دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۸:۱۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 18 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با رد ادعای فرهنگستان زبان فارسی مبنی بر استفاده از واژگان خارجی در کتاب های درسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۲    
وزیر علوم گفت: دانشگاه میدانی برای نقد، گفت وگو، روشنگری و آگاهی است و فضایی برای هتاکی، گستاخی، انگ زنی و زنده باد و مرده باد افراد و جناح های سیاسی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۷    
در مراسم هفتاد و یکمین سالگرد بمباران اتمی هیروشیما به دست آمریکایی ها، سران ژاپن از دیگر کشورهای جهان خواستند در راستای رسیدن به جهانی عاری از سلاح اتمی تلاش کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت حلب، می گوید که مذاکرات با روسیه درباره مبارزه با داعش در سوریه، ارزش امتحان کردن دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان ملی استاندارد از بازنگری در استاندارد فرآورده های نفتی از جمله بنزین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۲    
مفتی اعظم عربستان از ثروتمندان و بانک های این کشور خواست تا به ارتش این کشور کمک مالی کنند کاهش قیمت نفت و افت درآمدهای نفتی بحران اقتصادی در عربستان را تشدید کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۲    
معاون شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: مطالبات خرید کشاورزان برای خرید تضمینی گندم تا یک ماه آینده پرداخت شده و در این هفته قرار است مقداری اوراق بهادار برای تأمین اعتبار به فروش برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۲    
صبح شنبه بسیاری از داروسازان در اعتراض به سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
یک کارشناس با بیان 5 چالش عمده پیش روی مدیریت پایدار منابع آب در ایران، گفت: چالش امروز منابع آب ایران، ریشه در توسعه ناپایدار چهار دهه گذشته و جهش جمعیتی به وقوع پیوسته دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه برخی جایگزین های مدیران متخلف دریافت کننده حقوق نجومی بوده اند یادآور شد: بسیاری از نمایندگان به رفتار فاطمه حسینی معترض بودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه با تصویب لایحه برنامه ششم به شکل کنونی فاتحه شوراها خوانده می شود اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
عضو هیأت مدیره انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران گفت: با اجرای طرح سامان دهی عطاری ها زمینه ورود بیشتر داروهای گیاهی قاچاق و تغییر آیین نامه ها فراهم خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: از خودروسازان خواسته بودیم که شرایط قرارداد و سطح تکنولوژی و فنی در همکاریهای خارجی را به سازمان استاندارد ارایه کنند که تا امروز هیچ اطلاعاتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
وزیر خارجه اتریش در انتقاد از مواضع ترکیه در برابر کشورش، گفت که اروپا باید به جای باج دادن به ترکیه، خود از مرزهایش حفاظت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۷    
ناصر سراج طی نامه ای به مدیران ارشد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی اعلام کرد قانون منع به کارگیری دو شغله ها در دستگاه های دولتی از تاریخ ابلاغ لازم الاجراست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
روزنامه پراودا چاپ مسکو نوشت: عدم اجرای برجام حکایت از تداوم سیاست دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
بلاتکلیفی اصلاحیه قراردادهای جدید نفتی درباره نبود اتفاق آراء بین طرفین قراردادی به طور قطع به معنای بلاتکلیفی ایران در اعمال حاکمیت بر منابع نفتی خود به مدت 20 تا 25 سال اجرای این مدل جدید قراردادی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در نامه ای به روسای کانون های انجمن های صنفی کارگران استان تهران و ایران به آنان یک هفته مهلت داد فهرست کامل کارگران ساختمانی بیمه نشده را ارائه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۷    
یکی از معروف ترین تجار ایرانی گفت: وزرای اقتصادی دولت همگی به تنهایی مدیران خوب و متعهدی هستند اما همین که پشت میزهای خود می نشینند با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند و در موضوعات مختلف به جمع بندی مشترک ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۲    
برای سعودی های پیشتاز در رابطه با رژیم صهیونیستی، پیوند زدن میان منافقین با کارنامه پر از خیانت و جنایت به ملت عراق و ایران با گروهی سازشکار در فلسطین که برای بقا در قدرت هموطنان مبارز خود را تسلیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۷    
