دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۱:۴۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 4 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس اداره بازرسی نهاد های مالی سازمان بورس گفت: نرخ متوسط بازدهی صندوق های با درآمد ثابت به 18.5 درصد کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۵    
علی رغم تلاش مقامات ایرانی در جهت جذب شرکت های خارجی برای شرکت در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران، حضور خارجی ها تحت تاثیر نگرانی های سیاسی از سرمایه گذاری در ایران بسیار ضعیف بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمیته نظارت بر برجام می تواند از آمریکا به علت دو بار نقض تعهدات برجام شکایت کند و با تشکیل پرونده های سنگین این کشور را تحت فشار قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزوده شدن 10 هزار تخت بیمارستانی در کشور تا پایان عمر دولت یازدهم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان گفت: تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، فشار مالی برای هزینه های حمایت از ترور،افراط و آدم کشی نتیجه می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مسائل عمده مسأله هدایت تحصیلی است چراکه اکثر دانش آموزان تمایل دارند در رشته تجربی تحصیل کنند، گفت: آینده مهندسی بعد از نظام آموزش عمومی در خطر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس پلیس مونیخ اعلام کرد که عامل حمله جمعه شب در این شهر در آلمان متولد شده و ارتباطی با داعش و مهاجران ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۵    
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: ایران قرار است در چهل و یکمین اجلاس یونسکو، شهر تاریخی یزد را به عنوان نخستین شهر تاریخی کشور برای ثبت جهانی معرفی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۰    
در حالی که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز اجرای مجدد طرح رجیستری گوشی موبایل از اول مرداد ماه خبر داده بود، اما وزارت ارتباطات اعلام کرد: مقدمات آغاز اجرای طرح رجیستری هنوز مهیا نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: حرف ما این است که مصوبه دولت موجب دلسردی دانش آموزان خواهد شد و دانش آموزی که به اجبار به رشته ای برود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
شاید بتوان یکی از آشکار ترین آسیبی که با گسترش استفاده از ماهواره در جامعه کنونی دچار آن شده ایم را ترویج خشونت دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
روابط دیپلماتیک آمریکا با آل سعود از سال 1939 شروع شد. تاپیش از آن فرستاده آمریکا به قاهره مسئول رسیدگی به امور مربوط به عربستان هم بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز رسانه های دیجیتال با بیان اینکه 53 درصد مردم ایران حداقل در یکی از شبکه اجتماعی عضو هستند، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
دادستان تهران ضمن تشریح سیاست های دادستانی در مورد برخی مسائل جاری و مشکلات دادسراها، سازماندهی و تعدیل نیروی قضایی و اداری در نواحی دادسرای تهران را مورد بحث و بررسی قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۰    
پیک مصرف برق کشور روزجمعه در حالی به بیش از 47 هزار مگاوات رسید که ظاهرا تعطیلی ادارات و مراکز دولتی و خصوصی دلیل این کاهش بوده است و احتمالا از امروز مجددا مصرف برق رو به افزایش خواهد گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با انتقاد از کشورهای 1+5 به دلیل عدم انجام تعهداتشان در اجرای برجام، گفت: اکنون زمان مقابله به مثل ایران در برابر کشورهای 1+5 فرا رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۵    
رسانه های خبری از پیوستن مجدد ناو هواپیمابر آمریکایی برای نبرد علیه داعش در خلیج فارس و حضور ناو هواپیمابر روسی در دریای مدیترانه خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۵    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: رجیستری گوشی تلفن همراه ارتباطی با قانون جمع آوری کالاهای قاچاق از سطح واحدهای صنفی عرضه کننده ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور پیامی به مناسبت پایان موعد ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، از مشارکت و اعتماد آنها و حمایت و همراهی رسانه ها تشکر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۵    
سیاست ورزی اعضای فراکسیون امید نه تابع رفتار فراکسیونی و محفلی اصلاح طلبان بلکه تابع سلیقه خودشان بود موضوعی که باعث نارضایتی پدرخوانده ها شد و اختلاف و رو در رویی دولت و حامیانش را با اصلاح طلبان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی از امضای قرارداد فروش 40 تن آب سنگین به روسیه به زودی خبر داد و با بیان اینکه شرکت های بزرگ اروپایی متقاضی خرید این محصول هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
