یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۳۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 14 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۵    
نشریه فوربز در مطلبی با اشاره به بهای پایین نفت، وضع اقتصادی روسیه را نامساعد توصیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۰    
توکیو در سند دفاع سالانه خود از نقش چین در دریای چین جنوبی، عدم تبعیت پکن از رای لاهه و توانایی استفاده از موشک های ضد کشتی، به عنوان اصلی ترین دغدغه های نظامی ژاپن یاد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۰    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه افشای اسناد محرمانه روش سنتی آژانس و نایاک است، گفت: مجلس انتظار دارد که دولت، مواضع جدی تری علیه بدعهدی های آمریکا اتخاذ کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۰    
دادستان تهران از کشف دومین خانه مربوط به برگزاری مجالس مختلط دیپلمات ها در تهران خبر داد و افزود: در منزلی که اخیرا کشف شد 4 هزار لیتر مشروبات الکلی ضبط شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۵    
احمد بهشتی مهر گفت: مطالعات غرب از نوع مطالعات جامعه شناسانه و مردم شناسانه با تمرکز بر جمعیت شیعی است؛ در حالی که در فضاهای اسلامی ما مطالعه بر اندیشه ها بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از این پس تمامی دستگاه های نظارتی می توانند به صورت شفاف، فعالیت های این سازمان را رصد کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۰    
نیویورک تایمز نوشت: فلوجه بیش از دو سال در کنترل داعش بود و اعضای این گروه، شهر را زیر رو کرده بودند؛ شهری که همه خانه هایش به شکنجه گاه ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۰    
دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات انتشار مطلب اخیر در نشریه یالثارات را مصداق اصرار بر تخلف دانست و از ارسال پرونده تخلف این نشریه به دادسرا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۵    
نماینده سابق پارلمان از دیدار جمعی از نمایندگان مجلس نهم با محمدرضا عارف در هفته آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۵    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای ارائه سرویس مناسب به بیمه شدگان، 9 پروژه خدمات نوین سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۵    
آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از آغاز فعالیت جریان اصولگرا برای بررسی نحوه ورود به انتخابات آتی ریاست جمهوری تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۵    
وزیر بهداشت گفت: راه اندازی آزمایشگاهی مانند آزمایشگاه نقشه برداری مغز بسیار هزینه بر است و محققان این حوزه باید در قالب یک یا دو آزمایشگاه اقدام به اجرای پروژه های تحقیقاتی خود کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۰    
عدم همکاری دستگاه های دیپلماسی و قضایی امارات با پلیس اینترپل و محاکم ایران حاشیه امن عالی برای مفسدانی که در محاکم ایران محکوم شده و به امارات گریخته اند فراهم کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۵    
تصاویر دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۵    
خیانت و لجبازی از عمده مسائلی است که متقاضیان طلاق توافقی مطرح می کنند؛ این بخشی از حرف های یک مشاور خانواده است که اعتقاد دارد طلاق توافقی زیاد شده مشاوره دادگاه ها نیز آب دوغ خیاری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۰    
به تازگی به ایرلاین ها اعلام شده که باید بهای سوخت هر هواپیما را با کارت بانکی و قبل از پرواز در فرودگاه بپردازند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۰    
محمد سانوسی بارکیندو از کشور نیجریه مسئولیت خود را به عنوان دبیرکل جدید سازمان اوپک آغاز کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۰    
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر پیگیری درخواست لغو پیامکهای تبلیغاتی ناخواسته از سوی مشترکان موبایل گفت: با کسانی که از شماره شخصی خود اقدام به ارسال پیامکهای تبلیغاتی می کنند برخورد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۵    
اینکه چرا حرکت خودجوش عدالت خواهی ملت ایران در اثر تحصن جمعی از مردم تهران در سفارت انگلیس، به حرکت وارداتی مشروطه بدل شد، پرسشی است که مرحوم علی ابوالحسنی (منذر) به تحلیل آن پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه طرح ارائه آموزش های پیش از ازدواج یک طرح کشوری است، گفت: این طرح با انجام اصلاحاتی در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۰    
یک مقام مسئول با تشریح ردپای شرکت گاز در آتش سوزی خط اتیلن غرب، نسبت به احتمال وقوع یک فاجعه نفتی در عسلویه هشدار داد و گفت: دولتی ها برای توجیه حوادث صرفا دنبال متهم کردن بخش خصوصی نباشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۵    
مفتی اردن گفت: بحث و فتوا دادن درباره مسائلی که به زیان وحدت و همزیستی مردم باشد جایز نیست به ویژه در مورد مسائلی که میان مردم فتنه ایجاد کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۵    
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی گفت: مادران شیرده، اصلا رژیم غذایی نگیرند و در دوران شیردهی تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۵    
کارشناس ارشد سازمان غذا و دارو، نسبت به مواد مصرفی در تهیه شکلات ها، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
مرکز آمار وزارت کار با اعلام ایجاد 300 تعاونی جدید در کشور طی تیرماه امسال، متوسط تعداد اعضا و اشتغال هر واحد تعاونی را به ترتیب 15 و 19 نفر اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
