یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۴۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۵    
طی هفته های گذشته یکی از مصوبات شورای شهر تهران اعتراض جمعی از فعالان مدنی را در پی داشت. آنها با ارسال نامه ای سرگشاده به مصوبه اخیر شورای شهر تهران در رابطه با اصلاح اساسنامه و آیین نامه شرکت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
حسین احمدی وکیل دادگستری : بر اساس آخرین آماری که آیت الله آملی لاریجانی ارائه کرد هم اکنون نزدیک به 15 میلیون پرونده موجود در محاکم دادگستری داریم که این امر می تواند گواه این ادعا باشد که از هر 3 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
هوا ابری است. گرفته و دم کرده. تالاب انزلی از زیباترین تالاب های جهان در این عصر بارانی زیباست. زیبا و خیال انگیز. آنجایی که قایق های موتوری پهلو گرفته اند، انگار با چمن فرش شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
افتتاح 9 پروژه سازمان تأمین اجتماعی با حضور وزیر کار 9 طرح خدمات نوین و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی از جمله حذف دفترچه درمان، دیروز دوشنبه با حضور وزیر تعاون ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
سیلاب و بارندگی شدید که از هفته گذشته 7 استان را درگیر کرده تاکنون 4 کشته در کرمان و 5 مفقودی در نیشابور داشته و امداد رسانی به یک هزار و 426 نفر در مناطق سیلزده را باعث شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵    
در هفته گذشته نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی دور هم جمع شدند تا به تشکیل کمیسیونی مبادرت نمایند که کارش بررسی قانون جامع حمایت از حقوق معلولان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۶    
شرکت سرمایه گذاری غدیر در سال 1370 با نام اولیه شرکت سرمایه گذاری بانک صادرات (سهامی خاص) و با مالکیت بانک صادرات ایران با سرمایه اولیه 10میلیارد ریال تأسیس شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۱    
دولت یازدهم از ابتدای شروع فعالیت تاکنون نسبت به شهر مقدس قم نگاه ویژه و ممتازی داشته و دارد، به گونه ای که سفر دولتمردان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۱    
امروز از صبح 5 تماس داشتیم، یکی همسر آزاری بود که چون ارتباط مهارتی نداشت به خط 1480 ارجاع دادیم. یکی هم کودک آزاری و بعدی کودک خیابانی که به واحد سیار ارجاع شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۶    
بی تردید تولید یکجانبه و رقابتی از میادین مشترک نفت و گاز متضاد با منافع عمومی و ملی کشور است و در نهایت منجر به هدر رفت منابع و تضییع حقوق ملت خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
سرهنگ قدمی یکی از چالش های سال های گذشته را پایین بودن ریسک قاچاق برشمرد وگفت: اگرریسک قاچاق کالا را بالاببریم، درکاهش حجم قاچاق موفق هستیم .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات سال 96 به عنوان یکی از اولویت های کاری شورای نگهبان، اعلام کردکه در ارتباط با این موضوع نظرمان این است که دقت کنیم تا اگر اشکالاتی در گذشته وجود داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
نجات الله ابراهیمیان، یکی از معدود اعضای شورای نگهبان است که از مدت ها پیش موضوع آسیب شناسی مقررات انتخاباتی کشور را مطرح و دنبال می کند؛
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
کمتر از 10 روز پیش رئیس جمهوری در اجلاس جهانی شورا و شهرداران 2016 از اتکای درآمد شهرداری ها به فروش تراکم انتقاد کرد و آن را مضرتر از اتکای دولت به درآمدهای نفتی خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
در بحث از زمینه های امکان رشد تفکرات فلسفی؛ یک بستر طبیعی وجود دارد که از آن گریزی نیست و دیگر بستر اجتماعی است که ما خود اساساً پدیدآورنده آن هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۶    
اخبارغیرمسقفی! به گوش می رسد که حاکی از همکاری یکی از ورزشکاران حاشیه محور به عنوان مشاور طراح اولیه لباس های ورزشکاران بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۶    
رئیس دبیرخانه اجلاس جهانی شوراها وشهرداران 2016 گفت: نتایج کاربردی و عملیاتی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران2016 به دولت و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۱    
واردات و توزیع میوه های خارجی در بازار همچنان به راحتی انجام می شود و تولیدکنندگان را به شدت نگران کرده، اما دولت هنوز دست به اقدامی جدی در این زمینه نزده و اوضاع هر روز بدتر از قبل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۱    
فهرست محصولات نانویی مورد تأیید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منتشر شد این محصولات مواد نانویی تولید شده اند و مهر تأیید علمی را اخذ کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۱    
منابع دیپلماتیک سازمان ملل متحد اعلام کردند که عربستان سعودی برای خروج دائم از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در یمن شواهد کافی ارائه نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۱    
معاون صنایع دستی کشور از تدوین آیین نامه ای خبر داد که با ابلاغ آن کلیه نمایشگاه های صنایع دستی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی برگزار می شود، چارچوب معینی پیدا خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمهور در حکمی روسای سازمان اداری و استخدامی، و سازمان برنامه و بودجه کشور را منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۶    