قیمت نفت در آخرین روز معاملات بازارهای جهانی به 45.69 دلار کاهش یافت و کاهش 4 درصدی را طی هفته گذشته ثبت کرد، مازاد تولید و فعال شدن تعدادی از دکل های نفتی آمریکا عامل کاهش قیمت بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه 8 دهم درصد از سایت های دنیا به زبان فارسی است، گفت: آمارها نشان می دهد سهم ایران در تولید محتوای وب مطلوب نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
شرکت گازپروم اعلام کرد با آغاز بهره برداری از دهمین چاه میدان نفتی بدره عراق، برداشت نفت از این میدان نفتی را افزایش داده است و قرار است 4 چاه نفتی دیگر تا اوایل سال 2017 وارد مدار تولید شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: عدم وجود قانون برای حفاظت از داده ها و حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی مهمترین مشکل فعلی فضای مجازی است که در این باره مرکز پژوهش های مجلس طرحی را در دست تدوین دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
نماینده سابق مجلس با اشاره به پرداخت 400 میلیون درهم وام با نرخ سود صفر درصد به دو فرد توصیه شده و سپرده گذاری دوباره آن تسهیلات با نرخ سود 24 درصد گفت: مدیرعامل در اعطای این تسهیلات نقش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۵    
یکی از رسانه های جهان عرب در ارتباط با فیلم 24 سپتامبر خبری را با تیتری مبنی بر بحران جدید در روابط تهران-ریاض با نمایش فیلم 24 سپتامبر منتشر کرد که برخی رسانه های داخلی نیز آن را باز نشر کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۵    
وزیر ارشاد درخصوص نظارت بر محتوای تئاترها گفت: نمایشنامه ها معمولاً به تصویب وزارت فرهنگ می رسد اما متأسفانه در عمل تخلف دیده می شود که نظارت کردن هر شب بر این اجراها کار سختی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: طراحان پرده نشین بنا دارند برخی از اختیارات مالی که شورای اول به شهردار تهران داده را لغو کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان می گوید: گزارشاتی از چند بازیکن به او رسیده که وی در حال بررسی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۰    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه توسعه روابط مسکو-آنکارا تا حد زیادی به نحوه حل بحران سوریه بستگی دارد، ابراز امیدواری کرد که دولت ترکیه مانع استفاده تروریست ها از خاک این کشور شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه اقدامات دولت این کشور در فضای پس از کودتا، دستور تعطیلی 2341 مدرسه، مرکز، موسسه خیریه و مرکز درمانی وابسته به فتح الله گولن را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۰    
سایپا دومین شرکت خودروساز کشور در حالی بازار پرفروش ترین خودروی ایران را در اختیار شرکت سیتروئن فرانسه قرار می دهد که همکاری 12 ساله این 2 شرکت برای تولید زانتیا تنها به مونتاژ این خودرو ختم شد و حتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس کل سازمان گمرک گفت: خلاءهای موجود ناشی از سلب اختیارات گمرک در زمینه کنترل تشریفات کالاهای خارجی در بندر نمی تواند خط قرمز و مانعی برای برخورد قانونی با قاچاقچیان باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
طبق گزارش آنکتاد کمترین میزان سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر در سال نخست برجام رقم خورد! ایرانیان خارج از کشور 139 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی کردند، یک ریال هم به داخل ایران نیامد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شیطنت سعودی ها و برخی کشورهای غربی سبب اخلال و مانع استفاده ایران از شرایط پس از توافق هسته ای شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از ارسال نامه به رئیس مجلس درباره رجیستری موبایل خبر داد و گفت: تجربه ناموفق این طرح در سال 85 و شایعات درباره علت اجرا و توقف آن به دلیل منافع شخصی برخی افراد مطرح شد که به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
معاون صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر آتش سوزی در خوابگاه دانشجویان، گفت: در اخبار گفته شده که یک خوابگاه دانشجویی آتش گرفته، در صورتی که این مکان اصلا خوابگاه دانشجویی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات برداشت اول چای کاران گفت: از مجموع 148 میلیارد تومان خرید تضمینی چای تا ابتدای مرداد 55 میلیارد تومان پرداخت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
سفیر ایران در یونسکو با بیان اینکه میراث فرهنگی فقط برای پز دادن نیست و باید از کودکی آن را شناخت، گفت: قنات های ایران که در یونسکو به ثبت جهانی رسید برای ساخت، 450 میلیون روز کار می برد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۵    
