پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۸:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 23 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در دو فاز اجرایی می شود که فاز نخست اصلاح وضع شبکه موجود و فاز دوم مربوط به راه اندازی یک سیستم جدید و نو خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۹    
وزارت صنعت با ارسال نامه ای به گمرک، آزادسازی ورود سه مدل خودروی پورشه به کشور را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۴    
رئیس جمهور ترکیه پس از کودتای نافرجام این کشور به سن پترزبورگ رفته تا با همتای روس خود دیدار کند ملاقاتی که برای هر دو طرف پیامدهای مثبتی به دنبال دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات و مصوبات جلسه این کمیسیون با مدیران سازمان سینمایی را تشریح کرد و از نظارت ویژه این کمیسیون بر سازمان سینمایی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور دکتری 96 در اسفندماه سال 95 برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
رئیس کمیسیون هویت جوانان با اشاره به آماده شدن برنامه رهبران جوان برای ارائه به شورای عالی جوانان گفت: این برنامه از استان ها کلید می خورد و در ادامه به مجمع ملی جوانان ختم می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
رئیس مجلس گفت: کنکور سد محکمی در برابر توسعه و تحول آموزش و پرورش است؛ در مجلس برای ساماندهی کنکور قانونی گذاشته شد تا این موضوع بهبود یافته و فرزندان ما دچار استرس نشوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
دانشمندان اعلام کردند چیزی به نام نوع چهارم نوترینو وجود ندارد تا خبرهای ناامید کننده اخیر علم فیزیک تکمیل شده باشد!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۹    
دادستان کل کشور با بیان اینکه روش انتصاب رئیس صندوق توسعه ملی مغایر با قانون است، گفت: این مسئله را تلفنی و مکتوب به ریاست جمهوری منتقل کرده و صورت جلسه را هم امضا نکردم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۹    
اسامی 10 نفر اول گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و 3 نفر اول گروه های هنر و زبان های خارجی کنکور سراسری 95 اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۹    
فراکسیون مطبوعات با عضویت 60 نفر از نمایندگان و به ریاست جبار کوچکی نژاد در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۵    
سرقینی متوسط رشد معدنی در سال 95 را 6 درصد پیش بینی کرد و گفت: بخش معدن در حوزه صادرات نیز از وضعیت مناسبی برخوردار بوده که بر این اساس به نظر می رسد بتواند رشد خوبی را نیز در سال جاری داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش از اضافه شدن پایه یازدهم به نظام آموزشی کشور از سال آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۱    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: باید مسئله برگزاری کنسرت ها را بدون جار و جنجال و تقابل و به صورت قانونی و عاقلانه حل کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۶    
بی بی سی فارسی رسانه دولتی انگلیس در نخستین گام با برقراری ارتباط با خانواده شهرام امیری، سعی در ایجاد فضای عاطفی در این زمینه و القاء موضوع کذب و نخ نما شده نقض حقوق بشر در ایران بواسطه اعدام یک فرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۱    
در پی ارسال نامه ریاست محترم دولت های نهم و دهم به اوباما، کاخ سفید اعلام وضعیت فوق العاده کرده و کلیه مدارس ابتدایی و راهنمایی نوبت صبح تمامی مناطق واشنگتن و حومه امروز تعطیل اعلام شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۱    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه تجهیزات این یگان تخصصی،فنی و حرفه ای است، گفت : تداوم برنامه های آموزشی همچنان در دستور کار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۱    
یک روزنامه غربی با استناد به تصاویر ماهواره ای می گوید که دولت پکن سوله هایی را جهت آشیانه هواپیماهای نظامی در جزایر مورد مناقشه دریای چین جنوبی ساخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بانک های بزرگ اروپایی با فشار آمریکا فعلاً با ما کار نمی کنند، گفت: به دستور رئیس جمهور عملیات اجرایی ساخت دو نیروگاه هسته ای جدید آغاز خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۶    
لئونید ایواشف رئیس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک روسیه اعلام کرد: همکاری های دفاعی تهران و مسکو و اراده دو طرف برای گسترش این روابط با هدف حفظ ثبات منطقه و تقویت آن مفید است و دستاوردهای زیادی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۶    
معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد که به مصلحت نیست حجاج عازم عربستان شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با بیان اینکه سال قبل بیش از60 میلیون دلار تیلاپیا وارد شد،گفت: در دنیا، تیلاپیا راماهی فقرامی نامند اما درایران بعنوان محصولی لوکس عرضه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۲    
وزیر دادگستری گفت: دشمنان برای ایران برنامه داشته و کشور ما هدف گروه های تروریستی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۲    
هفتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی، امروز از دو بانوی فرهیخته ایرانی و ونزوئلایی تجلیل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنظر می رسد که با مرور زمان و قدرتمند شدن جنبه های نظارتی و اجرائی و افزایش زیر ساخت ها، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی میسر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۲    
رسایی نوشت: هفته نامه 9دی که دوماه قبل برای چهارمین بار توقیف شده بود، باحکم دادگاه ویژه رفع توقیف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: شاید برخی از اعتراضات شائبه یارگیری صنفی برای انتخابات انجمن داروسازان داشته باشد که برخی بخواهند از این موضوع سوءاستفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی یکی از حلقه های اصلی کریدور شمال – جنوب را مسیر قزوین – رشت – آستارا اعلام کرد که نقش مهمی در ترانزیت کالا به کشورهای اروپایی خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۷    
