یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۴:۱۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 24 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش از عدم بکارگیری زنان در پست های مدیریتی انتقاد کرد و گفت: این موضوع مشکل قانونی ندارد بلکه مربوط به باور مدیران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی اوقاف گفت: اگر بتوانیم امامزادگان را به معنای واقعی به قطب های فرهنگی هر منطقه تبدیل کنیم بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه بر طرف خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۸    
سرپرست مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی با اشاره به افزایش 4 درصدی تعداد نشریات سال 95 نسبت به سال گذشته گفت: این میزان در رشته علوم انسانی 70 درصد رشد را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۸    
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: اصحاب رسانه همواره خفت و ذلت آمریکایی ها برابر اراده و هوشیاری ملت ایران را به شایستگی نمایان ساخته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۳    
استاد دانشگاه کلارمونت آمریکا معتقد است ماهیت علم در حال حاضر سکولار است هر چند برخی اندیشمندان غربی به اهمیت پیوند میان علم و دین آگاه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۳    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تأمین پول آب و برق مدارس با مشکل مواجهیم و این یکی از چالش های ما است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز در پرتو ایستادگی جوانان و رزمندگان غیرتمند از جمله برادران عزیز افغان، گروه جنایتکار داعش ناکام مانده و با شکست همراه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۳    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تغییر رویکردها در درون سازمان و تصویب قوانین و دستورالعمل های جدید برای مدیریت کارآمد مناطق حفاظت شده لازم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۳    
واقعیت ها و مصادیق، البته حاکی از تضاد در رویه ها و ملاک های حاکم بر انتخاب و انتصاب مدیران ورزشی در ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۳    
وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان از صدور حکم دادگاه ظرف یک هفته آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۸    
تمدن مدرن، مرحله جدیدی از جبهه تاریخی باطل است که بروز جدید خود را مدیون ارتقاء مقیاس نظام ولایت و تولی اجتماعی و مدیریت مادی خود از سطح مدیریت سلطانی به مدیریت مشارکتی و حادثه سازی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد پلیس پایتخت در زمینه امنیت اجتماعی بسیار مطلوب است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۴    
وزیر صنعت از آغاز مراحل تدوین برنامه ده ساله صنایع الکترونیک خبر داد و از تمامی صاحب نظران برای همکاری در نگارش یک برنامه جامع دعوت به عمل آورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۹    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور خواسته است تا نسبت به اعلام نتیجه نهایی پرونده درمانی زنده یاد عباس کیارستمی اقدام شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۸    
معاون سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: نویسندگان مطبوعات کودک و نوجوان سفیران محیط زیست در دنیای کودک اند و می توانند کره زمین را متحول کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۴    
وزیر کار با اعلام ایجاد 130 هزار شغل جدید در حوزه فناوری اطلاعات تا پایان امسال گفت: در این بخش برنامه ایجاد 500 هزار شغل وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۴    
وزیر دادگستری ترکیه در جلسه مطبوعاتی امروز سه شنبه، عدم استرداد گولن از سوی آمریکا را مصداق دفاع از تروریسم توصیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اولویت های سال 95 سازمان های مردم نهاد و مشارکت های اجتماعی گفت: ثمن ها باید در حوزه کنترل آسیب های اجتماعی دختران حرکت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۲    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در دیدار با سفیر ویتنام در ایران، گفت: از تبادل گردشگر و انتقال تجربیات و دانش صنعت گردشگری میان دو کشور ایران و ویتنام استقبال می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۲    
یک کارشناس خاورمیانه در آستانه دیدار روسای جمهوری روسیه و ترکیه گفت: پوتین با نزدیکی به ترکیه درصدد تضعیف ناتو و اتحادیه اروپا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۲    
در این کتاب یک استاد دانشگاه نگاهی دارد به رفتارهای دونالد ترامپ از نظر روان شناسانه و از همیناسرار خاطرات کودکی منظر او را مورد بررسی قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۸    
ویلای پناهی به عنوان یکی از آثار واجد ارزش تاریخی صبح امروز در جلسه شورای ثبت مطرح شد و پس از تایید کارشناسان در فهرست آثار ملی کشور اضافه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۳    
رئیس اداره امور داروخانه ها و توزیع سازمان غذا و دارو روند امحای داروهای تاریخ مصرف گذشته را تشریح کرد و گفت: بر اساس ملاحظات زیست محیطی محققان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۳    
