و باید بدنبال بستن منافذ این اقدامات خلاف بود، از مسئولان سه قوه خواست در این مورد ورود کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
تیر اندازی عصر جمعه در یک مجتمع تجاری مونیخ آلمان موجب کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن 16 نفر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
مسوول ایستگاه اتیلن غرب کشور در تنگ فنی لرستان گفت: آتش سوزی خط انتقال گاز اتیلن غرب کشور که عصر جمعه در ارتفاعات روستای پران پرویز پلدختر رخ داد پس از گذشت دو ساعت مهار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۶    
تیراندازی عصرجمعه در یک مجتمع تجاری با عنوان 'المپیا' در مونیخ آلمان موجب کشته شدن 10 نفر و مجروح شدن 16 نفر شده است که حال سه نفر از آنان وخیم است؛
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۳    
انفجار یک دستگاه تریلی حامل مهمات در تاکستان تلفات جانی به همراه نداشته و حال دو مصدوم این حادثه نیز مطلوب گزارش شده و پس از مدیریت حادثه و بازگشایی مسیر در حال حاضر تردد در اتوبان زنجان قزوین روان و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۳    
سردار رمضان شریف جزئیات سانحه امروز اتوبان زنجان قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله های توپ یکی از یگان های سپاه را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۳    
ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری با رأی اعضای کمیسیون های این مجلس برای دو سال مشخص شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۳    
دستیابی ایران به تکنولوژی ساخت "مخزن کلد" می تواند زمینه ساز ساخت تجهیزات های تک در زمینه ذخیره سازی، بارگیری و نقل و انتقال LNG و میعانات گازی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر دولت بیش از برهه زمانی دیگری به حمایت مردم نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شفافیت سیاسی به اندازه شفافیت اقتصادی مهم است زیرا با دورویی سیاسی منافع ملی در ابهام قرار گرفته و گاه خسارت های بزرگ و غیر قابل جبرانی به وجود می آید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۴    
دادگاهی در برلین یک ایرانی را به اتهام جاسوسی برای دستگاه های اطلاعاتی ایران به زندان محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۴    
یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله خود با اشاره به انتقاد از اقدام جمهوری خواهان در منع فروش هواپیماهای بوئینگ به ایران نوشت که این موضوع می توانست یک دستاورد سیاسی برای رئیس جمهور ایران باشد که به شدت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخشی ادای روشنفکری درمی آورند و نوع حجابشان سیگنال بی حیایی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: توهین به جامعه پزشکی سبب بسیاری از مشکلات از جمله بی اعتمادسازی مردم نسبت به جامعه پزشکی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۵    
وزیر دفاع عراق گفت: کمتر از 10 درصد خاک عراق همچنان در تصرف گروه تروریستی داعش است اما پیشروی ها در میدان جنگ نتوانسته، به بهبود امنیت در داخل عراق بینجامد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۵    
یک دادگاه فرجام خواهی فدرال در آمریکا اعلام کرد دولت این کشور نمی تواند برج متعلق به بنیاد علوی در منطقه منهتن نیویورک را که ادعا می کند مالکان آن با دولت ایران مرتبط هستند توقیف نماید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۵    
در بحث فیش های حقوقی مهم ترین سوالی که ماین روزها مطرح شده این است که آیا ساز وکار قانونی برای بازپس گیری پول هایی که به صورت غیر قانونی به برخی مدیران پرداخت شده وجود دارد یا نه؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۵    
به گفته سردار مهری رانندگانی که فقط در مواجهه با دوربین سرعت خود را کم می کنند، 200هزار تومان جریمه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۵    
'نجیب تون رزاق' نخست وزیر مالزی در واکنش به تحقیق آمریکا و سنگاپور در مورد فساد در یک موسسه بزرگ مالی دولتی و افزایش فشار برای کناره گیری از قدرت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۰    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همه فعالان سیاسی به این نتیجه رسیده اند که با ریختن در خیابان و آتش زدن لاستیک مطالبات محقق نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۰    
فرمانده لشکر یکم مرزبانی عراق از امضای یادداشت همکاری میان کشورش و ایران به منظور توقف قاچاق، جلوگیری از ورود موادمخدر و کنترل مرزهای دو کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۵    
رحمانی فضلی گفت: ایجاد شرایط رقابت انتخابات با ذکر مصادیق کاندیدا در شرایط کنونی و قبل از موعد تخلف است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۵    
اسناد جدیدی که مقامات آمریکا اخیرا اجازه انتشار آن را دادند اطلاعاتی را فاش کرد که ارتباط تعدادی از کارکنان دولتی عربستان سعودی با مجریان حملات 11 سپتامبر را نشان می داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵    
سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای پاسخگویی به نیاز مناطق 22 گانه شهرداری تهران به آثار معنوی و مذهبی، همچنین به منظور ارتقای کیفی محیط شهر، با مشارکت هنرمندان مجسمه ساز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
