چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 10 تیر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 2 تیر 1398 افکار نیوز 3 تیر 1398 افکار نیوز 4 تیر 1398 افکار نیوز 5 تیر 1398 افکار نیوز 6 تیر 1398 افکار نیوز 7 تیر 1398 افکار نیوز 8 تیر 1398 افکار نیوز 9 تیر 1398 افکار نیوز 10 تیر 1398 افکار نیوز 11 تیر 1398 افکار نیوز 12 تیر 1398 افکار نیوز 13 تیر 1398 افکار نیوز 14 تیر 1398 افکار نیوز 15 تیر 1398 افکار نیوز 16 تیر 1398 افکار نیوز 17 تیر 1398 افکار نیوز 18 تیر 1398 افکار نیوز 19 تیر 1398 افکار نیوز 20 تیر 1398 افکار نیوز 21 تیر 1398 افکار نیوز 22 تیر 1398 افکار نیوز 23 تیر 1398 افکار نیوز 24 تیر 1398 افکار نیوز 25 تیر 1398 افکار نیوز 26 تیر 1398 افکار نیوز 27 تیر 1398 افکار نیوز 28 تیر 1398 افکار نیوز 29 تیر 1398 افکار نیوز 30 تیر 1398 افکار نیوز 31 تیر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۵۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه مدت زمان بازپرداخت تسهیلات خرید مسکن باید 20 سال شود، گفت: تحقق این موضوع موجب کاهش فشار بر متقاضیان خرید مسکن می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: ارز در حال بازگشت به قیمت اصلی خود است و سایه سیاست از دلار، سکه و طلا برداشته می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۷    
وزیر امور خارجه روسیه گفت که اقدام آمریکا در تحریم ایران، عاملی بود که باعث شد تا ایران از سقف ذخایر اورانیوم عبور کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۸    
خطوط راهبردی که رهبری معظم انقلاب در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و نیز اراده مدیریت جهادی معطوف به آن ذکر کرده اند، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه با وجود دستور قانونی دستگاه قضا، برخی از سایت های اینترنتی اخیرا، آگهی های خرید و فروش مسکن خود را با قیمت درج کرده اند، که این مسئله برخلاف قانونی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۶:۲۱    
بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 5 هزار تن مربا، ژله، مارمالاد، پوره و خمیر میوه از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۵:۵۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، مقامات اروپایی باید راه های فروش نفت ایران را در قالب اینستکس اجرایی کنند، گفت: درصورت اجرای درست مکانیزم اینستکس می توان به فروش نفت امیدوار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۵:۲۰    
بیش از 16 درصد جوانان اروپایی نه کار می کنند و نه در حال تحصیل هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۴:۲۰    
در پی خودداری آمریکا از تمدید معافیت ها از تحریم نفتی ایران، واردات نفت کره جنوبی در ژوئن 14.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت و به 83.9 میلیون بشکه رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۳:۵۰    
شرکت ها در شهرهای بزرگ آمریکایی به طور متوسط حقوق بیش تری به کارکنان خود می پردازند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۲:۵۰    
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 25.9 درصد خانوارهای کشور اجاره نشین هستند، گفت: بیم آن می رود که با این وضعیت اجاره ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۲:۲۰    
برای خرید واحد 75 متری با عمر بنا 30 سال استاد معین به سرمایه یک میلیارد تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۰    
شاخص های اقتصادی بخش مسکن در بهار امسال نشان می دهد که علی رغم آنکه تنها 21 هزار و 937 واحد مسکونی معامله شد، اما ارزش ریالی معاملات مسکن نسبت به بهار سال قبل رشد 13 درصدی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۰    
رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور درباره هزینه سبدمعیشت کارگران گفت:مقایسه هزینه سبد معیشت فروردین و اردیبهشت ماه کارگران نشان می دهد که هزینه اردیبهشت ماه کارگران حدود 574 هزار و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۵    
الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه گفت: تولید نفت روسیه در ماه ژوئن به نسبت سطح تولید اکتبر گذشته (ماه مبنای سطح تولید توافق کاهش تولید) به طور متوسط 278 هزار بشکه کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
رویترز به نقل از 3 منبع آگاه نوشت اعضای اوپک با تمدید توافق کاهش تولید تا ماه مارس 2020 موافقت کردند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۷    
رویترز به نقل از دو منبع آگاه نوشت تولید نفت روسیه در ماه ژوئن به 11.15 میلیون بشکه در روز رسید که از 11.11 میلیون بشکه در ماه می بیشتر است اما همچنان در سطح مورد توافق اوپک قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۶    
صمد کریمی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: بالغ بر 35 میلیارد دلار از حجم تجارت کشور ایران با کشورهای منطقه است و در گذشته این حجم تجارت در کنترل و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۷    
وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که آیا از این سپرده ها مالیات اخذ خواهد شد، گفت: قانونا نمی توانیم از سپرده های بانکی مالیات بگیریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۱    
بیژن زنگنه عصر امروز (دوشنبه، 10 تیرماه) پیش از برگزاری یکصد و هفتادوششمین نشست اوپک، به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۲    
قیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار 4 میلیون و 340 هزار تومان داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته 44 هزار تومان کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۰    
پانزدهمین جلسه کمیته وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC) در وین اتریش دقایقی پیش به پایان رسید و در حال حاضر صد وهفتاد و ششمین اجلاس کنفرانس اوپک آغاز به کار کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۳    
نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان این که افزایش قیمت نان در مرحله مذاکره است گفت: هنوز هیچ مصوبه ای در این رابطه به دست اتاق اصناف ایران نرسیده است .
