چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 25 تیر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 2 تیر 1398 افکار نیوز 3 تیر 1398 افکار نیوز 4 تیر 1398 افکار نیوز 5 تیر 1398 افکار نیوز 6 تیر 1398 افکار نیوز 7 تیر 1398 افکار نیوز 8 تیر 1398 افکار نیوز 9 تیر 1398 افکار نیوز 10 تیر 1398 افکار نیوز 11 تیر 1398 افکار نیوز 12 تیر 1398 افکار نیوز 13 تیر 1398 افکار نیوز 14 تیر 1398 افکار نیوز 15 تیر 1398 افکار نیوز 16 تیر 1398 افکار نیوز 17 تیر 1398 افکار نیوز 18 تیر 1398 افکار نیوز 19 تیر 1398 افکار نیوز 20 تیر 1398 افکار نیوز 21 تیر 1398 افکار نیوز 22 تیر 1398 افکار نیوز 23 تیر 1398 افکار نیوز 24 تیر 1398 افکار نیوز 25 تیر 1398 افکار نیوز 26 تیر 1398 افکار نیوز 27 تیر 1398 افکار نیوز 28 تیر 1398 افکار نیوز 29 تیر 1398 افکار نیوز 30 تیر 1398 افکار نیوز 31 تیر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۰    
هم اکنون هر گرم طلای 18عیار 403هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 4میلیون و 205هزار تومان قیمت خورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۷    
در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول به عنوان تنها سرآمد هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۳:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی این دلالان هستند که عملا قیمت مسکن را بالا نگه داشته اند، یعنی برخی افراد با معاملات صوری به دنبال حفظ قیمت های موجود و جلوگیری از کاهش آن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ضرورت انجام اصلاحات ساختاری بودجه اظهار داشت: دغدغه ما این است که چگونه برنامه ریزی کنیم که میزان اتکا به منابع نفتی به صفر برسد و این امر امکان پذیر نخواهد بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۱    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران بر اصلاح هرچه سریع تر قانون بیمه بیکاری تاکید کرد و گفت: کارگران مقصر زیاد شدن تعداد بیکاران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۰    
رئیس اتحادیه شیشه و آینه تهران گفت: شیشه به کشور هایی همچون حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، آسیای میانه و اروپا صادر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۶:۵۱    
برای پاسخ به این سوال که بیت کوین ها چگونه استخراج می شوند باید گفت استخراج ارزهای دیجیتال اینگونه است که دستگاه های استخراج کننده (ماینرها) برای حل جواب معادله ای که پاداش آن همان بلاک چین یا ارز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۰    
واردات نفت هند در ژوئن امسال یعنی یک ماه پس از لغو معافیت ها از تحریم نفتی ایران 13.33 درصد کاهش داشت که نشان می دهد این کشور در جایگزینی نفت ایران ناکام بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۰    
گزارش مشترک فائو با سایر نهادهای سازمان ملل درباره وضعیت امنیت غذایی و تغذیه در جهان حاکی از این است که تعداد گرسنگان جهان برای سومین سال متوالی افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۴:۲۰    
کارشناس اقتصاد مسکن با تأکید بر شوک مثبت ورود خانه های خالی به بازار گفت: با اخذ مالیات از خانه های خالی، دورنمای سوداگری در بازار مسکن کور می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۰    
برای خرید واحد 113 متری با عمر بنا 30 سال در سئول روبروی باشگاه انقلاب به سرمایه 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۱:۵۱    
پوند انگلیس از ابتدای امسال تاکنون بیش از 9 درصد ارزش خود را از دست داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۰    
در حالی فرصت چهار ماه اصلاح ساختار بودجه رو به اتمام است که یک اقتصاددان معتقد است دولت در این راستا و به منظور جلوگیری از اتلاف منابع ارزی و گران شدن کالاها باید توزیع کالاهای اساسی را کوپنی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۱    
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه تولید هر بیت کوین معادل مصرف برق 24 سال یک مشترک خانگی در تهران است، گفت: بخش عمده ای از دستگاه های مورد استفاده این حوزه در ایران بازدهی کمی دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۰    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از احیا ظرفیت های خالی کارخانجات لوازم خانگی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۷    
سعید عباسپور با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات منصوب شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۳    
زمانی که به طور عجیبی ثروتمند باشید خوش گذرانی خیلی ساده می شود و معمولا افراد ثروتمند در جهان حساب چیزهایی را که می خرند نمی کنند و پول برای آنها اهمیتی ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۹    
امید علی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ارزش اجاری املاک سال 97 و بعد از آن را به ادارات مالیاتی برای اجرا، ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۳    
واردات نفت هند در ماه ژوئن به پایین ترین میزان در 4 ماه گذشته و 40.29 میلیارد دلار رسید که 9 درصد از مدت مشابه پارسال کمتر است و نشان می دهد مصرف درسومین اقتصاد بزرگ آسیا کم شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۱    
عبدالناصر همتی در حاشیه شورای گفتگو و شورای هماهنگی بانکهای استان اصفهان با اشاره به موضوع تخلف کسانی که در بازگشت ارز حاصل از صادرات کوتاهی کرده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۴    
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این بانک مشکلی برای تامین ارز کالاهای اساسی کشور ندارد گفت: در ماههای اخیر کالاهای اساسی به میزان لازم وارد کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تولید محصولات این خودروساز به صورت کامل و تجاری خبر داد و گفت: با برنامه ریزی دقیق، بهره گیری از تدابیر مدیریتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۹    
نماینده بانک مرکزی در جلسه مشاغل خانگی اعلام کرد که منابع کافی برای پرداخت تسهیلات بیشتر وجود ندارد، اما وزیر کار گفت: وام اشتغال از وام ازدواج مهم تر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال گذشته ممنوعیت واردات یک هزار و 339 قلم انواع کالا به کشور اعمال شده بود که امسال تاکنون برای 148 قلم کالای دیگر هم ممنوعیت واردات لحاظ کردیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خصوصی سازی امروز یکی از ابزارهای بهره رانتی از اقتصاد است و همچنین در بسیاری از معاملات دولتی و واگذاری های دولتی، رانت مشاهده می شود .