دادگاه عالی ورزش رأی محرومیت دو و میدانی کاران متخلف روسی از حضور در المپیک 2016 را تائید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
طبق آمارهای منتشرشده در رسانه های ترکیه ای و غربی، تاکنون بیش از 65هزار نفر در ترکیه بازداشت، از کار معلق یا اخراج شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
مشاور رئیس جمهور با انتقاد از افت کیفیت آموزش در دانشگاه های کشور بر لزوم آسیب شناسی و برنامه ریزی برای کیفیت بخشی به این حوزه تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم تهران با تاکید برلزوم اصلاح قانون احزاب و انتخابات گفت: تا زمانی که انتخابات جنبه حزبی پیدا نکند احزاب قوی نمی شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه تاکنون حدود 52 قطعنامه و طرح ضدایرانی در کنگره آمریکا مطرح شده که 3 طرح در این میان به نتیجه رسیده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
الهام چرخنده متن دست نوشته ای را که رهبر معظم انقلاب بر قرآن اهدایی به وی نوشته بودند، برای نخستین بار در مشهدمقدس قرائت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران گفت: درصورت تداوم کم توجهی دولت به جایگاه و پتانسیل صادراتی صنعت چوب و مبلمان کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید گفت: بزرگ ترین پروژه ذخیره سازی نفت خام بخش خصوصی در گناوه به ظرفیت 10 میلیون بشکه در حال اجرا ست که شهریورماه امسال تکمیل و وارد مدار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۷    
مسؤل قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با بیان اینکه اوضاع اردوگاه دشمن به هم ریخته است، گفت: باید در برابر "جنگ حرفه ای" دشمنان کار عملیاتی انجام دهیم .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۷    
مشاور سابق شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: ادامه حمایت آمریکا از ترکیه پس از کودتای اخیر، تروریست های مورد حمایت ترکیه در سوریه را قادر خواهد کرد تا به کشتار غیرنظامیان ادامه دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
در واقع آموزش باید متناسب با سن و سال افراد درنظر گرفته شود. دقیق، جدی، مفید و جذاب باشد تا نتیجه خوبی به دست آید. به اهمیت موضوع واقف باشند چرا که فرصت های از دست رفته دیگر باز نمی گردد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی قرارداد وزارت نیرو با یک شرکت ترکیه ای برای سرمایه گذاری در صنعت برق خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری عربستان سعودی با این رژیم در جنگ 33 روزه اذعان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه احزاب می توانند نقش اتاق فکر جامعه را داشته باشند، گفت: نقش احزاب در کادرسازی نیز بسیار مؤثر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ایالات متحده بر اساس اینکه آیا کشورهای عضو ناتو به تعهدات خود در قبال ما عمل می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
لباسها ی جدیدی که به تازگی بر تن جوانان دیده می شود در نگاه اول فقط حاصل واردات یک کالای خارجی به نظر می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۲    
یک کارشناس مسائل سیاسی و منطقه ای گفت: کودتای ترکیه به احتمال بسیار قوی با آمریکا و عربستان و طرف های دیگر هماهنگ شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حذف 5 هزار میلیارد تومان بودجه دفاع کشور یک علامت منفی برای کشور است و قطعاً این موضوع در مجلس رأی نمی آورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۷    
برای آنکه سایه شوم جنگ بر سر کشور آوار نشود، شیربچه های قاسم سلیمانی، مشغول جنگ در دیار غربت و کیلومترها آن سوتر از مرز مقدس میهنند، آنوقت آقایان، جلوی چشم دختر 3 ساله شهید خان طومان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه مهم ترین کار ما در مترو تهران جابجایی مسافران با بهترین شرایط است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی دولت از برکناری 13 مدیر ارشد دولت به دلیل دریافت حقوق نجومی خبر داد و گفت: از این پس مبنای دریافتی حقوق بگیران از سران قوه با رعایت شأن آنها تا پایین ترین رده ها مصوبه شورای حقوق و دستمزد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۷    
قائم مقام قرارگاه جنگ نرم نیروهای مسلح گفت: در عرصه مقابله با نفوذ فرهنگ غرب که در رأس آن ترویج بی حیایی قرار دارد نیازمند یک حرکت جبهه ای در مقابل جبهه غرب هستیم و حرکت مقطعی و جزیره ای به نتیجه نمی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۲    
معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای ممتاز جهان ازنظر در اختیار داشتن منابع طبیعی و زیرزمینی است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی ام از بازگشت مهاجم پرسپولیس به ایران مثبت است و او ترکیه و امارات را به لیگ کشورمان ترجیح نداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۲    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: هم اکنون خطای پزشکی در کشور به کمتر از 1درصد رسیده است و این آمار در کشورهای دنیا بسیار بالاتر از ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۲    