وزیر اقتصاد کشورمان حجم روابط تجاری دو کشور را 2.5 میلیارد دلار سالانه اعلام کرد و گفت: این رقم با تلاش دو جانبه به سرعت می تواند به دست کم شش میلیارد دلار در سال ارتقا یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۳    
فرشاد مومنی از کارشناسان اقتصادی عقیده دارد اصرار دولت و مجلس بر استمرار سیاست شکست خورده مناطق آزاد با هیچ منطق اقتصادی همخوانی ندارد و این اصرار پرسش برانگیز است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۸    
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با همتای ترکیه ای خود ترمیم روابط میان آنکارا و مسکو را برآورده کننده منافع طرفین دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل بانک مسکن از آمادگی این بانک برای کاهش سود تسهیلات از 11 درصد به 9 درصد خبرداد و گفت: این بانک آمادگی دارد به تبع کاهش سود سپرده های بانکی، سود تسهیلات خود را از 11درصد به 9 درصد کاهش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۸    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: اگر تعامل، به جای لبخند ژکوند یا شکلی به تعامل حرفه ای تبدیل شود، مشکلات کشور حل می شود، تعاملات شکلی حلال مشکلات کشور نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
وزیر امور خارجه ترکیه، یک روز پس از سفر رئیس جمهوری این ترکیه به روسیه، گفت که آنکارا و مسکو نظرات مشابهی درباره بحران سوریه دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۸    
اصولگرایان دیگر چهره کاریزماتیک ندارند/ اگر اپوزیسیون نظام شدم، باید پی اعدام هم به تنم بمالم/ حزب موتلفه حاضر نیست سابقه 50 ساله خود را کمرنگ کند/ اگر در کرمان کاندیدا می شدم رأی می آوردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۸    
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به چالش های دانشگاهها در حوزه اعتبارات، از تصویب اختصاص 1 تا 3 درصد درآمد اختصاصی دانشگاهها به حوزه آموزش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۳    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس از تصویب جزئیات لایحه اصلاحیه قانون بودجه 95 در کمیسیون برنامه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد روش های درمان سنتی در سوختگی ها، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: اگر بودجه تخصیص داده شود 5 هزار و 500 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۸    
تفاهم نامه توسعه صنعت بازی کامپیوتری و انیمیشن و تامین حمایت های نهادی و مالی در اجرای پروژه های مرتبط ، فی مابین بنیاد ملی بازی های رایانه ای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در نشست خبری به تشریح وضعیت حوزه غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و... پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
نظام سازی علمی از کجا باید شروع بشود؟ از کدام دانش و از کدام بخش؟ بدون تردید اینجا هم باید به سراغ علوم انسانی برویم؛ چراکه علوم انسانی، امام و پیشوا و هدایت کننده سایر علوم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: راه برای انجام کارهای علمی و اقتصاد علمی در ایران باز است و من مطمئن هستم در دوره دوم دولت روحانی ما می توانیم به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران از افزایش بی رویه آمار پرونده ها در شعب کیفری دادگاه های تجدید نظر استان تهران خبر داد و افزود: این افزایش آمار به شدت نگران کننده است و نیاز به راه حل جدی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دولت تعداد افرادی که حقوق غیرمتعارف گرفته اند، کمتر از 50 نفر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
مجید معارف استاد دانشگاه تهران گفت: مهم ترین دغدغه امام صدر مسائل اجتماعی است و بر این اساس وی به اقتباس از آیات قرآن روی آورده و به بازشناسی مفاهیم دینی به شکل نو و مترقی می پردازد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش کشور عنوان کرد: توسعه مشارکت می تواند در کنار کمک هایی که دولت در بخش وزارت آموزش و پرورش داشته و خواهد داشت متضمن اجرای سند تحول بنیادین شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
در اختتامیه پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و افغانستان تفاهمنامه ای میان تهران و کابل امضا نشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۳    
عضو دفتر امام خمینی به نوار سخنان منتشر شده از مرحوم آیت الله منتظری پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۳    
بر اساس گزارش روزنامه گاردین طی حدود دو سال، بیش از دو هزار مورد از تجاوز و تعرض جنسی، ضرب و شتم و اقدام به خودآزاری در اردوگاه پناهجویان در جزیره نائورو روی داده که بیش از نیمی از این موارد مربوط به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۳    
یک مقام آگاه در وزارت خارجه اعلام کرد که این وزارتخانه بدرفتاری برخی ماموران کنسولی و طولانی شدن فرایند صدور و هزینه بالای روادید در برخی سفارتخانه های اروپایی در تهران را با جدیت پیگیری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۳    
نایب رئیس فراکسیون امید در نامه ای خطاب به محمود احمدی نژاد نوشت: نامه من به شما اصلاً سیاسی نیست، بلکه نامه ای است از یک شهروند ایرانی و از منظری کاملاً انسانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری اعلام کرد که نامه رئیس جمهوری سابق ایران به اوباما را دریافت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
