شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 13 آذر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 آذر 1397 افکار نیوز 2 آذر 1397 افکار نیوز 3 آذر 1397 افکار نیوز 4 آذر 1397 افکار نیوز 5 آذر 1397 افکار نیوز 6 آذر 1397 افکار نیوز 7 آذر 1397 افکار نیوز 8 آذر 1397 افکار نیوز 9 آذر 1397 افکار نیوز 10 آذر 1397 افکار نیوز 11 آذر 1397 افکار نیوز 12 آذر 1397 افکار نیوز 13 آذر 1397 افکار نیوز 14 آذر 1397 افکار نیوز 15 آذر 1397 افکار نیوز 16 آذر 1397 افکار نیوز 17 آذر 1397 افکار نیوز 18 آذر 1397 افکار نیوز 19 آذر 1397 افکار نیوز 20 آذر 1397 افکار نیوز 21 آذر 1397 افکار نیوز 22 آذر 1397 افکار نیوز 23 آذر 1397 افکار نیوز 24 آذر 1397 افکار نیوز 25 آذر 1397 افکار نیوز 26 آذر 1397 افکار نیوز 27 آذر 1397 افکار نیوز 28 آذر 1397 افکار نیوز 29 آذر 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۵    
تخفیف های ارائه شده در فروشگاه های زنجیره ای می تواند به علت عرضه و تقاضا و اقتصاد مارکتینگ باشد، اما گویا انحرافاتی نیز در این مسیر وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
بررسی جزییات عملکرد بازار ثانویه نشان میدهد، از نیمه مرداد ماه حدود 5.7 میلیارد یورو ارز صادراتی در بازار ثانویه تزریق شده و حدود5 میلیارد یورو نیز در اخیتار واردکنندگان قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر است اما فعلا نمی توانیم عدد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۶    
سازمان حمایت، افزایش قیمت و مجلس، ضعف در اجرا را علت افزایش بهای تمام شده مولفه های قیمت می داند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۶    
عضو هیات رئیسه کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور گفت: بسته حمایتی 200 هزار تومانی مُسکن مقطعی است و دردی از معیشت کارگران بازنشسته دوا نمی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۲    
میزان سرمایه گذاری و تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره به تفکیک استان های کشور تا پایان شش ماهه نخست سال جاری اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی آذر ماه 97 است که می توان با 300 میلیون تومان خرید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۳۴    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی بااشاره به کاهش تولید سیگار در داخل و صفر شدن واردات قانونی در سال جاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۲۴    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، کاهش هزینه تولید و تبلیغات را از مهم ترین راه های حمایت از تولید داخلی برشمرد و از رشد تولید در ماه های اخیر در اثر افزایش نرخ ارز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۱۵    
برای خرید خودروی 206 در بازار باید از 31 میلیون تا 72 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۵:۵۷    
چین در ظرف مدت پنج سال گذشته 1000 فروند هواپیمای بوئینگ از این شرکت هواپیماسازی آمریکایی خریداری کرده و تحویل گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۵:۲۰    
دبیرکل جامعه حسابداران رسمی بر لزوم راه اندازی جنبش ملی پاسخ گویی و شفافیت تأکید کرد و گفت : شفافیت و حساب خواهی باید به مطالبه ملی تبدیل شود و کلیه آحاد ملت آن را به صورت فراگیر درخواست کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۴:۵۴    
با وجود بارش های مطلوب در 71 روز ابتدایی سال آبی جاری و ثبت رشد بیش از 200 درصدی بارش ها نسبت به مدت مشابه سال قبل، نباید تصور شود که تنش های آبی ایران به پایان رسیده و طبق اعلام مسئولان امر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۴:۳۴    
یک اقتصاددان اعلام کرد:مبادلات یوآن در جهان بسیار مناسب است و در آینده ارز غالب جهانی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: درحال حاضر خودرویی به بازار عرضه نمی شود و میزان معاملات، تقریبا به صفر رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه امیرآباد تهران طی آذر ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: در نشست امروز موادی از طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 که از صحن علنی اعاده شده بود، بررسی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار لغو فوری بخشنامه واردات برنج با هدف حمایت از برنج کاران شمال کشور شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰    