دولت تدبیر و امید همزمان با آغاز افشای فیش های حقوقی نجومی و در شرایطی که اعتراض ها در جامعه به این مساله شدت گرفته بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۲    
بنا به دلایل متقن و متعدد، سال دوم توافق هسته ای، سالی سخت تر و پرچالش تر از سال نخست آن خواهد بود. آمریکایی ها کلاه های متعدد و بعضا خطرناکی را برای سر ملت ایران تدارک دیده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۲    
رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه نباید این گونه تصور شود که همه مدیران مشکل مالی دارند، گفت: مدیران بانکی مجاهدین اصلی اقتصادی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخت که آیا تسلیحات هسته ای که آمریکا در ترکیه دارد در مکانی امن نگهداری می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اینکه علیه نظام بانکی فضاسازی منفی ایجاد شود درست نیست زیرا بانک ها از مظلوم ترین بخش ها هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکیدبر "برخی از کشورهای منطقه ای و آل سعود به دشمنان آشکار اضافه شدند"، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص با تاکید براینکه باید عزم جدی در همگرایی میان کشورهای اسلامی و منطقه به وجود آید، بر ضرورت توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف در منطقه آسیا تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
یکی از مسئولان ارشد گردان های حزب الله گفت که به اذعان همه سیاستمداران عراقی از جمله کردها و عرب ها، اگر حمایت های نظامی ایران نبود دامنه داعش به بغداد می رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۲    
عضو هیئت مدیره انجمن علمی گفتاردرمانی ایران با انتقاد از بی توجهی برای تحت پوشش قرار نگرفتن خدمات توانبخشی توسط بیمه ها گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۲    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سرکوب گسترده مخالفان و عوامل کودتای نافرجام ترکیه، اعلام کرد، واشنگتن از تحرکات دولت آنکارا در جهت تثبیت قدرت خود حمایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۲    
در ادامه اقدامات انجام شده پس از کودتای نافرجام ترکیه برای پاکسازی دستگاه قضایی، ارتش، خدمات دولتی و بخش آموزش، 2 عضو دادگاه قانون اساسی ترکیه روز چهارشنبه بازداشت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۲    
از همان آغاز مجلس دهم زمزمه های تشکیل فراکسیون سومی در مجلس به گوش می رسید. این گمانه ها موافقان و مخالفان خودش را داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۷    
دادگاه تجدیدنظر حکم پیشین دادگاه برای مصادره و فروش برج متعلق به بنیاد علوی را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۷    
رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته گفت: لباس سوختگی برای جلوگیری از چسبندگی و کاهش جراحی ترمیمی جبرانی از نیازهای اساسی بیماران سوختگی است و استفاده از آن مانند انسولین برای دیابتی ها است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۷    
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانس خبری پس از نشست امنیتی و نشست کابینه شرکت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۷    
فراکسیون سوم در مجلس دهم اعلام موجودیت کرد. این فراکسیون هنوز نامی ندارد اما به عنوان فراکسیون مستقلین و معتدلین شناخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۷    
دستگیری و حذف گسترده مخالفان، آثار اجتماعی و روانی گسترده ای خواهد داشت. این روش، جامعه ترکیه را به دو قطب موافق و مخالف می کشاند و با تزریق خشونت آن را به سمت برخوردهای سنگین خواهد برد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۲    
نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا گفت: کشتار مردم بی گناه کشمیر یک فاجعه سیاه تاریخ است و دولت جمهوری اسلامی باید نسبت به این فاجعه واکنش صریح نشان دهد و عواقب آن را به دولت هند گوشزد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۲    
روز چهارشنبه نمایندگان در صحن علنی مجلس طرحی را امضا می کردند که درصورت تصویب آن، شرایط برای متخلفان اقتصادی تنگ تر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۲    
سفر طولانی مدت و بسیار پرهزینه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مغرب برای گذراندن تفریحات و بنا به گزارش برخی رسانه ها برای برگزاری جشن عروسی یکی از پسرانش از روز پنجشنبه 14 جولای (24 تیر) آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
محققان دانشگاه دیویس کالیفرنیا دریافتند الگوی آلودگی به سرب در خون کبوتران شهری شباهت زیادی به الگوی آلودگی در خون کودکان دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
یک مطالعه تازه نشان می دهد مصرف بیشتر خوردنی های حاوی چربی های سالم مانند آجیل، دانه ها و روغن های گیاهی همراه با کاهش مصرف چربی حیوانی و کربوهیدرات های تصفیه شده می تواند به پیشگیری از دیابت نوع 2 و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
