سایر منابع:
سایر خبرها
ترامپ نیست و نه 10 دقیقه پیش از حمله بلکه ده ها ماه پیش از انتخابات با خود عهد کرده است که در برابر ایران دست از پا خطا نکند تا بتواند دوباره بر کرسی ریاست جمهوری اتاق بیضی کاخ سفید تکیه زند. هدف غایی و نهایی ترامپ از اجرای سناریوی چماق و هویج و راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی – همان گونه که اخیراً مایک پمپئو ، وزیر خارجه آمریکا به آن اذعان کرده است – نشاندن ایران پای میز مذاکره و ...
...... . (صحیفه امام، ج 8، ص 139) 6- آمریکا در دو دهه اخیر در هیچ جنگی پیروز نشده است؟ موضوع آن قدر واضح است که هوچیگری مانند ترامپ اذعان می کند ما هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کردیم اما چیزی عایدمان نشد. غم انگیز است که مجبورم مخفیانه و با هواپیمای چراغ خاموش به عراق سفر کنم . آیا 10 سال قبل کسی تصور می کرد یکی از تندروترین روسای جمهور تاریخ آمریکا، چنین درمانده ...
تنظیم کرده اند شهادت خواهند داد که بسیاری از نام های آثار تئاتری طی یکی، دو دهه اخیر، تکراری و بدون کنشگری برای جلب نظر مخاطب است. اما نمایش است این بار این اصل را زیر سوال می برد و در همان گام نخست و با نام خود حس کنجکاوی را در مخاطبان برمی انگیزد که در نمایش و داستان است قرار است که چه اتفاقی را شاهد باشند؟ یکدستی و قدرت؛ دلیل انتخاب برتر نمایش است به عنوان اثر ...
، مدیرفیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: محمدرضا موئینی، آهنگساز: بابک میرزاخانی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح جلوه های بصری: امیر سحرخیز، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مشاور رسانه ای: مریم قربانی نیا، تهیه کننده: مهدی رحمانی و بهمن کامیار. خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید آرمان صالحی سردبیرتهران پرس ...
به آنجا عجولانه و ناشیانه انجام گرفت که اولین مخالف پیش از آنکه حتی یک کلمه درباره عدم کفایت آقای بنی صدر در مجلس گفته شده باشد اظهار داشت که دلایل ابراز شده مربوط به تخلف آقای بنی صدر است نه مربوط به عدم کفایت وی و بلافاصله ایراد گرفت که این دخالت قوه مقننه در قوه قضائیه است. در اظهارات مخالفان طرح اصرار عجیبی شد که اثبات عدم کفایت آقای بنی صدر را به یک دشمنی شخصی با بنی صدر یا به یک ...
شاهد هستیم. اما همین تکرار مکررات زندگی روزمره اثر کمیته نان را برای مخاطب جذاب می کند؛ زیرا این بار در ساحت خلق درام، عاج به خوبی قصه ای را طرح می کند که مخاطب بدون توجه به رنگ و لعاب های لباس بازیگران و یا صحنه پرطمطراق از انواع و اقسام آکسسوارها و اسباب صحنه به قصه صبری، آراد، آزاد و روزگار دل می دهد و به فراخور حس پیش برندگی داستان در صحنه ها با هر کدام از شخصیت ها دست به همذات پنداری می زند ...