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد که برای این کار باید کل پرتفوی سهام عدالت تعیین تکلیف شود، در نتیجه این درست نیست که بگوییم فقط برای دو دهک اول آزادسازی انجام می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۲    
شریعتمداری گفت: برای توسعه مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار ، تا کنون 6 هزار و 200 طرح توسعه اجرا شده است
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۸    
علامت استاندارد ویژه صادرات تصویب و پس از تایید وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی ابلاغ شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۶    
کشتی آرای با بیان اینکه فروشنده در بازار طلا و سکه زیاد است ولی خریداری در بازار نیست، گفت: قیمت سکه نسبت به دیروز 180 هزار تومان ارزان شده است ضمن آنکه حباب سکه به پایین ترین رقم در 2 سال اخیر رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۹    
هما، افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران_مشهد را تکذیب کرد و قیمت اعلام شده سازمان تعزیرات را مربوط به کلاس بیزینس دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۶    
قیمت نفت روز سه شنبه با ازسرگیری تولید نفت خلیج مکزیکوی آمریکا پس از طوفان گرمسیری بَری و رشد تولید شیل آمریکا، به روند کاهشی روز گذشته ادامه داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۴    
استیون منوچین در یک کنفرانس خبری گفت که آمریکا نگرانی های زیادی نسبت به ارز مجازی لیبرا دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه بانک مرکزی در تعیین نرخ ارز دخالتی نمی کند و باید شاخص های اقتصادی و بازار، نرخ ذاتی ارز را تعیین کند، گفت: از دو ماه قبل به دلیل تخلیه شوک ارزی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۱    
قیمت مسکن در یکسال اخیر جهشی غیر قابل پیش بینی داشت و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای خانوارهای ایرانی به خصوص مستاجران شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مدیر کل دفتر بازرسی ویژه، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در سال 1397 رقمی معادل 18,400 میلیارد تومان از محل شناسایی فرارهای مالیاتی، تشخیص و مطالبه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۵    
نبی پور گفت: با توجه به صادرات تخم مرغ های خراب و سردخانه ای از برخی استان ها، عراق واردات تخم مرغ ایرانی را متوقف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۱    
رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان فرآورده های بهداشتی و آرایشی و عطریات ایران اعلام کرد که واردات کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی به غیراز عطریات با تغییر اولویت ارزی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۷    
روسیه و یکی از بزرگترین واردکنندگان سلاح آن یعنی هند تصمیم گرفته اند از ارزهای ملی خود برای پرداخت در معاملات بزرگ دفاعی خود استفاده کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه دریافت خسارت از بیمه گذار نفتکش گریس1 نیازمند اطلاع دقیق از مفاد قرارداد است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۱    
مالکان وسایل نقلیه که به توصیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تا پایان تیر ماه باید حداقل یک بار از کارت سوخت خود استفاده کنند در زمان سوخت گیری با مشکلاتی مانند فراموش کردن رمز ابتدایی خود مواجه شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۸    
خوانساری گفت: پیش بینی می شود با توجه به تحریم های اعمال شده بین 100 تا 150 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۴    
به نظر می رسد که میزان فروش خودرو در بازارهای جهانی چندان وضعیت قابل قبول و مناسبی ندارد و بازار خودرو در بسیاری از کشورهای مهم جهان با کاهش قابل توجهی روبرو شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۹    
دیوان محاسبات کل کشور به منظور تامین منابع و جبران کسری بودجه سال 98 راهکارهایی را ارائه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۰    
دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق با اشاره به درآمد 5 میلیار دلاری از فروش گاز و برق در سال جاری به عراق گفت: پروژه های فنی و مهندسی متوقف شده در عراق مجدد آغاز به کار کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۶:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 3 سال در مناطق 22 گانه شهری تهران طی تیر ماه 98 است.