سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 19 شهریور 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 10 شهریور 1397 الف 11 شهریور 1397 الف 12 شهریور 1397 الف 13 شهریور 1397 الف 14 شهریور 1397 الف 15 شهریور 1397 الف 16 شهریور 1397 الف 17 شهریور 1397 الف 18 شهریور 1397 الف 19 شهریور 1397 الف 20 شهریور 1397 الف 21 شهریور 1397 الف 22 شهریور 1397 الف 23 شهریور 1397 الف 24 شهریور 1397 الف 25 شهریور 1397 الف 26 شهریور 1397 الف 27 شهریور 1397 الف 28 شهریور 1397 الف 29 شهریور 1397 الف 30 شهریور 1397 الف 31 شهریور 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۱    
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایح نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا فردا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 4 میلیون و 525 هزار تومان ثبت شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، به کیفیت بالای آب شرب در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: کیفیت آب شرب در زنجان از آب های معدنی موجود در بازار به مراتب بهتر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۸    
مطالعات جدید نشان می دهد بیمارانی که به دلیل عفونت خون در بیمارستان بستری می شوند، در چهار هفته اول پس از ترخیص در معرض حمله قلبی یا سکته مغزی قرار دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۵    
قبل از اینکه به سراغ ارائه راهکارهای لاغری برویم، بد نیست در مورد علل چاقی و اضافه وزن صحبت کنیم. به طور کلی، دو نوع چربی در بدن انسان وجود دارد: سلولیت و چربیهای قهوه ای.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۸    
چند روزی است که نسخه یک بیمار 5 ساله مبتلا به سرطان در فضای مجازی دست به دست می شود که منتشر کنندگان آن از مردم برای تهیه یک داروی نایاب درخواست کمک دارند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: تاکنون 50 نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
به تازگی برنامه محبوب و پرطرفدار اینستاگرام از افزونه جدید خود رونمایی کرده است که می تواند استفاده کاربران از این برنامه را راحت تر و بهتر سازد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نگارش فتح خون یکی از اسرارآمیزترین بخش های زندگی مرتضی آوینی است و شاید دقیقا همان نقطه عطفی باشد که او را از دام فلسفه به دامان عرفان عملی آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۶    
نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه ها گفت: مقام معظم رهبری تابلویی را در محل کارشان نصب کرده اند که حدیثی از حضرت علی(ع) است که عزیزانی که ریاست دانشگاه ها را برعهده دارند باید به این حدیث توجه کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۳    
مستربلیط در راستای مسئولیت اجتماعی، کمپینی با عنوان بی بلیط را برای حذف بلیط فیزیکی راه اندازی کرده است و به ازای پیوستن هر نفر به این کمپین مبلغ دو هزارتومان به پروژه یاری مهر مهربانه برای کمک هزینه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۷    
نام مبارک حضرت مسلم بن عقیل (ع) همیشه با غربت و تنهایی آمیخته بوده است؛ تنهایی و غربتی که در یک روز رقم خورد و حتی کمتر از یک روز طول کشید تا چند هزار مرد به ظاهر عاشق و سینه چاک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۲    
فرامرز توفیقی با بیان اینکه انگار سهم کارگر در افزایش قیمت کالاها و خدمات فراموش شده، گفت: هیچ فرد یا نهادی نمی تواند برای شورای عالی کار تعیین تکلیف کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۲    
یکی از کلیدواژه های پربسامد رهبری انقلاب اینست که معنویت در جامعه ما هر روز بیشتر می شود. در این میان شبهه ای مطرح است که با کدام برآورد؟ در پاسخ به این سوال چند نکته حائز اهمیت است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۷    
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی بر روی یکی از محصولات آینده ایران خودرو یادگاری نوشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۸    
چند ماه تا آغاز جشنواره های فیلم کوتاه تهران و سینما حقیقت باقی مانده و از آنجا که این رویدادها بین المللی هستند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۸    
هفته پیش خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۱    
خودداری آقای روحانی از شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل می تواند پاسخ دندان شکنی به اهانت های بی وقفه ترامپ به ایران اسلامی و مردم شریف آن باشد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۲۴    
دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای شایعه کاندیداتوری سیدمحسن حکیم برای تصدی پست نخست وزیری این کشور را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید جواب شرکت پیشنهاددهنده بازی با آرژانتین را به موقع داده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۳    
کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور ، رشد بازار بورس واقعی بوده و حباب نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اولین شب ماه محرم الحرم اعلام کرد که حضور مستقیم در محافل حسینی، یکی از مظاهر قدرت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۶    
کشور های آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواستند تا از تخریب روستای فلسطینی خان الاحمر خودداری کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۶    
