چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 29 تیر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 2 تیر 1398 افکار نیوز 3 تیر 1398 افکار نیوز 4 تیر 1398 افکار نیوز 5 تیر 1398 افکار نیوز 6 تیر 1398 افکار نیوز 7 تیر 1398 افکار نیوز 8 تیر 1398 افکار نیوز 9 تیر 1398 افکار نیوز 10 تیر 1398 افکار نیوز 11 تیر 1398 افکار نیوز 12 تیر 1398 افکار نیوز 13 تیر 1398 افکار نیوز 14 تیر 1398 افکار نیوز 15 تیر 1398 افکار نیوز 16 تیر 1398 افکار نیوز 17 تیر 1398 افکار نیوز 18 تیر 1398 افکار نیوز 19 تیر 1398 افکار نیوز 20 تیر 1398 افکار نیوز 21 تیر 1398 افکار نیوز 22 تیر 1398 افکار نیوز 23 تیر 1398 افکار نیوز 24 تیر 1398 افکار نیوز 25 تیر 1398 افکار نیوز 26 تیر 1398 افکار نیوز 27 تیر 1398 افکار نیوز 28 تیر 1398 افکار نیوز 29 تیر 1398 افکار نیوز 30 تیر 1398 افکار نیوز 31 تیر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۰:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران طی تیر ماه 98 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۰:۲۰    
شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی در گزارشی پیشنهاد داد تا با توجه به آثار مخرب استفاده ایران از شبکه سوئیفت، بانک مرکزی از ظرفیت سامانه های موازی در این حوزه استفاده نماید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۰    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی با بیان اینکه می توانیم اقتصاد کشور را بدون نفت مدیریت کنیم، گفت: اعتقاد بانک مرکزی حفظ ثبات بازار ارز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۹    
اشتیاق به ارز مجازی مقامات ایران را نگران کرده چون فرآیند انرژی بر استخراج بیت کوین باعث سوء استفاده از سیستم برق یارانه ای ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۰    
برای خرید یک واحد آپارتمان 51 متری با عمر بنای 13 سال در منطقه پونک، خیابان فکوری باید در حدود 989 میلیون تومان هزینه کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۷:۲۰    
در حالی که کشور نیازمند ارز های صادراتی است، برخی افراد به نام صادرکننده با سوءاستفاده از شرایط، 4 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات را به کشور برنگردانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۵۰    
با مجوز 5000 میلیارد تومانی که دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور جبران خسارت سیل دریافت کرده، احتمالا حدود 430 میلیون دلار از ذخایر ارزی صرف این موضوع خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۲۰    
رشد قیمت مسکن در طی سال های گذشته که چندین بار هم جهشی بود باعث شد تا مسکن در مسیر منحنی تورم قرار بگیرد تا دیگر واژه مستاجری خوش نشینی به تاریخ بپیوندد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۵:۵۰    
در حالی که قیمت مسکن از اردیبهشت سال گذشته، جهش چشمگیری را تجربه کرد، اما بازار رهن و اجاره تا اوایل سال جاری نوسان چندانی نداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۵:۲۰    
یک مقام مسئول با بیان اینکه حباب سکه امروز به 45 هزار تومان رسیده است، گفت: حباب سکه 25 هزار تومان روند افزایشی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۴:۵۰    
آمارهای تأمین اجتماعی حکایت از این دارد که از بین 14میلیون و 156 هزار و 328 بیمه شده اصلی حدود 9میلیون و 605 هزار و 188 نفر تحت پوشش بیمه اجباری(شاغل رسمی) بوده و حدود 213هزار و 32نفر بیمه بیکاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۴:۲۰    
عضو اندیشکده حکمرانی شریف باتشریح جزئیات سیاستگذاری تولید و معامله رمزارزها که در قالب طرحی به کمیسیون اقتصاد دولت ارایه شده،گفت:امکان استقرار مزارع استخراج رمزارز درمناطق آزاد دیده شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۳:۵۰    
نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی کشورهای اروپایی به حدود 86 درصد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۳:۲۰    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از کاهش قیمت خودروهای وارداتی در بازار به دنبال افت نرخ ارز در حدود یک هفته اخیر و کاهش قیمت در بازار خودروهای داخلی به دلیل افزایش عرضه به بازار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۲:۵۰    
تکنولوژی بلاکچین به گونه ای طراحی شده که امکان تغییر و دستکاری اطلاعات در آن وجود ندارد پس هر جا که ما نیاز به ثبت اطلاعاتی داشته باشیم که غیر قابل تغییر باشد میتوان از این تکنولوزی استفاده کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۲:۲۰    
به تازگی فهرستی از برترین و محبوب ترین خودروسازان منتشر شده است که نشان می دهد فورد، فولکس واگن و وکسهال از جمله خودروهایی بوده اند که مورد توجه و استقبال مشتریان در بازار انگلستان قرار گرفته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۱:۲۰    
سفر ایرانی ها به خارج از کشور در سه ماه نخست امسال حدود 6.5 درصد کمتر از سال قبل شده است. در مقابل ورود اتباع و گردشگران خارجی به ایران حدود 40 درصد بیشتر از مدت زمان مشابه سال گذشته بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۰:۵۰    
به دلیل تشدید اختلاف سیاسی بین کره جنوبی و ژاپن مردم کره تمام کالاهای ژاپنی را تحریم کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۰:۲۰    
در دو ماه اخیر نرخ ارز در بازار آزاد از 13200 تومان به 11880 تومان کاهش یافته، اما از قیمت کالاهایی که به بهانه گرانی دلار افزایش داشتند، کاسته نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۰:۱۲    
ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل گفت دولت برزیل به شرکت های داخلی در مورد تحریم های اعمال شده آمریکا علیه ایران و پیامدهای احتمالی عدم تبعیت از آنها هشدار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۰:۱۰    
دو کشتی فله بر دیگر ایران که با محموله اوره به برزیل آمده و قرار بود با محموله ذرت به ایران برگردند، بدون سوخت ماندند زیرا شرکت دولتی پتروبراس از فروش سوخت بانکر به آنها به علت تحریم های آمریکا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