کتاب زمانی غیر زمان ها(امام، شیعه و ایران) نظریه ای ماوراء الطبیعه گرایانه از انقلاب اسلامی ایران است که توسط دکتر لیلی عشقی استاد دانشگاه سوربن فرانسه، در غرب و به زبان فرانسه نوشته شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۷    
وزارت کشور رژیم بحرین ضمن خارجی خواندن کسانی که تابعیت آنان را لغو کرده است اعلام کرد این افراد از تاریخ لغو تابعیت چهار هفته مهلت دارند وضعیت خود را مشخص کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۷    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تأکید بر عدم حذف ارزشیابی توصیفی، گفت: پیشنهاداتی برای برخی دروس پایه های پنجم و ششم به صورت ارزشیابی کمی و نمره ای وجود دارد که در دست بررسی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۷    
عضو دفتر سیاسی حماس، رئیس تشکیلات خودگردان را غلام حلقه به گوش و بخشی از پروژه غرب برای نابودی کشورها و جنبش های اسلامی توصیف کرد و گفت: فتح درصدد تقلب در انتخابات محلی ماه اکتبر در فلسطین است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در رابطه با چگونگی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور فقط مجری برگزاری آزمون است و هرچه تصمیم گیری شود اجرا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لوایح و طرح های تصویب شده درباره خروج از رکود به معنای پایان کار نیست و باید به مرحله اجرا برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۷    
توصیف منش و سلوک سیاسی شهید آیت از زبان کسی که در طول سال ها مبارزه صداقتی ستودنی از خود نشان داده است، برای شناخت این شخصیت می تواند بسیار مؤثر باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۷    
لزوم مقابله به مثل ایران برابر بدعهدی های آمریکا در برجام،مقابله با فساد اقتصادی و حلقه فریدون،خیز برخی احزاب برای انتخابات96 اهم موضوعاتی است که در هفته گذشته فضای سیاسی کشور،از آنها متاثر بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
تحلیلگر بی بی سی فارسی با تأکید بر رنگ باختن امیدهای رئیس جمهور ایران درباره برجام، از اشتباه تهران در دادن امتیاز غنی سازی 20 درصدی پیش از دریافت امتیازات بانکی سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
حملات شدید تروریست ها امروز تا آخرین خط ارتش سوریه برای حفظ محاصره حلب یعنی راموسه پیش رفت، اما ارتش سوریه نهایتا موفق شد با پس زدن جیش الفتح از این منطقه از حالت تدافعی و عقب نشینی به حالت تهاجمی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، پس از بررسی و تدوین سیاست های کلی نظام قانون گذاری کشور چهار بند دیگر از این سیاست ها را تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس مجلس خبر بازداشت کاظم جلالی و پادرمیانی خود برای آزادی وی را کلا دروغ و خلاف اندر خلاف خواند و گفت: نه چیزی بوده و نه کسی به من مراجعه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از عقد قرارداد برای دو میلیون و 372 هزار واحد مسکن مهر به ارزش 502 هزار میلیارد ریال قرارداد از سال 1388 تا پایان تیر ماه 95 خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بعد از برداشته شدن بسیاری از تحریم ها در حال حاضر ما با 450 بانک جهانی رابطه برقرار کرده و مبادلات تجاری و اقتصادی خودمان را انجام می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
متن کامل گزارش 12 شاخص ماده 68 قانون برنامه پنجم توسعه از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نقد مسوول با رعایت شروط و ضوابطش نهی از منکر است؛ اینکه مسوولی نخواهد نقد شود و در عین حال موضع اثرگذار هم داشته باشد بی معنا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
وزیر علوم گفت: با وجود اینکه سرعت رشد علمی ایران کم است اما به استناد آخرین گزارش ها امسال رتبه اول رشد علمی در دنیا را داشتیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه گفت: افغانستان برای جمهوری اسلامی ایران همسایه ای دوست است و پیشرفت و امنیت این کشور به مانند پیشرفت و امنیت ایران محسوب می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
وزیر کشور در خصوص مذاکرات با شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: منتظر اعلام نظر دوستان هستیم و اگر لازم باشد، جلسات کارشناسی مشترک هم برگزار خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
