دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۱:۱۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 22 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند فاجعه منا نباید فراموش شود باید زنده نگه داشته شود و نیز این فاجعه باید پیگیری حقوقی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
محققان کشور موفق شدند با فناوری نانو دقت آزمایش تشخیص اعتیاد را افزایش دهند. نتایج این پژوهش آزمایشگاهی کمک می کند سوابق واقعی افراد نسبت به مصرف مواد مخدر با دقت بالاتری شناسایی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
یگ تحلیلگر اصلاح طلب در یادداشت امروز روزنامه آرمان به تحلیل سخن اخیر محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت فراکسیون امید در انتخابات 96 از کاندیدای اصلاح طلبان پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین 3 اپراتور موبایل خبر داد و گفت: 3 اپراتور مسئولیت ارائه وای فای رایگان با هزینه خود در مسیر نجف تا کربلا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت در مرزهای کشور مطلوب است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظامی ها همواره آماده اجرای سخت ترین ماموریت ها هستند و در این مسیر داوطلبانه حضور پیدا می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما برای حضور وزیر ورزش پیش بینی های لازم را کرده ایم و شرایط برای حضورش در ریو مهیا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام ابلاغ 12 دستورالعمل در زمینه آب گفت: بزودی سند تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی هم ابلاغ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۰    
رئیس شورای بین المللی موزه ها در ایران یکی از مهمترین دلایل برای عدم خلاقیت در موزه داری کشور را عوامل اقتصادی دانست و گفت: قبلا موزه داران سختی کار می گرفتند و انگیزه داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۵    
اکنون که این گزارش را می خوانید انسانها تا سقف آن میزان که زمین بتواند در طول یک سال خود را بازیابی کند از آن برداشت کرده اند، حال آنکه هنوز حدود 5 ماه تا پایان سال 2016 باقی مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به هر نفر از ودیعه گذاران عمره علاقمند به سفر عتبات 1/5 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۵    
اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) پیوند دهنده مردم ایران و آذربایجان است دین و فرهنگ مشترک، سرچشمه اعتماد و همکاری تهران - باکو است/ تفرقه و ترور به نام اسلام، توطئه ای در جهت اسلام هراسی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۵    
سازمان فرهنگی رسانه ای اوج مرکزی به نام ماوا راه اندازی کرده که وظیفه آن تولید سرود، موسیقی های پاپ، سنتی و آکاپلا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با اشاره به اهمیت فوق العاده روابط با پاکستان برای ایران به عنوان یک کشور همسایه و دوست، اعلام کرد: روابط خوب ایران و پاکستان تحت تاثیر هیچ عاملی قرار نمی گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۵    
دبیر انجمن طراحان پارچه و لباس، لباس کاروان ملی ایران در المپیک ریو را هم مغایر با معیارهای زیبایی شناسی و فرهنگ ایرانی توصیف می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۰    
توزیع اینترنتی کارت شرکت در جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 آغاز شد و داوطلبان تا پایان روز پنجشنبه 21 مرداد می توانند کارت خود را دریافت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۰    
یک مقام مسئول از سازمان فناوری اطلاعات از شناسایی 2 شرکت تولیدکننده محتوای دیجیتالی برای اجرای زیرساختهای پروژه خدمات مکان محور (گوگل مپ بومی) به عنوان زیرپروژه جویشگر بومی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش از تغییر بنیادین در پایه دهم امسال خبرداد و گفت: ساعات آموزش هفتگی مدارس از 24 ساعت به 35 ساعت افزایش می یابد و کتب آموزشی از 15 شهریورماه توزیع و برخی از دروس هم به نظام آموزشی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی وزارت ارشاد گفت:از نظر ما نشریه یالثارات از مدت ها پیش لغو مجوز شده و واجد شرایط انتشار نیست و در خصوص توهین به هنرمندان نیز پرونده این نشریه در حال پیگیری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۵    
معاون وزیر نیرو با اشاره به اتصال و سنکرون شبکه برق ایران و جمهوری آذربایجان از آغاز واردات 500 مگاوات برق از این کشور همسایه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۵    
یک گروه هکر ناشناس با نامهای مستعار استرایدر یا پروژه سائورون حملات سایبری- جاسوسی جدیدی را علیه اهدافی مشخص در ایران، چین و روسیه ترتیب داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۰    