با تصمیم رییس جمهور به هر یک از نفرات اعزامی به رقابت های المپیک و پارا المپیک 2016 ، 10 میلیون تومان پاداش اهدا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط کشورهای منطقه گفت: هدف بیشتر این حرکات ضداسلامی و تروریستی در منطقه مقابله با ایران و موج بیداری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس جمهور در مراسم بدرقه کاروان ایران برای حضور در بازیهای المپیک و پارالمپیک گفت: چشم یک ملت به حرکات و نتایج ورزشکاران ایران در این رویداد بزرگ است که یک میدان سربازی به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس جمهور با تاکید بر این که دولت برای توسعه شهر الکترونیک تلاش خواهد کرد، گفت: برای اداره شهرها اقدامات خوبی تا امروز صورت گرفته و اقدامات دیگری باید به کمک آن بیاید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
با توجه به رکوردهای اعلام شده در این دوره امید بیشتری برای کسب مدال در المپیک و پارالمپیک داریم. و سرانجام محمود گودرزی امیدوارانه از المپیک سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تاکنون حدود 2000 مجوز صدور کسب و کار احصاء شده است که از این تعداد 500 مجوز به عنوان مجوز زائد شناسایی و حذف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۸    
شهردار تهران گفت: این عادت را کنار بگذاریم که بعد از نزدیک به چهار دهه مسئولیت در سطوح مختلف، به عنوان یک مسئول در نقش اپوزوسیون حرف بزنیم بلکه باید در نقش پاسخگویی حرف بزنیم و بگوییم چه کرده ایم؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
رییس شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت وجود درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، گفت: لایحه درآمد شهرداری ها هر چه زودتر از دولت به مجلس فرستاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
28 صفحه از اسناد حادثه 11 سپتامبر در مورد دست داشتن مقامات سعودی در این حوادث پس از 14 سال از زمان انتشار کامل آن از سال 2002 میلادی منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
سازمان ملی هوانوردی و فضایی امریکا (ناسا) اعلام کرد 6 ماهۀ نخست سال 2016 میلادی گرم ترین شش ماهۀ ثبت شده تا کنون بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی اش در تلگرام توضیحاتی درباره اولین جلسه این نهاد در دوره سی وششم و پس از انتخاب و انتصاب حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان مطرح کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
روزنامه روسی کمرسانت در تحلیلی هدف از استقرار پدافند موشکی آمریکا در شبه جزیره کره را نه کره شمالی بلکه پکن و مسکو دانسته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
ابراهیم نقدی، مدیر کل دفتر حقوقی گمرک در گفت و گو با خبر 21 جزییات تازه تری از انهدام بزرگ ترین باند قاچاق مطرح کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
وزیر اطلاعات گفت: اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود و امنیت و سلامت اقتصادی دو شرط و زمینه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر دفاع به خودکفایی این وزارتخانه در تولید امکانات مورد نیاز نیروی دریایی اشاره و تایید کرد: سامانه اس-300 وارد و بخشی از آن مستقر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رحمانی فضلی گفت : مردم باید محور اصلی مشارکت شهرداری ها باشند و به عنوان محور اصلی کار در شهرها و روستاها مورد توجه قرار گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه بسیاری از اتباع 38 کشوری که آمریکا نسبت به صدور روادید آنها در صورت سفر به ایران محدودیت ایجاد کرده بود، به کشورمان سفر می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت بیماری موکلش ارایه داد و در عین حال گفت: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
کارشناس ارشد نظام های پرداخت بانکی تاکید کرد : شبکه بومی پرداخت را باید حفظ کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تحصیل حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی از قانونی بودن تحصیل او خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
دولت یازدهم در برنامه ریزی های جدید خود پیش بینی کرده طی چهار سال آینده سهم بخش صنعت در تولید ناخالص داخلی از 13 درصد فعلی به حدود 17 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
مدیریت مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی این مجموعه برای بلیت فروشی سکوی تماشاگران بر اساس شماره صندلی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
دکترحسام الدین آشنا، با بیان یک تجربه عملی، رفتار امام صدر با زنان بی حجاب را تحلیل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه از دولت ترکیه انتقاد و اعلام کرد که آنکارا سرکوب گسترده ای را بدنبال کودتای نافرجام در این کشور به اجرا گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
ایلنا نوشت: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزییات مذاکرات خرید هواپیما از میتسوبیشی ژاپن گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
پدیده فیش های حقوقی غیرمتعارف از کجا شکل گرفت؟ این سوالی است که در مناظره خبرگزاری خبرآنلاین مورد بررسی قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۳    
تحلیل گران و صاحب نظران صنعت نفت وگاز براین باورند که داعش با پول برخی از شیوخ و حاکمان مادام العمر درکشورهای صاحب منابع غنی نفت و گاز و امکانات حامیان غربی آنها مسلح و آموزش دید تا تحت نام اسلام ...
  • ۱