قرارداد همکاری گروه خودروسازی سایپا و شرکت های قطعه ساز داخلی در زمینه بومی سازی قطعات خودرو، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران ارشد صنعتی و اقتصادی کشور به امضا رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، با حضور در غرفه همراه اول به گفتگو با مدیران این اپراتور پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در دیباجی تهران در تیر ماه 98است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۷    
حسینی گفت: به زودی ساخت 150 هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور کلید می خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۸    
قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت تنش های غرب آسیا بالا رفت و هر بشکه 64.91 دلار فروخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۸    
ریشه ایجاد ملاکان و محتکران بازار مسکن را باید در اجرای سیاست هایی مانند انبوه سازی مسکن به شیوه مشارکتی در زمین های دولتی باید جست و جو کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
رییس کمیسیون تخصصی طلا با بیان اینکه در حال حرکت به سمت ثبات قیمت ها در بازار هستیم، گفت: علی رغم افزایش نرخ جهانی طلا، در بازار داخلی با کاهش شدید قیمت طلا و سکه مواجه هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک از فراهم شدن زیرساخت رصد آنلاین قیمت 100 قلم کالای اساسی در کشور از سوی مردم خبر داد و گفت: گواهی امضای الکترونیکی از این پس به صورت غیرحضوری صادر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۰    
افزایش سقف فردی و زوجین تسهیلات ساخت مسکن در تهران به ترتیب تا 100 و 160 میلیون تومان مورد موافقت قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۵    
بررسی ها نشان می دهد 17 هزار نفتکش در سال از تنگه هرمز عبور می کنند که کمترین خلل در این رفت و آمد می تواند بازار نفت و اقتصادهای بزرگ دنیا را با مخاطرات جدی رو به رو کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۲    
دولت ژاپن قصد دارد تلاشی جهانی را برای ایجاد یک مکانیسم بین المللی مناسب برای مدیریت تبادل ارزهای مجازی رهبری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۳    
با حذف یارانه های پنهان بنزین و نیز انرژی در کشور چه حرکت های بزرگ اقتصادی برای رفاه عمومی کشور می توان اجرا نمود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۵    
شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور گسترش همکاریهای مشترک و در راستای بهبود سیاستگذاری برنامه ریزی در زمینه تبادل داده و اطلاعات تفاهم نامه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اگر دولت و وزارت راه و شهرسازی در دو ماه آینده فکری برای مردم به ویژه مستأجران نکند؛ هیچ فرد یا سازمانی دیگر نمی تواند فاجعه مذکور را مدیریت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۰    
مدیران عامل سه شرکت "ونک پارک "، " ایران چوب" و" خانه" از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان موفق به کسب نشان عالی مدیریت سال 1398 شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تحویل آب به نیروگاه ها به جای گازوئیل و دزدی گازوئیل در زمان تحویل به نیروگاه ها انتقاد کرد و خواستار افزایش نظارت مجلس شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است با کاهش نرخ ارز قیمت گوشی همراه نیز نزولی می شود چراکه این کالا وارداتی است و 100 درصد ارزبری دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه سود روی سود خلاف ضوابط شرعی است، گفت: فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی در حال حاضر متوقف است، اما سود مرکب بانک ها هر روز کنتور می اندازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه ای با حضور وزرا و مسئولین وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی به منظور بررسی پرونده رمز ارزها خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۰    
وزیر اقتصاد گفت: سعی ما بر این است که تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمام امور را به صورت الکترونیکی انجام دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۱    
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی از ثبات نرخ مرغ در بازار و لزوم برخورد با متخلفان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۴    
معاون وزیر صنعت از انعقاد قراردادهای داخلی سازی قطعات خودرو به ارزش 740 میلیارد تومان و با هدف کاهش 85 میلیون یورویی ارزبری در کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۴    
معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس تصمیم سران سه قوه تصمیم گیری در مورد ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی به کمیته ای متشکل از وزارتخانه های جهادکشاورزی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۹    
معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از طلب 1900 میلیارد تومانی گندمکاران از دولت خبر داد و گفت: تا پایان شهریور امسال قیمت های پیشنهادی خرید تضمینی محصولات کشاورزی برای سال آینده در شورای اقتصاد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با 54 سنت افزایش به 62 دلار و 47 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۷    
قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران هزار تومان کاهش یافت و از 5 تا 7 هزار تومان به 4 تا 6 هزار تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۷    
کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به این که سوداگری بلای جان مسکن شده است، گفت: واقعیت آن است که مسکن با توصیه ارزان نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هیئت واگذاری براساس درخواست دستگاه اجرایی حدود 300 طرح را از اولویت سال جاری خارج کرد و حدود 300 شرکت دیگر در اولویت امسال باقی ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: آنچه در قانون برای وام رهن پیش بینی شده، صرفا برای افرادی است که قصد نوسازی واحد فرسوده را دارند تا در زمان ساخت و ساز در مسکن اجاره ای سکونت کنند.