معاون حزب جمهوری خلق ترکیه با تاکید بر اهمیت همکاری های ایران، روسیه و ترکیه در حل بحران های منطقه ای، حمایت قاطع ایران از دولت منتخب ترکیه را از دلایل بهبود نسبی روابط آنکارا و تهران دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۰    
بانوی با حجاب آمریکایی در رشته شمشیربازی مسابقات المپیک ریو 2016 تاریخ سازی کرد اما تمام آمریکایی ها از این مسابقات حذف شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت که هجمه ها علیه حزب الله و تلاش برای مسئول جلوه دادن آن در تحولات لبنان و منطقه دلیلی بر حساسیت بالا و سرنوشت ساز بودن مرحله است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
محمد میرکیانی با اشاره به شخصیت داستانی تن تن گفت: این آثار با وجود طرفداران زیادی که دارند، در لایه های زیرین در پی یکسان سازی فرهنگی هستند که خرده فرهنگ ها را نابود می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس سازمان زندانها با اشاره به کاهش تمایل پزشکان به کار در زندانها گفت: وزارت بهداشت باید زندانها را همچون نقاط محروم دانسته و خدمات را به داخل زندان تسری دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۰    
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به ناکامی تلاش ها به یافتن راهکار مناسب در حل بحران سوریه، آمریکا را به بهره برداری سیاسی از مصائب انسانی در این کشور متهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۰    
مساعدت هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برای انجام 211 مورد عمل پیوند مغز استخوان در سه ماه اول سال 95 تشریح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۰    
روسای جمهور ترکیه و روسیه سه شنبه برای اولین بار از زمان شدت گرفتن تنش های دو کشور از آذرماه سال گذشته تا کنون دیدار می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۰    
مسئول پنل هیستروسکوپی پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران عنوان کرد: هیستروسکوپی (آندوسکوپی داخل رحم) یک روش درمانی کم تهاجم برای درمان بسیاری از اختلالات رحمی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون بیش از 4 میلیون و 418 هزار خدمت به جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 191 هزار و 880 نفر ارائه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵    
هزاران تن از مردم ترکیه ضمن تجمع در خیابان های استانبول بار دیگر حمایت خود را از دولت ترکیه و. رجب طیب اردوغان ابراز داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵    
26 هزار تن شکر سفید امروز در بورس کالا عرضه می شود که بیشترین عرضه روزانه شکر در سال جاری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه ملت یمن شجاعانه در مقابل تجاوزهای عربستان ایستادند، گفت: امروز عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۰    
ملکی گفت: در یک ماه اخیر خروج بی رویه دام از مرزها باعث افزایش قیمت گوشت گوسفندی شد که با ادامه قاچاق دام روند افزایشی قیمت همچنان ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۰    
رهبر انقلاب در یادداشتی برای کتاب تَن تَن و سندباد نوشتند: من هم همین قصّه را همیشه تعریف می کردم! حیف که خیلی ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۰    
برخی کارشناسان می گویند که با ابلاغ دستورالعمل خرید و فروش ارز توسط بانک ها در بازار آزاد امکان افزایش قیمت ارز وجود دارد و شائبه بالابردن درآمدهای دولت از این طریق پررنگ تر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۵    
با وجود اوضاع مناسب بازار کار در مناطقی از آسیا مانند سنگاپور با 1.9 درصد و تایلند با یک درصد؛ اسپانیا و یونان در اروپا بین 20.1 تا 24.1 درصد بیکاری دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۵    
وزیر کشور در مورد خبر حفر تونل توسط تروریست ها در شرق کشور گفت: همانطور که گفتم نزدیک بود که این تروریست ها یکی از نهادها را منفجر کنند که این نهاد هم پایگاه نیروی انتظامی هم پایگاه سپاه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۰    
عضو ستاد ساماندهی امور جوانان با انتقاد از روند رو به افزایش آسیب های اجتماعی در کشور گفت: طرح اجرایی شبکه سلامت روان در حال طراحی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۰    
عطش تاریخی ورود میلیونی جوانان به دانشگاه ها در دهه های اخیر باعث شده تا امروز کشور با صف بلند تقاضای مشاغل لوکس مواجه شده و وزیرکار می گوید4میلیون فارغ التحصیل آماده ورود به بازارکار هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۰    
نوبخت گفت: حوزه کشاورزی با رشد قابل توجه 5/5 درصدی رشد منفی صنعت را پوشش داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر و نقره و سنگ های قیمتی ایران گفت: کاهش عیار طلا از 750 به کمتر پیشنهاد اتحادیه به سازمان های مربوطه بوده که می تواند بازار طلا و جواهر را بهبود بخشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۵    
