یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۴۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 10 مرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مرداد 1395 شعار سال 2 مرداد 1395 شعار سال 3 مرداد 1395 شعار سال 4 مرداد 1395 شعار سال 5 مرداد 1395 شعار سال 6 مرداد 1395 شعار سال 7 مرداد 1395 شعار سال 8 مرداد 1395 شعار سال 9 مرداد 1395 شعار سال 10 مرداد 1395 شعار سال 11 مرداد 1395 شعار سال 12 مرداد 1395 شعار سال 13 مرداد 1395 شعار سال 14 مرداد 1395 شعار سال 15 مرداد 1395 شعار سال 16 مرداد 1395 شعار سال 17 مرداد 1395 شعار سال 18 مرداد 1395 شعار سال 19 مرداد 1395 شعار سال 20 مرداد 1395 شعار سال 22 مرداد 1395 شعار سال 23 مرداد 1395 شعار سال 24 مرداد 1395 شعار سال 25 مرداد 1395 شعار سال 26 مرداد 1395 شعار سال 27 مرداد 1395 شعار سال 28 مرداد 1395 شعار سال 29 مرداد 1395 شعار سال 30 مرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۷    
دستیار وزیر امور خارجه آمریکا گفت: خط لوله گاز تاپی یک پروژه تجاری است و دولت این کشور در چنین طرح های تجاری مشارکت نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۳    
جدیدترین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می دهد که هیلاری کلینتون با 6 درصد اختلاف موفق شده از رقیب جمهوریخواه خود پیشی بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۳    
نخست وزیر ترکیه از پاکسازی ارتش این کشور از وابستگان و عناصر سازمان تروریستی گولن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۸    
رئیس سندیکای کاغذ و مقوا با اشاره به اختلاف وزارت صنعت و بانک مرکزی بر سر تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی، گفت: بخش صنعت فاقد نقشه راه مناسب است و ایجاد بدون برنامه صنایع ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۸    
آیت الله حاج میرزا آقا تلاش داشت تا در گذران زندگی روزانه خود، از وجوهات فراوانی که نزدش بود، استفاده نکند و برای امرار معاش، به حلاجی و پشم پاک کُنی اشتغال داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: دو برنامه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای اوقات فراغت جوانان بیمه اوقات فراغت و پورتال اوقات فراغت است که هر دو در اواخر مرداد ماه رونمایی و مورد بهره برداری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
یکی از مشاوران نامزد حزب دموکرات آمریکا در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت که اگر هیلاری کلینتون رئیس جمهور شود برای کنار گذاشتن رئیس جمهور سوریه اقدام می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
امروز بیست و پنجم شوال سالروز شهادت معصومی بوده که اسوه جهاد در عرصه علم و دانش و فرهنگ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ناامن سازی ایران که از سوی غرب و جریان مرتجع منطقه، از سال ها قبل پیگیری می شد به شکل مفتضحانه ای شکست خورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه ثمره 10 سال مذاکرات هسته ای عدم اجرای تعهدات غربی ها در برجام نیست، تأکید کرد که عدم اجرای تعهدات غربی ها در توافق هسته ای ما را مجبور به توقف اجرای برجام می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۸    
یک هزار و دویست و بیست و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار عصر روز سه شنبه پنجم مرداد با حضور اعضای شورا در محل ساختمان بانک مرکزی تشکیل و صورت های مالی بانک مرکزی تصویب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۸    
وصی قرار دادن منصور، آشکار است که برای تقیّه است تا او وصی امام را به قتل نرساند و فرزند کوچک که امام موسی(ع) است را با فرزند بزرگ تر که عبداللّه است به عنوان وصی ذکر فرمود تا مردم بدانند که عبداللّه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۸    
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از تعهد 700 میلیارد تومانی خیرین در سال جاری برای ساخت مدارس در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۳    
تروریست ها تعدادی از شهروندان شهرک داریا را قتل عام کردند و همین مسئله باعث شد ارتش سوریه و نیروهای مقاومت عملیاتی را برای پاکسازی مناطق جنوبی و شمالی شهرک آغاز کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۳    
نماینده ولی فقیه در آمریکای لاتین با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می کردند ایران را در خاورمیانه محدود کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه ادامه اجرای برجام توسط ایران به رفتار و عملکرد طرف غربی بستگی دارد، گفت: آمریکایی ها از ابتدای اجرای برجام بنای دبّه درآوردن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از عدم همکاری تأمین اجتماعی برای تسهیل روند بیمه قالیبافان خبر داد و گفت: بیمه قالیبافان طی یک سال و نیم گذشته قطع شده و 50 هزار نفر نیز ریزش داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۳    
