چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 9 تیر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 2 تیر 1398 افکار نیوز 3 تیر 1398 افکار نیوز 4 تیر 1398 افکار نیوز 5 تیر 1398 افکار نیوز 6 تیر 1398 افکار نیوز 7 تیر 1398 افکار نیوز 8 تیر 1398 افکار نیوز 9 تیر 1398 افکار نیوز 10 تیر 1398 افکار نیوز 11 تیر 1398 افکار نیوز 12 تیر 1398 افکار نیوز 13 تیر 1398 افکار نیوز 14 تیر 1398 افکار نیوز 15 تیر 1398 افکار نیوز 16 تیر 1398 افکار نیوز 17 تیر 1398 افکار نیوز 18 تیر 1398 افکار نیوز 19 تیر 1398 افکار نیوز 20 تیر 1398 افکار نیوز 21 تیر 1398 افکار نیوز 22 تیر 1398 افکار نیوز 23 تیر 1398 افکار نیوز 24 تیر 1398 افکار نیوز 25 تیر 1398 افکار نیوز 26 تیر 1398 افکار نیوز 27 تیر 1398 افکار نیوز 28 تیر 1398 افکار نیوز 29 تیر 1398 افکار نیوز 30 تیر 1398 افکار نیوز 31 تیر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶    
در بازار بین بانکی 35 ارز با افزایش قیمت روبرو شد و 8 ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۶    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی چالش ها و راهکارهای رونق تولید در سال 1398 در بخش مسکن پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است با افزایش 70 درصدی قیمت روغن موتور مردم به سراغ استفاده از روغن موتورهای تقلبی می روند که این امر مشکلات بسیاری برای خودروها ایجاد می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۶:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید: وزیر نیرو باید به مسئله مصرف برق مزارع بیت کوین ورود کند و هرچه سریع تر آیین نامه اصلاح تعرفه های برق بیت کوین آماده شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۴:۵۱    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: فعالیت بیش از پیش بخش معدن می تواند جایگزین مناسب درآمد های نفتی باشد و ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس، گفت: در شرایط کنونی فروش نفت و انتقال پول برای ایران مهم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۷:۵۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان کلنگی در تهران طی تیر ماه 98 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۷:۲۱    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی هیچ مشکلی با تحریم ندارند، گفت: اگر مشکل سرمایه گردش واحد ها برطرف شود به راحتی بازار داخل تامین می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۶:۵۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه شرکت های بیمه ای بین المللی همراهی کافی را پس از تشدید تحریم ها با نفتکش های ایران ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۶:۲۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شناسایی مزارع بیت کوین به دلیل حجم مصرفی برق شان امکان پذیر است، گفت: به زودی آیین نامه اصلاح تعرفه های برق بیت کوین در هیات وزیران مطرح می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۴:۵۰    
در 12 ماهه سال 97 بیش از 621 تن تراکتور شالیزار ضد آب با چرخ های مخصوص لاستیکی از کشور های مختلف وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۴:۲۰    
در حال حاضر ظرفیت تولید بنزین ایران حدود 110 میلیون لیتر در روز و متوسط میزان مصرف حدود 94 میلیون لیتر در روز اعلام شده است که طبق گفته های مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۳:۵۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس می گوید:به دلیل گرانی مسکن تماس های بسیاری ازسوی همشهریان برای دریافت چادر و ادامه زندگی با نصب چادر در پارک ها با من گرفته شده لذا اگر بر قیمت ها کنترل و نظارت نشوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۳:۲۰    
رئیس اتحادیه مکانیسین های تهران با بیان این که عرضه لوازم یدکی از سوی کارخانه ها به صورت قطره چکانی انجام می شود، گفت: وضعیت موجودی کالا در بازار بهبود یافته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۲:۵۰    
کشورهای شرقی و جنوبی اروپا ارزان تر از کشورهای غربی و شمالی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۱:۵۰    
هنگ کنگ گران ترین شهر جهان از نظر هزینه های زندگی در سال 2019 معرفی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۱:۲۰    
کاهش اخیر قیمت نفت در بازار جهانی باعث ایجاد موج جدید ورشکستگی شرکت های نفت شیل آمریکایی شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۵۰    
افت اخیر قیمت های نفت، باعث کند شدن اجباری صنعت نفت شیل آمریکا شده است و به نظر می رسد اوضاع برای مدیران ارشد این شرکت ها، از همیشه سخت تر شده باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۲۴    
ستاد تنظیم بازار در نشست اخیر خود گزارشی از کمیته ساماندهی کاغذ دریافت و مقرر کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اخذ فهرست دریافت کنندگان ارز برای واردات کاغذ در سال گذشته تا کنون ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۲۱    
کریستین گاتیکر رئیس تحقیقات مؤسسه جولیوس بائر گفت: ممکن است واشنگتن طی دو تا سه سال آینده و پس از عبور از جنگ تجاری با چین یک جنگ ارزی با این کشور آغاز کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۲۰    