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: افزایش کرایه تاکسی ها تنها یک بار در سال صورت می گیرد و گران کردن کرایه در تابستان به بهانه روشن بودن کولر و یا در زمستان مورد پذیرش نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۵    
اگرچه مسئولان می گویند هیچ کالای قاچاقی اجازه فروش در شبکه توزیع کشور را ندارد، اما به نظر می رسد قاچاق زیر پوست شهر لانه کرده و قاچاقچیان اقدام به استخدام گسترده نیروی کار دستفروش کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: با توجه به اینکه دولت اردوغان در صدد بازنگری سیاست های خود در قبال سوریه است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
مدیر شبکه العالم با اشاره به مانور و قدرت نمایی حزب الله در سوریه گفت: سید حسن نصرالله همواره به عنوان یک فرد صادق شناخته می شود تاجائیکه حتی صهیونیست ها هم او را راستگو می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی کشوری یک نفر را سلب تابعیت می کند حضور وی در آن کشور غیر قانونی بوده و امکان بازداشتش وجود دارد اما جمهوری اسلامی ایران سلب تابعیت از شیخ عیسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۵    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: در قوانین جمهوری اسلامی ایران اگر کسی اطلاعات سری کشور ما را فاش کند باید به اشد مجازات محکوم شود از این رو برای ما مهم نیست که آمریکایی ها و غربی ها درباره ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۵    
در حالی بانک مرکزی برای جلوگیری از بروز فسادهای ناشی از چند نرخی بودن ارز به بانک های عامل اجازه خرید و فروش ارز را داده است که برخی کارشناسان از حرکت رو به جلو نظام بانکداری کشور صحبت به میان می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۰    
نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بازرگان به عنوان یک فرد متمکن زمانی که بعد از انقلاب نخست وزیر شد حقوق نخست وزیر در دوران شاه 20 هزار تومان بود یعنی بیست میلیون فعلی تقریبا وی همان حقوق ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۵    
یکی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی از علامه راجه ناصر عباس جعفری خواست به اعتصاب غذایش پایان دهد و اعلام کرد که از دولت پاکستان انتظار داریم به خواسته های بحق ایشان و سایر مسلمانان پاکستان به ویژه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۵    
نیروهای دموکرات سوریه همزمان با پیشروی های ارتش سوریه شهر منبج واقع در شمال این کشور را به طور کامل از لوث عناصر تروریستی داعش آزاد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۵    
طی 3 ماهه منتهی به خرداد ماه سال جاری به تعداد یک هزارو 148 فقره پروانه بهره برداری صنعتی توسط وزارت صنعت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۵    
قنبری گفت: امسال برای اولین بار، 66 هزار تن دانه روغنی کلزا به صورت تضمینی توسط این شرکت از کلزاکاران خریداری شد و بابت خرید این مقدار خرید مبلغ 160 میلیارد تومان به حساب کلزاکاران واریز و کلیه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۵    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر آنچه را که بعضی از آقایان در جلسات خصوصی در رابطه با اثرات خوب دستگیری جاسوس ها می گویند، در جلسات عمومی نیز بگویند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۵    
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی (نداجا) گفت: امروزه قدرت رسانه و تبلیغات یکی از مولفه ها و شاخصه های اقتدار ملی و توانمندی کشورهاست و ایران با داشتن رسانه ها و خبرنگاران معتقد به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۴۵    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: محور مهم تفاهم نامه ها تمرکز تیم های خبره کارشناسی بر روی روند تصفیه فاضلاب ها و استفاده مجدد از آن ها در حوزه های صنعت و کشاورزی کار کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۴۵    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه وزارت بهداشت صرفا داروهای ثبت شده و دارای مجوز را تایید می کند، تصمیمات دارویی را یک تصمیم کارشناسی و غیر سیاسی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۴۰    
برای اینکه سند یک قرارداد الکترونیکی درست باشد، باید قصد و رضا و اهلیت در آن رعایت شده باشد؛ یعنی با اکراه و اجبار نباشد و از طرف دیگر افرادی که پای معامله مجازی نشسته اند باید بالغ بوده و سفیه و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۴۰    
حجت الاسلام و المسلمین نکونام از برخورد با مدیرانی که مانع جدی بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد می کنند خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۷:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه همه دانشمندانی که در موضوع هسته ای ایران فعالیت می کنند ...