چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 31 تیر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 2 تیر 1398 افکار نیوز 3 تیر 1398 افکار نیوز 4 تیر 1398 افکار نیوز 5 تیر 1398 افکار نیوز 6 تیر 1398 افکار نیوز 7 تیر 1398 افکار نیوز 8 تیر 1398 افکار نیوز 9 تیر 1398 افکار نیوز 10 تیر 1398 افکار نیوز 11 تیر 1398 افکار نیوز 12 تیر 1398 افکار نیوز 13 تیر 1398 افکار نیوز 14 تیر 1398 افکار نیوز 15 تیر 1398 افکار نیوز 16 تیر 1398 افکار نیوز 17 تیر 1398 افکار نیوز 18 تیر 1398 افکار نیوز 19 تیر 1398 افکار نیوز 20 تیر 1398 افکار نیوز 21 تیر 1398 افکار نیوز 22 تیر 1398 افکار نیوز 23 تیر 1398 افکار نیوز 24 تیر 1398 افکار نیوز 25 تیر 1398 افکار نیوز 26 تیر 1398 افکار نیوز 27 تیر 1398 افکار نیوز 28 تیر 1398 افکار نیوز 29 تیر 1398 افکار نیوز 30 تیر 1398 افکار نیوز 31 تیر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۷    
براساس آخرین آمار بانک مرکزی تعداد چک های برگشتی در تیرماه سال جاری به 717 هزار فقره رسید که نسبت به ماه قبل از آن رشد 16.2 درصدی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۳    
در حالی در روز جاری نرخ 47 ارز از سوی بانک مرکزی اعلام شد که نرخ 28 ارز با کاهش مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۵:۵۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی احیای کارت سوخت را برای جلوگیری از قاچاق بنزین و گازوئیل دانست و گفت: هیچ صحبتی برای گران کردن بنزین یا دونرخی و سهمیه بندی مطرح نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۵:۲۰    
حسن روحانی در نشست با مدیران ارشد بخش مسکن از گزارش ها و اعداد و ارقامی که در زمینه افزایش اجاره بها از سوی برخی رسانه ها منتشر می شود انتقاد و اعلام کرد براساس آمار وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه افزایش 31 درصدی تولید محصولات این گروه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۹    
بخش مسکن به عنوان پیشران اقتصاد با رکود مواجه شده و به همین دلیل، دولت تولید و عرضه یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی تا دو سال آینده را در دستور کار قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است درآمدهای ناشی از توسعه صنعت گردشگری و صادرات غیرنفتی می تواند جایگزین درآمد نفتی شوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۷:۲۰    
اقتصاد انگلیس با فشار زیادی از جانب مساله برگزیت و پایان دادن به سیاست ریاضت اقتصادی مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۶:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است قیمت مسکن، موبایل، خودرو، لبنیات و مواد شوینده در سال گذشته براساس دلار 18 هزار تومانی افزایش پیدا کرد اما با کاهش نرخ ارز نه تنها از قیمتشان کاسته نشد بلکه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۶:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان هفت تیر تهران در تیر ماه 98می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۵:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید در حال حاضر 50 هزار میلیارد تومان از اقتصاد ایران مبتنی بر اقتصاد دیجیتال است و این رقم در 5 سال آینده باید به 50 میلیارد دلار برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۵:۲۰    
در حالی که عربستان و امارات زیر پرچم آمریکا سعی در حذف ایران از بازار بین المللی نفت داشته اند، وزیر نفت کشورمان برای چندمین بار تاکید کرده است که هیچ کشوری نمی تواند جای نفت ایران را پر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۴:۵۰    
برای خرید یک آپارتمان 72 متری در منطقه سبلان باید 570 میلیون تومان پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۴:۲۰    
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با بیان "با اجرای احکام قضایی، تهران را به جهنم زمین خواران تبدیل می کنیم"، گفت: تخریب 60 ویلا در منطقه سولقان در دستور کار قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۳:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: دریافت عوارض و مالیات از هرگونه خرید و فروش سکه وارز در نظام اقتصادی موجب می شود تا سوداگری به حداقل برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۲:۲۰    
در حالی کلیات طرح راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چندجانبه از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس رد شده که این طرح، راهکاری برای دور زدن محدودیت های سوئیفت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۱:۵۰    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد رشد اقتصادی عربستان به 1.9 درصد کاهش خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۰    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: کاهش نرخ دلار در بازار آزاد تاثیری بر قیمت لوازم خانگی ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۰    
