شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 شهریور 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 10 شهریور 1397 الف 11 شهریور 1397 الف 12 شهریور 1397 الف 13 شهریور 1397 الف 14 شهریور 1397 الف 15 شهریور 1397 الف 16 شهریور 1397 الف 17 شهریور 1397 الف 18 شهریور 1397 الف 19 شهریور 1397 الف 20 شهریور 1397 الف 21 شهریور 1397 الف 22 شهریور 1397 الف 23 شهریور 1397 الف 24 شهریور 1397 الف 25 شهریور 1397 الف 26 شهریور 1397 الف 27 شهریور 1397 الف 28 شهریور 1397 الف 29 شهریور 1397 الف 30 شهریور 1397 الف 31 شهریور 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۲    
در سال حمایت از تولیدات ایرانی جشنواره ی متولد ایران برای سومین بار توسط کافه بازار برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۶    
دهکده گردشگری نمک پتاس، در ابتدای مسیر گردشگری معدن پتاس شهر خور استان اصفهان قرار دارد که شامل: آبشار نمکی، کافی شاپ نمکی و سوئیتهای اقامتی نمکی است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مصوب نشدن طرح تامین کالاهای اساسی به دلیل مخالفت دولت در این کمیسیون خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۰    
روستای پسرکانلو با 77 خانوار جمعیت، در فاصله 40 کیلومتری شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی، در زلزله اردیبهشت 96 دچار 80 درصد تخریب شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۷    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری، نسبت به نشت اطلاعات حساس در سیستم عامل اندروید و دسترسی برنامه های نصب شده به اطلاعات گوشی کاربر، هشدار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۶    
وی تمرد از قانون، ضرب و شتم، درگیری و وارد کردن خسارت به خودروی پلیس را از جرائم این متهم عنوان کرد و گفت: سایر افراد مرتبط با این حادثه نیز دستگیر شده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۳    
بسیاری از کسانی که به مطالعه مقالات مشغولند این سوال را دارند که بهتر است چه غذاهایی بخورند، چه نوع رژیمی را دنبال کنند و هر کدام از مواد مغذی مسئول چه چیزی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۲۷    
رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با هیئت دولت، با انتقاد از بنگاه داری برخی از بانک ها فرمودند: بانک غلط می کند که چنین کاری کند. جلوی بنگاه داری بانک ها را بگیرید. بانک برای بنگاه داری نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۳    
تارنمای خبری روزنامه ساندی اکسپرس لندن در خبری مدعی شد که شبه نظامیان طالبان تصمیم دارند نخست وزیر پاکستان را ترور کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۸    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: آمریکا به هیچ وجه نمی تواند حق بازگشت آوارگان فلسطینی را که یک حق مشروع و شناخته شده است نقض کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی کاخ کرملین در مصاحبه ای از عادت روزانه رئیس جمهور روسیه برای ورزش شنا گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۵    
مرد قاچاقچی که در زندان هم سلولی خود را به قتل رسانده بود موفق شد پای چوبه دار از اولیای دم رضایت بگیرد و پس از 12 سال آزاد شود اما هنوز مهر آزادی اش خشک نشده، نقشه خلاف کشید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۰    
دو هفته پس از ناپدید شدن پرنیای 2/5 ساله در بازارچه ای در کرج، تنها مظنون اصلی این پرونده بازداشت شد. متهم در تماس با پدر دخترکوچولو، مدعی بود در صورت پرداخت پول محل پرنیا را اعلام می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۷    
با مطرح شدن دوباره طرح عربستان برای انزوای بیشتر قطر، یک رسانه غربی بخشی از جزئیات این طرح را منتشر کرده است و نوشته: سعودی ها طرح تبدیل قطر به یک جزیره را به صورت جدی دنبال می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۹    
غلامرضا رمضانی کارگردان باسابقه سینما، گلایه های تندی را درباره کیفیت برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان خطاب به دبیر این رویداد مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اظهار نظر وزیر نیرو در خصوص تشویق کم مصرف ها در حوزه آب و برق سوژه کارتون طراوت نیکی در کانال نیش خط شده است
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۶:۰۳    
یک پژوهشگر اقتصادی گفت: عامل اصلی رکود عدم گردش اقتصاد است که در کوتاه مدت اثر ضد تورمی دارد اما سپس مانند فنر آزاد شده نرخ تورم جهش پیدا می کند و مظاهری می گوید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۲:۳۰    
یک مرجع تقلید شیعه گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده تر شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت های ویژه ای در این خصوص صورت گیرد و نباید به نام مداحی، کارهای سیاسی و جناحی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۲:۲۲    
روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت افزایش قیمت خودرو توسط شرکت های خودرو ساز را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۶    
بررسی فهرست جدید اعلام شده از سوی کارلوس کی روش نشان می دهد بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده لزوما از این تیم کنار گذاشته نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۷    
