چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 2 تیر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 2 تیر 1398 افکار نیوز 3 تیر 1398 افکار نیوز 4 تیر 1398 افکار نیوز 5 تیر 1398 افکار نیوز 6 تیر 1398 افکار نیوز 7 تیر 1398 افکار نیوز 8 تیر 1398 افکار نیوز 9 تیر 1398 افکار نیوز 10 تیر 1398 افکار نیوز 11 تیر 1398 افکار نیوز 12 تیر 1398 افکار نیوز 13 تیر 1398 افکار نیوز 14 تیر 1398 افکار نیوز 15 تیر 1398 افکار نیوز 16 تیر 1398 افکار نیوز 17 تیر 1398 افکار نیوز 18 تیر 1398 افکار نیوز 19 تیر 1398 افکار نیوز 20 تیر 1398 افکار نیوز 21 تیر 1398 افکار نیوز 22 تیر 1398 افکار نیوز 23 تیر 1398 افکار نیوز 24 تیر 1398 افکار نیوز 25 تیر 1398 افکار نیوز 26 تیر 1398 افکار نیوز 27 تیر 1398 افکار نیوز 28 تیر 1398 افکار نیوز 29 تیر 1398 افکار نیوز 30 تیر 1398 افکار نیوز 31 تیر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۱:۵۰    
راه های مختلفی در زمینه کاهش مصرف انرژی در ادارات وجود دارد که می توان به حداقل رساندن روشنایی راهرو ها، اتاق ها و سالن کنفرانس اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید کاهش درآمدهای نفتی در پی تحریم های آمریکا بر میزان درآمدهای مالیاتی نیز اثرگذار است به همین دلیل کسری بودجه 50 تا 60 هزار میلیارد تومانی قابل پیش بینی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۰    
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: هم اکنون فرار مالیاتی سخت شده و در نتیجه، اقتصاد کشور به سمت سلامت و توسعه پایدار حرکت خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۲۰    
کسری بودجه امسال انگلیس 18 درصد بیش تر از کسری بودجه سال گذشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۶:۵۰    
در حالی که آمارها نشان می دهد بیش از 70 درصد کسانی که آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند در راهیابی به بازار کار موفق بوده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۵:۲۰    
در صورتی که ترامپ تهدید خود مبنی بر اعمال تعرفه مبنی بر 325 میلیارد دلار واردات کالا از چین را اجرایی کند حتی قیمت کتاب مقدس مسیحیان نیز افزایش خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۴:۵۰    
بخشی از صنعت نفت ایران دارای تجهیزات قدیمی است و فرسودگی در بخشی از تأسیسات و تجهیزات آن، به ویژه در تأسیسات نفت و پتروشیمی در نقاط مختلف به تهدیدی تبدیل شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۳:۲۰    
کارشناسان معتقدند هم اکنون پیچیده ترین و بزرگ ترین اپیدمی بیماری حیوانات در آسیا اتفاق افتاده و میلیون ها خوک به بیماری تب خوکی مبتلا شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۲:۵۰    
آمارها حاکیست که ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در ترکیه و منطقه آمریکای لاتین از محبوبیت بیش تری برخوردار شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۲:۲۰    
سازمان ملل پیش بینی کرد هند تا 2027 از چین جلو بزند و پرجمعیت ترین کشور جهان شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۱:۵۰    
آمارهای رسمی بیانگر کاهش نرخ تورم در کشورهای شرق آسیا هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۰:۵۰    
آمریکا هر روز ساز جدیدی برای مشتریان انرژی ایران می زند و بدون در نظر گرفتن شرایط بسیاری از این کشورها، تحت عناوین مختلف، فقط خواهان اجرای خواسته هایش است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۰:۲۰    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: میزان مصرف آب تهران در مقایسه با سال قبل 4.4 درصد افزایش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۴    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه خودروسازی از نخستین روزکاری سال 98 تا پایان خردادماه، بیش از 60 هزار دستگاه انواع محصولات خود را به مشتریان تحویل داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۰    
سیب زمینی همچنان در میدان مرکزی میوه و تره بار و عمده فروشی ها از 5000 تا 7000 تومان و در خرده فروشی ها و مغازه های سطح شهر از 7000 تا 10 هزار تومان فروخته می شود و قیمت ها تغییری نکرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۴    
حسینی گفت: در دولت دوازدهم تکمیل واحد های مسکن مهر جزء موضوعات و اولویت های بعدی ما به شمار می رود و ایجاد و راه اندازی طرح های عمرانی روستا در حوزه راه و مسکن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی بار دیگر از سامانه نیما دفاع کرد و از راه اندازی سامانه تکمیلی نیما با عنوان سامانه ایفای تعهدات واردات خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه با بیان اینکه آلایش دام های وارداتی زنده به اعضای اتحادیه داده نشد، گفت: در پی افزایش قیمت خرید؛ نرخ فروش دل، جگر و قلوه افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تا دولت کوچک و مخارج آن کم نشود کشور نجات پیدا نخواهد کرد، گفت: تنها مجری مصوبات هیأت واگذاری هستم و در هیئت واگذاری حق رأی نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۰    
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و امور مشتریان از برنامه تجاری سازی و عرضه حدود 60 هزار دستگاه خودرو ظرف کم تر از دوماه آینده خبر داد و گفت: با افزایش عرضه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۷    
بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد، تا اواخر خرداد ماه، در حالی که برنج در صدر کالاهای اساسی وارداتی قرار گرفته، شکر خام، کره، کنجاله سویا بیشترین افزایش واردات را داشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۴    