حفر چاه های عمیق جدید در حریم تخت جمشید درحالی که بحران نشست های زمین های اطراف این مجموعه جهانی هر روز شدیدتر می شود باعث نگرانی دوستداران میراث فرهنگی کشور و تهدیدی برای این اثر جهانی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به درخواست متن اصلاح شده قراردادهای نفتی از دولت توسط این کمیسیون گفت: اگر اصلاحات دولت منطبق بر منافع ملی نباشد کمیسیون اقدامات قانونی خود را انجام می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران در آینده نزدیک به چند کشور آمریکای لاتین سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
مدیر روابط عمومی پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه آتش سوزی پتروشیمی بندرامام تلفات جانی نداشته گفت: آتش سوزی همچنان ادامه دارد اما تحت کنترل است و از هرگونه سرایت به مراکز دیگر جلوگیری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
معاون مرکز توسعه روستایی مناطق محروم کشور گفت: 60 درصد مشکلات روستاییان ناشی از درآمد ناچیز و عدم اشتغال مناسب آنها بوده که زمینه مهاجرت آنها را به سایر مناطق فراهم کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
عضو حزب اعتماد ملی به موضوع خودکشی مدیر مالی و اداری حزب کارگزاران و اظهارات دبیرکل این حزب واکنش نشان داد و خطاب به کرباسچی گفت: به عنوان یک فعال اجتماعی و سیاسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
بنیانگذار سایت ویکی لیکس در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی روسیه از دست داشتن مقامات آمریکا و عربستان سعودی در کودتای نافرجام ترکیه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
وزیر امور خارجه گفت: برای توسعه روابط بانکی مشکلی وجود ندارد و بانک های پاکستانی قادرند بدون هیچ دغدغه ای همکاری های خود را تسریع کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی به بهانه انحصار شکر در بازار کالا با خبرسازی های اغوا کننده، شیطنت هایی می کنند، تا مانع از شفافیت معاملات از طریق بورس کالا شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
اولاً، قطعی نیست که شمس در خوی مرده و دفن شده باشد. بنابراین، جایی که مسئله مشکوک است، چرا باید این همه هزینه کرد؟ ثانیاً ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: اگر امثال شهید شهریاری به عنوان الگو معرفی شوند، صاحبان حقوق های نجومی مدعی نمی شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه افزایش سرمایه بانک ها یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی است، گفت: با توجه به اهمیت این مساله دولت بار دیگر اصلاحیه بودجه را به در صحن علنی مجلس مطرح خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
در ادامه تنش ها بین ترکیه و آمریکا بر سر استرداد فتح الله گولن، یک روزنامه آمریکایی گزارش داد بسیاری از ترکیه ای ها معتقدند آمریکا پشت کودتای 15 جولای قرار داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در نظامی زندگی می کنیم که بدون وابستگی به خارج و با فکر انقلابی جوانان خودش و کارکنان نیروهای مسلح تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا بازدارندگی را به نحو احسن عملی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه وزارت بهداشت صرفا داروهای ثبت شده و دارای مجوز را تائید می کند، گفت: تصمیمات مربوط به ثبت دارو و مجوز آن، تصمیمات کارشناسی بوده و به هیچ وجه سیاسی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
طیب نیا از پیش بینی راه اندازی شورای فقهی بانک مرکزی در لایحه بانکداری خبر داد و گفت: شرکت هایی که قبلاً اقدام های اولیه برای تجدید ارزیابی دارایی های خود را انجام داده اند می توانند امسال با معافیت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
دبیر حزب کارگزاران درباره فرد متوفی در ساختمان این حزب گفت: فرد متوفی عضو حزب کارگزاران نبوده و ما اطلاعی از درخواست های مکرر وی از آقای مرعشی نداریم و تا کنون چنین چیزی ثابت نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
در حالی برخی مقامات دولتی ایران تلاش می کنند با برگزاری شوهای تبلیغاتی نشان دهند تحریم مبادلات بانکی لغو شده است که خود آمریکا انتقال 400 میلیون دلار پول آزاده شده ایران را و آن هم با یورو و فرانک با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی با اشاره به علل کمرنگ بودن فعالیت های جهاددانشگاهی، گفت: برخی اعضای جهاد در کلام از منویات مقام معظم رهبری می گویند ولی در عمل وظیفه فرزند پدر را انجام نمی دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی استان تهران از رکود معاملات در فصل رونق بازار خودرو خبر داد و گفت: نمایشگاه داران با مشکلات بی شماری مواجه شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین جزئیات پرونده تخلف یک آقازاده در این سازمان گفت: این موضوع به طور ویژه توسط دادستانی تهران در حال بررسی بوده و فرد مورد نظر ممنوع الخروج است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با بیان اینکه اگر بانک نباشد سرمایه گذاری بی معنی است، گفت: من جامعه و کشوری را نمی شناسم که بدون توجه به نظام بانکی خود به پبشرفت رسیده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۲    