برخلاف جریان بازار آزاد ارز که این روزها روندی رو به رشد طی کرده و برای امروز به شدت نوسان داشت، در بازار ثانویه و در جایی که معاملات ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان انجام می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۷    
در راستای اهداف توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی وزیر جنگ این رژیم از تلاش برای جذب سه و نیم میلیون مهاجر در دهه آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۳    
یک وکیل دادگستری با بیان این که فساد موجود در کشور در نتیجه ی عدم وجود نظارت است، گفت: اگر پس از مدتی قانون درست اجراء نشود، امر عدم اجرای قانون نهادینه و فرهنگ می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده تر شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت های ویژه ای در این خصوص صورت گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۵    
سرمربی تیم ناتینگهام فارست به اخبار روزهای اخیر رسانه های انگلیسی و یونانی مبنی بر انتقال قرضی ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۰    
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس از افزایش 20 تا 25 درصدی حقوق کارمندان کلیه شهرهای استان خوزستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۷    
العبادی با بیان اینکه اصرای بر تصدی سمت نخست وزیری برای دومین بار ندارد، اعلام کرد، این ائتلاف النصر است که بر نامزدی او اصرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۲    
احسان حاج صفی برای عقد قرارداد با باشگاه تراکتورسازی وارد تبریز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۳    
حریف آسیایی پرسپولیس در لیگ ستارگان مقابل قطر در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بود در نهایت به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۹    
فرماندار دماوند با بیان اینکه فعال شدن آتشفشان قله دماوند شایعه ای بیش نیست، گفت: در این خصوص، موضوعی در ستاد مدیریت بحران دماوند مطرح نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۵    
وزیر اقتصاد هند تاکید کرد کشورش برای مقابله با تاثیرات تحریم های آمریکا علیه ایران کاملاً آماده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۸    
دولت وفاق ملی لیبی به علت ادامه و شدت درگیرهای گروه های مسلح، در شهر طرابلس اعلام وضعیت اضطراری کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۳    
در یونان آگهی استخدامی منتشر شده است که به نوبه خود بسیار عجیب است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۹    
پایگاه اینترنتی اویل پرایس در مطلبی نوشت تحریم های آمریکا ضدایران و در پی آن افزایش بهای نفت آسیبی جدی به شرکت های اروپایی وارد می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۶    
در روزها و هفته های اخیر، از سوی کسبه و برخی فعالان اقتصادی مکررا جمله ای را می شنویم که باعث گرانتر شدن قیمت کالاها می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۲    
دولت کویت موقتا سفر اتباع عراق به این کشور و واردات مواد غذایی از عراق را متوقف کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۳    
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی از نصف شدن شهریه دانشگاه آزاد در مناطق محروم خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۹    
جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با غیرقانونی و رانتی خواندن تحصیل برادر رئیس جمهور در مقطع دکترا خواستار توقف روند دفاع از پایان نامه وی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
نخست وزیر عراق با متهم کردن فالح الفیاض به سوگیری سیاسی، گفت وی نماینده ائتلاف النصر نیست و نباید به نمایندگی از این ائتلاف صحبت کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از رد طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و ارز دیجیتال در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
آمریکا به بهانه فعالیت های مغایر با امنیت ملی و منافع سیاست خارجی واشنگتن دو شرکت پاکستانی را تحریم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
وزیر خارجه اسبق آمریکا با بیان اینکه آنچه ایران برای پایبندی به برجام انجام داده در جهان سابقه نداشته، گفت این توافق بدون حضور آمریکا هم دارد کار می کند و کشورهای دیگر در تلاش هستند تا آن را حفظ کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی ابربدهکار بانکی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد که رئیس جمهوری آمریکا پیشنهادی به وی مبنی بر تشکیل کنفدرالی با اردن داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور از جمع آوری دوباره امضا برای درخواست استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
اردوی تیم ملی فوتبال ایران با انجام نخستین تمرین آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
به هیچ وجه اغراق نیست که بگوییم امروزه در یک روز، به اندازه چند برابر عمر یک انسان پیشامدرن اطلاعات گوناگون به آدم می رسد؛ آن هم درباره هر موضوعی و در هر حوزه ای ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
حریف استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگان در دیدار مقابل الشحانیه به پیروزی پرگل رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