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلات نظام توزیع و عدم همکاری میادین میوه و تره بار گفت: خط اعتباری برای جمع آوری سیب زمینی و عرضه مستقیم آن به مصرف کننده در نظر گرفته شده و قیمت این محصول تا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۷    
وزیر اسبق بازرگانی با تاکید بر اینکه از زمان اکتشاف نفت تاکنون درآمدهای حاصل از نفت صرف هزینه های مختلف کشور بخصوص هزینه های جاری شده است، گفت: درآمدهای نفتی باید به دارایی های مولد تبدیل شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۷    
اصلاح طلبان در روزها و ماههای اخیر بار دیگر بر طبل حضور مشروط در انتخابات می کوبند و این موضوع نشان می دهد این جریان سیاسی به دنبال اهداف و سناریوی جدید با همان اهداف قدیمی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۲    
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش 60 هزار تومانی به رقم 4 میلیون و 495 هزار تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی تایرهای تولید داخلی در بازار سیاه در حال توزیع و فروش است اما در این میان رانندگان با کمبود لاستیک مواجه هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالف حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی است و برخی دلالان متخلف در این وزارتخانه به دنبال این هستند که این ارز حذف نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۵    
تولید نفت ایران در ماه ژوئن 100 هزار بشکه در روز کاهش یافت و به 2.28 میلیون بشکه در روز رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل راه آهن جمهوری عراق خواستار اتصال هر چه سریع تر خط ریلی شلمچه – بصره شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) تصریح کرد که تحلیل هایی از توقف بخش تولید وجود داشت اما با همت صنعتگران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه مدام از جنگ اقتصادی صحبت می شود اما گویا دولت هنوز این موضوع را جدی نگرفته گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۷    
سایپا اعلام کرد این گروه خودروسازی هیچ برنامه و پروژه ای برای تغییر موتور محصول ساندرو یا هر محصول مشترک دیگری ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۷    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تهران با انتقاد از بی توجهی نمایندگان تهران در مجلس به موضوع آب تهران گفت: اگر طرح های مربوط به آب تهران به موقع اجرا نشود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۴    
مانوئل کودو، رئیس دوره ای اوپک و وزیرنفت ونزوئلا با بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران با یکدیگر دیدار کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۲    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران گفت: سامانه نیما تبدیل به یک بستر دستوری شده و فعالان اقتصادی و صادرکنندگان چاره ای جز استفاده از این سامانه ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۲    
ادعای مدیرعامل شرکت آرامکوی عربستان در برابر رسانه ها مبنی بر اینکه جریان نفت به بازار جهانی حتی در سایه درگیری نظامی در خلیج فارس تضمین شده است باید با شک و تردید مورد توجه قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۲    
وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درباره سازوکار اینستکس گفت: اگر اینستکس را به عنوان یک عملیات در نظر بگیرند، بدون واریز مطمئن پول به آن، یا با واریز 3 یا 4 میلیون دلار یا یورو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۳    
وزیر نفت گفت: ایران از همکاری با صادرکنندگان نفت خارج از اوپک حمایت می کند، اما بدون وحدت درونی اوپک، طرح همکاری کشورهای عضو و غیرعضو اوپک بی معناست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران با بیان اینکه متأسفانه صنعت ساختمان به خواب رفته است، گفت: امروز نیازمند ساخت خانه های زیادی هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۳    
زنگنه در بدو ورود به وین گفت: من مشکلی با کاهش تولید ندارم... این نشست، نشست آسانی خواهد بود زیرا موضع من بسیار روشن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۷    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه راه اندازی صندوق رهن و اجاره یک پیشنهاد است، گفت: وام به حساب موجر واریز می شود و مستاجر هزینه سود وام را پرداخت می کند که قطعا کمتر از هزینه اجاره خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۳    
سیب زمینی اگرچه در میدان مرکزی میوه و تره بار کاهش قیمت داشته اما با 50 درصد فاصله قیمتی در مراکز خرده فروشی سطح شهر تهران حدود 9 هزارتومان در هرکیلوگرم عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۰    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تأثیر حمایت عربستان سعودی، روسیه و عراق از تمدید کاهش تولید به مدت شش تا 9 ماه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت محصولات لبنی در راستای بالا رفتن قیمت شیر خام خبر داد و گفت: از طی هفته های گذشته و پس از ابلاغ این مصوبه، قیمت سه محصول پرلبنی مانند شیر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۵    
عراق پس از شکست داعش و احیای ثبات، تولید نفت خود را در ماه های اخیر افزایش داده و به صحنه نفت جهانی بازگشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۴    
بیژن نامدار زنگنه برای شرکت در یکصد و هفتاد و ششمین نشست اوپک، ساعتی دیگر تهران را به مقصد وین ترک می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۵    
یکصد و هفتاد و ششمین نشست اوپک امروز (دوشنبه) در حالی برگزار می شود که تصمیم نهایی آن می تواند تاثیر مستقیمی بر بازار جهانی این طلای سیاه بگذارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۳    
مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد این گروه خودروسازی هیچ برنامه و پروژه ای برای تغییر موتور محصول ساندرو یا هر محصول مشترک دیگری ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۷    
برخی از مشتریان بانکی شکایاتی درخصوص مشکلات سامانه یکپارچه صدور چک دارند که در این گزارش به بررسی این اختلالات پرداخته ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۴۸    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از عرضه پوشاک برندهای اروپایی و تُرک با برچسب ساخت ایران خبر داد و گفت: بعد از ممنوعیت واردات پوشاک، نمایندگی های خارجی، تحت لیسانس برندهای اروپایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۵:۵۱    
برای خرید واحد 70 متری در نارمک به سرمایه 700 میلیون تومانی نیاز است.