کُردهای مسلح تحت حمایت آمریکا کاروانی از کمک های پزشکی را که از اقلیم کردستان عازم قامشلی سوریه برای درمان یا انتقال مجروحان انفجار بزرگ اخیر در این شهر بود، ربودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۳    
جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به تغییر نام گروه تروریستی جبهه النصره به جبهه فتح الشام گفت: این تغییر نام و قطع ارتباط این گروه با القاعده به معنای توقف موجودیت تروریستی آن نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۳    
کره شمالی با انتقاد از تصمیم اخیر آمریکا و کره جنوبی در خصوص استقرار سامانه موشکی تاد در شبه جزیره کره، حضور گسترده نظامی این کشور در منطقه را به بمب ساعتی تشبیه کرد که باعث بی ثباتی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که پیشنهاد واشنگتن برای توقف عملیات در سوریه نیرنگ سیاسی بوده و با این هدف است که تروریست ها توان خود را بازیابی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه در طراحی لباس کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازی های المپیک 2016 ریو هیچ دخالتی نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید به اینکه تنها راه رفع تهدید تروریسم تکفیری، ریشه کنی آن است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
انتخاب رشته تحصیلی یکی از مهمترین تصمیم های افراد به ویژه دانش آموزان در زندگی است زیرا این انتخاب در واقع مسیر شغلی و زندگی آینده آنان را مشخص می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
نماینده کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در شورای تنظیم بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
مصوبات نشست حساس روز پنجشنبه شورای عالی نظامی ترکیه به تائید رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور رسید؛ این در حالی است که به دنبال کودتای نافرجام 25 تیرماه گذشته تغییرات اساسی در راس ارتش مطرح بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت که با تکنولوژی اصلاح بذر ،تولید بذر گواهی شده برنج افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس سازمان سیا در اجلاس امنیتی اسپن با تمجید از عملکرد حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، گفت: واشنگتن در یک سال باقی مانده تا انتخابات، به دقت اوضاع ایران را تحت نظر خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۳    
افزایش تاخیر پرواز شرکت های هواپیمایی داخلی و پایبند نبودن آنها به اجرای دستورالعمل رعایت حقوق مسافران در فرودگاه های پرتردد کشور، مشکلات و نارضایتی زیادی را برای مردم به وجود آورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۳    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان این که مسئله حقوق های نامتعارف دل ها را جریحه دار کرد، گفت:این تبعیض ها، فاصله های طبقاتی و این تعرض به بیت المال در خور نظام اسلامی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: همه مومنان باید عادل باشند؛ انسانی که از رتبه عدالت ساقط شده باشد، طعمه گرگ های ایمانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
رییس سازمان غذا و دارو از حذف کامل روغن پالم از تمام انواع لبنیات در کشور خبر داد و موارد مجاز استفاده از این روغن را در صنایع غذایی اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با حرکت اقتصاد کشور در مسیر درست، تحرک در این بخش آغاز شده و پیش بینی می شود تا انتهای سال با همکاری نظام بانکی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
نشست آموزشی کارشناسان هسته ای ایران و همتایان روسی در زمینه آموزش های اتمی، تعمیر و نگهداری نیروگاهی در استان ته ویر روسیه واقع در شمال غربی استان مسکو آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در گینه کوناکری، آفریقا را سرزمین فرصت ها می داند و با اعلام امضای 10 سند همکاری اقتصادی در سفر اخیر محمد جواد ظریف به این کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
'رجب طیب اردوغان' رئیس جمهوری ترکیه با ارائه طرحی خواهان فعالیت ستاد ارتش و سازمان اطلاعات ترکیه تحت نظازرت ریاست جمهوری شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
اصغر فرهادی کارگردانی است که ره صد ساله دستیابی به موفقیت های تحسین برانگیز را طی یک دهه اخیر با شتاب پیموده و با سبک خاص خود که روایتی بدیع از واقعگرایی است به چهره ای بی مانند در سینمای ایران و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: آمار تسهیلات پرداختی از سوی بانکهای عامل به واحدهای صنعتی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 44 درصد افزایش داشته که نشان دهنده جهت گیری مثبت اقتصادی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۳    
بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با تاکید بر اینکه ایران جزو پنج کشور برتر دنیا در زمینه کیفیت انتقال خون است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۳    
'ابراهیم رحیم پور' معاون وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در دیدار با وزیر امور خارجه اندونزی بر عزم ایران برای گشودن باب جدید همکاری با کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
نشست مشترک خبری محمود واعظی و الکساندر نوواک رییسان ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی در پایان مذاکرات هیات های دو کشور در مسکو بیشتر نفتی بود و وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در باره ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
امریکا روز جمعه اعلام کرد : چنان چه عملیات بشردوستانه روسیه برای حلب یک ترفند باشد ، این خطر وجود دارد که تلاش های امریکا و روسیه برای نیل به یک راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ داخلی پنج ساله در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی از ابلاغ دستورالعمل و ضوابط اجرایی خرید و فروش ارز توسط بانک ها بر اساس ارز آزاد در هفته آینده خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
رهبر انصارالله یمن توافق با 'موتمر الشعبی' برای تشکیل مجلس اعلای سیاسی را در چارچوب ایستادگی ملت این کشور و مقابله با حملات بی شمار علیه کشورش دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی گفت: افکار سوسیالیستی هنوز در ذهن برخی از تصمیم گیرندگان رسوباتی دارد و معتقدند که حوزه سلامت حاکمیتی است و نباید اجازه ورود بخش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۸    
رئیس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آسیب های اجتماعی با تشکیل شورای عالی اجتماعی در کشور، دارای متولی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
متخصص قلب و الکتروفیزیولوژیست گفت: استرس و اضطراب از مهمترین عواملی است که منجر به ایجاد تپش قلب یا ضربان نامنظم قلب (آریتمی) در زنان به خصوص در سنین میانسالی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
خطیبان نماز جمعه سراسر کشور با اشاره به نشست اتحادیه عرب در موریتانی و ناکامی سعودی ها، سیاست های مداخله جویانه رژیم آل سعود در منطقه را محکوم به شکست خواندند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید به اینکه سعودی ها بر ادامه جنگ ها در منطقه و همه میدان ها اصرار دارند و با گفت وگو در بحرین ، یمن و سوریه مخالف هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
در دیدار محمود واعظی و الکساندر نوواک رییسان ایرانی و روسی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور چند توافق مهم از جمله در عرصه های تضمین سرمایه گذاری و تسهیل صدور روادید میان ایران و روسیه به دست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
دویچه وله گزارش داد: با درمان به موقع افراد مبتلا به اچ آی وی HIV مثبت می توان شانس زندگی در این بیماران را افزایش داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
وزیر انرژی روسیه گفت: پایگاه اطلاع رسانی اقتصادی سفارت ایران در مسکو به زبان های روسی و فارسی در برگیرنده بخش های لازم ارائه بی واسطه اطلاعات برای تسهیل و سودبخشی بیشتر فعالیت های بخش های خصوصی دو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
الکساندر تکاچیف وزیر کشاورزی روسیه در مذاکره با محمود واعظی رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی خواستار از سرگیری صادرات گندم از این کشور به ایران شد و همچنین بر افزایش واردات شرکت های ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
مایکل پنس معاون دونالد ترامپ نطق چهارشنبه اوباما در کنوانسیون دمکرات ها را فحاشی نسبت به ترامپ خواند و با انتقاد از سخنان او و هیلاری کلینتون گفت که اوباما و حزب دمکرات آمریکا قادر به درک جایگاه و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۳    
ژنرال 'جوزف وتل' رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا روزجمعه هرگونه ادعا در مورد دخالت خود در کودتای نافرجام ترکیه را نادرست خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۸    
استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه روز جمعه اعلام کرد : طرح بشردوستانه روسیه برای خروج 30 هزار غیر نظامی محاصره شده در شهر حلب در شرق سوریه با برخی اصلاحات و تغییرات قابل اجرا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۸    