ساخت کشتی ایران کاشان به پایان رسیده است و اکنون می توان گفت اجرای تمام تعهدات مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) انجام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
هشتمین نشست از سلسله نشست های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با موضوع دین و سبک زندگی در سینمای ایران عصر روز سه شنبه 19 مرداد ماه در محل این مدرسه برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
وزارت امور خارجه آمریکا معاهده فروش عمده تسلیحات به عربستان سعودی را تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی جدید درباره سرنگونی سوخو 24 ارتش روسیه اعلام کرد که دو خلبان ارتش ترکیه سرنگونی سوخو 24 ارتش روسیه که مسئول سرنگونی بمب افکن روسی بوده اند به اتهام ارتباط با جنبش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
رهبر گروه کُر فیلارمونیک ایران معتقد است یکی از محاسن حضور ارکسترهای بزرگ دنیا در ایران این است که نوازندگان ایرانی فرصت پیدا می کنند تا توانایی هایشان را به دنیا نشان بدهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
در حالی که حدود یک ماه تا پایان برداشت استراتژیک ترین محصول کشاورزی یعنی گندم باقی مانده است، معاون وزیر کشاورزی از رکوردشکنی بی سابقه تولید و خرید تضمینی این محصول خبر داد و اعلام کرد که برای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
چهار افسر و دو سرباز ارتش دیگر آمریکا به اتهام قصور و کوتاهی در جریان حادثه جزیره فارسی که به بازداشت 10 ملوان آمریکایی منجر شد، محاکمه نظامی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
مدیر اجرایی دبیرخانه شورای عتف، تثبیت جایگاه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری را در کاهش موازی کاری در حوزه پایش و ارزیابی شاخص های علم و فناوری موثر دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خیلی ساده انگارانه است که فرض کنیم دشمن در جست وجوی سناریوی خطرناک برنیاید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
دبیر علمی نوزدهمین کنگره سراسری اپتومتری ایران عنوان کرد: توصیه سازمان بهداشت جهانی در خصوص استفاده صحیح از وسایل الکترونیکی این است که کودکان و نوجوانان نیم تا سه ساعت در روز بیشتر نباید از وسایل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور،کیفی سازی دانشگاه ها را مهم ترین راه تعدیل تقاضا در رشته ها خواند و پرشدن ظرفیت های خالی دانشگاه ها را نیازمند طرحی کلان و فرابخشی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت:اکنون کمتر از یک میلیون و 200 هزار بی سواد 10 تا 49 سال باقی مانده اند که حدود 4 درصد جمعیت این گروه سنی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از مذاکره برای واگذاری طرح های ان جی ال به شرکت های پتروشیمی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
معاون رئیس سابق سیا در اظهاراتی گفت روس ها و ایرانی ها در سوریه باید مخفیانه کشته شوند تا بهای کارشان را بپردازند
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
دادستان کل کشور از بررسی فیش حقوقی یک هزار و 600 نفر از مدیران دستگاه های مختلف دولتی خبر داد و گفت: تعداد زیادی از این افراد، حقوق های آنچنانی نمی گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
حمد حنیف اتمر گفت: امیدوار هستیم در چندهفته آینده تمام مراکز و قرارگاه های اصلی داعش در افغانستان نابود شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش پرورش گفت: بخشنامه راهبران آموزشی که مربوط به مدارس روستایی و مرزی کشور است به استان ها ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با تاکید بر اینکه پزشک و پرستار باید دوش به دوش هم حرکت کنند، تصریح کرد: در اجلاس سازمان بهداشت جهانی، 120 کشور دنیا نماد تعالی توامان پزشک و پرستار را پذیرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع توزیع متوازن رشته های تحصیلی از سیاست های ملی است و منحصر به آموزش و پرورش نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجودی که لایحه احکام برنامه ششم نقایصی دارد، این نقایص باید در کمیسیون ها رفع شود و بودجه 96 بر اساس این لایحه تنظیم شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار از آغاز عملیات اجرایی طرح عرضه بهداشتی دام ویژه روزهای عرفه و عید سعید قربان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
با وجود آنکه پیشنهاد ونزوئلا در خصوص بررسی مجدد طرح فریز نفتی، در روزهای گذشته قیمت نفت را تا حدودی بالا برده بود، افزایش ذخیره سازی ها در چین و آمریکا باعث افت قیمت نفت در معاملات شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهوری، استانداران را نماینده عالی و مظهر اراده دولت در استان ها دانست و اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی استانداران به عنوان مجری سیاست های دولت، ایجاد آرامش، امنیت و امید در عرصه های مختلف سیاسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور ترکیه امروز در دیدار با همتای روس خود، بر لزوم همکاری های گسترده میان آنکارا و مسکو با هدف حل و فصل بسیاری از مسائل منطقه ای تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