حسن روحانی گفت: ضرورت دارد به گونه ای عمل شود که پس از مدت کوتاهی گزارش اقدامات خود را در اجرای فرمایش های رهبر معظم انقلاب خدمت ایشان ارائه کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۲    
محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم ابراهیم ، دو قطعه این اثر را که مجوز دریافت نکرده بودند، در کانال تلگرامی اش منتشر و در اختیار مخاطبان قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۷    
مدافع چپ سابق استقلال امروز سری به تمرین تیم سابق خود زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۳    
در حاشیه اظهار نظر همتی، رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه ذخایر ارزی بانک مرکزی، ناموس این بانک است ستون طنز شهرونگ اینگونه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۵    
منابع فلسطینی از تیراندازی صهیونیستها به کاروانی دریایی شکست محاصره غزه خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۳    
در شرایطی که بازار با کمبود پوشک مواجه است دولت باید بدون فوت وقت و طی بوروکراسی اداری 1.5 میلیون بسته از این محصول را که در انبار های احتکار شده بود و نیاز چند روز کشور را تامین می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۹    
اپل قصد دارد امسال 12 سپتامبر از آیفون جدید خود رونمایی کند و تصاویر تازه منتشرشده در فضای مجازی نشان می دهد که آیفون جدید در دو مدل با نمایشگرهای بزرگ او - لد عرضه میشود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۹    
وزارت نیرو اعلام کرد:بارش ها در 21 استان کشور نسبت به پارسال کمتر است و در واقع با وجود بارندگی های مناسب فصل بهار، 334 شهر در معرض تنش آبی قرار دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۱    
روزنامه ایندیپندنت در خبری ادعا کرد که ریچارد رتکلیف، همسر نازنین زاغری، در نامه ای خواستار ملاقات با محمدجواد ظریف برای تعیین سرنوشت همسرش شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۷    
مرحوم زواره ای می گوید: یک شب بچه های حفاظت اطلاعات در جلوی ستاد نیروی هوایی، کشمیری را با یک کیف سامسونت گرفته بودند که محتوی اسناد فوق سری سیا بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۷    
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت کشور گفت: 40 میلیون نفر در سطح کشور از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۸    
آمیان در دومین حضور قدوس در ترکیب مقابل سن اتین به تساوی دست یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۴    
وقوع 2 حادثه رانندگی در محور های جنوبی استان فارس منجر به کشته شدن 4 نفر و مجروحیت 4 نفر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۰    
سیدومانه ستاره مسلمان باشگاه لیورپول که در جمع پردرآمد ترین بازیکنان جزیره قرار دارد بعد از پیروزی مقابل لستر سیتی در وضوخانه یک مسجد برای نظافت آستین بالا زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۹    
وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه ای اذعان کرد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ پیروز شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۱    
ژاپن مدعی شد چند جنگنده روسیه را در نزدیکی مرز های این کشور مورد رهگیری قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۸    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: ادعا مضحک مطهری یعنی، رسایی روز مراسم به این جوان گلپایگانی گفته برو از مطهری انتقاد کن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد: تغییر سهمیه ایثارگران به کنکور 97 نخواهد رسید و بر این اساس اعمال سهمیه آنها همچون سال گذشته خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۱    
عربستان سعودی قصد دارد برنامه هایی در جهت افزایش تعداد حجاج عمره و رسیدن به چشم انداز 2030 به اجرا در آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۱    
اگرچه دولت اعلام کرده که واردکنندگان باید برای پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز 4200تومانی با بازار ثانویه،به ازای هر دلار 2800تومان بپردازند، اما اکنون این موضوع منجر به عدم ترخیص قطعات شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۸    
اجاره سوئیت ارزان قیمت، رزرو اقامتگاه بوم گردی و سایر اقامتگاه های اقتصادی در سایت رزرواسیون جاجیگا ، راهکاری هنرمندانه برای کاهش هزینه های ایرانگردی و حفظ سفر و گردشگری در سبد خانواده ها ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۸    
بعد از پخش سریال سال های دور از خانه که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه اش مطرح شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۴    
آدم ربایانی که پس از طلب کردن پول از پدر شخص ربوده شده نتوانستند به هدفشان برسند، سرانجام پس از یک هفته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۹    
لیست جدید تیم ملی توسط کارلوس کی روش اعلام شد که در این لیست از پرسپولیس فقط نام علیرضا بیرانوند دیده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهور ترکیه بر این باور است که آنکارا برای خرید سامانه دفاع موشکی اس 400 از روسیه از کسی اجازه نمی گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با 217 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 400 هزار تومان و یورو با 580 تومان افزایش، 13 هزار و 597 تومان داد و ستد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۷    