یک ضرب المثل عامیانه وجود دارد که می گوید: سگی که صدا می کند، گاز نمی گیرد. نگاهی به سابقه گذشته رژیم صهیونیستی نشان می دهد که این یک استراتژی تعریف شده درمبانی نظامی این رژیم است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۷    
دولت هلند حمایت مالی از گروه موسوم به کلاه سفیدها در سوریه را متوقف کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۷    
آیین اهتزاز پرچم 1000 متری یاحسین(ع) برفراز مرتفع ترین برج پرچم خاورمیانه با حضور محمد علی افشانی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران عصر امروز دوشنبه 19 شهریور 1397 مصادف با شب اول محرم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۹    
الکاس قطر خبر از تمدید قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان با مسدود کردن دسترسی مردم به سیستم های یکپارچه فروش اینترنتی بلیت هواپیما مخالف است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۰    
پرچم مشکی عزای حسینی در آستانه ماه محرم بر فراز حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به اهتزار در آمد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص حمله موشکی به مواضع تروریست ها در شمال عراق، گفت: تحرکات تروریست ها نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مجبور به اقدام تلافی جویانه و بازدارنده کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۸    
بیش از 100 نفر از پناهجویان بر اثر واژگونی قایق در سواحل لیبی غرق شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
سناتور ایالتی آمریکا که به تازگی به سوریه سفر کرده و با بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه دیدار کرده او را فردی فروتن توصیف می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۰    
ژنرال خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه خواستار توقف حملات نظامی به ادلب و برقراری آتش بس در این شهر شمالی سوریه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۵    
بازخوانی توصیه ٔ رهبر معظم انقلاب به مداحان و هیئت های مذهبی؛ رهبر معظم انقلاب فرموده اند: هر کس علاقه مند به امام حسین (ع) است، یعنی علاقه مند به اسلام سیاسی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۳    
کی روش در این سال ها به ویژه تغییر نسل تیم ملی را خوب برنامه ریزی کرده ولی مورد سیدجلال از جمله مواردی است که نتوانست برنامه ریزی درستی روی آن داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۵    
صبح امروز عکسی توهین آمیز نسبت به زنان از حاشیه نمایشگاه زنان و تولید ملی که توسط شهرداری تهران برگزار می شود منتشر شد که با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا که از زمان روی کار آمدنش، بر خلاف اوباما روی خوشی به کوبایی ها نشان نداده، تحریم های این کشور آمریکای لاتین را یک سال دیگر تمدید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۸    
شرکت هواپیماسازی ای. تی. آر اعلام کرده به خاطر عدم امکان تجارت با ایران ، هفت فروند جت سفارش ایران ایر را به فروش گذاشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۴    
مشاجره لفظی سرنشین با راننده، منجر به آتش سوزی پراید شد؛ این حادثه در پی امداد خواهی خانم سرنشین خودرو از گشت انتظامی اهواز و بی اعتنایی راننده به فرمان ایست پلیس به وقوع پیوست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۵    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه محرم و عاشورا جاذبه ای دارد که همه گروه ها را دور هم جمع می کند، گفت: محرم فرصت خوبی برای آشتی گروه های مختلف جامعه است
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۱    
عکسی عجیب از دنی کارواخال،مدافع تیم رئال منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۷    
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید در ادامه افشاگری هایش گفته که ترامپ، هیلاری کلینتون را به پرداخت رشوه 9 میلیون دلاری به رسانه ها برای اتهام زنی به خودش متهم کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که هیچ توافقی درباره زمان آغاز عملیات ادلب با دولت سوریه به انجام نرسیده و کرملین هم خبری از این موضوع ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۶    
رسانه های عراقی از آغاز دور جدیدی از تظاهرات در استان بصره خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۱    
رویترز به نقل از یک منبع آگاه از تحرکات وزیر انرژی آمریکا با همتایان خود از روسیه و عربستان برای اعمال محدودیت نفتی علیه تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۱    
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۸    
دیگو کاستا فصل گذشته از باشگاه فنرباغچه ترکیه پیشنهادی چشمگیر را رد کرده است
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۴    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه تهدید کرد در صورتی که دادگاه بین المللی کیفری شهروندان آمریکا و متحدان این کشور را تحت تعقیب قرار دهد آن را تحریم خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تلاش برای به رخ کشیدن عملکرد اقتصادی دولتش به همتای سابق خود گفت که یک چوبدستی جادویی در اختیار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در غرب، جنوب شرق و شمال غرب ایران تمام تروریست ها را مجهز کرده اما قدرت سپاه پاسداران اجازه نمی دهد آن ها امنیت ملت را از بین ببرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۴    