یک شرکت نفتی دولتی در اندونزی از امضای تفاهم نامه اولیه با ایران بر سر مطالعه و سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی انجمن قلم گفت: آمار سرانه مطالعه 2 دقیقه برای هر ایرانی یک آمار قدیمی است که مربوط به سال 53 می شود ولی متاسفانه بین رسانه ها و مردم جا افتاده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور با اشاره به نقش بریتانیا در تحقق برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) گفت: همه تلاش ها باید بر تسریع در اجرای دقیق برجام متمرکز شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترویج بازی های سنتی را یکی از تاکیدهای مقام معظم رهبری خواند که سیاست امسال دومین جشنواره ی ملی اسباب بازی نیز بر این اساس تدوین شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هیچ کشوری در حادثه منا از عربستان خسارت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از برقراری فوق العاده شغل فرزندان شهدا و ایثارگران در آموزش و پرورش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در سال 91 میانگین معدل 11.23 بود و درصد قبولی 76.3 درصد که این عدد در سال 95 به میانگین معدل 12.46 و درصد قبولی 84.51 رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
وزیر مخابرات جمهوری اسلامی ایران امروز در مصاحبه ای از بررسی فرصت های خوب همکاری میان تهران و شرکت نفتی لوک اُویل روسیه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
سعودی ها با بستن حریم هوایی یمن اجازه نشستن هیچ یک از هواپیماهای خارجی در فرودگاه صنعا پایتخت یمن را نمی دهند و سفر هیأت کنگره ملی یمن از مسقط به صنعا را نیز 72 ساعت به تعویق انداختند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۸    
مشاور وزیر ورزش درباره خبر برکناری رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۸    
بانک مرکزی آخرین تغییرات قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در قالب 11 گروه کالایی در هفته منتهی به 15 مرداد ماه را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۸    
در حالی که هیات دولت با تصویب ضوابط اجرایی بودجه 95 بر ساماندهی تسهیلات رفاهی مدیران و کارکنان بانک ها تأکید دارد، بانک مرکزی با اصرار و مقاومت ولی الله سیف از این دستور العمل مستثنی شد!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: وزارت اطلاعات پوسته سخت نظام است که نباید آسیب پذیر شود، بنابراین تقویت ایمان و معنویت در این وزارتخانه باید بیش از هر دستگاه دیگری مورد توجه قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
اشتان مایر با اشاره به بهبود روابط مسکو و آنکارا، گفت فکر نمی کنم همکاری دو طرف شامل مسائل امنیتی شود و در عین حال حل بحران سوریه بدون روسیه را غیرممکن دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
بیش از 1500 آیه در قرآن پیرامون دشمن شناسی وجود دارد که در 300 آیه به موضوع نفاق پرداخته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به سنگ اندازی های کشورش در برجام مدعی شد: اگر ایران رفتار خود را تعدیل کند، این توافق احتمال تعامل بیشتر با تهران را نیز میسر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل صندوق توسعه زعفران گفت: در موضوع زعفران نه تنها افغانستان بلکه 30 کشور دنیا به سمت تولید زعفران روی آورده اند که در سال های آینده با رقابتی بین المللی مواجه خواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۸    
مقامات ارتش لبنان محموله تسلیحاتی را که آمریکا به مبلغ 50 میلیون دلار به این کشور داده است را در بندر بیروت دریافت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکل ما در بخش های فرهنگی هنری و فراغت، بودجه نیست
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش در وضعیت خوبی به سر نمی برد و 30 هزار میلیارد تومان بودجه رقم قابل قبولی برای این وزارتخانه نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۸    
رئیس ستاد هدایت تحصیلی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی از انتقادها درباره هدایت تحصیلی تعلیم و تربیتی نبود و سواستفاده سیاسی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۸    
یکی از نمایندگان پارلمان آلمان امروز در سخنانی با انتقاد از مواضع کشورش در قبال ترکیه، ادامه مذاکرات برای پذیرش این کشور در اتحادیه اروپا در شراط کنونی را بی معنی توصیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۳    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی سه ماهه سال 95 به بخش های اقتصادی مبلغ 934 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 286 هزار میلیارد ریال (معادل 44.1 درصد) افزایش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۳    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از سرگیری مذاکرات صلح سوریه در پایان ماه جاری را با توجه به شرایط کنونی شهر حلب امری سخت دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش منتظر دعوت نمایندگان مجلس برای تعامل است گفت: در لایحه ششم توسعه کمترین موارد مربوط به مسائل آموزش و پرورش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
تصاویر جدید کاوشگر کنجکاوی ناسا گویای وجود حیات بیش از گذشته در مریخ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۳    
وزیر کشور گفت: طی سه هفته اخیر در وزارت کشور با تغییر سه نفر از نیروهای خوب خود به نفع رئیس جمهور موافقت کردیم.
  • ۱