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای شایعات در خصوص ارسال موشک از ایران به گروه های عراقی را عجیب و غیر واقعی خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۳    
عزت الله ضرغامی با بیان اینکه اشکال مملکت ما در اداره کشور این است که همه مسائل مدیریتی را صفر و یکی می بینیم، می گوید: هیچ کس با چند یادداشت در فضای مجازی و جلسات صبحانه، رئیس جمهور نمی شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۷    
با حضور کادر سرپرستی و دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان پاداش نقدی تیم ملی بسکتبال اهدا شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
یک مقام مسئول در سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: اکنون با گرانی ناشی از کمبود عرضه در بازار IT مواجهیم و اگرچه قیمت ارز 2 برابر شده اما درآمد مردم ثبات مانده و مشتری جنس دست دوم یا تعمیر تجهیزات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۴    
مراسم خاکسپاری جان مک کین در واشنگتن با حضور سه رئیس جمهور سابق و غیبت دونالد ترامپ برگزار شد؛ مراسمی که در آن چهار سخنران از مواضع رئیس جمهور کنونی انتقاد کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۴    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: فیلم مربوط به نزاع در حرم مطهر امام ضا (ع) در مشهد که در شبکه های اجتماعی منتشر شده مربوط به زائران ایرانی نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۶    
جراح متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی چشم درباره بروز سکته چشمی توضیح داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۶    
محققان توصیه می کنند گنجاندن برخی مواد غذایی در رژیم غذایی موجب بهبود سیستم ایمنی شده و فرد را در مقابل سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونت های ویروسی مسلح می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۶    
معاون اجتماعی پلیس پایتخت از اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه در نقاط کانونی و آلوده به تحرکات ضد اخلاقی و هنجارشکن خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۲    
مارکو روبیو سناتور ارشد جمهوری خواه آمریکایی ضمن تکرار ادعاهای واشنگتن علیه دولت و رئیس جمهور ونزوئلا، خواستار حمله نظامی به این کشور شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۲    
ستاره فرانسوی در غیاب رونالدو ماشین جدید گلزنی رئال مادرید شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۸    
حضور علی مطهری در گلپایگان، سخنرانی به مناسبت عید سعید غدیر خم و درگیری او با جوانی که به سخنرانی وی معترض شده، فضای شبکه های اجتماعی را پر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۳    
یک فعال رسانه با انتقاد از مابه تفاوت 15 میلیون تومانی قیمت خودرو نوشت: قیمت خودرو درب کارخانه 22 میلیون است، در بازار 37 میلیون تومان! این مابه تفاوت در جیب دلالی می رود که از مریخ نیامده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۴    
کسی که به خاطر پول حاضر شده چادر سر کند امروز هم ممکن است به خاطر آن ادعایی دروغ مطرح کند!
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به مناسبت 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی ضمن بازدید از جت جنگنده کوثر، در جریان آخرین دستاوردهای وزارت دفاع قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 3 تا 10 میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
کریمی قدوسی نماینده مشهد فیلم اعترافات دری اصفهانی را منتشر کرد .
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۷    
تابستانِ قبل از انتشار اولین رمانم، در یک مهمانی ادبی، با نویسنده ای که می ستودمش در تراس خانه میزبانمان، در امتداد رودخانه تراکی، تنها شدم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۷    
حسین فریدون در حالی از رساله دکترای خود دفاع می کند که از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شده بود تخلف در روند تحصیلی وی محرز شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در همدان، گفت: عامل قتلی که در هفته گذشته در یکی از نمایندگی های خودرو رخ داد ناشی از اختلافات شخصی بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۹    
وکیل حمید بقایی گفت: جلسه دادگاه امروز یکشنبه بدون حضور موکلش در شعبه 1059 دادگاه کارکنان دولت برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۶    
یزد را به نام شهر بادگیرها هم می شناسند چرا که تحقیقات نشان داده است که یزد بیشترین تعداد بادگیرهای ایران را دارد به طوری که در گذشته بر بالای هر خانه ای ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت موفقیت ایران در بازی های آسیایی پیامی صادر فرمودند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۶    
فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور از سوی کارلوس کی روش اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۹    
شهردار تهران به شهرداران مناطق و نواحی تاکید کرد که هیچ یک از پیشنهادها برای تغییر کاربری باغات تهران را نخواهد پذیرفت و اعلام کرد که بدون مشارکت مردم هیچ کدام از مشکلات پایتخت حل نخواهد شد.
  • ۱