وزارت نفت الکتریسیته ساکن داخل مخزن شماره 504 پتروشیمی بیستون را عامل وقوع آتش سوزی در این واحد اعلام و تاکید کرد: تمام دستگاه ها برای کنترل آتش سوزی پتروشیمی بیستون هماهنگی و همکاری دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روزجمعه به اظهارات یک مقام بلندپایه ارتش آمریکا که از پاکسازی های گسترده در راس ارتش ترکیه ابراز نگرانی کرده و گفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۸    
کارگردان فیلم کاغذ بی خط گفت: وای به حال فیلمی که تماشاگر آن را باور نکند، گاهی فیلم های خوبی می بینیم که از زندگی قلابی ما زندگی تر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۸    
بانک جهانی در گزارشی اعلام کرد: حدود 30 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران در خارج از کشور در قالب توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 آزاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۸    
یکی از شبکه های مهم خبری آسیا در گزارشی از تمایل شدید چین به گسترش روابط با ایران خبر داد و نوشت: پکن بسیار علاقمند است روابط اقتصادی و استراتژیک خود با تهران را بیش از پیش گسترش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۸    
نشریه ایندیپندنت روز جمعه در گزارشی با اشاره به افزایش بی سابقه جرائم ناشی از تنفر و نژاد پرستی در جای جای بریتانیا پس از همه پرسی 23 ژوئن عنوان کرد که مقامات سیاسی این کشور از جمله خانم 'ترزا می' به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۸    
روسیه که بارها با آمریکا به عنوان دو قدرت برتر تسلیحات هسته ای برای ایجاد محدودیت در این زمینه مذاکره و توافقنامه امضا کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۸    
رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور گفت: صحیفه امام راحل به عنوان چراغ راه انقلابیون، باید به عنوان متون درسی تدوین و در کشور ترویج شود تا روح انقلاب در حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور بدمد و مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۳    
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: مشکلات 144 واحد صنعتی در حوزه اقتصاد مقاومتی در 3 استان پایلوت کشور بررسی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک های اروپایی به تدریج تمایل به همکاری با بانک های ایرانی پیدا می کنند، گفت: بانک های آلمانی نگاهشان تغییر کرده و فضا به سمت بهبود پیش می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۳    
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب گفت : منزل محل زادگاه شهید والامقام سردار مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا واقع در یکی از واحدهای مسکونی کارخانه قند میاندوآب به موزه فرهنگی و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۳    
جمهوری اسلامی ایران در سال میلادی جاری (2016) صادرات نفت خام خود را به میزان بی سابقه ای در چهار ماه گذشته افزایش داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان با محاکمه نکردن دو پلیس خائن، فاسق و فاسد سعودی به دنیا ثابت کرد که اراده جدی برای پذیرش زائران ایرانی در حج عمره را نیز ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
یک عضو هیئت ملی گفتگو کننده یمن با اشاره به متوقف شدن گفتگوهای صلح در کویت اعلام کرد که احتمال اعلام شکست این گفتگو ها وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
صدراعظم آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پس از تعطیلات تابستانی دو حمله خونین اخیر در این کشور را که پناهجویان عامل آن بودند به شدت محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه حقوق نجومی مدیران عامل بانک ها به بانک مرکزی ارتباط ندارد، گفت: دستگاه قضا دستور بازرسی بر تخلفات مدیرعامل بانک ملت را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد، ارزان ترین سرمربی این تیم در 10 سال اخیر بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که نشانه های مثبتی از همکاری آمریکا برای تحویل دادن فتح الله گولن به ترکیه وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۳    
نخست وزیر انگلیس بار دیگر اعلام کرد که در صورت لزوم این کشور از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۳    
نماینده جامعةالمصطفی (ص) که در سفر هیات ایرانی به نیجریه حضور داشته، گفت: ظریف در دیدار با مقام های نیجریه نسبت به وضعیت جسمی شیخ ابراهیم زکزاکی ابراز نگرانی شدیدی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۸    
روسیه حضور نظامی خود را در مرزهای جنوب غرب در واکنش به اقدامات اخیر ناتو و ادامه بی ثباتی در اوکراین تقویت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۸    