عضو کمیسیون انرژی گفت: وزیر نفت در خصوص طرح دو نرخی شدن بنزین گفت: من به تنهایی نمی توانم در این خصوص تصمیم گیری کنم و باید شورای عالی اقتصادی در این خصوص تصمیم گیری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نیاز سالانه کشور به ساخت 900 هزار واحد مسکونی، گفت: به دنبال آن هستیم سایر بانک های کشور را به عرصه تامین مالی مسکن جذب کنیم تا دامنه پرداخت تسهیلات در بخش مسکن افزایش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۰    
نماینده ایران با هشدار اینکه اگر تولید به میزان چشمگیری تولید کاهش نیابد، قیمت نفت به 40 دلار سقوط می کند، گفت: تحریم ها و سقوط قیمت می تواند اوپکی را که بیش از نیم قرن عمر دارد، متلاشی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۸    
امروز روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت. همچنین نرخ خرید دلار از سوی بانک ها 11 هزار و 227 تومان بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۸    
رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه این کمیسیون 100 درصد مخالف افزایش نرخ سوخت است و رضایتی از این کار ندارد، گفت: تاکنون هیچ بحث و صحبت و مذاکره ای درباره افزایش قیمت از سوی مجلس و دولت نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، می گوید که مجلس و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: کمبودی در بازار وجود ندارد و تنها شاهد افزایش قیمت برنج ایرانی و کاهش قیمت برنج خارجی هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
نمایندگان مجلس قرار است پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی در بودجه سال 98 را مطرح کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در جریان سفردولت به استان سمنان گفت: تا آخر سال جاری 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره 18 بودجه در اختیار داریم و در سال 98 هم با موافقت رییس جمهور عینا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
نمایندگان مجلس با حضور در بانک مسکن و در حضور وزیر راه و شهرسازی تقویت قدرت خرید زوج های جوان فاقد مسکن و کنترل سوداگری و سفته بازی در بازار ملک را پیشنهاد کردند و بحث و بررسی گذاشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
عضو هیأت مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر گفت: 6 کشور عراق، عمان، افغانستان، ترکیه، ارمنستان و تاجیکستان به عنوان کشورهای هدف صادرات برق تولیدی تجدیدپذیرها تعیین شده اند و مذاکراتی با این کشورها آغاز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون امور مسکن و ساختمان این وزارتخانه دستور برگزاری جلسه فوق العاده هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان را ابلاغ کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۶    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات سیزدهمین روز از آذر ماه با افت بیش از 602 واحدی به پله 165 هزار و 701 واحدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
برخی خانوارهایی که از ابتدای پرداخت یارانه نقدی، برای دریافت آن ثبت نام نکرده یا بعدا از شمول دریافت حذف شدند و حالا خود را حائز شرایط می دانند، مکانیزمی برای ثبت درخواست شان وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه کشورهای متعددی با ارایه راهکارهای گوناگون،روابط بانکی و مالی خود را با ایران حفظ کرده اند، گفت: اقدامات آمریکا آثار موردنظر را بر اقتصاد ایران به جای نگذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از رکود خرید و فروش در بازار دارد به نحوی که کمتر معاملاتی انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۴    
طبق آمار وزارت انرژی آمریکا، چین در هفت ماه اول 2018 به طور میانگین 377700 بشکه در روز نفت خام از آمریکا وارد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۴    
با کاهش جذابیت سرمایه گذاری در بازار ارز و سکه و در عین حال تلاش دولت برای تداوم سیاست تأمین مالی و تسویه بدهی ها، بازار بدهی دوباره با گرایش حقوقی ها و بهبود بازدهی روبرو شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۴    