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه اقتصاد کشور دچار بیماری مزمن و خطرناک هلندی شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۲    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: برای قبول مسؤولیت مراکز ترک اعتیاد، بهزیستی 7 شرط تعیین کرده که ستاد مبارزه با موادمخدر به طور شفاهی با آنها موافقت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۲    
بسیاری از چهره های سرشناس کشورمان به شهادت حاج رجب واکنش نشان دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۳    
مدت هاست که بحث اصلاح نظام و ساختار پولی و مالی کشور در محافل علمی و اقتصادی مطرح است اما این مباحث بعضاً چالشی، هیچ گاه به بازسازی بی عیب و نقص چارچوب ها منتهی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۳    
در حدیثی از پیامبر (ص)آمده است که فرمود:نعم الولد البنات ، ملطفات ، مجهزات ، مونسات مفلیات چه فرزندی خوب است دختر! هم پر محبت است و هم کمک کار، هم مونس است و هم پاک و پاک کننده.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۸    
در متن وصیت نامه بیژن سلطانی آمده است که حزب کارگزاران سازندگی به من اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت حقوق مرا ندارد؛ آیا حزب به این عظمت مشکل ماهی 2 میلیون تومان دارد؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۸    
رئیس کانون بانک های خصوصی مهمترین چالش سیستم بانکی را بحران مشروعیت دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۸    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با استقبال از فعالیت پیام رسان های داخلی، شرط حمایت دولتی از این پیام رسان ها را سرویس دهی به حداقل 10 میلیون مشترک عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
سند زیر، متن پرسشنامه ای است که شهید آیت در بدو ورود به حزب زحمتکشان ملت ایران در سال 1340 پرکرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
رسانه های روسی از سفر هیئتی حقوقی از وزارت دادگستری آمریکا به ترکیه جهت بررسی مدارک استرداد گولن، قبل از سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به این کشور خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
آیت الله جوادی آملی در پیامی به دوازدهمین کنگره مسلمانان آمریکا تأکید کرد: حضرت ولی عصر(عج) سیصد و اندی اصحاب مانند امام خمینی(ره) دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
دبیرکل حقوق بشر اسلامی لندن با بیان اینکه متأسفانه رسانه های انگلیسی و غربی در گسترش نفرت از مسلمانان کوشیده و مانع آشنایی مردم این کشور با این دین الهی شده اند گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی با انتقاد از بی اعتنایی دولت به مطالبات امور زنان گفت: قانون 9 ماه مرخصی زایمان برای زنان و 2 هفته برای آقایان در مقایسه با قوانین مشابه سایر کشورها که بعضاً مسلمان هم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۸    
مجری طرح راه های جایگزین کارون 3 و 4 شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: عملیات اجرایی طرح خطوط جایگزین انتقال نفت از فراز سدهای کارون 3 و 4 با نصب آخرین قطعه پل در اوایل پاییز سال جاری به اتمام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۸    
فقط یک گلوله برای کشتن یک نفر کافی است اما تروریست ها 60 گلوله به سوی سیدحسن آیت شلیک کردند تا همه احتمالات برای زنده ماندن آیت را به صفر برسانند چون اگر آیت زنده می ماند اسرار هویدا می کرد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۸    
بخشی از انبار پتروشیمی بندر امام خمینی دچار حادثه آتش سوزی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۸    
رسانه آمریکایی نوشت: دولت اوباما در حالی 400 میلیون دلار به ایران پرداخت کرده است که به خوبی می داند این کشور بدون این که ردپایی از خود باقی گذارد، این پول را در مسیر اعمال خرابکارانه هزینه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۸    
وزیر کشور گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی 52 مورد اختیارات به استان ها ابلاغ شده که 50 مورد دیگر آن در مسیر رسیدگی است که ابلاغ خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۸    