از آغاز فصل برداشت تاکنون، هشت میلیون و 211 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده که این میزان خرید در مقایسه با سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰    
بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و با تصویب اعضای شورای عالی اداری مقرر شد سازمانی برای پیگیری و ساماندهی مسائل و آسیب های اجتماعی زیرنظر وزارت کشور تشکیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰    
نامزد دموکرات ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا فردی را به عنوان معاون خود انتخاب کرده که سابقه دفاع تمام قد از توافق هسته ای از یک سو و تلاش برای تمدید تحریم های یکجانبه علیه ایران از سوی دیگر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰    
کسی که در زندگی اش دچار مشکلی می شود و فکر می کند طلاق راه حل نجات اوست شاید مشکلات زندگی کنونی اش زیاد باشد و نتواند تحمل کند اما نسبت به مشکلات بعد از طلاق ناچیز شمرده می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰    
بررسی آمار شکایت های ارائه شده به پزشکی قانونی در مورد قصور پزشکی و همچنین موارد منجر به محکومیت نیز نشان می دهد که از سال 91 تا سال 94 این روند همواره در حال افزایش بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
منصور مظفری تاکید کرد: اصلاح طلبان، برای انتخابات 96 ریاست جمهوری به حسن روحانی چک سفید امضا ندهند؛ اظهاراتی مثل اینکه حسن روحانی گزینه اول و آخر اصلاح طلبان است لفظ مناسبی در شرایط فعلی ارزیابی نمی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران پدیده پیران کار را پس از کودکان کار مستحق توجه ویژه مسئولین دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
وزیر انرژی ترکیه گفت: با توجه به رای دیوان داوری بین المللی، تا پیش از زمستان از ایران یک تخفیف واقعی و قابل توجه در واردات گاز خواهیم گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
رئیس مجمع واردات با بیان اینکه ارز چند نرخی سودهای بادآورده برای برخی بنگاه های غیرشفاف ایجاد کرده است، گفت: یکسان سازی نرخ ارز، پایان انحصار طلبی برخی در این حوزه را رقم خواهد زد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۶    
علی جنتی در مساله اختلاف با نیروی انتظامی نسبت به کنسرت ها گفت: بر اساس اصلاحیه دولت، صدور اجراهای صحنه ای بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نیروی انتظامی از نظر انتظامی و ترافیکی اگر مشکلی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۶    
معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات گفت: ایجاد یک پیام رسان ایرانی در دستور کار جدی وزارت ارتباطات در شورای عالی فضای مجازی است، اما هدف راه اندزای یک پیام رسان دولتی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۶    
آمارهای انجمن جهانی فولاد نشان داد که تولید فولاد ایران در ماه ژوئن (خرداد 95) نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.3 درصد و در 6 ماه نخست سال جاری میلادی 5.2 درصد افزایش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۱    
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: پس از تعیین تکلیف بدهی ها، طبق مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات کاهش قیمت اینترنت زیرساخت برای اولین شرکت اینترنتی اعمال شد و این شرکت نیز از فردا کاهش قیمت را برای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۱    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون تفویض اختیار بررسی کتاب و صدور مجوز نشر به ناشران و مغایرت آن با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۱    
رئیس سابق اتحادیه مشاوران املاک کشور با بیان اینکه هنوز با رونق بازار مسکن فاصله داریم، اما زنگ خور مشاوران املاک تا حدودی زیاد شده است، گفت: اگر دولت یازدهم در این چندماه دریچه اقتصاد را باز نکند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۱    
فقهای شورای نگهبان به نامه های وارده از سوی رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پاسخ دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
یک منبع آگاه از دستگیری سه نفر از سردسته های یک گروه تروریستی توسط اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد که در حادثه حمله به نماینده اسلام آباد و همراهان وی دست داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رشد 58 درصدی امحاء کالاهای فاقد استاندارد و مجوز بهداشت در 4 ماهه ابتدای سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گفت: دفتر گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در بیش از 85 درصد از رشته های مهارتی پیشنهادی دانشگاه جامع علمی کاربردی با ظرفیتی بیش از 700 هزار دانشجو موافقت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای شرکت در اجلاس سه جانبه باکو و همچنین دیدار با همتایان آذربایجانی و روسی خود 18مرداد به آذربایجان سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۲    