رؤسای گمرکات ایران و افغانستان برای ایجاد مسیر سبز گمرکی با محوریت ترانزیت به توافق اولیه رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۲    
شهردار تهران گفت: گاهی حرف ها به گونه ای گفته می شود که جای متهم و شاکی عوض می شود. قانون وظیفه تامین درآمد پایدار شهرداری ها را بر عهده دولت گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۲    
مجری طرح توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی برداشت گاز از ردیف نخست این فازها را 37 میلیون مترمکعب در روز اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۲    
جعفری دولت آبادی با اشاره به این که رستم اوف که بخش بزرگی از اموال بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده فساد کلان اقتصادی را در تصرف دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با پایان یافتن زمان قرارداد شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه تکمیلی، آیین بازگشایی پاکت های مناقصه برگزار و شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دریافت 400میلیون دلار از طلب جمهوری اسلامی ایران از آمریکا مربوط به پرونده خریدهای نظامی پیش از انقلاب بوده و ارتباطی به مذاکرات هسته ای نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۷    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که ایران مسائل عراق را با حساسیت دنبال می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۲    
همکاری ایران با اندونزی برای ساخت پالایشگاهی در این کشور، منوط به توجیه اقتصادی کافی و تضمین تامین نفت خام مورد نیاز این پالایشگاه از سوی کشورمان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مورد حریق های اخیر گزارشی تهیه که به زودی در اختیار شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: سازمان پدافند غیر عامل باید با انجام تحقیقات علمی و آینده پژوهی بتواند تا حدی تهدیدات آینده نسبت به کشور را پیش بینی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: سند تحول بنیادین در بخش هایی نیاز به قانونگذاری دارد که در مرکز پژوهش ها احصاء شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس پلیس پیشگیری کشور از تجهیز اصناف و نقاط حساس به سامانه هشدار به پلیس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
جشن سینمای ایران با حضور کمال تبریزی، بیژن میرباقری و منوچهر شهسواری در محل خانه سینما برگزار شده و این اعضا از برگزاری متفاوت این جشن نسبت به سال های گذشته خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
دولت آلمان به اظهارات مقام های آنکارا درباره احتمال اجرای حکم اعدام در ترکیه واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۲    
ماموران آل خلیفه با آغاز موج جدید بازداشت روحانیون در بحرین چهار نفر از روحانیون این کشور را در چند روز گذشته به بهانه های مختلف دستگیر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۲    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا درباره دام کلاهبرداران سایبری برای علاقه مندان به بازی کلش هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۷    
طبق آمار ارائه شده در سایت وزارت راه و شهرسازی در خصوص تخلیه و بارگیری جنس های وارداتی در بنادر کشور در تاریخ 10 مرداد ماه، انواع خودرو های خارجی از قبیل تویوتا، شورلت، کادیلاک، هیوندا، کیا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۷    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: به 99.5 درصد ثبت نام کنندگان طرح پرداخت جریمه مشمولان غایب،کارت تعلق می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۷    
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این حزب نامزد مستقل خود را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۳    
روسای جمهور ایران و روسیه در نشستی در باکو تاکید کردند که برای گسترش و تعمیق همه جانبه به سوی روابط راهبردی تهران – مسکو مصمم هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۳    
مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: با تغییر ضریب اقساط تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن در روش پلکانی سالانه میزان اقساط مورد پرداخت در سال اول نسبت به روش ثابت 20 درصد کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۳    
مرتضی گودرزی (دیباج) از راه اندازی گروه هنر جوان برای جذب نیروهای جوان و متعهد عرصه هنرهای تجسمی در حوزه هنری خبر داد و گفت: هنرمندان مستعد در دو فاز، به صورت وابسته و پیوسته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۳    
یک مقام محلی در استان کرکوک عراق اعلام کرد که فرماندهان داعش ضمن کودتا علیه سرکرده این گروه تروریستی با رئیس گروه القاعده بیعت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۳    
صادقی با اشاره به قانونی بودن لغو کنسرت ها،با بیان اینکه این اقدام قانونی و طبق خواست عمومی است، گفت: اجرای قانون و حدود الهی جهاد فی سبیل ا... است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۳    
وزیر کشور گفت: ما در رابطه با مسئله کنسرت ها تابع نظر آیت الله آملی لاریجانی هستیم زیرا وی را شخصی منطقی و اصولی می دانیم که با توجه به مصالح اجتماعی حکم می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۸    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از انجام بررسی فنی- اقتصادی پروژه خط لوله صادرات گاز ایران به هند خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۸    
یکی از راهکارهای ایجاد رفتارسازی اجتماعی و فرهنگسازی بویژه در زمینه مشارکت عمومی، استفاده از ظرفیت های شهری و تبلیغات فرهنگی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۸    
شعار سال: نشست سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 مرداد 95 ، کد مطلب: 207421 : www.mizanonline.ir
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۸    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که طبق قرارداد منعقده، روسیه تاکنون نیمی از سامانه های پدافند هوایی اس- 300 را به ایران تحویل داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۸    
مدیر نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی خاورمیانه در تهران خبر داد.