طرح حمایت از شاغلین فقیر و بیکاران که هفته گذشته در مجلس اعلام وصول شد؛ به دنبال حساس کردن برنامه ریزان و سیاست گذاران به سطح معیشتی شاغلین و ارائه راهکار حمایتی برای بهبود وضعیت معیشتی آنان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۳    
مدیر یکی از کارخانه های تولید محصولات لبنی گفت: چون امکان اعمال نرخ گذاری سازمان حمایت وجود ندارد، به گران فروشی ادامه می دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۱    
طرح آبادانی و پیشرفت منطقه ای بنیاد مستضعفان در هشتمین شهر کم برخوردار کشور با حضور مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان گرمی استان اردبیل آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۳    
طبق جزئیات لایحه بودجه سال آینده کل کشور سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده 84 قانون مالیات های مستقیم همانند قانون بودجه سال 1397 بالغ بر 276 میلیون ریال در سال تعیین شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۶    
مطابق با پیشنهاد این کانون تفکر، سهمیه بنزین یارانه ای باید به صورت ماهانه 30 لیتر بنزین 1000 تومانی به ازای هر فرد در نظر گرفته شود و نرخ مصارف مازاد بر سهمیه نیز در بازاری که بین مردم شکل می گیرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی شرکت توانیر از پیشنهاد افزایش 50 تا 70درصدی قیمت برق پرمصرف ها از خرداد 98 خبر داد و گفت: 16 تا 20 درصد مشترکین برق کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور در همایش بیمه و توسعه گفت: سهم نفت از درآمد بودجه به 25 درصد کاهش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده ایران در اوپک با هشدار نسبت به عدم توافق در اوپک برای کاهش تولید نفت گفت: اگر اوپک و متحدانش نتوانند تولید نفت را تا حد قابل توجهی کاهش دهند، قیمت نفت تا 40 دلار در هر بشکه هم سقوط می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۳    
جامع ترین سیستم خرید و فروش املاک در تهران، پلتفرمی است به نام ملکانا. سوای از امکان بازدید مجازیِ سه بعدی و اخذ کمیسیون ناچیز (نود درصد ارزان تر از کف بازار) ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۲    
سلیمانی گفت: با ورود صنعت بیمه به بورس و انتشار اوراق ریسک به دنبال کاهش ریسک بیمه هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۵    
روز سه شنبه، در انتظار تصمیم اوپک و متحدان برای کاهش تولید نفت در اجلاس این هفته و تصمیم کاهش تولید نفت کانادا، قیمت های نفت خام به رشد خود ادامه دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۱    
روسیه و عربستان توافق کردند که قرارداد بین خود برای مدیریت بازارهای نفت، که به عنوان اوپک پلاس شناخته می شود را در 2019 هم ادامه دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۶    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می گوید: در ماه های گذشته شرکتی نبوده که به اندازه چند سال اخیر از نوسان نرخ ارز سود نکرده باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۳    
وزیران و نمایندگان اوپک اعلام کردند اعضای کلیدی این گروه فارغ از تصمیم ناگهانی قطر برای خروج از اوپک، مصمم هستند هفته جاری درباره کاهش تولید نفت به توافق برسند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۰    
قاچاق سوخت معضلی است که ریشه در سالیان دور و دراز دارد و همواره مسئولان به دنبال راهکاری برای مبارزه با این نوع قاچاق هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۰    
اواخر هفته جاری، دولت لایحه بودجه سال1398 را به مجلس شورای اسلامی، تقدیم می کند. با توجه به تنگناهای اقتصادی کشور در سال آینده و کاهش درآمدهای ارزی به سبب تحریم های اعمالی آمریکا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۰    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است با افزایش اعتبار در گردش قطعه سازان، ترخیص قطعات خودرو از گمرک و صدور مجوز واردات خودروهای خارجی می توان از التهابات بازار خودرو کاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۹    
قیمت طلا روز سه شنبه در پی توافق تجاری آمریکا و چین که به عقب نشینی دلار منجر شد، به بالاترین قیمت در بیش از یک ماه گذشته صعود پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱    
روز سه شنبه، با کمرنگ شدن امید و افزایش تردیدها نسبت به اینکه آیا چین و آمریکا خواهند توانست اختلافات تجاری خود را حل کنند، سهام آسیایی افت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۷    