رئیس دانشگاه تهران از بررسی تقاضای وزیر نفت برای فعالیت به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: آقای زنگنه درخواست دارند از دانشگاه خواجه نصیر به این دانشگاه منتقل شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۶    
طبق پژوهش انجام شده توسط یک سایت جهانی رزرو هتل، مهمانان هتل های برتر جهان در سال 2015 داشتن Wi_Fi و صبحانه رایگان را یکی از مهمترین درخواست های خود اعلام کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۶    
معاون امور کمیسیون های شورای عالی آموزش و پرورش ورود سازمان بازرسی کشور را در شان نظام تعلیم و تربیت ندانست و گفت: بهتر است مشکلات در درون وزارت آموزش و پرورش حل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۲    
معاون وزیر صنعت از اضافه شدن 24 میلیون تن ظرفیت به زنجیره تولید فولاد کشور خبر داد و گفت: آزادسازی پهنه های معدنی سرعت می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۲    
وزیر صنعت از ورود اولین خودروهای تولید داخلی با پلت فرم ایرانی از اواخر سال 96 به بازار خبرداد و گفت: در حال مذاکره با شرکت های صاحب تکنولوژی برای تولید موتورهای یورو 5 خودروهای تجاری هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۲    
امین حسین رحیمی رئیس سابق دیوان محاسبات کشور، معاون سیاسی و امنیتی دادستانی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۷    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه طرح های ضربتی پلیس آگاهی برای برخورد با سارقان ادامه دارد، گفت: نقش شهروندان در کاهش وقوعات سرقت غیرقابل انکار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۷    
تروریسم پدیده ای منحصر به زمان و مکان مشخصی نیست. تروریسم پدیده ای نابهنجار است که طی آن شماری از انسانهای بی گناه جان خود را از دست داده و یا حداقل زخمی و آسیب دیده می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۷    
جامعه شناسی سیاسی ماکس وبر خیلی زود توانست در مراکز دانشگاهی، جا باز کند. زیرا به نظر چنین می آمد که آن خلاء علمی تحلیل انقلاب اسلامی را می تواند، پاسخ دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۲    
انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه در 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۲    
معاون وزیر نفت گفت: این مصوبه از سوی هیئت وزیران و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بررسی شده و در نهایت اجرایی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۲    
جزئیات عملکرد تجارت خارجی کشور در چهارماه نخست امسال منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش مراکز آموزش و از راه دور را تجلی عدالت آموزشی و نظام تعلیم و تربیت دانست. آموزش از راه دور را تجلی عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت دانست
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۷    
هرچه اوضاع اسلام بدتر باشد، حال و روز آمریکا و غرب و استعمار بهتر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۷    
ایالات متحده آمریکا آزادسازی حلب از دست گروه های تروریستی را مترادف با تقویت قدرت حکومت سوریه و طرفداران آن می داند. از این رو در صدد است به هر شکل ممکن جلوی این روند را بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه عملیات خرید توافقی شیرخام از دامداران حداقل تا پایان مردادماه ادامه دارد، گفت: تا پایان فصل گرما همه مطالبات دامداران پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۷    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: در خوزستان هیچ اتفاق غیرعادی رخ نداده و توسعه خدمات درمانی قابل توجه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۲    
کدخدایی، در کانال تلگرامی اش، نتایج جلسات اخیر شورای نگهبان را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۲    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال تمدید طرح ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط خبرداد و گفت: هر واحد به طور میانگین یک میلیارد تومان تسهیلات از بانک دریافت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۲    
هر چند دریافت تسهیلات از نظام بانکی اما و اگرهای فراوانی دارد ولی سوال اینجاست که اگر فردی تسهیلات را دریافت کرد ولی عمرش به دنیا نبود چطور بانک می تواند این تسهیلات را وصول کند؟!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۲    
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: هنوز مطلبی از نشریه یالثارات برای بررسی به اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات ابلاغ نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از عدم اعمال اصلاحات مورد نظر مجلس در لایحه برنامه ششم گفت: دولت نسبت احکام برنامه ششم توسعه با سیاست های اقتصاد مقاومتی را مشخص نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۸    
یک مقام مسئول در شرکت نفت، اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی کشور مجوز آغاز دور جدید فعالیت های اکتشاف نفت و گاز در دریای خزر را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۸    
رییس کمیته میراث شورای شهر تهران نسبت به تخریب خانه های تاریحی پایتخت در یک ماه گذشته انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۸    
نیروهای امنیتی، عامل بمب گذاری در خودرویی که از آن برای حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت استفاده شده بود را بازداشت کردند.