استاندار همدان گفت: هیچ مانع اجرایی در روند صادرات پذیرفتنی نیست و با عوامل آن برخورد خواهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۹    
مرکز پژوهش ها و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد صنف طلا و جواهر اصفهان برای اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده برای صنف طلا و جواهر موافقت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۴    
شیفت تقاضای مصرفی از ریزمتراژ ها به واحدهای کوچک و میان متراژ آپارتمان های حول و حوش قیمت میانگین مقصد اول خریداران
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
اهالی قلعه سیمون اسلامشهر بزودی اسکان دائمی داده می شوند. محله ای حاشیه ای با 198 نفر سکنه که 25 سال پیش و در پی سیل گرگان به این ناحیه پناه آورده و تمام این سال ها را بدون هیچ امکانات آموزشی و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
دامنه چالشی که مجلس نهم بر سر لایحه احکام دائمی برنامه توسعه کلید زد، به مجلس دهم کشیده شد. در مجلس برخی نمایندگان سخت می کوشند تا به جای دولت، لایحه برنامه بنویسند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
روستاها یکی از مهم ترین مراکز تولیدی به شمار می روند که با برنامه ریزی صحیح دولت ها می توانند اقتصاد کشور را متحول کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۴    
همه چیز از افشای یک نامه آغاز شد. انتشار نامه ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی که نشان می داد دلیل اصلی عدم نامگذاری روز کشتی، ورزش ملی ایران در تقویم سالانه، مخالفت شخص وزیر وزرش و جوانان بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۴    
اگر اطلاعات طبقه بندی شده مستقیم یا غیر مستقیم از ناحیه یک مسئول فاش شود، سقوط صلاحیت مسئولی است که در آن پست قرار گرفته است
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
رژیم سعودی ماه گذشته قرارداد تجاری محرمانه ای با سودان برای استفاده از منابع کشاورزی این کشور به امضا رساند که با برملا شدن جزئیات آن در روزهای گذشته اعتراضات در سودان آغاز و در حال گسترش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۹    
پس از سه مرحله کاهش نرخ سود بانکی در دولت یازدهم و تنها با گذشت چند روز از اجرای مرحله سوم کاهش نرخ سود بانکی، رییس کل بانک مرکزی از تک رقمی کردن این نرخ در آینده ای نزدیک خبر می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۴    
پس از آن که در روزهای اخیر هیات وزیران در مصوبه ای با اصلاح ماده 20 آیین نامه اماکن عمومی، اختیارات نیروی انتظامی را در ورود به کیفیت و نحوه برگزاری کنسرت های موسیقی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۴    
یکی از کاربردی ترین روش های افزایش فروش و رونق کسب و کار در دودوتای اقتصادی هر صنف و کارخانه ای بحث تبلیغات و استفاده از شیوه های تبلیغاتی مختلف است که اکنون آن را نه جزو هزینه ها بلکه به نوعی سرمایه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۴    
وزیر دادگستری و وزیر کشور ترکیه درصدد هستند به منظور بحث با مقامات آمریکا در خصوص فرایند استرداد فتح الله گولن که مظنون اصلی کودتای نافرجام ترکیه می باشد، عازم واشنگتن شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه با محکوم کردن حادثه تروریستی مونیخ تأکید کرد مبارزه با تروریسم در هر شکل و در هر جا به عنوان خواست جدی و فوری جامعه جهانی و وجدان بشری باید سرلوحه کار کشورها و در اجماع بین المللی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۵    
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بخشنامه شماره 222569 الزام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به استعلام مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از معاونت آموزشی وزارت علوم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۰    
با حکم رئیس رسانه ملی، مهندس رضا قدیمی به عنوان معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۰    
آمریکا اعلام کرد که برای همکاری نظامی با مسکو در سوریه باید نیروهای دولتی دمشق از شدت حملات خود بکاهند و رئیس جمهور این کشور نیز از مسند خود کناره گیری کند؛ مسئله ای که با مخالفت شدید روسیه همراه بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: در طول 30 سال گذشته در ایران درصد بیسوادی اتباع از 6 درصد به 60 درصد افزایش پیدا کرده است و حدود 750 هزار تبعه خارجی را تاکنون آموزش داده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