وزیر کشور گفت: 16 هزار میلیارد تومان اعتبار به واحدهای کوچک و متوسط اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
شاخص بورس در پایان معاملات هفته اول مرداد امسال با 1712 واحد افزایش معادل 2.3 درصد رشد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
با حکم وزیر نفت، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
رئیس جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران گفت: ورود کالاهای قاچاق به طوری رسمی و غیررسمی به کشور 50 درصد کاهش یافته و تنها تولیدکنندگان داخلی گرفتار رکود و بیکاری در بازار نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید نگاه متفاوتی در عرصه صادرات ایجاد کنیم، گفت: تولیدات داخلی باید با تکیه بر رضایت و کیفیت محصول باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استخدام قهرمانان المپیک و مسابقات جهانی به تصویب دولت رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۸    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با نخست وزیر مالی گفت که تهران آمادگی دارد که در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی با مالی همکاری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۸    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بزرگترین چالش نظام را وجود برخی مسئولان بی باور به مکتب امام خمینی(ره) دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور 11 درصد بوده که امیدواریم با استفاده از فرصت برجام از رکود عبور کرده و با افزایش سرمایه گذاری شاهد ایجاد اشتغال پایدار در کشور باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:باید همیشه آماده مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
در جدیدترین صورت های مالی بانک صادرات اعلام شده که رقم بدهی های احتمالی این بانک بابت پرونده فساد 3 هزار میلیاردی، در پایان سال 93 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به اینکه ساخت و سازهای ساختمانی کشور باید به سمت کیفی سازی سوق یابد، افزود: ما حاضریم به مسکن گارانتی دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به نشست اخیر اتحادیه عرب معتقد است خیانت سعودی ها به جهان عرب در اتحاد علنی با رژیم صهیونیستی باعث شد که اجلاس موریتانی بی رونق و با حداقل مشارکت برگزار شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به برنامه های دولت برای تقویت تولید گفت: به استان ها اختیار داده شده که در صورتی که واحدهای تولیدی اصل بدهی مالیاتی خود را تا پایان شهریور پرداخت کنند کل جرایم آنها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۸    
قائم مقام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مراکز سلامت سالمندان در سازمان تأمین اجتماعی راه اندازی می شود و خراسان رضوی و شهر مشهد به عنوان استان و شهر پایلوت این طرح انتخاب شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۸    
در 4ماهه سال جاری 475میلیون دلار برنج به کشور وارد شده است که در صورت مقایسه آن با واردات 302میلیون دلاری مدت مشابه سال گذشته افزایش 57درصدی را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۸    
هدفی که آمریکا در آسیای شرقی دنبال می کند، ایجاد اهرم فشار یا به نوعی نفوذ سیاسی در منطقه است و استقرار تاد در کره جنوبی در راستای همین اهداف است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۸    
غفوری فرد در یادداشتی نوشت: چگونه وجدان شما اجازه می دهد که خجالت و شرم جوانی را برای وام سه میلیون تومانی مشاهده کنید ولی ترتیب اثری ندهید و خودتان وام پانصد میلیون تومانی با سود یک درصد برداشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۳    
رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به اینکه عمر ساخت وساز در کشور به بیش از 50 تا 60 سال رسیده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی از آغاز پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون تومان در مؤسسه منحله میزان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۳    
عضو ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: مبنای اولویت بندی طرح های احیای دریاچه ارومیه و پایش آنان، اثربخشی سریع پروژه ها است و تقریباً براساس شماره طرح، اولویت آنان نیز لحاظ شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۳    
مشاور عالی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تشریح جزییات کودتای نافرجام ترکیه در نیمه ماه جاری میلادی گفت: هدف اصلی عوامل کودتای نافرجام به قتل رساندن اردوغان بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۸    
کتاب هایی از گروه تروریستی داعش در شهر منبج سوریه بدست آمده است که پیش از این آمریکایی ها در افغانستان برای ترویج خشونت علیه شوروی سابق منتشر می کردند.
  • ۱