هر سال ارزش برندهای مختلف جهان منتشر می شود که در سال 2019 طبق آماری که سایت فایننشیال تایمز منتشر کرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۰    
کارشناس بازار کار با اشاره به اینکه نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دو برابر بیکاری عمومی است گفت: در حال حاضر اغلب فعالیت های بخش خصوصی بیشتر در بخش خدمات است و به همین دلیل نرخ اشتغال در بخش خدمات بیش از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
با نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با رای سهامداران، برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به پایان اسفند 97 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۹    
معاون مالی گروه صنعتی ایران خودرو از تامین مالی این شرکت با روش انتشار اوراق رهنی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۷    
قیمت طلا در معاملات امروز به علت تنش ها در خاورمیانه و بازارهای مالی ضعیف، تقویت شد و هر اونس طلا 1426 دلار فروخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۴    
نفت در بازارهای جهانی به علت تعطیلی بزرگ ترین میدان نفتی لیبی و تنش های غرب آسیا با 1.35 دلار افزایش 63.82 دلار معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۳    
همزمان با افزایش دما در نقاط مختلف کشور، پیک مصرف برق پس از 16 روز دوباره وارد کانال 56 هزار مگاوات شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۳    
عضو شورای ملی زعفران با اشاره به کاهش حدود یک میلیون تومانی قیمت زعفران در بازار گفت: در حال حاضر هر کیلو زعفران حدودا بین 8 تا 11 میلیون تومان در بازار فروخته می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
همراه اول در دوشنبه سوری تیر ماه تا 100گیگابایت اینترنت هدیه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفته است که با طرح مجلس برای بخشودگی سود و جریمه بدهی تسهیلات به شرطی موافق است که آنچه در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده، در صحن نیز تصویب شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۰    
عدم واریز یارانه برخی خانوارها در تیرماه در حالی شائبه حذف یارانه آن ها را ایجاد کرد که در نهایت بانک ها مسئولیت این عدم پرداخت را بر عهده گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۰    
اگرچه ستاد مبارزه با قاچاق، گمرک رامقصر ناپایداری تبادل اطلاعات میان سامانه امور گمرکی و سامانه جامع تجارت اعلام می کنداما رئیس گمرک، وجود اختلال در این سامانه را همچنان امری طبیعی می داند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۴    
درحالی مسئولان شهر پرند وعده تکمیل بخشی از پروژه های مسکن مهر هسا را در تیرماه 98 داده بودند که ظاهراً این وعده محقق نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا لبنیات از سبد خرید خانواده ها حذف نشود، گفت: به این منظور، تدبیر جدیدی اندیشیده شده که از اول مرداد به اجرا در می آید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فرآیند حاکم بر "سامانه اطلاع رسانی ثبت کالا و خدمات" به آرامش بازار کمک شایانی خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره آخرین تحولات بازار گوشت اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید هوا، رکود سنگینی بر بازار حاکم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
با حذف یارانه های پنهان بنزین و نیز انرژی در کشور چه حرکت های بزرگ اقتصادی برای رفاه عمومی کشور می توان اجرا نمود.گامی به سوی اقتصاد مقاومتی.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصمیم جدید رئیس مجلس درباره لغو یک مصوبه دولت درباره افزایش حقوق ها خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با ابلاغ بخشنامه ای از پرداخت پاداش بازنشستگان از محل فروش اموال و دارایی های مازاد دستگاه های دولتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که بانک ها به دلیل فشارهای تحریمی حجم نقدینگی و معوقات مشکلات جدی دارند که نباید مشکلات آنها را تشدید کرد که خدای نکرده از خدمات آنها به اقتصاد کشور محروم شویم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
به دنبال محو انتظارات تورمی در بازار مسکن که از ابتدای تیرماه اتفاق افتاده، فضای ذهنی به سمت کاهش قیمت ها متمایل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
نایب رئیس اتاق اصناف ایران معتقد است که عدم افزایش قیمت رسمی نان، واحدهای نانوایی را به سمت گران فروشی سوق داده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
قیمت نفت پس از آن که ایران در انتهای هفته گذشته یک نفتکش انگلیسی را توقیف کردند، در شروع معاملات هفتگی جهش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۶    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون 5 میلیون مشمول زنده و ورثه 2.4 میلیون متوفی برای دریافت سود سهام عدالت مراجعه نکردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۳    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه از کاهش وابستگی کشور در تولید لوازم خانگی فلزی خبر داد.