محسن پرویز گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در واقع مسئولیت بحث نظارت بر نشر را به طور مطلق به هیات نظارت که منتخب خود است، سپرده و صحبتی از تفویض اختیار به دیگران نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با اشاره به این که دود به کار بردن حربه های سیاسی مسئولان به چشم مردم می رود و آنان نباید با هم مچ اندازی سیاسی کنند تأکید کرد دولت باید بدهی خود را در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
وزیر خزانه داری انگلیس گفت بعد از جدا شدن این کشور از اتحادیه اروپا، تمایل برای جذب سرمایه داران چینی بیش از سرمایه داران کشورهای اروپایی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
ارتش هند بعد از کشته شدن برهان وانی رهبر مردم کشمیر و عضو گروه حزب المجاهدین حکومت نظامی در این منطقه برقرار کرده که همچنان ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
حسن بنیانیان عنوان کرد: ما یادگرفته ایم تا نام فرهنگ می آید یاد بدحجابی می افتیم. اما متوجه نیستیم که در کشور فساد های سازمان یافته شکل میگیرد و نمود آن حقوق های نجومی برخی از مدیران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
در پی موج انتقادها از وزیر کشور فرانسه به دلیل عدم اتخاذ تدابیر امنیتی کافی در محل وقوع حمله تروریستی مرگبار اخیر شهر نیس و درخواست های مختلف برای استعفای وی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
داوطلب آزمون سراسری سال 95 مدعی است دفترچه سوالات وی ناقص بوده و مشاور عالی سازمان سنجش از پیگیری مسأله و بررسی در کمیسیون موارد خاص پیش از اعلام نتایج آزمون خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
منطقه هریره در ریف دمشق دیروز به دست مقاومت آزاد شد؛ بدین ترتیب آخرین روزنه های حیاتی تروریستها به زبدانی و مضایا بسته می شود و امنیت راه دمشق-بیروت بیش از پیش تأمین می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری استادیوم آزادی به تیم های استقلال و پرسپولیس معنایی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
رییس موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران گفت: اکثر افرادی که قوام را چهره مستقل می دانند به ماجرای باز کردن پای آمریکایی ها در ایران اشاره می کنند براساس اسناد مدارک موجود قوام مبدع باز کردن پای نیروی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
معاون پژوهشی پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آفت هایی در فضای مجازی وجود دارد و اینترنت ملی و اینترنت پاک یکی از راهکارهای نجات از آفت های موجود در این فضا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
یکی از دلایل اصلی تورم و رکود اقتصادی بی شک مسائل ساختاری اقتصاد موجود در کشور است که بخش زمین و مسکن نیز به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصادی از این مسئله مبری نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بیش از 4 میلیارد تومان برای لباس کاروان ورزشی ایران در المپیک هزینه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون دست دولت را برای جذب سرمایه گذاران باز گذاشته به همین علت دولت باید با شجاعت حرکت کند و بخش های نظارتی به دنبال مشکل سازی نیستند بلکه به دنبال حمایت هستند،
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که باید دولت بدهی خود را به شهرداری ها بپردازد و در این موضوع حرفی نیست و یک مطالبه عمومی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در یادداشتی به موضوع فرهنگ استفاده از ساخت ایرانی و ضرورت فراگیر شدن این فرهنگ پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران از کنار گذاشته شدن 10 تا 12 چاه آلوده خبر داد و گفت: آلمانی ها برای اینکه روش های حفر چاه ها را به شرکت های ایرانی منتقل کنند با ما قراردادهایی امضا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
دبیر کل حزب معارض تغییر و نهضت سوریه تاکید کرد: پیروزی ارتش سوریه و متحدانش در نبرد حلب نتایج مذاکرات آتی ژنو را متحول خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
هم زمان با گرم تر شدن هوا مصرف گاز در بخش نیروگاهی افزایش یافت و به 248 میلیون متر مکعب رسید که با این حساب می توان گفت رکورد گازرسانی به نیروگاه ها شکسته شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۵    
هفته چهارم تیر 95 در کتابفروشی ها، هفته ای بود که از علی صفایی حائری تا عباس کیارستمی در آنها دیده شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۰    
منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان نسبت به اظهارات مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان مبنای گمانه زنی درباره تصمیم این شورا مبنی بر ردصلاحیت برخی چهره ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری را نادرست خواند و گفت ...
  • ۱