معاون وزیر کار گفت: از طریق افزایش قدرت خرید و اصلاح سهم مزد در قیمت تمام شده تولید به دنبال افزایش رضایت نیروی کار هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
وزارت امور خارجه آلمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه ترکیه درباره اتحادیه اروپا اعلام کرد که برلین به هیچ وجه زیر بار تهدیدهای آنکارا نمی رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۰    
در میان 20 شریک اول وارداتی ایران، نام بسیاری از کشورهای غربی قرار دارد؛ در حالی که ردپای کمرنگی از این کشورها را در میان 20 شریک اول صادراتی می توان دید. گویا غربی ها، میوه برجام را چیدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۵    
دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سرکرده گروهک منافقین تنها به فاصله 3 هفته از اعلام حمایت آشکار سعودی از این گروهک، شائبه خوش رقصی محمود عباس برای ریاض را بیش از پیش تقویت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با اعلام پرداخت 93 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در 3 ماه نخست امسال گفت: تمرکز تسهیلات دهی در صنایع کوچک و متوسط قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۸    
محققان کشور در تحقیقات آزمایشگاهی خود به یک نوع نانو ماده دارای خاصیت ضدمیکروبی دست یافته اند که می توان از آن به عنوان ماده نگه دارنده مواد غذایی استفاده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، معتقد است که پزشکان نیز چون سایر افراد جایز الخطا هستند و صرف پزشک بودن دلیل نمی شود که این قشر عاری از هر خطا و اشتباهی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به حسن عباسی گفت: ارائه نامه تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۳    
سازمان تامین اجتماعی شرایط شفاف سازی ضوابط وصول حق بیمه قراردادهای شرکتهای دولتی، مدارک لازم برای کمیسیون پزشکی از کار افتادگی و... را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۳    
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که بیشترین تاثیر را در آتش سوزی ها دارد ایمن نبودن سیستم برق رسانی در شهرهاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۸    
دو کشور ایران و آذربایجان با امضای سند تعامل مشترک، در زمینه استفاده از ظرفیتهای فضایی و ماهواره ای وارد عرصه همکاری شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۳    
بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده گاز جهان خواستار مشارکت در طرح های تولید LNG ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۳    
جلسه 47 کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و در این جلسه موضوع ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع دانش بنیان در داخل کشور بررسی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی است که عدم توقف حملات روسیه و سوریه علیه مواضع تروریست ها مانع از حضور گروه های معارض بر سر میز مذاکرات ژنو شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
وزیر امورخارجه آلمان در گفتگویی از ترکیه خواست به تعهداتش عمل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: برنامه ای برای قطع بیمه کارگران ساختمانی در تامین اجتماعی نداریم ولی نظارتی را آغاز کرده ایم که هر فردی از محل شغل اصلی اش بیمه شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
ارائه خدمات پستی در روستاها در قالب تفاهم همکاری میان شرکت مخابرات ایران و شرکت پست به دفاتر ICT روستایی سپرده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۳    
دکتر اریک توماس وبر مدیر انجمن فیلسوفان آمریکا با اشاره به اینکه عصر روشنگری منجر به سکولار شدن علم شد، بر لزوم توجه علم به اخلاق تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۳    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از آغاز اجلاس روسا و مدیران وزارت آموزش و پرورش در 18 مرداد خبر داد و گفت: اجبار در هدایت تحصیلی را برداشتیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۳    
رئیس محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه تهرانی ها بیش از حد نیاز آب مصرف می کنند، گفت: تمام آب های 5 سد اطراف تهران در جهت تامین نیاز پایتخت نشینان تخلیه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیر مسئول هفته نامه یالثارات الحسین آخرین وضعیت نشریه یالثارات را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۸    
مرکز آمار ایران با اعلام اینکه نرخ تورم روستایی کشور در تیرماه امسال به 8.3 درصد رسیده است، تورم نقطه به نقطه روستاها را 6.6 درصد برآورد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس بنیاد امید ایرانیان در دیدار جمعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در انقلاب اسلامی ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۸    
رییس مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه بقیه الله گفت: علی رغم پیشرفت های قابل توجه در حوزه دیالیز همچنان از جایگاه مطلوب آن فاصله داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۸    
جمهوری اسلامی ایران به اظهارات اخیر رئیس سازمان سیا در موسسه آسپن واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحزب، یکی از لوازم مهم تحقق جمهوریت نظام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کارگری، سالم ترین شغل برای امرار معاش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۳    
کرملین اعلام کرد تهدیدات داعش هرگز بر تلاش مسکو برای مبارزه با تروریسم تأثیری نخواهد گذاشت.