میعانات گازی ایران طی سال های گذشته بیش از نیمی از نیاز کلی کره را تامین می کرد که اکنون افزایش مصرف داخلی در ایران و تحریم های آمریکا کره جنوبی را در دسترسی به این منبع با مشکل مواجه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۹    
یک مقام مسئول گفت: صادرات به عراق و افغانستان برمبنای ریال صورت می گیرد اما براساس بخشنامه پیمان سپاری ارزی ،صادرکنندگان باید ارز برگردانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۹    
با مقاومت دولت در برابر خواست زنجیره خودروسازی در اعلام قیمت های جدید، این امکان وجود دارد که شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه بار دیگر به موضوع خودروسازی کشور ورود کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۰    
در حالی که انتظار می رود تولید اوپک و متحدانش کاهش یابد و تولید نفت کانادا نیز کاهش یافته است، قیمت نفت امروز افزایش داشت و رشد قیمت های جلسه قبل را تداوم بخشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۳    
بازارساز ارزی با یک قربانی مدیریت قیمت دلار را بار دیگر به دست گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۵    
قطب نمای ارزی در بودجه 98 چه جهتی را نشان می دهد؟ براساس تعهد رئیس جمهور، در سال آینده نیز قرار است بخش عمده درآمدهای نفتی (14 میلیارد دلار) با نرخ 4200 تومان برای واردات کالاهای اساسی تخصیص یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۷    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: احتمال افزایش تولید کشورهای غیر عضو اوپک و ایجاد مازاد تولید در سال آینده تاثیر خود را بر روی قیمت ها گذاشته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۷    
معاملات روز دوشنبه بورس تهران با رشد بیش از 9/ 1 درصدی شاخص کل بازار سهام همراه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۵    
یک تحلیلگر غربی در واکنش به تصمیم ناگهانی قطر برای خروج از اوپک اظهار کرد که آینده اوپک بر پایه های لرزانی استوار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران از آنها دعوت کرد برای برگزاری جلسه ای جهت بررسی چالش های نظام مهندسی این استان حضور یابند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۷    
مشاور رئیس سازمان خصوصی، میزان سود سهام مشمولان عادی سهام عدالت را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۴    
نماینده ایران در اوپک گفت، تصمیم قطر مبنی بر خروج از اوپک نشان دهنده سرخوردگی تولید کنندگان کوچک از انحصار کمیته نظارت بر تولید به رهبری عربستان و روسیه بر مناسبات بازار نفت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اعلام اینکه 15.7 میلیارد یوور ارز صادرات غیرنفتی به اقتصاد کشور برنگشت، گفت: صادرکنندگان مکلفند ارز حاصل از صادرات را به چرخه اقتصادی کشور برگردانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۲    
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران: این که بخش خصوصی ارز حاصل از صادرات را به کشور باز نگردانده است درست نیست زیرا این نتیجه گیری بر اساس پیش فرض های نادرست است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۶    
یک استاد دانشکده خودرو با اعلام اینکه صنعتی که حاضر به جذب فارغ التحصیلان نیست پیشرفت نخواهد کرد،گفت: چرا برای امضاء قرارداد هُول بودید و تعهدی از طرف فرانسوی نگرفتید!
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدا مشخص بود افزایش بی رویه قیمت ارز ناشی از واقعیت های اقتصادی نبود بلکه اثرات روانی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۱    
روزنامه های اقتصادی امروز سه شنبه 13 آذر 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۲    
اسکندری گفت:پیش از راه اندازی بازار مشتقه زعفران در بورس کالا ، مبنای قیمت این محصول در بازار مشهد تعیین می شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۷    
رئیس عملیات بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی با تاکید بر عرضه مجدد نفت در این بورس به زودی و پس از اصلاحات اطلاعیه عرضه و انعطاف بیشتر در شرایط معامله گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۲:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی آذر ماه 97 می باشد.