سرحدی گفت: تنها راهکار بهبود وضعیت بازار اجاره ساخت مسکن استیجاری یا ارائه واحد های مسکونی اجاره به شرط تملیک است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۰    
مدیران نظام بانکی می گویند این رسم است که بانکداران در هر دولتی رئیس جمهور را ببینند و مشکلات خود را رو در رو با او در میان بگذارند ؛ دیداری که پس از گذشت 6 سال هنوز با حسن روحانی محقق نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۷    
آخرین پایش نقشه برق کشور حاکی از افزایش مصرف برق در کشور بوده و نشان می دهد که 14 استان در وضعیت زرد و پنج استان در وضعیت قرمز مصرف برق قرار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در شبکه اجتماعی نوشت: برای عملکرد پایدار اینستکس لازم است اینستکس نه کانالی در چارچوب قواعد تحریمی آمریکا، بلکه کانالی مبتنی بر برجام باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۶    
در حالی که بسیاری از کارشناسان بر ضرورت بهره مندی کارگران کارخانه ها و بنگاه های تعطیل شده تاکید دارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۵    
جانشین رئیس سازمان بورس در امور بین الملل با اشاره به اهمیت توسعه ارتباط با بازارهای مالی جهان، گفت: پیش بینی شده ارزش بازار مالی اسلامی در سال 2020 به سه تریلیون دلار برسد که ایران می تواند سهم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۳    
قلوه گاه بی استخوان گوسفندی با میانگین قیمت 65 هزار تومان در غرفه تره بار عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل هدایت نیروی کار وزارت کار با بیان اینکه کشورهای کانادا،استرالیا ودانمارک اقداماتی را برای جذب نیروی کار ایرانی آغاز کرده اند، از هدفگذاری برای اعزام5هزار نیرو به خارج در سال98 خبرداد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با انتقاد از بی قانونی دولت در عمل به تکالیفش، حذف تخصیص ارز دولتی به برخی اقلام اساسی را مغایر قانون دانست و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۰    
براساس مشاهدات میدانی در دومین روز هفته، قیمت برخی خودروهای داخلی با اندکی کاهش همراه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۷    
مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار درباره اشتغال هشتاد هزار نفر کارگر در سیصد کارگاه قطعه سازی گفت:بر اساس دستور وزیرکار این وزارتخانه در جهت صیانت از نیروی کار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۱    
دانشمندان با استفاده از ابزارهای اکوستیک (صوتی) تخمین می زنند 9 تا 47 بشکه یا حدود 380 تا 1900 گالن نفت هر روز در خلیج مکزیک به داخل اقیانوس نشت می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۶    
بررسی آمار وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که در بهار امسال قیمت مسکن در تهران نسبت به بهار سال گذشته 107.9 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام این که 2.4 میلیون خانه خالی در کشور داریم، گفت: قیمت مسکن را به جای دولت، سوداگران تعیین می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۶    
دلالان با ترفندی جدید برای کلاهبرداری از واردکنندگان، دام خطرناکی این بار در نیما گسترانده اند و اکنون پرونده حدود50 واردکننده رسمی مالباخته، منتظر تصمیم رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۶    
وزیر انرژی عربستان گفت: من فکر می کنم تمدید توافق کاهش تولید 9 ماهه باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۹    
در آخرین ماه از فصل بهار، اولین نشانه های افت بازار مسکن از شرق تهران بروز کرد؛ خرید و فروش در پرمعامله ترین مناطق شرق پایتخت نسبت به اردیبهشت ماه تقریباً نصف شد و دو منطقه نیز به رشد منفی قیمت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۹    
عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ منجمد کیلویی 13 هزارتومان تصویب شده است، گفت: منتظر ابلاغ رسمی این قیمت هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید چین از تحویل قطعات یدکی خودروهای خارجی به ایران خودداری می کند در حالی که عدم تامین این قطعات به معنای ارائه نشدن خدمات پس از فروش است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۲    
هدف استفاده از سامانه های هوشمند حمل و نقل در جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد، اما به صورت کلی اهداف بکارگیری آن را می توان کاهش ازدحام ترافیک، افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
قیمت قطعی قطار بین المللی مسافری تهران-وان 375 هزار تومان برای بزرگسالان و 195 هزار تومان برای خردسالان اعلام شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۵    
تشدید جنگ تجاری بین چین و آمریکا باعث کاهش تمایل چین به نگهداری اوراق دلاری شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۹    
اسلامی از تدوین نظام اجاره داری حرفه ای و ورود استارتاپ ها به حوزه اجاره داری برای شکستن حباب قیمتی در بازار اجاره خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۰    
بررسی ها نشان می دهد سهم دلار از معاملات خرید ارز بابت واردات در سامانه نیما حدود 0.2 درصد و در معاملات فروش ارز صادراتی حدود 10 درصد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه اگر نفت خام به فرآورده تبدیل شود در این صورت قابل تحریم نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۲    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 9 تیر 98 را در اینجا مشاهده کنید.