پایگاه المانتیور گزارش داد که فتح الله گولن با سوء استفاده از مواضع ضدایرانی آمریکا و تل آویو به تبعید خودخواسته خود در پنسیلوانیا آمریکا ادامه می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به بررسی قراردادهای جدید نفتی، گفت: بین سران کشور با رهبری راجع به این قراردادها مکاتباتی شد و ایشان دستورانی دادند فرایند تصویب باید در ستاد فرماندهی ابتدا تصویب شود و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: با دستور جدید وزارت ارتباطات از این پس مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل شهر به دقیقه رُند می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
وزیر خارجه آمریکا در توضیح علت ارسال 400 میلیون دلار ایرانیان به صورت پالت های پول نقد گفته که این اقدام از تبعات تحریم های کنگره است؛ تحریم هایی که ایران را پای میز مذاکره کشاند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
حسن عباسی عصر شنبه از زندان آزاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص دریافت حقوق 6 میلیونی از محل حزب کارگزاران سازندگی گفت که هیچ یک از اعضا از حزب حقوق نمی گیرد بلکه حق عضویت هم پرداخت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
صنعت نساجی ایران با وجود قدمت طولانی، این روزها حال و روز خوبی ندارد و تولیدکنندگان با مشکلات عدیده ای که ناشی از عدم مدیریت و رکود اقتصادی است دسته و پنجه نرم می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۳    
رهبر معظم انقلاب با بیان دیدگاه اجتماعی و سیاسی خاصی که دارند یک پیوند ناگسستنی میان اقتدار انقلاب با حیات طیبه برقرار می نمایند و قدرت ملی را یک از مهمترین ارکان اصلی حیات طیبه برمی شمرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
سخنگوی رسمی بسیج مردمی عراق با تأکید بر نقش بزرگ مستشاران ایرانی در آزادسازی مناطق مختلف عراق از چنگ تروریست ها گفت: سردار سلیمانی در عملیات موصل حضور خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
از 13 سالگی آرزوی شهادت داشت و غسل شهادت انجام می داد، مشغول حفظ قرآن بود و عمل به آیات الهی را در دستور کار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رویکرد اصلی پلیس در افزایش انضباط ترافیکی و کاهش سوانح، رویکرد فرهنگی است و برای ترویج آن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
باهری گفت: در بسیاری از این موارد که مخدر در قالب داروهای لاغری، افزایش تمرکز و حافظه و نیروزایی عرضه می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها، همکاری بیشتر شبکه بانکی کشور را برای اجرا و تکمیل پروژه های گردشگری و صنایع دستی خواستار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۲۳    
معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه با کسانی که بخواهند اصل نظام را در دانشگاه ها نشانه بگیرند، مقابله می کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۲۳    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه فعالیت های جشنواره امام رضا(ع) می تواند به ارائه سبک زندگی اسلامی ایرانی و ارتقای فرهنگ دینی کمک کند و آثار عملی آن مبارزه با ولنگاری فرهنگی خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۲۳    
رسانه صهیونیستی از تمرین مشترک نیروی هوایی دو کشور امارات و پاکستان با نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از صدور نمون برگ هدایت تحصیلی برای 95 درصد دانش آموزان پایه دهم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۸    
ظاهرا قرار است غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به برخی ناشران خصوصی و بخش دیگر به ناشران دولتی تخصیص یابد از این رو باید شاهد چهره متفاوتی از ناشران دولتی و غیر دولتی ها باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۸    
وقتی قرار باشد جامعه ای توسعه داده شود لازم است ابتدا پیش نیازهایش مشخص و سپس اولویت های توسعه معین و پس از آن برنامه توسعه به صورت متوازن و همه جانبه توسط آحاد آن جامعه اجرا شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۳    
رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد شده است در دو خط BRT حد فاصل آزادی تا امام حسین و راه آهن تا تجریش از خطوط LRT استفاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۳    
رییس مرکز آمار ایران به همراه تنی چند از معاونان خود با حضور در رسانه ملی با دکتر عسکری، رییس سازمان صداوسیما دیدار و درباره راهکارهای رسانه ای پرداختن به سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 بحث و تبادل ...
  • ۱