قهرمان 3 فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرهزینه تیم های فوتبال اروپا به حساب می آید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۴    
یوفا زمان اعلام میزبان یورو 2024 را مشخص و در خروجی توییتر رسمی اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مشهدی ها، خراسانی ها و ملت ایران با جان و دل از میهمانان حضرت رضا (ع) پذیرایی می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۶    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش مشارکت در تولید خودرو را از فردا آغاز می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: تا زمانی که تغییری در اهداف آمریکا دیده نشود و دست از تهدید و قلدری علیه مردم و نظام ایران برندارد، آمادگی شروع هیچگونه مذاکره ای را با آن نداریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۶    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه، عصر امروز وارد ژنو شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۶    
دیده بان حقوق بشر امروز دوشنبه گزارش داد جامعه بین المللی باید تحریم هایی را علیه چین به واسطه رفتارش با اقلیت های ساکن در غرب این کشور اعمال کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۲    
عربستان سعودی تلاش می کند آمار واقعی تلفات خود در جنگ با یمن را سرپوش بگذارد؛ اما به گفته یک رسانه یمنی از ابتدای سال جاری میلادی 425 نیروی سعودی به دست نیرو های یمنی کشته شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی در ارتباط با به چاه انداختن یک کودک توسط پسر عمویش، وقوع این حادثه را در اصفهان رد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۹    
شایعات زیادی پیرامون حضور زیدان در منچستر یونایتد به گوش می رسد، در صورت حضور این سرمربی فرانسوی ترکیب شیاطین سرخ با 4 تغییر مواجه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توییتی با انتقاد از باب وودوارد خبرنگار کهنه کار آمریکایی به دلیل نگارش کتاب جدیدی علیه رئیس جمهوری ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تاکید کرد پیش از انجام اقدامات متقابل از سوی آمریکا، پیونگ یانگ هرگز سلاحهای هسته ای خود را کنار نمی گذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۵    
شیعیان نیجریه برضرورت آزادی بی قید و شرط علامه زکزاکی تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۱    
روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در استان های ساحلی خزر به ویژه مناطق شرقی آن و همچنین شمال شرق کشور، کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۱    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۲۴    
جلسه هماهنگی دیدار دوستانه بین دو تیم ایران و ازبکستان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: روز گذشته طی عملیاتی ضربتی 2 انبار احتکار کالا در حاشیه شهر اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت که در یکی از این انبارها محموله لوازم یدکی و در دیگری لوازم خودروهای سنگین ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۴    
کمیته مزد شورای عالی کار امروز برای بررسی جبران کاهش قدرت خرید کارگران تشکیل جلسه داد و مقرر شد پیشنهاد ستاد احیای بن به شورای عالی کار برای تصویب نهایی ارجاع شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه ؛ هیچ اختلاف نظری در خصوص سفر ریاست محترم جمهوری به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۷    
رئیس قوه قضاییه، با توصیه به سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام در تلاش برای تعمیق معارف دینی و تقویت محبت اهل بیت علیهم السلام و پرهیز جدی از سخنان تفرقه افکنانه در کشور ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۰    
کمیسر جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل در نخستین سخنان خود در نشست این شورا، از دولت بحرین به دلیل اوضاع نابسامان حقوق بشری در این کشور انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۴    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: آمریکایی ها با تحریم های ثانویه، همه شرکت ها و بانک ها را از معامله با شرکت های ایرانی می ترسانند و استثنایی برای دارو و تجهیزات پزشکی نیز وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۰    
با انتخاب هواداران روبین کازان گل سردار آزمون به کراسنودار به عنوان برترین گل ماه آگوست این باشگاه انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۵    
وابستگی سئول به واشنگتن باعث شده کره جنوبی نتواند دستور ترامپ برای اتخاذ موضع سخت در قبال ایران را نادیده بگیرد و واردات نفت از ایران را پیش از پایان مذاکرات دولت ها کاهش داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۱    
معاون وزیر امور خارجه ایران با همتای روسی خود در مورد برجام دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهوری کره جنوبی قرار است به همراه 200 نفر 27 تا 29 شهریور به دیدار رهبر کره شمالی برود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: از مردم بابت مشکلات عذر خواهی می کنیم، چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی خواهد یا نمی تواند منویات اصلاحات را پیاده کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برای کوپر و تیم ملی ازبکستان آرزوی موفقیت دارم به غیر از دیدار با ایران!