رئیس دیوان عدالت اداری از طرح دعوی درباره دریافت مالیات از سکه در این دیوان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۱    
هزینه خانوارهای ایرانی برای خرید مجموعه ای از کالا و خدمات در خردادماه سال جاری 50 درصد بیشتر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۹    
موتمنی گفت: طی هفته های گذشته رخداد خاصی در بازار خودرو رخ نداده و قیمت ها متعادل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۳    
مسکن و سرپناه آن هم از نوع اجاره ای، کالای لوکس و تشریفاتی و حتی وارداتی و چسبیده به برجام و تحریم های ظالمانه نیست بلکه برخورداری از سرپناه اولین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۵    
قطعه سازان می گویند رقابت منفی تولیدکنندگان داخلی تا آنجا پیش رفته که برخی، نامه های محرمانه رقبای خود را در شبکه های تلویزیونی خارجی افشا می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۴    
هر شرکت هواپیمایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی که خارج از نرخنامه بلیت شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت کند، با تعلیق و لغو مجوز فعالیت روبرو خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۲    
امیرحاتمی گفت: تمام مجموعه های نیرو های مسلح برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی از تمام ظرفیت ها از جمله انتقال پادگان ها از شهر ها استفاده خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۱    
سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: با وجود آنکه دولت ایالات متحده آمریکا تلاش کرده از تمام ابزارهای خود برای محدود کردن اقتصاد ایران استفاده کند اما به دلیل موقعیت خاص اقتصادی کشور در سالهای گذشته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۹    
برای خرید هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله باید از 65 هزار تا 111 هزار تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار، قیمت زمین در زمستان سال 97 نسبت به فصل مشابه گذشته حدود 122 درست افزایش داشته که این نشان دهنده وجود تورم بالا در حوزه اراضی مسکونی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۲    
یک نماینده مجلس با بیان این که حاشیه نشینی محصول قطعی افزایش اجاره بهاست، دلیل روی آوردن قشر کم درآمد برخی استان ها به اجاره کانکس را بی توجهی دولت دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۹    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ارائه پیشنهاد جدید به جای اعمال روش جریمه عدم پرداخت الکترونیکی عوارض خبر داد و اعلام کرد که این پیشنهاد به وزیر راه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۴    
مطالعه بازار مسکن در جامعه ما از لحاظ اجتماعی به عنوان سرپناه هر فرد ایرانی حائز اهمیت است. مسکن از دیدگاه اجتماعی برآورد کننده یک نیاز اجتماعی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۲    
صبر خریداران طلا بالاخره نتیجه داد و تقاضا برای این فلز ارزشمند، قیمت آن را به سطحی رساند که در حدود شش سال اخیر بی سابقه بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۴    
نه تنها عرضه نان سفارشی به اجبار از سوی برخی واحدهای نانوایی صورت می گیرد، بلکه در مناطق مختلف شهر برخی نانوایی ها به ویژه در رسته سنگک، قیمت های متفاوتی برای این محصول اعلام می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۵    
نگاهی به وضعیت سپرده گیری و تسهیلات دهی بانکها در سالی که ارز و بازارهای موازی آن با تلاطم مواجه بوده، حکایت از رشد 32 درصدی سپرده ها دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۷    
تفاهم نامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی دقایقی قبل بین محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و امیرسرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۲    
در حالی مرکز آمار ایران از افزایش 121.9 درصدی متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان کلنگی در زمستان 97 خبر داده که رئیس اتحادیه مشاوران املاک به این رویه انتقاد کرد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۳    
بررسی دستور العمل جدید سازمان مالیاتی در خصوص اخذ مالیات از خریداران سکه های پیش فروش شده نشان می دهد، یک شرط جدید برای مالیات ستانی در این طرح لحاظ شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: تا امروز استانداران 26 استان، موافقت خودشان را با تغییر ساعات ادارات اعلام کرده اند و ابلاغیه های مربوطه به دستگاه های اجرایی این 26 استان ارسال شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۸    
مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی سازی گفت: براساس مصوبه هیأت واگذاری، باقیمانده سهام دولت در دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا از طریق بورس واگذار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۱    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیرتاکید کرد: انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا نشانگر آمادگی و اقتدار ایران و عدم تسلیم دربرابر سلطه جویان بود و واکنش ذلیلانه رئیس جمهور آمریکا این اقتدار را دلچسب تر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۶    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 2 تیر 98 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۲:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در پونک تهران طی خرداد ماه 98 می باشد.