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری دو سارق مامورنما خبر داد که در پوشش مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه افراد می کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی به وجود آمده در مورد رد فوریت طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت که رد فوریت یک طرح به معنی مخالفت مجلس با آن طرح نیست ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۱    
کاریکاتور/ تاثیر سخنان روحانی و همتی در گرانی دوباره نرخ ارز/ این روزها پرسش مهمی ذهن مردم را به خود معطوف کرده است: اگر بپذیریم که دولت و بانک مرکزی عزمی برای کنترل دلار و سکه دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۸    
مردم بحرین با وجود درخواست وزارت خارجه این کشور از زائران بحرینی برای ترک عراق، همچنان به سفر زیارتی به عتبات عالیات ادامه می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جمع بندی کمیسیون فرهنگی در خصوص بررسی شایعات زوار عراقی در ایران این شد که این شایعات اصلا صحت ندارد و دشمن با یک خط تبلیغاتی به دنبال هدف قرار دادن گردشگری در ایران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل ایران خودرو از پیش فروش محصولات این خودروساز تا اوایل هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه امروز (دوشنبه) در تهران درباره برجام به رایزنی پرداخته و بر تداوم مشورت های دوجانبه در آینده تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه برخی از مسوولان شهرستان درصدد لاپوشانی تخلفات شورا و شهرداری بابل بودند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۶    
نخست وزیر عراق که امروز وارد بصره شده است، اهداف سفر خود به این شهر را که اخیرا شاهد ناآرامی هایی بود، اعلام کرد و به حمله جمعه گذشته به کنسولگری ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
یک منبع نزدیک به مرجعیت عالی شیعیان در عراق اعلام کرد که شایعه مخالفت ایشان با اسامی ذکر شده در رسانه ها صحت ندارد و وی تنها با نخست وزیری افرادی مخالف است که در سال های گذشته نخست وزیر بوده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
دبیر انجمن صنفی شرکت های ریلی با تاکید بر اینکه سفر به عنوان کالای اساسی باید حفظ شود، چون برای کشور منافع دارد، گفت: اگر دلار 4200 تومانی به بخش ریلی مسافری اختصاص نیابد، به ناچار برای رعایت ایمنی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه از مردم می خواهیم متخلفان اقتصادی را معرفی کنند، گفت: اطمینان می دهیم هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات وجود نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۲    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 6 میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و 3 میلیون و 500 هزار تومانی در پژو 206 صندوق دار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۳    
ولی الله چهپور معاون مالی آیت الله طالقانی و شخصی که تا ساعات پایانی حیات با ایشان بود، از نحوه آشنایی و همکاری با ابوذر انقلاب می گوید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رضا امیرخانی در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان گفت: در اصل دنبال مساله توسعه شهری بودم. به عنوان کسی که محل زندگی ام در حال تغییر بود و آسیب های توسعه شهری بی حساب را در زندگی خودم حس می کردم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۰    
مدیر عامل خانه تئاتر اعلام کرد که دو هنرمند تئاتر تا ساعاتی دیگر با قید وثیقه آزاد خواهند شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۸    
به گزارش الف حمایت آناهیتا همتی(بازیگر) از تروریستهای اعدام شده و وابسته به کروهک کومله واکنش زیادی را در میان فعالان فضای مجازی در پی داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۵    
چند راه درمانی سرفه خشک را در مطلب زیر می خوانید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۵    
یکی از مشکلاتی که سلامتی بدن را تهدید می کند غلظت خون است. غلظت خون، عوارض زیادی دارد که میتوان به افزایش ریسک سکته قلبی اشاره کرد ...